Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2016, 08:18   #101
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
- lol -


Je krijgt voor een beetje wiet al twee jaar.
Ben je mij nu aan het uitdagen om de kranten eens een maand te volgen om te zien wat een klein dealerke krijgt, als het zijn eerste keer is ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 11:55   #102
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Heu,was het maar een sjakoske.....

Het ging bij mijn nicht 2 maal in dertien maand om een inbraak in haar woning op klaarlichte dag....
Dat is natuurlijk voor dat specifieke deel van misdaad de uitgelezen tijd. Weet je niet, als mensen zijn gaan werken.

Het is toch logisch dat je inbreekt als er niemand thuis is. Alhoewel ik er ook gekend heb die tegen de gevel omhoog konden kruipen en boven langs de open slaapkamervenster binnen kropen terwijl de bewoners lagen te slapen. Die de nachtkastjes nakeken naast het bed.

Dat is nooit mijn stijl geweest, inbreken, voor zoiets moet je een beetje een speciale zijn.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 11:58   #103
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ben je mij nu aan het uitdagen om de kranten eens een maand te volgen om te zien wat een klein dealerke krijgt, als het zijn eerste keer is ?

.
'Handel en bezit' noemen ze dat in de gerechtelijke wereld.

Diegenen die meewerken en iedereen erbij lappen die ze kennen die krijgen lagere straffen, diegenen die niet meewerken die krijgen twee jaar, wat de maximumstraf is voor die feiten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 15:49   #104
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als een regeringsbeslissing zus of zo luidt, dan mag je er vergif op nemen, dat de officiële statistieken even later gaan aangeven dat het een goede beslissing was.

Zijt gij vergeten dat ik ambtenaar was ?

.
Officiële statistieken zijn volgens mij wel iets betrouwbaarder dan lokale peilingen.....En ja officiële statistieken geven dikwijls de beslissingen ongelijk.Ontelbare voorbeelden daarvan iedere dag in pers en media.

Echter wat jouw probleem is is dat wanneer het in uw kraam past alles bewaarheid is...als het niet in uw kraam past is alles dikke zever.....Is dat een eigenschap van een oud ambtenaar ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be