![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17761 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als een vb, lees dit eens: Citaat:
Gossie, zou dat nou echt? Jazeker! f** 'm LOL Pin d"Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17762 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gaat heel subtiel allemaal en de maatregelen worden goed gekeurd buiten ons weten om. Ze voeren een nieuwe controle in en laten ons er even aan wennen om dan vervolgens na een tijdje weer iets nieuws in te voeren, op die manier merkt het gros van de bevolking niet eens hoe ze er worden in geluisd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
indeed gradualism Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17764 | |
Banneling
|
![]() Welllllll.......this book is on spot!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17765 |
Staatssecretaris
|
![]() Net zoals er "duizenden" wetenschappelijke onderzoeken zijn die verklaarden dat aspartaam onschadelijk was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17766 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17767 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17768 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet openstaan voor alles, want het is misschien far out voor jou, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ikzelf heb ook eens een reptielachtig wezen gevoeld dat zich probeerde vast te hechten aan mijn twee onderste chackras. Het was jong, mannelijk, en ik denk "onervaren" omdat het hem niet leek te lukken.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 mei 2008 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En net zoals het zogenaamde 'wetenschappelijk onderzoek" aan de TU in NL overduidelijk liet zien dat het officiele rapport van 9-11 juist was! De Uni's doen gewoon wat de regering hun opdraagt. Anders geld foetsie.snap ie. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17770 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze hebben de wereld zo ingericht dat het bij de meeste mensen niet opkomt dat ze er zouden zijn. Daarom dat er geen reet klopt van de geschiedenis, de wetenschap, de economie. etc etc het is een groot gesponnen web van leugens. Maar er zijn ooggetuigen van , en ze controleren de illuminati. Ik moet dan altijd denken aan de zin van David Lynch: t's a strange world, and weird at top! (btw de meeste films van David Lynch gaan over mind-control) Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17771 |
Partijlid
|
![]() Ik geloof niet dat de NWO bestaat maar het is in principe mogelijk. Dat is uw goed recht om derin te geloven. Maar dat reptielen de leiders van grote wereld machten besturen geloof ik echt niet. Dat is net iets te onrealistisch. Je moet ergens de grens trekken.
![]() |
#17772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat nu als je alles wat je op school leert de bedoeling heeft om je te laten denken dat het 'far out' is? Ik zie bij jou een klein lichtpuntje. ik heb altijd gezegd dat mensen me niet op mijn woord moeten geloven, maar zelf zaken uitzoeken. Dus ook hier. Maar onderzoek met een open geest en laat je niet dicteren door de eerste de beste reactie die je vertoond. Ik zou zeggen, geef het een kans, kauw erop, lees werken er over, etc etc En kijk dan wat je zegt. Want ik neem aan, gezien je reactie, dat je op dit gebied nog helemaal niks onderzocht hebt. En ik ben echt heel serieus hierover. Mensen hier die mijn postings hebben gevolgd weten dat ik het serieus meen. En o ja, ze kunnen shapeshiften en zich voordoen als mensen. Een hele goeie is de " Queen of Engeland" Nee wederom geen grap, maar snap dat je er aan moet wennen Succes Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 mei 2008 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |