Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2008, 10:36   #17761
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...maar al die wetenschappers zijn natuurlijk NWO agenten.
Nee hoor, jij doet vronderstellingen die totaal niet kloppen.

Maar als een vb, lees dit eens:
Citaat:

n this hard-hitting analysis, the nation's leading historian of American education explains the causes and consequences of the widespread censorship of any potentially offensive language or images from American textbooks.

Before Anton Chekhov and Mark Twain can be used in school readers and exams, they must be vetted by a bias and sensitivity committee. An anthology used in Tennessee schools changed "By God!" to "By gum!" and "My God!" to "You don't mean it." The New York State Education Department omitted mentioning Jews in an Isaac Bashevis Singer story about prewar Poland, or blacks in Annie Dillard's memoir of growing up in a racially mixed town. California rejected a reading book because The Little Engine That Could was male.

Diane Ravitch maintains that America's students are compelled to read insipid texts that have been censored and bowdlerized, issued by publishers who willingly cut controversial material from their books-a case of the bland leading the bland.

The Language Police is the first full-scale exposé of this cultural and educational scandal, written by a leading historian. It documents the existence of an elaborate and well-established protocol of beneficent censorship, quietly endorsed and implemented by test makers and textbook publishers, states, and the federal government. School boards and bias and sensitivity committees review, abridge, and modify texts to delete potentially offensive words, topics, and imagery. Publishers practice self-censorship to sell books in big states.

To what exactly do the censors object? A typical publisher's guideline advises that

*

Women cannot be depicted as caregivers or doing household chores.
*

Men cannot be lawyers or doctors or plumbers. They must be nurturing helpmates.
*

Old people cannot be feeble or dependent; they must jog or repair the roof.
*

A story that is set in the mountains discriminates against students from flatlands.
*

Children cannot be shown as disobedient or in conflict with adults.
*

Cake cannot appear in a story because it is not nutritious.

The result of these revisions are-no surprise!-boring, inane texts about a cotton-candy world bearing no resemblance to what children can access with the click of a remote control or a computer mouse. Sadly, data show that these efforts to sanitize language do not advance learning or bolster test scores, the very reason given for banning allegedly insensitive words and topics.

Ravitch offers a powerful political and economic analysis of the causes of censorship. She has practical and sensible solutions for ending it, which will improve the quality of books for students as well as liberating publishers, state boards of education, and schools from the grip of pressure groups.

Passionate and polemical, The Language Police is a book for every educator, concerned parent, and engaged citizen.

Gossie, zou dat nou echt?

Jazeker!

f** 'm

LOL

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 10:40   #17762
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 Bekijk bericht
De NWO komt naar belgie ...

http://www.hln.be/hln/nl/958/Multime...tml#reageerTag

Kijk ze gaan al onze gegevens van de laatste 6 tot 24 maanden bijhouden ... . Binnenkort is het gedaan met de vrijheid hier want bigbrother will be watching you !

Het is een echte schande dat dit soort maatregelen worden goedgekeurd
Yep ze komen weer al wat dichterbij!

Gaat heel subtiel allemaal en de maatregelen worden goed gekeurd buiten ons weten om.

Ze voeren een nieuwe controle in en laten ons er even aan wennen om dan vervolgens na een tijdje weer iets nieuws in te voeren, op die manier merkt het gros van de bevolking niet eens hoe ze er worden in geluisd.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 10:48   #17763
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Yep ze komen weer al wat dichterbij!

Gaat heel subtiel allemaal en de maatregelen worden goed gekeurd buiten ons weten om.

Ze voeren een nieuwe controle in en laten ons er even aan wennen om dan vervolgens na een tijdje weer iets nieuws in te voeren, op die manier merkt het gros van de bevolking niet eens hoe ze er worden in geluisd.

indeed

gradualism

Pin d" Ar
Oud 10 mei 2008, 10:53   #17764
Pindar
Banneling

Standaard

Welllllll.......this book is on spot!

Citaat:

This Book is a Factual account about an alien race!

