Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 18 september 2005, 14:26   #61
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
het komt er kort op neer dat den dikzak van nen Dewever met zijn stoned bakkes weer niks deftig kon zeggen.

We weten allemaal wat De Winter zal zeggen, het is alleen nog de vraag van "wanneer" zal het VB dit land op het goede spoor zetten.

Overbodig debat aangezien de wever met zijn hobbyclub toch nooit de 5% zal halen.

De Winter haalt die 5% op zijn eentje....
Ik moet altijd lachen met de VB'ers die denken dat hun partij alles zal oplossen.
Ze zijn daarmee - o ironie8) - al even volgzaam als pakweg moslimextremisten.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 september 2005, 14:35   #62
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Persoonlijk vond ik Dewever er beter uitkomen dan Dewinter.
Laat ons zeggen dat Dewinter zich om de één of andere reden inhield, en dat Dewever vrijelijk zijn schow opvoerde, hierin sterk aangemoedigd door Polspoel.
Het leek mij meer een match drie (of toch alleszins twee) tegen één.
Bob is offline  
Oud 18 september 2005, 14:44   #63
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Mooi ingetrapt. Je weet toch dat P&D in zoiets ff daarin meedoen. In een ander debat doen er er evenwel weer alles aan om De Wever in diskrediet te brengen. TV is één en al manipulatie, of wist u dat nog niet?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 september 2005, 14:54   #64
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Mooi ingetrapt. Je weet toch dat P&D in zoiets ff daarin meedoen. In een ander debat doen er er evenwel weer alles aan om De Wever in diskrediet te brengen. TV is één en al manipulatie, of wist u dat nog niet?
Nu kom, heel het leven is één en al manipulatie. En van VTM vind ik dat nog zo erg niet. Het is tenslotte geen staatszender (alhoewel ze ook staatssteun genieten, weet ook niet voor wat, maar erg koosjer is dit niet). En Polspoel komt er trouwens vrijelijk voor uit, dat het vb bestrijden, zowat zijn levensdoel is.
Bob is offline  
Oud 18 september 2005, 15:38   #65
Vrijheid
Schepen
 
Vrijheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Sorry vrijheid, misschien ligt het aan mij, maar ik heb wel de onderhuidse verwijten van De Winter maar al te goed opgemerkt. Politieke taal is soms codetaal en niet altijd te ontcijferen door de gewone mens. Voor mij is De Winter al 3 jaar een klootzak en daar blijf ik ook bij. Vriendelijk zijn in uw gezicht maar achter uw rug steekt hij zijn middenvinger omhoog.
Natuurlijk dat Dewinter Leterme, Dewever, Bourgois, enz. (onterecht) voorstelt als postjesjagers. Dat is helaas het politieke (oppositie)spel. Merk op dat ook Dewever aan dit soort spelletjes meedoet. Maar Dewever beseft niet- in tegenstelling tot Dewinter- dat je met azijn geen vliegen vangt. "Een mesthoop van stemmen", "het oudste beroep ter wereld", "na 20 jaar nog steeds maagd", etc is geen instelling waarmee je de symphatie van de neutrale of VB-kiezer wint. En Dewever heeft het al moeilijk met zijn cynische uitstraling.

Dewinter daarentegen, overdrijft soms met het behouden van het woord en het voeren van ellenlange monologen. Maar het is wel begrijpelijk vanuit de defensieve positie waarin hij meestal gedrongen zit, en alleszins beter dan uit je lood geslagen te zijn.

Mijn stem in 2007 zal een strategische keuze zijn, tenzij de anti-VB hetze er weer in slaagt mij op mijn paard te krijgen.
__________________
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached."

"Matter doesn't matter, only interactions matter"

Me & my autism
Vrijheid is offline  
Oud 18 september 2005, 20:19   #66
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Antoon, zoals De Winter het verwoordt is het precies 'politiek voor dummies'.
Soms komt dat inderdaad zo over, maar hij haalt er ondertussen wel enorm veel stemmen mee, en blijft groeien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Weet jij trouwens wat de N-VA doet achter de schermen? Neen hé, dus wees ook niet bevooroordeeld.
Hetgeen ik weet is dat ze gewoon zich hebben geprostitueerd om toch maar mee ministerke te kunnen spelen. En dan heeft De Wever het over prostituees. Laat me niet lachen.
Hèt punt dat ons de vorige keer interesseerde bij NV-A was het onverwijld splitsen van B-H-V, anders kwam er zelfs geen regeringsdeelname aan te pas.
Ondertussen zit Bourgeois lekker zijn maandelijkse ministerpree te strijken, en met B-H-V is gewoon niets gebeurd.

