Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 3 april 2009, 00:53   #21
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
De situatie is wel wat complexer dan dat.
U mag gerust de complexiteit aantonen, of op z'n minst zeggen welke aspecten ik over het hoofd zag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat ligt eraan welk verzet. De Palestijnse bevolking moet zich namelijk ook tegen groeperingen van zichzelf verdedigen.
1. 'De Palestijnse bevolking moet zich beschermen' =/= Israël dat momenteel zo vriendelijk is dat klusje voor de Palestijnen te klaren.
2. Als die Palestijnse bevolking al tegen haar eigen beschermd moet worden (wat een erg opmerkelijke uitspraak is voor een liberalist), dan is het tegen die bewegingen die het internationaal of het humanitair recht systematisch schenden. Momenteel zijn dat soort van inbreuken klein bier in vergelijking met en vaak een gevolg van datgene wat Israël de Palestijnen aandoet. Het lijkt me dan ook logisch dat je eerst pleit voor enige vorm van zelfbeschikkingsrecht voor de Palestijnen. Zo'n zelfbeschikking kan alleen maar mogelijk zijn als (1) Israël geen annexaties meer uitvoert en illegale annexaties ongedaan maakt, (2) Israël geen troepen, 'ordediensten' of onbemande vliegtuigen in of boven Palestijns gebied heeft, (3) Israël geen arrestaties verricht in Palestijns gebied zonder op zijn minst de goedkeuring van de Palestijnse Autoriteit, (4) Israël de werking van een legale PA mogelijk maakt. Dat laatste impliceert bvb het beëindigen van de politieke gevangennemingen en minstens de vrijlating van de Palestijnse parlementairen, het erkennen van Hamas e.a. als een legitiem onderdeel van de Palestijnse regering, het stopzetten van de steun aan Abbas en aan alles wat erop gericht is een staatsgreep te bewerkstelligen (zoals bvb de eenzijdige steun aan Abbas en 'zijn' regering).

Ik ben in ieder geval gewonnen voor een zelfbeschikking van de PA. U ook?

ps: dat betekent niet dat dit lijstje een volledige lijst kan zijn van de Palestijnse eisen. Het zijn eerder enkele voorwaarden waaraan voldaan moet zijn vooraleer de PA terug haar werk kan doen.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline  
Oud 3 april 2009, 02:43   #22
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
De Israëliërs vermoorden hun kinderen toch niet doelbewust?

Die dode slachtoffers zijn even betreurenswaardig hoor, maar ik zie de Israëlische soldaten niet doelbewust Palestijnse kinderen vermoorden. Dat impliceert niet dat er geen (kinder)slachtoffers vallen bij het Gaza offensief, maar dat gebeurt wel in de noodzakelijke strijd tegen het terrorisme. Niet uit bloeddorstigheid.
Citaat:
BAT AYIN, West Bank — This settlement of ranch houses and mobile homes set amid terraced olive groves and grape vines, could be mistaken for a small California town. Many residents are blue jean- and sandal-clad Americans. But it was here that a terrorist attack against children was plotted last month, according to Israel's security service, known as Shin Bet. The plan, police say, was to detonate a car bomb outside an all-girls elementary school in East Jerusalem, 20 miles from this bucolic community. The school has about 1,500 students and is across the street from a hospital. The blast, set to explode late last month at the height of Israel's military offensive in the West Bank, could have killed dozens of civilians. Police revealed this week that four men were arrested in the alleged plot. In this case, there was a crucial difference from other recent attacks inside Israel: The suspected plotters were Jews.
Citaat:
police are investigating possible links between the Bat Ayin bomb plot and an explosion March 5 outside a Palestinian boys school in East Jerusalem that injured several boys and a teacher.
Het vermoorden van onschuldige kinderen gebeurt dus lans beide zijden van het verhaal. Gevaarlijke gekken heb je aan beide kanten.
Overigens interessant om weten over Bat Ayin:

Citaat:
Settlements such as Bat Ayin are a significant issue between Palestinians and Israelis. Bat Ayin is among the settlements built on former Arab land. Other settlements were built on land captured in wars with Arab nations. Yasser Arafat's Palestinian Authority wants all of the West Bank and Gaza for a Palestinian state and the 390,000 Jewish settlers living there to be ousted. But some settlers say they have a right to stay even if the land becomes part of Palestine. Others say the settlements should be annexed into Israel.

