Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Over de forumsessies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over de forumsessies Enkele dingen op een rij. Bekijk even alvorens een vraag te stellen aan de (kandidaat-)politici.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel geef je Hans Van De Cauter?
1 6 20,69%
2 0 0%
3 0 0%
4 1 3,45%
5 1 3,45%
6 6 20,69%
7 8 27,59%
8 4 13,79%
9 1 3,45%
10 2 6,90%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 24 maart 2007, 11:26   #1
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard Evaluatie: Hans Van De Cauter

Hoe zou je de sessie met Hans Van De Cauter beoordelen?
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 24 maart 2007, 11:29   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 12 januari 2003
Locatie: Derde bol rond de zon
Berichten: 18.546
Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Ewel, beter dan verwacht. Hans gaf voor ne keer een deftig antwoord naar zijn normen, zonder het gebruikelijke genazi en gefasco... Toen uit de sessie bleek dat zijn account Hans1 ook door derden gebruikt wordt, vraag ik me dan af wie dat is, Bruno of zo?

De gebruikelijke inconsequente zever maar een stijl die vraagt om meer...
__________________
Ik distantieer me van al wat ik vroeger heb geschreven
Tantist is offline  
Oud 24 maart 2007, 11:36   #3
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Een zes. Van de Cauter, daar blijf ik bij, is geen goede leidersfiguur en zou beter van achter de schermen handelen (wat zeker niet negatief bedoeld is), maar in de sessie gaf-ie blijk ook een nuchtere kant te hebben die ik voorheen niet had gekend.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 24 maart 2007, 11:44   #4
Pluche
Staatssecretaris
 
Pluche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Regio Mechelen-Lier-Antwerpen-Brussel
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

In deze sessie probeerde Hans eens normaal te doen, maar aangezien ik voor een onafhankelijk vlaanderen ben konden zijn argumenten mij niet overtuigen.
__________________


Pluche is offline  
Oud 24 maart 2007, 11:54   #5
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard

Ik was het vaak niet met dhr Van de Cauter eens, maar hij gaf uitgebreide antwoorden en hij reageerde ook goed op vervolgvragen. Een acht
__________________
--------------
Brandaan is offline  
Oud 27 maart 2007, 00:59   #6
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Hans krijgt van mij een 7,5. Keurige sessie. Gaf serieuze antwoorden en ging diep op de vragen in. Een betere zaak waardig.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 27 maart 2007, 12:05   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Ewel, beter dan verwacht. Hans gaf voor ne keer een deftig antwoord naar zijn normen, zonder het gebruikelijke genazi en gefasco... Toen uit de sessie bleek dat zijn account Hans1 ook door derden gebruikt wordt, vraag ik me dan af wie dat is, Bruno of zo?
Hans vdC heeft die evenwel nooit bevestigd of ontkend... Patriot! beweerde dit evenwel zonder dat Hans vdC daar ooit op reageerde.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 maart 2007, 12:06   #8
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Dit was duidelijk niet de Hans1 van het forum, dit was iemand die wel wist waar hij het over had.
Hans1 is gewoon iemand van het BUB met mss een blinde adoratie voor hun Fürher Hans Van Cauter?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 27 maart 2007, 13:18   #9
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Dit was duidelijk niet de Hans1 van het forum, dit was iemand die wel wist waar hij het over had.
Hans1 is gewoon iemand van het BUB met mss een blinde adoratie voor hun Fürher Hans Van Cauter?
Neen, Hans1 is gewoon Hans vdC. Al meermaals heeft Hans1 zich als voorzitter van de BUB geprofileerd.

Indien trouwens Hans1 niet Hans vdC is, had Hans vdC zich al lang hiervan gedistancieerd. In deze discussies noch in andere heeft hij echter ook maar enigszins dat gedaan.

Daarenboven is het heel eenvoudig uit te maken of het om dezelfde persoon gaat. Op basis van het IP-adres kunnen de moderatoren probleemloos achterhalen of het om dezelfde persoon gaat (of beter gezegd: die inlogt via dezelfde computer(s)).
Jan van den Berghe is offline  
Oud 28 maart 2007, 11:51   #10
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Voor diegenen die niet weten waar het precies om gaat :

dit geraakte afgesplitst tijdens de sessie met Van de Cauter:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=2351213

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Hans1 is inderdaad niet (alleen) Hans Van de Cauter. Account Hans1 werd wel aangemaakt door Hans, maar wordt intussen gebruikt door meerdere Belgischgezinde BUBleden zonder andere account. Dat is ook maar logisch, aangezien een drukbezet advocaat en partijvoorzitter niet altijd tijd heeft. Zo wordt continuiteit verzekerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Doordat de partijvoorzitter - of toch zijn medewerkers - steeds aanwezig is creeer je een sfeer van continuiteit, en dat schept vertrouwen. Maar wees gerust "Hans Van de Cauter" is enkel en alleen de man himself
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Euh, wij hebben nooit gelogen hoor... de flaminganten hebben er zelf bij verzonnen dat Hans1=Hans Van de Cauter, immer en altijd.
Pikant detail is dat Patriot! wel zelf is overgestapt naar de VLD ondertussen. Ik vraag me af of hij nog steeds het paswoord heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, Hans1 is gewoon Hans vdC. Al meermaals heeft Hans1 zich als voorzitter van de BUB geprofileerd.

Indien trouwens Hans1 niet Hans vdC is, had Hans vdC zich al lang hiervan gedistancieerd. In deze discussies noch in andere heeft hij echter ook maar enigszins dat gedaan.

Daarenboven is het heel eenvoudig uit te maken of het om dezelfde persoon gaat. Op basis van het IP-adres kunnen de moderatoren probleemloos achterhalen of het om dezelfde persoon gaat (of beter gezegd: die inlogt via dezelfde computer(s)).
Maar hij doet ook niet echt moeite om te ontkennen dat anderen zijn account gebruiken he? Lekker een vage sfeer scheppen rond je account.

De moderators hebben al gezegd dat ze het niet erg vinden dat meerderen een account gebruiken, wat ze wel niet willen (maar dat is ook niet zo gemakkelijk te controleren) is iemand die meerdere accounts zit te gebruiken.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 30 maart 2007, 19:40   #11
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Ik moet zeggen dat ik ook vrij verrast was om Hans eens op een 'normale' manier te zien antwoorden. Ook al sta ik qua ideologie zoals bekend compleet lijnrecht tegenover hem, toch was het al bij al een behoorlijke forumsessie. Ik geef hem voor deze sessie dan ook zeven punten meer dan voor zijn gebruikelijke tussenkomsten.
Zwartengeel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be