Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2019, 15:11   #221
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Yep , daarom noemt men zulke , hunne schijtheiligheden
Effe mezelf gefifyed !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2019, 17:40   #222
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Verantwoordelijk voor de aanslepende situatie aan het Noordstation, zeer zeker.
Wat stel je dan voor dat hij doet?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2019, 18:51   #223
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Zoals ik in draadje #210 al wist aan te halen zou men dat gebouw beter gebruiken om er een goed werkend zorgcentrum voor onze eigen mensen van te maken.

Ik zet de vorige zin wat kracht bij met, zie volgende:

Antwerps Zorgbedrijf ontslaat vijf medewerkers die beelden van bejaarden verspreidden.

Citaat:
Het Antwerpse Zorgbedrijf heeft het arbeidscontract van vijf medewerkers met onmiddellijke ingang opgezegd op basis van de interne regels, nadat ze beeldmateriaal van bewoners van een woonzorgcentrum zouden hebben bewaard en gedeeld.
Als er van het gebeurde aldaar een deftige bewijslevering is, zelfs mensen eventueel op heterdaad betrapt zijn bij zo van die idiote acties dan is het volledig terecht dat die 5 gekken ontslagen zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2019, 19:35   #224
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Zij zijn verantwoordelijk om de orde te handhaven... Wie belemmert hen om oproerkraaiers vast te houden???
Onze linkiewinkiemedia misschien???
Vasthouden? Op welke gronden? Ik las net dat ze niet kunnen opgesloten worden door de federale overheid?

Of vinden jullie het verplaatsen van illegalen binnen het grondgebied van de ene burgemeester zijn grondgebied naar dat van een andere een essentiële bijdrage aan een oplossing?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2019, 21:07   #225
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vasthouden? Op welke gronden? Ik las net dat ze niet kunnen opgesloten worden door de federale overheid?

Of vinden jullie het verplaatsen van illegalen binnen het grondgebied van de ene burgemeester zijn grondgebied naar dat van een andere een essentiële bijdrage aan een oplossing?
Hebben al die politiezones dan geen politiekantoren waar ze de oproerkraaiers een tijdje lang kunnen vasthouden???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 08:59   #226
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Waar gaat het allemaal naartoe tegenwoordig?

Alles voor de asielzoekers en illegalen en allochtonen maar niets meer voor de autochtone bevolking. (die mogen er wel voor betalen)

Bepaalde leegstaande panden daar werk van gemaakt worden om die in te vullen met zorgcentra/ouderlingentehuizen of scholen.

Ik haal dit even aan omdat ik laatst nog iemand sprak die al 14 dagen voor een school kampeerde om zijn kindje er te kunnen laten inschrijven.

Niet echt normaal meer want het kan 's nachts nog best wreed koud zijn.

De man vertelde mij dat hij op een andere plek een plaatsje had kunnen krijgen dat ver uit de buurt van hun woonst lag en zijn kind er het enige blanke kind in de school zou geweest zijn.

Dat zijn toch schrijnende toestanden niet Mevrouw Crevits, hallo met Henk.

Zoals ik al eerder schreef moet men de vele asielcentra die er al zijn met de grond gelijk maken en wat er in huist terug huiswaarts sturen wat waarschijnlijk tegenstand zal krijgen.

Maar men bouwt liever asielcentra aan de lopende band ondanks dat een bewaakte scholencampus een ziekenhuis of een ouderlingentehuis een betere optie zou geweest zijn.

Héél die asielwerking met Fedasil op kop moet afgeschaft worden anders gaat het helemaal fout lopen.

Ga ik te ver denkt u beste forumleden & lezers of slaag ik nagels met koppen?

Of is er een andere minde oplossing mogelijk die misschien zo verregaande niet is?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2019 om 08:59.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 09:20   #227
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vasthouden? Op welke gronden? Ik las net dat ze niet kunnen opgesloten worden door de federale overheid?

