Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 april 2019, 13:40   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard De oude vos verkeek zich op migratie.

De oude vos verkeek zich op migratie.

Citaat:
Jean-Claude Juncker wou het Europese project een nieuwe impuls geven. Maar hij kreeg crisis na crisis op zijn bord, en had uiteindelijk te weinig tijd voor positief werk.
Niet dat ik een fan ben van de man in kwestie maar ik ben van mening dat niet alleen hij zich zwaar verkeken heeft op migratie.

Daarom ook is het niet terecht dat men hem alleen met stenen moet bekogelen voor die misser.

De volledige tekst "De oude vos verkeek zich op migratie" zonder 'paywall' daar kan men nog meer lezen, ook dat hij niet dronken was toen men hem van het 'toneel' moest dragen maar last had van ichias.

Er zijn er anderen die men beter met stenen zou bekogelen op dat vlak, éne zekere Merkel bijvoorbeeld.

Of de fouten van die politici die het migratieprobleem verkeerd ingeschat hebben en dat ook zijn blijven verdedigen nog op te lossen valt dat lijkt mij een zware oefening.

Anderzijds is het opletten geblazen want het spreekwoord zegt:

Een oude vos verliest zijn streken niet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 april 2019 om 13:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2019, 11:16   #2
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Heel da' Europees poliZieke zooitje heeft vliegend schijt aan de Europese bevolking !!
Eigen zakken vullen , en de rest .... who cares !! Da's wa' zo'n ongeregeld zooitje denkt !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2019, 11:24   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het hele zootje aan de Europese top is ziek in hetzelfde poco bedje: denken dat ze het beter weten dan de onderbuik van de bevolking, multicul opleggen en prediken, eigen zak en postje eerst en de rest kan de pot op.

Nu zien we overal in Europa extreem rechts opzetten als nooit tevoren... En de EU top die dit zelf heeft veroorzaakt die doet doodleuk voort zoals ze bezig waren...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2019, 12:44   #4
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Het probleem is dat ze eerst lokaal , daarna nationaal verkozen door de kiezers !!!!
Ze achten zich onschendbaar , en dus ....
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2019, 22:04   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Het hele zootje aan de Europese top is ziek in hetzelfde poco bedje: denken dat ze het beter weten dan de onderbuik van de bevolking, multicul opleggen en prediken, eigen zak en postje eerst en de rest kan de pot op.

Nu zien we overal in Europa extreem rechts opzetten als nooit tevoren... En de EU top die dit zelf heeft veroorzaakt die doet doodleuk voort zoals ze bezig waren...
Zou men daar het besef wel van hebben dat zij het zijn die het zelf in de hand gewerkt hebben dat mensen meer- en meer rechts gaan denken?

Citaat:
De EU top die dit zelf heeft veroorzaakt die doet doodleuk voort zoals ze bezig waren...
Hun zakken vullen dus?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 08:19   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou men daar het besef wel van hebben dat zij het zijn die het zelf in de hand gewerkt hebben dat mensen meer- en meer rechts gaan denken?
Natuurlijk niet, ze denken dat het hun taak is Europa te redden van uiterst rechts maar al wat ze doen is het nog meer aanwakkeren. Als kiezer is er ook niet veel keuze meer als je de Islamisering wil tegenhouden, vroeger had je nog links die anti-religeus was maar nu is er enkel nog uiterst rechts.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 12:45   #7
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Natuurlijk niet, ze denken dat het hun taak is Europa te redden van uiterst rechts maar al wat ze doen is het nog meer aanwakkeren.
Het vreemde is dat ze dat dus blijkbaar niet beseffen. Het vertelt ons jammerlijk genoeg hoe dom die politici zijn.
Tenzij ze het uiteraard wél goed beseffen, maar bang zijn om hun postjes en zakkenvullerij te verliezen...

Laatst gewijzigd door kwantum : 22 april 2019 om 12:45.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2019, 22:17   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Het vreemde is dat ze dat dus blijkbaar niet beseffen. Het vertelt ons jammerlijk genoeg hoe dom die politici zijn.
Tenzij ze het uiteraard wél goed beseffen, maar bang zijn om hun postjes en zakkenvullerij te verliezen...
Het zal wel een combinatie zijn en het is ook de makkelijke oplossing, wie tegenwerkt wordt het erg moeilijk gemaakt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 09:49   #9
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zou men daar het besef wel van hebben dat zij het zijn die het zelf in de hand gewerkt hebben dat mensen meer- en meer rechts gaan denken?



Hun zakken vullen dus?
Denk je dat het hen echt kan schelen??? Komt extreem rechts aan de macht zullen zij op de eerste rij zitten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 20:05   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Denk je dat het hen echt kan schelen??? Komt extreem rechts aan de macht zullen zij op de eerste rij zitten...
Voor een 'briefkaart' op de eerste rang dat zit er inderdaad dik in.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2019 om 20:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2019, 11:45   #11
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Het probleem is dat ze eerst lokaal , daarna nationaal verkozen door de kiezers !!!!
Ze achten zich onschendbaar , en dus ....
Dat zijn ze ook, want ze worden elke keer opnieuw verkozen. Neem nu Guy Verhofstadt. Die heeft samen met Johan VDL landsverraad gepleegd als eerste minister. In plaats van hem in de gevangenis te stoppen, heeft de kiezer hem beloond met een postje in Europa, waar hij rustig verder mag doen met het verraden van zijn land. Dan moet je toch niet klagen als kiezer denk ik zo.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be