This book is about an alien race. They are taking over our planet. This alien race is known as 'the reptilians.' They are body snatching ~ taking over human bodies. I became involved with one such reptilian host and the reptilian entity working for him. I am now free of all of them. Exposed are unique insights into exactly how a reptilian exists as a human. Secrecy is their power.

Once you read this, you will start to recognize them. 'This is why the government is like it is' ~ humans hosting reptilians and the reptilian is the one in control. You will never know it until you read this.

Compare my descriptions to someone you see on television. Are they really who they seem to be or are they as I describe a reptilian? These are the 'body snatchers' in its true sense. You can spot them and by doing so they cannot operate in secret.

Conversations with a reptilian reveal their secret plans to destroy the human race and colonize the earth ~ exposes their weapons and methods of harming us. They do all this without us knowing about it. Discover their hidden agenda to prevent us raising our consciousness, and much more.

The reptilian secrets exposed in this book
have never before been written about!

Foreword.

This will be my only book as long as I am left alone. Here are my four years experiences. I have to write them or they will stop it by stopping me. One reptilian has already made attempts; this is why I have had to write it.

The reason I wrote this book was to get rid of the reptilian entity I will call Ettissh. Ettissh was originally sent to me by the man I will call Brian. Brian is depicted on the front cover and was hosting a reptilian. Ettissh fell out with Brian and started working alone. I had some personal information on the reptilians that I had no intention of telling others, but the connection of Ettissh and his attempts to harm me, which went on for three and a half years meant that I had no choice but to publish the information in order to stop him. He was following a reptilian rule inappropriately. "We stop people before they expose". But I wasn't going to expose them anyway, so he was quite ridiculous to have brought this about. His characteristic of "I have to win no matter what" was also partly to blame.

The other reason that this book was written and published is that Ettissh enticed the overseeing entity of "John of God" psychic surgeon in Brazil to work for him. He enticed her with reptilian secrets such as one about karma and another an alien agreement. In exchange she joined forces with him against me. At the same time she wanted to help out against the reptilians and was instrumental in producing this book.

The reptilian Ettissh doesn't care about the reptilian organization -- only himself.

About the Author:

Susan Reed has a Bachelor of Science in nutrition and has worked for eighteen years as a nutritionist and hospital dietician. She worked in nutritional research for several years.

She became interested in higher consciousness and spent four years in an enlightenment and study course. She then met a man named Brian, who revealed himself to be a reptilian host. This catapulted her into the secret reptilian involvement on the planet.

From the Introduction

This is a book about an alien race and how they are taking over the planet. This alien race is known as the reptilians; actually they are called the Draconians. The biblical term is the Nephilim or fallen angels and obviously Satan. David Icke talks a lot about them in his books9. Capt Bill Robertson whose books I have just discovered described them as Marcabians, an alien race operating to take over the planet who are able to take over adult bodies. Bill Robertson died prematurely of a brain tumour in his fifties! I think maybe they killed him for his knowledge.

Andrew Hennessy provides evidence that they are in fact dragons and I myself get a mental image of a wide jaw with sharp teeth roaring in a blood curdling way, -- a bit like a dragon This occurs when the reptilian host that I have been targeted by tried to harm me. It may be that they are in fact dragons that do not fire breath. I was targeted because I was doing a higher consciousness course called "Awakening your light body" by Luminescence and the reptilians wanted to know more about it so they could stop it.

I AM VERY CONCERNED FOR THIS ORGANISATION'S SAFETY.

I want to warn any one else working at higher consciousness about what the reptilians are doing, exposing it may stop it. I had become involved with a reptilian who had taken over a human spirit and body who I will call Brian, he had been body snatched. They are doing this a lot now, hiding behind a human body, convincing us that this human is still only human when its not. Brian was reptilian through and through bar his emotions.

What human could be as evil as he? He is cruel to a tee, relishing pain; telepathic with extraordinary mental abilities, I have seen him as a reptilian although at the time I didn't know this is what he was. I am absolutely convinced and have lots of evidence. Not only that but there were two reptilian spirits, his guides, attached to me for three years since getting involved with him, now they have gone.