One of Bat Ayin's central messages is that Arab workers are not welcome. Before the Palestinian uprising began in September 2000, many Jewish settlers depended on Arab labor. Houses in Bat Ayin are built only with Jewish labor.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 3 april 2009, 13:48   #23
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik steun het rechtmatig verzet van de Palestijnen tegen de bezetting van hun land door zionistische kolonisten.
Ahum.
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 3 april 2009 om 13:49.
Antoon is offline  
Oud 3 april 2009, 14:26   #24
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ahum.
Het met een botte bijl op kinderen inhakken valt wat mij betreft niet onder rechtmatig verzet. Wel onder pathologie en geestesstoornis.

Mogelijk een gevolg van de agressie waar Palestijnen al generaties het slachtoffer en middelpunt van zijn. Uit onderzoek blijkt dat bv. de gevallen van vrouwenmishandeling en intrafamiliaal geweld in Gaza sterk is toegenomen sinds het laatste offensief. Ook het aantal echtscheidingen omwille van familiaal geweld is toegenomen. Permanent geconfronteerd worden met geweld, doet iets met een mens zijn psyche. Het is niet onlogisch dat mensen daardoor gaan flippen en dat ze geweld als een normale reactie gaan beschouwen.
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 3 april 2009, 14:28   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
...

Mogelijk een gevolg van de agressie waar Palestijnen al generaties het slachtoffer en middelpunt van zijn. ....
Dat bedoel ik net.

Ik gruw hier dus van, hé. Nogmaals, het ontsiert u.
__________________
Antoon is offline  
Oud 3 april 2009, 14:32   #26
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat bedoel ik net.

Ik gruw hier dus van, hé. Nogmaals, het ontsiert u.
kan niet terugvinden dat de min dit onder rechtmatig verzet heeft geplaatst.
integendeel , wel onder geestesstoornis.

dat u dat verandert (waarom eigenlijk ?) , is dan even "ontsierend".
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline  
Oud 3 april 2009, 15:10   #27
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ahum.
Wat bedoelt u eigenlijk met 'Ahum'?

Dat er geen zionistische kolonisten zijn?

Of dat het land niet wordt bezet?

Of dat het verzet tegen de kolonisatie onmogelijk rechtmatig kan zijn, omdat er in een of ander oud boek geschreven staat dat G*d himself dat land 'gegeven' heeft?


Mijn woordenboeken geven geen uitsluitsel. Aangezien u degene bent die dat 'Ahum' gebruikte, vraag ik u vriendelijk om opheldering.

Dank bij voorbaat voor het gevolg dat u aan dit verzoek wenst te geven,

djimi
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 3 april 2009, 15:17   #28
beste vriend
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Locatie: haramstraat
Berichten: 3.174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Het met een botte bijl op kinderen inhakken valt wat mij betreft niet onder rechtmatig verzet. Wel onder pathologie en geestesstoornis.

Mogelijk een gevolg van de agressie waar Palestijnen al generaties het slachtoffer en middelpunt van zijn. Uit onderzoek blijkt dat bv. de gevallen van vrouwenmishandeling en intrafamiliaal geweld in Gaza sterk is toegenomen sinds het laatste offensief. Ook het aantal echtscheidingen omwille van familiaal geweld is toegenomen. Permanent geconfronteerd worden met geweld, doet iets met een mens zijn psyche. Het is niet onlogisch dat mensen daardoor gaan flippen en dat ze geweld als een normale reactie gaan beschouwen.
Ik wil dit best aanvaarden . Is het dan ook normaal als een door allochtonen moegepeste, en afgetroefde Vlaamse jongen op een dag willekeurig op allochtonen begint te schieten ? Zijn psyché is aangetast door de voortdurende slagen / vernederingen ?
beste vriend is offline  
Oud 3 april 2009, 15:18   #29
beste vriend
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 januari 2009
Locatie: haramstraat
Berichten: 3.174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Wat bedoelt u eigenlijk met 'Ahum'?

Dat er geen zionistische kolonisten zijn?

Of dat het land niet wordt bezet?

Of dat het verzet tegen de kolonisatie onmogelijk rechtmatig kan zijn, omdat er in een of ander oud boek geschreven staat dat G*d himself dat land 'gegeven' heeft?


Mijn woordenboeken geven geen uitsluitsel. Aangezien u degene bent die dat 'Ahum' gebruikte, vraag ik u vriendelijk om opheldering.