Of vinden jullie het verplaatsen van illegalen binnen het grondgebied van de ene burgemeester zijn grondgebied naar dat van een andere een essentiële bijdrage aan een oplossing?
Essentieel is dat niet, maar het kan een bijdrage leveren.
Illegalen moeten met vip behandeld worden.
Very irritating policy.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 09:21   #228
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hebben al die politiezones dan geen politiekantoren waar ze de oproerkraaiers een tijdje lang kunnen vasthouden???
Dat hebben ze zeker. Elke flamingant met enige ervaring kan je dat bevestigen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 09:46   #229
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Waar gaat het allemaal naartoe tegenwoordig?

Alles voor de asielzoekers en illegalen en allochtonen maar niets meer voor de autochtone bevolking. (die mogen er wel voor betalen)

Bepaalde leegstaande panden daar werk van gemaakt worden om die in te vullen met zorgcentra/ouderlingentehuizen of scholen.

Ik haal dit even aan omdat ik laatst nog iemand sprak die al 14 dagen voor een school kampeerde om zijn kindje er te kunnen laten inschrijven.

Niet echt normaal meer want het kan 's nachts nog best wreed koud zijn.

De man vertelde mij dat hij op een andere plek een plaatsje had kunnen krijgen dat ver uit de buurt van hun woonst lag en zijn kind er het enige blanke kind in de school zou geweest zijn.

Dat zijn toch schrijnende toestanden niet Mevrouw Crevits, hallo met Henk.

Zoals ik al eerder schreef moet men de vele asielcentra die er al zijn met de grond gelijk maken en wat er in huist terug huiswaarts sturen wat waarschijnlijk tegenstand zal krijgen.

Maar men bouwt liever asielcentra aan de lopende band ondanks dat een bewaakte scholencampus een ziekenhuis of een ouderlingentehuis een betere optie zou geweest zijn.

Héél die asielwerking met Fedasil op kop moet afgeschaft worden anders gaat het helemaal fout lopen.

Ga ik te ver denkt u beste forumleden & lezers of slaag ik nagels met koppen?

Of is er een andere minde oplossing mogelijk die misschien zo verregaande niet is?
minde moest betere zijn, sorry.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 april 2019 om 09:47.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 09:55   #230
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Essentieel is dat niet, maar het kan een bijdrage leveren.
Illegalen moeten met vip behandeld worden.
Very irritating policy.
Het asielbeleid van de voorbije jaren beperkt zich daartoe. Op de luchtmatras gaan liggen zodat de lucht verplaatst. Meer niet.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 14:56   #231
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Essentieel is dat niet, maar het kan een bijdrage leveren.
Illegalen moeten met vip behandeld worden.
Very irritating policy.
Men maakt er weer een ratatouille van, door er illegalen bij te sleuren, het brusselse probleem in het noord station, terwijl het om asielzoekers gaat. Dus de mensen die via de diensten van staatssecretaris De Block en vroeger Francken toelating gekregen hebben om hier (tijdelijk) te verblijven.

Dat zijn twee totaal andere groepen. Voor illegalen moet men niets doen, liefst oppikken en in een terugkeer programma brengen al dan niet vrijwillig.

Wie asiel verkrijgt heeft daarentegen heeft hier verblijfsrecht.

En voor DIE mensen heeft De Block een passende verblijfplaats gevonden.

In Deurne !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 april 2019 om 14:56.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 15:00   #232
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat hebben ze zeker. Elke flamingant met enige ervaring kan je dat bevestigen.
He bien waarom gebruiken ze die dan niet in Bruxelles???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2019, 15:05   #233
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Men maakt er weer een ratatouille van, door er illegalen bij te sleuren, het brusselse probleem in het noord station, terwijl het om asielzoekers gaat. Dus de mensen die via de diensten van staatssecretaris De Block en vroeger Francken toelating gekregen hebben om hier (tijdelijk) te verblijven.

Dat zijn twee totaal andere groepen. Voor illegalen moet men niets doen, liefst oppikken en in een terugkeer programma brengen al dan niet vrijwillig.

Wie asiel verkrijgt heeft daarentegen heeft hier verblijfsrecht.