They had been seen and identified by twenty entity removers.

Here are my personal experiences of a man who is actually a reptilian.

Publisher's Note:

This book has been a year in production. It is not your usual literary fair, nor is it your usual metaphysical research material. It contains the experiences of the author with a Draconian Reptilian entity. It is blow by blow, word by word.

It will be difficult for most of us to relate to, since we have never encountered or at least not 'knowingly' been invaded by a an alien spirit or entity.

It would be easy to discount such experiences as those of a lunatic. However, such experiences have been related since the beginning of human knowledge. Such experiences are referred to biblically.

At the same time, knowing or being aware that such things are possible, will make us more aware of unseen principalities and powers.

Read it with the intent to broaden or open your mind to the possibilities, and in this author's mind the 'realities'.
http://hiddenmysteries.com/xcart/pro...cat=416&page=1

Pin d"Ar
Oud 10 mei 2008, 15:52   #17765
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Echt Pinda

Hier ze:
Duizenden WETENSCHAPPELIJKE citaten over de
"WELL ESTABLISHED"-link tussen HPV & Baarmoederhalskanker...

...maar al die wetenschappers zijn natuurlijk NWO agenten.
Net zoals er "duizenden" wetenschappelijke onderzoeken zijn die verklaarden dat aspartaam onschadelijk was?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 16:04   #17766
alex2018
Partijlid

alex2018's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Welllllll.......this book is on spot!

http://hiddenmysteries.com/xcart/pro...cat=416&page=1
Er zijn echt wel grenzen ze gast. De NWO zou kunnen bestaan, maar dit gaat er echt over.
Oud 10 mei 2008, 16:47   #17767
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex2018 Bekijk bericht
Er zijn echt wel grenzen ze gast. De NWO zou kunnen bestaan, maar dit gaat er echt over.

?

Kan je je wat duidelijker uitdrukken?

Pin d"Ar
Oud 10 mei 2008, 16:49   #17768
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet openstaan voor alles, want het is misschien far out voor jou, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ikzelf heb ook eens een reptielachtig wezen gevoeld dat zich probeerde vast te hechten aan mijn twee onderste chackras. Het was jong, mannelijk, en ik denk "onervaren" omdat het hem niet leek te lukken.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 mei 2008 om 16:49.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 16:49   #17769
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Net zoals er "duizenden" wetenschappelijke onderzoeken zijn die verklaarden dat aspartaam onschadelijk was?
Rightttt!!!

En net zoals het zogenaamde 'wetenschappelijk onderzoek" aan de TU in NL
overduidelijk liet zien dat het officiele rapport van 9-11 juist was!

De Uni's doen gewoon wat de regering hun opdraagt.

Anders geld foetsie.snap ie.

Pin d'Ar
Oud 10 mei 2008, 16:53   #17770
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je moet openstaan voor alles, want het is misschien far out voor jou, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet kan. Ikzelf heb ook eens een reptielachtig wezen gevoeld dat zich probeerde vast te hechten aan mijn twee onderste chackras. Het was jong, mannelijk, en ik denk "onervaren" omdat het hem niet leek te lukken.
Dank je Exodus. Ook ik ben in het verleden aangevallen.Stompen op mijn hartchakra.

En ze hebben de wereld zo ingericht dat het bij de meeste mensen niet opkomt dat ze er zouden zijn. Daarom dat er geen reet klopt van de geschiedenis, de wetenschap, de economie. etc etc

het is een groot gesponnen web van leugens.

Maar er zijn ooggetuigen van , en ze controleren de illuminati.

Ik moet dan altijd denken aan de zin van David Lynch:

t's a strange world, and weird at top!

(btw de meeste films van David Lynch gaan over mind-control)

Pin d"Ar
Oud 10 mei 2008, 17:11   #17771
alex2018
Partijlid

alex2018's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
?

Kan je je wat duidelijker uitdrukken?

