Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 16 januari 2007, 08:42   #1
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard Vlaams Belang dicht bij het volk???????

Mijnheer de Man, iedereen staat te roepen dat het VB de partij van het volk is.
Wel nu kom ik tot de vaststelling dat jij die toch deze partij van het volk hier vertegenwoordigd, nog geen enkel antwoord hebt gepost op de eerste dag dat jou sessie hier begonnen is.
Dit terwijl er politici van andere partijen zijn, die reeds een paar dagen voor hun sessie begon hier aan het rondkijken waren en toen reeds een paar antwoorden poste.

Moet ik hieruit opmaken dat het VB eigenlijk niet de partij van het volk is en dat het VB eigenlijk totaal niets inzit met wat het volk denkt en voeld?

Want wij hier op het forum voelen ons dus eigenlijk wel een beetje bedrogen door het uitblijven van jou antwoorden.
Jantje is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:07   #2
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Beste vriend,

Het zou plezant zijn om alleen op fora actief te moeten zijn.
Gisteren moest ik jammer genoeg verstek geven, maar bon: hier ben ik, laat uw vraag maar komen.
Filip De Man is offline  
Oud 16 januari 2007, 13:11   #3
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Beste vriend,

Het zou plezant zijn om alleen op fora actief te moeten zijn.
Gisteren moest ik jammer genoeg verstek geven, maar bon: hier ben ik, laat uw vraag maar komen.

Ik mag het hopen dat onze politici meer doen dan fora bekijken, maar toch een klein bezoekje reeds een paar dagen voor de sessie zou toch een blijk van intresse gegeven hebben.

Nu komt het voor mij over of dit is iets dat je verplicht bent om stemmen te winnen.
Jantje is offline  
Oud 16 januari 2007, 17:15   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Beste Filip...zoals je ziet komen bovenvernoemden hier helemaal niet om vragen te stellen...ni aantrekken...doe wel en kijk niet om...
Beste, het zijn juist wij die de pijnlijke opmerkingen maken, zonder daar andere partijen bij te betrekken, die moeten overtuigd worden om op de partij van de beste te stemmen.

Ik heb bijvoorbeeld nog nooit mijn stem uitgebracht, maar ben wel bijna 50 jaar oud.
Andere hier stemmen vaak blanco of nu op die partij dan op de andere.

ONZE STEMMEN KUNNEN DUS NOG GEWONNEN WORDEN, die van de partijliefjes zijn al gewonnen of verloren.

En met een beetje aandacht aan de zwevende stemmen kan veel bereikt worden.

Dus een antwoord op onze vragen is zeker geen verloren tijd.

Er zijn nu al een paar politici die hier een sessie hebben gedaan, die mijn stemgedrag zullen beinvloeden bij de federaleverkiezingen. En ik ben waarschijnlijk niet de enige, dus partijliefje, laat jullie politici zelf en vrij antwoorden op onze vragen.
Jantje is offline  
Oud 16 januari 2007, 17:17   #5
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Ik denk dat filip meer dan voldoende antwoord opd e vragen in tegenstelling tot anderen die zich beperken tot.
A) koop mijn boek
B) lees het partijprogramma
ilfalco is offline  
Oud 16 januari 2007, 18:00   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik denk dat filip meer dan voldoende antwoord opd e vragen in tegenstelling tot anderen die zich beperken tot.
A) koop mijn boek
B) lees het partijprogramma

Die hebben dan ook een antwoord gekregen.

Ik ben nu niet geintresseerd in de partijprogramma's, maar in de persoonlijke meningen van de politici.


Maar ja, dit antwoord van jou inplaats van je politicus is voor mij zeer duidelijk. Ik hoop dat er veel mensen zijn die mij volgen en je partij je daar dankbaar voor zal zijn.

De keuze voor de volgende verkiezingen is alweer een stukje gemakkelijker.
Jantje is offline  
Oud 16 januari 2007, 18:38   #7
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik denk dat filip meer dan voldoende antwoord opd e vragen in tegenstelling tot anderen
Daarover beslissen wezelf wel. Je hoeft ons hier niks voor te kauwen. Tenzij je meneer de Man's woordvoerder bent.
Pietje is offline  
Oud 16 januari 2007, 18:42   #8
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Ik denk dat filip meer dan voldoende antwoord opd e vragen in tegenstelling tot anderen die zich beperken tot.
A) koop mijn boek
B) lees het partijprogramma

Mijnheer de Man heeft al talloze vragen hier ontweken. Het wordt eens tijd voor wat antwoorden.
Wie heeft u overigens benoemd tot woordvoerder van meneer de Man?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be