Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2005, 22:17   #41
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
een zeer goede avond nadine

die geluidssnelheid etc die voer je toch niet op ivm die gsm-toestanden etc ?
of slaat dat op postings van alweer een tijdje geleden ?
Ook een zeer goede avond Praha

Wil je dat ik een paar relaties bij GSM-opertoren opbel om te bewijzen dat vanuit die vliegtuigen wel gsm-gesprekken mogelijk waren

Neen, Aristoteles en Ptolemeus hadden nog geen GSM; allez, bij mijn weten toch niet; misschien dat Steveweed daar straks wel met afkomt onder zijn nick of een andere
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:26   #42
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ook een zeer goede avond Praha

Wil je dat ik een paar relaties bij GSM-opertoren opbel om te bewijzen dat vanuit die vliegtuigen wel gsm-gesprekken mogelijk waren

Neen, Aristoteles en Ptolemeus hadden nog geen GSM; allez, bij mijn weten toch niet; misschien dat Steveweed daar straks wel met afkomt onder zijn nick of een andere
neen hoor, erg vriendelijk, maar dat hoef je echt niet

ik vroeg me alleen af waarom je die geluidssnelheidbrol er zonodig moest bijsleuren terwijl het over gsm-verkeer in vliegtuigen ging

da's al
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:30   #43
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Ik heb nog een simpel vraagje voor alle disbelievers. We weten uit de GSM gesprekken dat het vliegtuig gekaapt was en dat deze mannen een heroische strijd hebben geleverd en dat het vliegtuig daardoor is neergestort. Maar..

Waar zijn de telefoontjes vanuit de andere vliegtuigen??

Die die wel hun doel bereikt hebben en niet zijn "neergestort"??
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:36   #44
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik heb nog een simpel vraagje voor alle disbelievers. We weten uit de GSM gesprekken dat het vliegtuig gekaapt was en dat deze mannen een heroische strijd hebben geleverd en dat het vliegtuig daardoor is neergestort. Maar..

Waar zijn de telefoontjes vanuit de andere vliegtuigen??

Die die wel hun doel bereikt hebben en niet zijn "neergestort"??
Exodus, ik heb nu geen tijd om het op te zoeken. Ik schrijf dit onder voorbehoud: zat Barbara Olsen niet in het vliegtuig dat op het Pentagon neergestort is? Zij heeft ook gebeld.

(Als ik mij vergis, niet schieten. Ik zei 'onder voorbehoud'.)
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:42   #45
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik heb nog een simpel vraagje voor alle disbelievers. We weten uit de GSM gesprekken dat het vliegtuig gekaapt was en dat deze mannen een heroische strijd hebben geleverd en dat het vliegtuig daardoor is neergestort. Maar..

Waar zijn de telefoontjes vanuit de andere vliegtuigen??

Die die wel hun doel bereikt hebben en niet zijn "neergestort"??
Niet te vlug victorie kraaien vriend. Er zijn wel degelijk (zogezegd) 2 telefoons uit Vlucht 11 en 1 uit vlucht 77 geweest.
Het zijn trouwens juist die telefoontjes die van het hele officiële verhaal een klucht maken.
Maar soit, ze hebben zich goed ingedekt hoor. Er waren wel degelijk telefoontjes uit die 2 vluchten. Uit vlucht 175 was er wel geen enkel.
Het échte verhaal is zo allesomvattend en juist daarom zo ongeloofwaardig voor de massa.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:42   #46
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

boven ruraal gebied is het makkelijker met n cell phone vanuit n vliegtuig te bellen
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:45   #47
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
neen hoor, erg vriendelijk, maar dat hoef je echt niet

ik vroeg me alleen af waarom je die geluidssnelheidbrol er zonodig moest bijsleuren terwijl het over gsm-verkeer in vliegtuigen ging

da's al
Was gratis meegenomen. Wie weet gaat steveweed nog een berekening maken om iets te bewijzen...zoals dat de gesprekken eigenlijk niet mogelijk waren omdat de geluidsnelheid bereikt werd Enfin alles hangt af van de hoeveelheid weed die hij op gebruikt heeft vanavond
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:46   #48
senator
Partijlid
 