Pin d"Ar
Ik geloof niet dat de NWO bestaat maar het is in principe mogelijk. Dat is uw goed recht om derin te geloven. Maar dat reptielen de leiders van grote wereld machten besturen geloof ik echt niet. Dat is net iets te onrealistisch. Je moet ergens de grens trekken.
Oud 10 mei 2008, 17:20   #17772
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geloof niet dat de NWO bestaat maar het is in principe mogelijk. Dat is uw goed recht om derin te geloven. Maar dat reptielen de leiders van grote wereld machten besturen geloof ik echt niet. Dat is net iets te onrealistisch. Je moet ergens de grens trekken.
Kijk, ik snap best dat je het bizar vind!En waarom? Omdat het zo haaks staat op alles wat we op school leren etc.
Maar wat nu als je alles wat je op school leert de bedoeling heeft om je te laten denken dat het 'far out' is?
Ik zie bij jou een klein lichtpuntje. ik heb altijd gezegd dat mensen me niet op mijn woord moeten geloven, maar zelf zaken uitzoeken.
Dus ook hier. Maar onderzoek met een open geest en laat je niet dicteren door de eerste de beste reactie die je vertoond.
Ik zou zeggen, geef het een kans, kauw erop, lees werken er over, etc etc
En kijk dan wat je zegt. Want ik neem aan, gezien je reactie, dat je op dit gebied nog helemaal niks onderzocht hebt.

En ik ben echt heel serieus hierover. Mensen hier die mijn postings hebben gevolgd weten dat ik het serieus meen.

En o ja, ze kunnen shapeshiften en zich voordoen als mensen.

Een hele goeie is de " Queen of Engeland"

Nee wederom geen grap, maar snap dat je er aan moet wennen

Succes

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 10 mei 2008 om 17:23.
Oud 11 mei 2008, 06:56   #17773
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie durft er nog te denken nu?

We worden in Nederland, in het kader van de bangmakerij ter bevordering van de neoliberale uitbuitingsgolf, alweer een tijdje geteisterd met walgelijke propaganda-uitingen, bestaande uit vetzwarte letters op een ondergrond van de nationale bastaardkleur (rood + geel =) oranje, waarin ons verteld wordt dat er door zo veel mensen zo uitstekend gewaakt wordt over onze veiligheid, dat we niks merken van de terroristische dreiging. Door die propaganda-campagne moeten wij uiteraard denken dat het in Nederland zo veilig is dankzij de waakzaamheid van de overheid, en we moeten ons vooral niet afvragen of het misschien zo veilig is omdat er helemaal geen terroristische dreiging bestaat.

De hele campagne doet een beetje denken aan het oude grapje van Urbanus, die een of ander poeder uit het treinraampje strooit en tegen zijn mede-reizigers vertelt dat het anti-olifanten-poeder is. De begrijpelijke reactie van een van die mede-reizigers dat er hier helemaal geen olifanten leven, wordt door de strooier gepareerd met de zelfbevestiging: “Goed poeier, hè!”

In de Metro en Spits van eergisteren (en ongetwijfeld in nog heel wat andere kranten, maar daarop heb ik verder niet gezocht) stond weer eens zo’n pagina-grote advertentie met de nevenstaande tekst (zie plaatje). Onderaan stond in kleine lettertjes uitgelegd wat er eigenlijk bedoeld werd (ouders moeten hun kinderen respect bijbrengen voor andere mensen en opvattingen, leraren moeten het verschil tussen debatteren en beledigen uitleggen), maar dé boodschap (wie leest immers de kleine lettertjes in een advertentie?) is dat over ons gewaakt wordt en dat er kennelijk mensen zijn die terroristische ideeën kunnen krijgen - en dat moet voorkomen worden.

Heb ik nu terroristische ideeën, wanneer ik vind dat de monarchie afgeschaft moet worden; of iemand die aan de borreltafel zegt dat minister Donner een flink pak slaag verdient?

