Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Internationaal
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Internationaal In dit forum kun je discussiëren over internationale politiek (niet-Europees).
Discussies over de Europese politieke en die in de Europese lidstaten horen thuis in het subforum over Europa.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2019, 14:40   #21
morte-vivante
Minister-President

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik begrijp eigenlijk niet goed hoe men dit nog kan opbrengen in de streek rond Chicago. Ofwel moet je daar huurder zijn ofwel schatrijk. Al wat daar tussen zit lijkt te moten verdwijnen. Het Noord-Oosten kampt met hetzelfde.

Het Midden-Westen ontsnapt er vooralsnog aan omdat het niet zoveel aantrek heeft. Maar je weet nooit hoe die dingen kunnen omslaan.
ik heb in C(r)ook County gewoond. En we hadden daar een eigendon. Zonder relocation budget van mijn werkgever was het weinig waarschijnlijk dat we daar iets gekocht hadden. We hebben dan nog het geluk gehad om te kunnen verkopen net voor de crisis in 2008.
illinois is pokkeduur, de county en staattaxen waren toen al hoog in vergelijking met waar we vandaan kwamen.
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be