Laat mij dus aub gerust met vooroordelen, iedereen ziet duidelijk wat NV-A is geworden. Een aanhangsel van CD&V dat er enkel is voor de macht. Hun woord is gewoon niets waard.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Antoon on 18-09-2005 at 21:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Antoon, zoals De Winter het verwoordt is het precies 'politiek voor dummies'.
Soms komt dat inderdaad zo over, maar hij haalt er ondertussen wel enorm veel stemmen mee, en blijft groeien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Weet jij trouwens wat de N-VA doet achter de schermen? Neen hé, dus wees ook niet bevooroordeeld.
Hetgeen ik weet is dat ze gewoon zich hebben geprostitueerd om toch maar mee ministerke te kunnen spelen. En dan heeft De Wever het over prostituees. Laat me niet lachen.
Hèt punt dat ons de vorige keer interesseerde bij NV-A was het onverwijld splitsen van B-H-V, anders kwam er zelfs geen regeringsdeelname aan te pas.
Ondertussen zit Bourgeois lekker zijn maandelijkse ministerpree te strijken, en met B-H-V is gewoon niets gebeurd.

Laat mij dus aub gerust met vooroordelen, iedereen ziet duidelijk wat NV-A is geworden. Een aanhangsel van CD&V dat er enkel is voor de macht. Hun woord is gewoon niets waard.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Antoon on 18-09-2005 at 21:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Antoon, zoals De Winter het verwoordt is het precies 'politiek voor dummies'.
Soms komt dat inderdaad zo over, maar hij haalt er ondertussen wel enorm veel stemmen mee, en blijft groeien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Weet jij trouwens wat de N-VA doet achter de schermen? Neen hé, dus wees ook niet bevooroordeeld.
Hetgeen ik weet is dat ze gewoon hun kont hebben opengetrokken om toch maar mee ministerke te kunnen spelen. En dan heeft De Wever het over prostituees. Laat me niet lachen.
Hèt punt dat ons de vorige keer interesseerde bij NV-A was het onverwijld splitsen van B-H-V, anders kwam er zelfs geen regeringsdeelname aan te pas.
Ondertussen zit Bourgeois lekker zijn maandelijkse ministerpree te strijken, en met B-H-V is gewoon niets gebeurd.

Laat mij dus aub gerust met vooroordelen, iedereen ziet duidelijk wat NV-A is geworden. Een aanhangsel van CD&V dat er enkel is voor de macht. Hun woord is gewoon niets waard.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Antoon, zoals De Winter het verwoordt is het precies 'politiek voor dummies'.
Soms komt dat inderdaad zo over, maar hij haalt er ondertussen wel enorm veel stemmen mee, en blijft groeien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Weet jij trouwens wat de N-VA doet achter de schermen? Neen hé, dus wees ook niet bevooroordeeld.
Hetgeen ik weet is dat ze gewoon hun kont hebben opengetrokken om toch maar mee de ministerke te kunnen spelen. En dan heeft De Wever het over prostituees. Laat me niet lachen.
Hèt punt dat ons de vorige keer interesseerde bij NV-A was het onverwijld splitsen van B-H-V, anders kwam er zelfs geen regeringsdeelname aan te pas.
Ondertussen zit Bourgeois lekker zijn maandelijkse ministerpree te strijken, en met B-H-V is gewoon niets gebeurd.

Laat mij dus aub gerust met vooroordelen, iedereen ziet duidelijk wat NV-A is geworden. Een aanhangsel van CD&V dat er enkel is voor de macht. Hun woord is gewoon niets waard.[/size]
[/edit]
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 18 september 2005 om 20:20.
Antoon is offline  
Oud 18 september 2005, 20:21   #67
Claudine
Banneling
 
 
Claudine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2005
Berichten: 111
Standaard

Dewinter spreekt de taal van het volk , leeft tussen de mensen, drinkt een pint en kan met iedereen overweg , is joviaal , een volksmens, een geboren leider, de ideale president voor Vlaanderen.
Claudine is offline  
Oud 18 september 2005, 20:51   #68
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Dewinter ging af als een gieter. Maar ik vermoed dat het niet dat is, wat je wilt lezen.8)
Dewinter is in uw ogen al zo dikwijls afgegaan als en gieter.
Als men dan het aantal stemmen gaat bekijken dat Dewinter krijgt, zie je dat hij nog NOOIT af gegaan is als een gieter.

Dat is pas echt 8)
De Prof is offline  
Oud 18 september 2005, 20:54   #69
Dancer In The Dark
Banneling
 
 
Dancer In The Dark's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2005
Berichten: 162
Standaard

bwa ik vond dat de wever het toch niet slecht deed. de winter slaagde er daarentegen niet in mij te boeien.
Dancer In The Dark is offline  
Oud 18 september 2005, 20:55   #70
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Laat ons zeggen dat Dewinter zich om de één of andere reden inhield, en dat Dewever vrijelijk zijn schow opvoerde, hierin sterk aangemoedigd door Polspoel.
Het leek mij meer een match drie (of toch alleszins twee) tegen één.
IDD.

Dewever werd door de moderators nooit bekritiseert, al het 'ongenoegen' was gereserveerd voor Dewinter.
De Prof is offline  
Oud 18 september 2005, 20:55   #71
Dancer In The Dark
Banneling
 
 
Dancer In The Dark's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2005
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
IDD.