En voor DIE mensen heeft De Block een passende verblijfplaats gevonden.

In Deurne !
...waar relatief gezien al de meeste vluchtelingen worden opgevangen...
Van een spreidingsplan gesproken.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 10:56   #234
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Men maakt er weer een ratatouille van, door er illegalen bij te sleuren, het brusselse probleem in het noord station, terwijl het om asielzoekers gaat. Dus de mensen die via de diensten van staatssecretaris De Block en vroeger Francken toelating gekregen hebben om hier (tijdelijk) te verblijven.

Dat zijn twee totaal andere groepen. Voor illegalen moet men niets doen, liefst oppikken en in een terugkeer programma brengen al dan niet vrijwillig.

Wie asiel verkrijgt heeft daarentegen heeft hier verblijfsrecht.

En voor DIE mensen heeft De Block een passende verblijfplaats gevonden.

In Deurne !
Ikzelf betwist niets van deze post van jou.
Behalve natuurlijk dat het asielrecht internationaal geactualiseerd moet worden. Men heeft er na woII niet aan gedacht dat vluchtelingen zo ver konden vluchten, als deze van onze tijd nu doen.
Recht op opvang moet dus worden: recht op opvang, zo dicht mogelijk bij de streek van herkomst.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 10:57   #235
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
He bien waarom gebruiken ze die dan niet in Bruxelles???
Parce que PS.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 10:58   #236
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...waar relatief gezien al de meeste vluchtelingen worden opgevangen...
Van een spreidingsplan gesproken.
Een spreidingsplan "en Block". Niet Vlaams Blok, maar Maggie Block.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 12:02   #237
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ikzelf betwist niets van deze post van jou.
Behalve natuurlijk dat het asielrecht internationaal geactualiseerd moet worden. Men heeft er na woII niet aan gedacht dat vluchtelingen zo ver konden vluchten, als deze van onze tijd nu doen.
Recht op opvang moet dus worden: recht op opvang, zo dicht mogelijk bij de streek van herkomst.
Een mooie doelstelling voor toekomstig premier Jan Jambon : aan de VN voorstellen om de vluchtelingenconventie te actualiseren en lobbyen voor politieke steun. Het volstaat dat hij +75 landen weet te overtuigen om daarin mee te stappen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 16:58   #238
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een mooie doelstelling voor toekomstig premier Jan Jambon : aan de VN voorstellen om de vluchtelingenconventie te actualiseren en lobbyen voor politieke steun. Het volstaat dat hij +75 landen weet te overtuigen om daarin mee te stappen.
Zijn grootste probleem zal misschien nog zijn om de cvd en de ovld mee te krijgen
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2019, 17:02   #239
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.383
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zijn grootste probleem zal misschien nog zijn om de cvd en de ovld mee te krijgen
CD&V meekrijgen is geen probleem. Men zegt tegen de CD&V, we zetten in het regeerakkoord dat we zoeken naar een oplossing van de Arco-fraude.

Tegen de OVLD zeggen ze, we menen dat niet.

Daarzie, alle bezwaren van tafel.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 00:34   #240
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Kunnen er dezelfde 'verrijkende' feiten gaan plaatsvinden als in Broechem.
Citaat:
Jongetje (9) dood aangetroffen in asielcentrum, vijf jonge asielzoekers gearresteerd op verdenking van moord
Minister De Block: “De schuldigen zullen gestraft worden”
Een 9-jarig Palestijns jongetje is vanmiddag dood aangetroffen in het asielcentrum in Broechem (Ranst). Vijf jonge asielzoekers zijn gearresteerd. Het Antwerpse parket heeft een onderzoeksrechter gevorderd voor moord. Minister van Asiel en Migratie Maggie De Block (Open Vld) reageert aangeslagen op het verdachte overlijden.
https://m.hln.be/regio/ranst/jongetj...oord~af5f656e/

Ze zijn zo braaf meneer, ze ontvluchten onmenselijke omstandigheden, om eindelijk veilig te zijn & modelburgers te worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be