senator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juli 2004
Locatie: Dendermonde
Berichten: 258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Wel Senator, u bent ook in het 'Too shoot down or not?' verhaaltje getrapt.
Story 's die op het publiek worden losgelaten om de aandacht van de echte oorzaak weg te leiden.
Het wel of niet neerschieten was totaal irellevant aangezien de fighters toch allemaal te laat waren aangekomen. Zie de officiële timeline maar na.
Bij alle 4 de crashes arriveren de F15 's en 16's pas 10 minuten later.
De vraag was die op dat moment belangrijk was werd niet gesteld, simpelweg omdat we toen nog niet over gegevens beschikten, die we nu wel hebben.
Waarom heeft het ATC center in Boston, nadat ze een noodsitutie aan de hand hadden 23!! minuten gewacht om Norad te waarschuwen???,,
Pas nadat journalisten dit gegeven hadden uitgevist waren we alweer enkele maanden later (December 2001) en veranderde Norad voor de DERDE keer van versie. Maar tegen die tijd was de US al lang in oorlog en had de media andere katten te geselen.
Dus ze hadden niet eens de keus om die neer te schieten of niet, er zijn gewoon fouten gebeurd.
Een gekaapt vliegtuig is geen rusissche bommewerper hé. Ge zit in een tijd dat het niet evident is dat een vliegtuig zich in een toren gaat rammen. Er zijn zoveel "verdachte" vliegtuigen, van luchtvaartmaatschappijen waarvan de piloten geen engels spreken enzo. Dan sta je daar mooi als ATC, is dat een gekaapt vliegtuig dat zich in een toren gaat rammen(!) of is da ne spaanse piloot met ne luizenbaard die beetje van zen koers afwijkt en niet antwoord omdat hij geen engels spreekt. Er zijn crashes gebeurd door piloten die geen engels spreken, dat is gene zever. Het zou allemaal nie mogen, maar hey de wereld is nie perfect. Fouten gebeuren, zeker in het pre-9/11 tijdperk.

Slaag mij nie dood omda ik niet paranoïa ben, maar dat kan toch.
__________________
Fear is a weapon of mass destruction.
Truth is relative, therefore truth does not exist.

senator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:48   #49
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Niet te vlug victorie kraaien vriend. Er zijn wel degelijk (zogezegd) 2 telefoons uit Vlucht 11 en 1 uit vlucht 77 geweest.
Het zijn trouwens juist die telefoontjes die van het hele officiële verhaal een klucht maken.
Maar soit, ze hebben zich goed ingedekt hoor. Er waren wel degelijk telefoontjes uit die 2 vluchten. Uit vlucht 175 was er wel geen enkel.
Het échte verhaal is zo allesomvattend en juist daarom zo ongeloofwaardig voor de massa.
Nu kunnen ze toch telefoneren uit die vliegtuigen... Inderdaad, je verhaal is allesomvattend: eerst kunnen ze niet, dan kunnen ze wel... Heb je nog andere hypothesen zoals "ze kunnen af en toe"; "alleen in de linkervleugel"; "als hun riem niet vastzit"....
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 22:49   #50
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Het échte verhaal is zo allesomvattend ...
hohoho, en ik die dacht dat het vol gaatjes zat 8)
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:00   #51
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Niet te vlug victorie kraaien vriend. Er zijn wel degelijk (zogezegd) 2 telefoons uit Vlucht 11 en 1 uit vlucht 77 geweest.
Het zijn trouwens juist die telefoontjes die van het hele officiële verhaal een klucht maken.
Maar soit, ze hebben zich goed ingedekt hoor. Er waren wel degelijk telefoontjes uit die 2 vluchten. Uit vlucht 175 was er wel geen enkel.
Het échte verhaal is zo allesomvattend en juist daarom zo ongeloofwaardig voor de massa.
Inderdaad, thx Steve .

Nog een markant detail over die Barbara Olsen. Ze heeft een boek geschreven dat vlak na 11 september uitkwam en dat allebehalve zacht was voor de Clinton's. Ze hebben nog proberen te verhinderen van het te laten verschijnen. (Er zijn veel geruchten dat Clinton in de jaren 80 cocaïne invoerde toen hij gouverneur van Arkansas was, o.a door opgemerkt door Gary Webb denk ik , die nu dood is (ben wel niet heel zeker van dit laatste feit).

In het boek staat er o.a dat Clinton in de laatste week van zijn presidentschap enkele personen gratie heeft gegeven, en niet de minste blijkbaar:

most flagrant was the spasm of executive orders and pardons issued on the very last day of his presidency:

* Drug offenders, including one money launderer for the Colombian Cali cartel.

* Major cocaine dealers: one made a $200,000 payment to Hillary's brother, and another $200,000 went to his law firm one day after convicted swindler Braswell was pardoned. A $175,000 donation from this same crook to the Republican campaign was returned when they learned of his felony record.