Dank bij voorbaat voor het gevolg dat u aan dit verzoek wenst te geven,

djimi
Wie is het ergst ? Zionistische kolonisten of Hamas moordenaars ?
beste vriend is offline  
Oud 3 april 2009, 15:36   #30
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wie is het ergst ? Zionistische kolonisten of Hamas moordenaars ?
diegenen die daar het meeste kinderen hebben afgemaakt. honderden maal meer, en dan kom je dus bij de zionisten uit.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.
roodhaar is offline  
Oud 3 april 2009, 15:41   #31
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wie is het ergst ? Zionistische kolonisten of Hamas moordenaars ?
Wat een domme vraag. Als die zionistische kolonisten aan het moorden slaan zoals hierboven beschreven, zijn ze even erg.

Er bestaan interessante, progressieve, antizionistische joden, ook in Israël en er bestaan interessante, progressieve, seculiere Palestijnen, ook in Palestina.
Die mensen dragen mijn sympathie weg en ze krijgen mijn steun. Ik wens verder niet te kiezen tussen religieuze zotten, los van de vraag of die nu palestijns-islamitisch danwel zionistisch-joods zijn.

Een voorbeeldje van 'n interessante, joods meisje:

Citaat:
Omer Goldman is 19, she's Jewish, lives in Tel Aviv, she's a pretty girl and it's not hard to imagine her fulfilling her ambition to one day be an actress.

Omer Goldman
Omer Goldman: Choose to go to prison rather than serve in the Israeli army
But since she was eight years old, she also had another dream - she wanted to work with an organization like Amnesty International, hoping she could help make a better world. Right now, her way of doing that is by going to prison. Choosing to go to prison rather than serve in the Israeli army - a compulsory requirement for all young Israeli citizens.

And Omer Goldman was not destined for prison. For most of her life she thought she'd join the army, and become a hero for her country. After all, her father is a former deputy head of Mossad, and still considered one of the most powerful men of the Israeli security establishment. Her older sister and most of her friends all did their military service without question.

But the second Lebanon war began to change Omer's mind. She visited Hebron, and started going regularly to the West Bank and saw how Palestinians lived, how they were treated.

bron
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •


Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 3 april 2009 om 15:42.
ministe van agitatie is offline  
Oud 3 april 2009, 15:43   #32
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht

Die dode slachtoffers zijn even betreurenswaardig hoor, maar ik zie de Israëlische soldaten niet doelbewust Palestijnse kinderen vermoorden. Dat impliceert niet dat er geen (kinder)slachtoffers vallen bij het Gaza offensief, maar dat gebeurt wel in de noodzakelijke strijd tegen het terrorisme. Niet uit bloeddorstigheid.
Zij ontkennen gewoon dat ze dat doelbewust doen - en gij gelooft dat.
Dat is het verschil.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 3 april 2009, 15:43   #33
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

'Onschuldige slachtoffers die vallen in de noodzakelijke strijd tegen het terrorisme, waarbij er meer onschuldige slachtoffers vallen dan het oorspronkelijke terrorisme.'

Ri-ight.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 3 april 2009, 15:47   #34
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ik snap ook niet goed waarom dit ineens iets is van het 'Palestijnse volk'. Dutroux = waalse volk?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 3 april 2009, 16:07   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Wie is het ergst ? Zionistische kolonisten of Hamas moordenaars ?
Wie was er het eerst? De zionistische kolonisten of de Hamas-moordenaars?

Wie is de kip, en wie het ei?
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 3 april 2009, 16:12   #36
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Israëlische kinderen met bijl aangevallen

JERUZALEM - Een Palestijn heeft donderdag in de nederzetting Bat Ayin op de Westelijke Jordaanoever een Israëlische jongen doodgeslagen met een bijl en een tweede zwaar verwond.

Link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090402_043

---------------------------------------------------------------------

Wat een vredelievend volk toch die Palestijnen

Waarom lees ik altijd nieuws over Israëlische kinderen die worden aangevallen door Palestijnse terroristen? Ik moet het eerste bericht nog tegenkomen waarin wordt beschreven hoe Israëlische extremisten doelbewust kinderen van Palestijnen ombrengen.
vlaamse kinderen kinderen met mes aangevallen

DENDERMONDE - Een Vlaming heeft .... in de kinderopvan fabeltjesland in de dendermondse deelgemeente sint Gillis verschillende vlaamse peuters vermoord en verschillende gewond.

Wat een vredelievend volk toch die Vlamingen

Waarom lees ik altijd nieuws over Vlaamse kinderen die worden aangevallen door Vlaamse terroristen? Ik moet het eerste bericht nog tegenkomen waarin wordt beschreven hoe buitenlandse extremisten doelbewust kinderen van Vlamingen ombrengen

Waarschijnlijk omdat er overal gekken rondlopen zeker, de ene een mesn, de andere een bijl, en de beter voorziene vliegtuigen, artillerie, tanks, bulldozers.