Dewever werd door de moderators nooit bekritiseert, al het 'ongenoegen' was gereserveerd voor Dewinter.
ochnee we steken het maar op de presentator.
hoe zielig
Dancer In The Dark is offline  
Oud 18 september 2005, 21:05   #72
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dancer In The Dark
bwa ik vond dat de wever het toch niet slecht deed. de winter slaagde er daarentegen niet in mij te boeien.
Wat mij het meeste stoort aan Dewinter is zijn heimelijke lach, en zen binnenpretjes.

Dewever maakt zich belachelijk door het 'niveau' van het ongedierte te hanteren op het VB.
Dat is allang afgezaagd, en heft enkel het tegenovergestelde effect.

Nu, Dewever voelt zich oppermachtig op de rug van de CD&V.
De vraag is, of de CD&V in 2007, als deze gaat onderhandelen met de PS De N-VA nog zo graag op sleeptouw zal nemen...
De Prof is offline  
Oud 18 september 2005, 21:08   #73
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dancer In The Dark
ochnee we steken het maar op de presentator.
hoe zielig
De 'presentator' is wel de hoofredacteur van een linkse krant.
De andere ' presentator' steekt het ook niet onder stoelen of banken dat hij het VB rouw lust.
De Prof is offline  
Oud 18 september 2005, 21:11   #74
Dancer In The Dark
Banneling
 
 
Dancer In The Dark's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2005
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
De 'presentator' is wel de hoofredacteur van een linkse krant.
De andere ' presentator' steekt het ook niet onder stoelen of banken dat hij het VB rouw lust.
ok moderator dan.
Dancer In The Dark is offline  
Oud 18 september 2005, 21:11   #75
Dancer In The Dark
Banneling
 
 
Dancer In The Dark's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 september 2005
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Wat mij het meeste stoort aan Dewinter is zijn heimelijke lach, en zen binnenpretjes.

Dewever maakt zich belachelijk door het 'niveau' van het ongedierte te hanteren op het VB.
Dat is allang afgezaagd, en heft enkel het tegenovergestelde effect.

Nu, Dewever voelt zich oppermachtig op de rug van de CD&V.
De vraag is, of de CD&V in 2007, als deze gaat onderhandelen met de PS De N-VA nog zo graag op sleeptouw zal nemen...
eigenlijk was het maar een klotedebat dat nergens naar leidde.
(nuja ik heb maar een deel gezien natuurlijk)
Dancer In The Dark is offline  
Oud 18 september 2005, 21:19   #76
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudine
Dewinter spreekt de taal van het volk , leeft tussen de mensen, drinkt een pint en kan met iedereen overweg , is joviaal , een volksmens, een geboren leider, de ideale president voor Vlaanderen.
Bent u nu over De Winter bezig of over mij...?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 september 2005, 21:21   #77
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Soms komt dat inderdaad zo over, maar hij haalt er ondertussen wel enorm veel stemmen mee, en blijft groeien.



Hetgeen ik weet is dat ze gewoon zich hebben geprostitueerd om toch maar mee ministerke te kunnen spelen. En dan heeft De Wever het over prostituees. Laat me niet lachen.
Hèt punt dat ons de vorige keer interesseerde bij NV-A was het onverwijld splitsen van B-H-V, anders kwam er zelfs geen regeringsdeelname aan te pas.
Ondertussen zit Bourgeois lekker zijn maandelijkse ministerpree te strijken, en met B-H-V is gewoon niets gebeurd.

Laat mij dus aub gerust met vooroordelen, iedereen ziet duidelijk wat NV-A is geworden. Een aanhangsel van CD&V dat er enkel is voor de macht. Hun woord is gewoon niets waard.
We gaan nog lachen als het VB moet inlossen wat ze allemaal beloofd heeft... .
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 september 2005, 21:39   #78
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dancer In The Dark
eigenlijk was het maar een klotedebat dat nergens naar leidde.
(nuja ik heb maar een deel gezien natuurlijk)
Dan had je daarstraks ens naar ATV moetn kijken...
Annemans die het moest opnemen tegen 6 tegenstanders.

Als hij 5 sec het woord had, sprongen ze er met 3 of 4 op.
Maar wanneer Annemans iemand onderbrak, was het pertinent...
Ik heb u laten uitspreken, laat mij nu ook uitspreken...
tssss...
Dat was pas een "klotedebat'...
De Prof is offline  
Oud 18 september 2005, 21:49   #79
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Citaat:
IDD.

Dewever werd door de moderators nooit bekritiseert, al het 'ongenoegen' was gereserveerd voor Dewinter.
Je moet eens zien hoeveel interviews N-va'ers en cdenv'ers in de morgen mogen geven... dikke vrienden me lijkt. Van rompay, demesmaeker , Bourgois, etc vaste klanten daar.
ilfalco is offline  
Oud 18 september 2005, 22:35   #80
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
We gaan nog lachen als het VB moet inlossen wat ze allemaal beloofd heeft... .
...zoals de onverwijlde splitsing van bhv...
Bob is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be