* An automobile dealer convicted of fraud was pardoned two weeks after his friend made a $500,000 pledge to the Clinton Library.

* Symbionese Liberation Army guerilla Patty Hearst, and hard-Left celebrity Susan Rosenberg of the Weather Underground who had killed a guard and two police officers.

* In return for votes for Hillary's campaign, FALN terrorists (who hadn't even petitioned for a pardon) and four ultra-orthodox New Square fraudsters.

* Whitewater partner Susan McDougal, three of his Cabinet-level appointees (Espy, Cisneros, and Deutch), and the first ever presidential pardon of a family member (his half-brother Roger).

* Billionaire Marc Rich, who sold oil to South Africa (then a pariah nation), traded with Iran after Carter had embargoed it for holding the American Embassy staff hostage, terrorist Libya in contradiction of an embargo, the Soviet Union, and Cuba. He tried to buy oil from Iraq during its embargo after invading Kuwait, and committed the largest tax fraud in American history. Having fled to Switzerland and living in luxury, his wife donated $15 million to Clinton causes. Rudolph Giuliani was so incredulous that he asked an aide to recheck the news, and still refused to believe that Clinton would have pardoned this fugitive who had avoided a trial and never spent a day in prison.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 27 februari 2005 om 23:01.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:03   #52
Knipp
Banneling
 
 
Knipp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: Virtuix Omni
Berichten: 7.552
Standaard

nu op national geographic : docu over 9/11 pentagon
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:07   #53
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Was gratis meegenomen. Wie weet gaat .....
dacht al zoietske....
ach wie weet
één ding is wel zeker
ik kreeg even de ijdele hoop dat jij er wat mee ging aanvangen....
maar ik had beter moeten weten
daar waag jij je niet meer aan
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:12   #54
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
dacht al zoietske....
ach wie weet
één ding is wel zeker
ik kreeg even de ijdele hoop dat jij er wat mee ging aanvangen....
maar ik had beter moeten weten
daar waag jij je niet meer aan
Geen probleem met wagen indien het in mijn wetenschappelijke past, maar ben ook niet betaald om hier gratis onderricht te geven
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:14   #55
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
nu op national geographic : docu over 9/11 pentagon
?
nu ?
had ik wel willen zien
shit ... ofwel nu die tv claimen... ofwel wachten op de heruitzending
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:16   #56
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Geen probleem met wagen indien het in mijn wetenschappelijke past, maar ben ook niet betaald om hier gratis onderricht te geven
ik betaal je alvast niet..
wie weet exodus
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:24   #57
nadine
Parlementslid
 
nadine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 1.902
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
ik betaal je alvast niet..
wie weet exodus
Aan die onderricht geven? Of aan Steveweed? Dat nog liever parels voor de zwijnen
__________________
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:33   #58
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
nu op national geographic : docu over 9/11 pentagon
De disinformatie is weer aan het werk!

Enkele dagen geleden was het ook over Oklahoma... hoe er maar 1 bom was
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 23:43   #59
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
De disinformatie is weer aan het werk!

Enkele dagen geleden was het ook over Oklahoma... hoe er maar 1 bom was
seg! exodus
ik mag toch nog kijken en eens hartelijk lachen ( dat ligt in de lijn der verwachtingen als het van een even bedenkelijk allooi is als dat die andere twee kladrapportjes )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2005, 00:37   #60
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door senator
Wel toen zat ge in een tijd dat kapers hun vliegtuig aan de grond zetten, dan een leuke eis deden en dan door een commando team werden doodgeschoten.
Achteraf gezien is dat gemakkelijk spreken, ze hadden dat vliegtuig uit de lucht moeten schieten, maar er was geen reden om aan te nemen dat dat vliegtuig zich in een toren ging rammen, het was immers nog nooit gebeurd.
Klopt niet. De Amerikaanse veiligheidsdiensten hadden waarschuwingen van verschillende veiligheidsdiensten dat het niet om gewone kapingen ging. Men was gewaarschuwd dat terroristen de vliegtuigen wouden gebruiken om zich in belangrijke gebouwen te storten, verschillende van de betreffende gebouwen waren gekend,... Ik vrees dat uw stelling dus niet op gaat.

Zeker is dus dat men héél wat wist. Of men de aanslagen bewust heeft laten gebeuren, daar durf ik niet op antwoorden. Het alternatief laat dan wel denken dat daar een bende fenomenale knoeiers bijeen zat dat het bijna onvoorstelbaar is. Wat mij betreft, blijft dat deel van de vraag dus open.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be