Laatst gewijzigd door spherelike : 3 april 2009 om 16:14.
spherelike is offline  
Oud 3 april 2009, 16:13   #37
Dajjal
Minister
 
Dajjal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Locatie: In mijn zwembad.
Berichten: 3.164
Standaard

Waarschijnlijk de fout van dat kind omdat het als Israeli geboren is naar de commentaren hier te lezen. Collateral damage langs deze kant is aanvaardbaar ?

Jiezes.
__________________
Dajjal is offline  
Oud 3 april 2009, 16:24   #38
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
1. 'De Palestijnse bevolking moet zich beschermen' =/= Israël dat momenteel zo vriendelijk is dat klusje voor de Palestijnen te klaren.
2. Als die Palestijnse bevolking al tegen haar eigen beschermd moet worden (wat een erg opmerkelijke uitspraak is voor een liberalist), dan is het tegen die bewegingen die het internationaal of het humanitair recht systematisch schenden. Momenteel zijn dat soort van inbreuken klein bier in vergelijking met en vaak een gevolg van datgene wat Israël de Palestijnen aandoet. Het lijkt me dan ook logisch dat je eerst pleit voor enige vorm van zelfbeschikkingsrecht voor de Palestijnen. Zo'n zelfbeschikking kan alleen maar mogelijk zijn als (1) Israël geen annexaties meer uitvoert en illegale annexaties ongedaan maakt, (2) Israël geen troepen, 'ordediensten' of onbemande vliegtuigen in of boven Palestijns gebied heeft, (3) Israël geen arrestaties verricht in Palestijns gebied zonder op zijn minst de goedkeuring van de Palestijnse Autoriteit, (4) Israël de werking van een legale PA mogelijk maakt. Dat laatste impliceert bvb het beëindigen van de politieke gevangennemingen en minstens de vrijlating van de Palestijnse parlementairen, het erkennen van Hamas e.a. als een legitiem onderdeel van de Palestijnse regering, het stopzetten van de steun aan Abbas en aan alles wat erop gericht is een staatsgreep te bewerkstelligen (zoals bvb de eenzijdige steun aan Abbas en 'zijn' regering).

Ik ben in ieder geval gewonnen voor een zelfbeschikking van de PA. U ook?

ps: dat betekent niet dat dit lijstje een volledige lijst kan zijn van de Palestijnse eisen. Het zijn eerder enkele voorwaarden waaraan voldaan moet zijn vooraleer de PA terug haar werk kan doen.
Ik ben gewonnen voor zelfbeschikking, maar dat wel in fasen. De Palestijnse Autoriteit moet bewijzen dat het meer bevoegdheden op zich kan nemen zonder een steeds grotere dreiging voor Israël te vormen. De kolonisten op de Jordaanoever zullen ook mijns inziens moeten vertrekken. Puur Arabische dorpen kunnen wat mij betreft ook, als dat zij willen - wat ik betwijfel - aansluiten bij de P.A.
liberalist_NL is offline  
Oud 3 april 2009, 19:11   #39
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Waarschijnlijk de fout van dat kind omdat het als Israeli geboren is naar de commentaren hier te lezen. Collateral damage langs deze kant is aanvaardbaar ?

Jiezes.
Niemand, maar dan ook NIEMAND heeft ook maar geopperd dat deze moordpartij op welke vorm van goedkeuring kan rekenen, niemand heeft sympathie voor dit soort acties getoond, niemand heeft de moordenaar verontschuldigd.

U leest natuurlijk wat u wil lezen, maar begrijpend stillezen was waarschijnlijk nooit uw sterkste kant?
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline  
Oud 3 april 2009, 20:12   #40
Bertie
Parlementslid
 
Bertie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 1.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
... Een schimmige organisatie die zich de Martelaren van Imad Mughniyeh noemt eiste de verantwoordelijkheid voor de aanval in een e-mail op. De groep draagt de naam van een leider van Hezbollah die in 2008 in Syrië werd vermoord. Israëlische defensiemedewerkers denken dat verschillende groepen zich van deze naam bedienen om Israëlische vergeldingsmaatregelen te ontlopen.
Één enkelele individu wordt vervangen door "Martelaren" "Hezbollah" "Iran" "Syrië" pfff - alleen "2e holocaust" ontbreekt nog.

Citaat:
...De dader kon Bat Ayin ten zuiden van Jeruzalem ongehinderd binnenkomen. ...
Wellicht expres toegelaten/binnengesmokkeld door Shin-Beth/Aman/Mossad (by way of deception thou shalt do war)
Bertie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be