Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Rudi Daems (Groen!) - 29 maart tot 4 april
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Rudi Daems (Groen!) - 29 maart tot 4 april "Als adjunct kabinetschef van Vlaams Minister voor Milieu, Ludo Sannen, leerde hij ongetwijfeld al enkele kneepjes in het politieke vak. Nu krijgt hij de kans om zelf verkozen te worden in het Vlaams Parlement. Meer nog, hij trekt de lijst voor het V

 
 
Discussietools
Oud 1 april 2004, 18:22   #1
Maus
Banneling
 
 
Maus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2003
Locatie: Nijlen / Mechelen
Berichten: 766
Standaard

Mogelijk nog erger dan Steve Stevaert - alhoewel er hier minder vragen staan. Niet meer gezien sinds dinsdagavond (wat was dat ook alweer van 1 u per dag ?) en nauwelijks 11 berichten op zijn naam.
Maus is offline  
Oud 1 april 2004, 21:52   #2
Steenuil
Lokaal Raadslid
 
Steenuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 387
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Mogelijk nog erger dan Steve Stevaert - alhoewel er hier minder vragen staan. Niet meer gezien sinds dinsdagavond (wat was dat ook alweer van 1 u per dag ?) en nauwelijks 11 berichten op zijn naam.
Heb hem vanavond nog gezien. In het Groen Huis in Berchem. We zijn nog aan het klagen geweest over het gebrek aan tijd om op dit forum rond te neuzen. En verder: de vragen die gesteld worden zijn bijna allemaal idem als diegene die Tinne kreeg twee weken geleden. Maar ik hoop dat hij er morgen wel zal zijn. Hij is nu eenmaal meer iemand van de praktijk.
__________________
www.groen.be
www.verazoekt.be
Steenuil is offline  
Oud 2 april 2004, 14:40   #3
Rudi Daems
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 21
Standaard

Sorry sorry hoor, maar overdag is het echt crossen van t'een naar t'ander ( idem dito voor s'avonds ). Wie weet laat ik wel wat van mijn nachtrust om mij van men goede taak te kwijten. Maar dan lacht mijn baas zich waarschijnlijk groen als hij me de ochtend daarop ziet. Werkelijk, Ik hoop in het weekend wat meer tijd te hebben, al was het maar om te zien hoe het zit met de antwoorden van Steve op jullie vragen. Laat je me weten als er interessante dingen te lezen zijn ?

groeten,
Rudi

__________________

Zal je dan weer Groen! stemmen ?
Rudi Daems is offline  
Oud 3 april 2004, 11:09   #4
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maus
Mogelijk nog erger dan Steve Stevaert - alhoewel er hier minder vragen staan. Niet meer gezien sinds dinsdagavond (wat was dat ook alweer van 1 u per dag ?) en nauwelijks 11 berichten op zijn naam.
Een betere vraag zou misschien zijn: wie is Rudi Daems?
Ik volg de politiek nu al enkele jaren, maar van Rudi Daems had ik nog nooit gehoord en ik denk dat er velen in mijn geval zijn, ik hoef alleen maar te kijken naar het geringe aantal postings in deze topic.
Tijd voor een PR- campagne zou ik zeggen.

PS voor Maus: ik heb er mijn twijfels over of de andere politici wel allemaal zelf hun vragen beantwoorden, zij beschikken immers over kabinetsmedewerkers of parlementaire medewerkers en dat zijn nu juist de mensen die GROEN! ontbreekt.
athena is offline  
Oud 4 april 2004, 20:06   #5
tool2kil
Lokaal Raadslid
 
tool2kil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Mortsel
Berichten: 320
Standaard

Eerlijk gezegd vond ik deze sessie redelijk overbodig, aangezien Tinne VDS twee weken geleden al aan de beurt kwam. En dat trouwens zeer goed deed.

en euh Rudi Daems is de lijsttrekker van Groen! Antwerpen zeker? Hij is niet direct een groot stemmenkannon. Dus makkelijk zal het niet worden...
__________________
De jongen uit het groene Mortsel
The one and only motherfucker from hell.
tool2kil is offline  
Oud 5 april 2004, 00:53   #6
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Daems
Maar dan lacht mijn baas zich waarschijnlijk groen als hij me de ochtend daarop ziet. Werkelijk
Is uw baas eigenlijk zelf geen Groen!-mandataris, als ik me niet vergis? Was u geen kabinetchef, of was dat in een vorig leven?

In elk geval zou die mens dan wel iets meer begrip voor u tonen als u op zulke nachtelijke uren Groen! verdedigt...
zorroaster is offline  
Oud 5 april 2004, 05:50   #7
Steenuil
Lokaal Raadslid
 
Steenuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 387
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Daems
Maar dan lacht mijn baas zich waarschijnlijk groen als hij me de ochtend daarop ziet. Werkelijk
Is uw baas eigenlijk zelf geen Groen!-mandataris, als ik me niet vergis? Was u geen kabinetchef, of was dat in een vorig leven?

In elk geval zou die mens dan wel iets meer begrip voor u tonen als u op zulke nachtelijke uren Groen! verdedigt...
Rudy is kabinetsmedewerker van (op dit moment ) Tavernier.
__________________
www.groen.be
www.verazoekt.be
Steenuil is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be