Maar dat is het niet eens… Het is niet zo dat terroristische ideeën (hoe die dan ook gedefinieerd worden) afgestraft moeten worden, maar er moet zelfs voorkomen worden dat iemand terroristische ideeën krijgt. Dat impliceert dus dat vooraf vastgesteld moet worden, wie die ideeën zou kunnen krijgen.

Moet straks van iedere burger het DNA onderzocht worden, zogenaamd om vooraf te kunnen bepalen voor welke ziektes iedereen vatbaar is, zodat preventieve behandelingen kunnen voorkomen dat die ziekte uiteindelijk optreedt? Aan niemand zal uiteraard verteld worden dat al die DNA-monsters ook worden opgeslagen in een ultra-geheime databank, waar ze dan door stiekeme engerds geanalyseerd kunnen worden om vast te stellen wie vatbaar is voor het krijgen van terroristische ideeën, zodat die mensen vast kunnen worden uitgeschakeld? Misschien kunnen die mensen aan een drugs- of alcoholverslaving geholpen worden, zodat ze vanzelf van de aardbodem verdwijnen. Of misschien kunnen ze vast preventief worden opgesloten in geheime gevangenissen op NAVO-bases of in Marokko? Het idee van het vooraf vaststellen van de eventuele criminele geaardheid van iemand is tenslotte niets nieuws. Denk maar aan Cesare Lombroso (1835-1909) of Wouter Buikhuisen (1933-….).

Hoe ver kunnen de grondwettelijke vrijheden nog worden uitgehold? Het gaat hier al niet meer om de vrijheid van meningsuiting of van meningsvorming, maar zelfs om die van toekomstige, eventuele meningsvorming.
http://www.hetverzet.nl/2007/denken.htm

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:00   #17774
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Cisco maakt aftappen dataverkeer makkelijker

Netwerkbouwer Cisco maakt het makkelijker voor de politie en geheime diensten om internetgebruikers te bespioneren.

De netwerkbouwer heeft een voorstel gepubliceerd waarin het bedrijf uitlegt hoe het de mogelijkheid om dataverkeer af te tappen, wil inbouwen in zijn apparatuur.

Het afluisteren moet volgens Cisco gebeuren zonder dat het ontdekt kan worden. Bovendien moeten diverse opsporingsdiensten tegelijkertijd kunnen aftappen zonder dat ze van elkaars activiteiten op de hoogte worden gebracht.

Met de huidige routers (computers die het internetverkeer regelen) van Cisco is het niet mogelijk om één individu af te tappen. Met de nieuwe apparatuur moet dat wel mogelijk worden.

Dankzij de nieuwe routers zou een provider alleen de informatie van één verdachte aan een opsporingsdienst kunnen overdragen, in plaats van al het verkeer dat door de router wordt afgehandeld. Een stuk efficiënter voor de overheidsinstantie die wil aftappen dus.

Geen garantie
Marc Rotenberg van het Electronic Privacy Information Center (EPIC) vindt het toevoegen van interceptiemogelijkheden aan routers een zorgwekkende ontwikkeling, zo verklaart hij tegenover CNet. "De standaard biedt geen enkele garantie dat het aftappen altijd volgens de wet gebeurt."

En dat kan nare gevolgen hebben – niet alleen in Westerse landen, maar vooral ook in landen met een totalitair regime.

Internetexpert Fred Baker, voorheen voorzitter van de Internet Engineering Task Force en nu bij Cisco betrokken bij de plannen voor het inbouwen van aftapmogelijkheden, geeft in een interview met CNet toe dat hij zich zorgen maakt over de gevolgen. "Natuurlijk lig ik er wel eens wakker van. Maar dat probleem is de reden dat ik me ermee heb bemoeid. "

Volgens Baker wil Cisco de aftapmogelijkheden bieden, omdat klanten erom vragen. Ook overheidsinstanties hebben contact gehad met Baker. Baker sprak onder meer met de Nederlandse Binnenlandse Veiligheidsdienst (tegenwoordig de AIVD), zo zegt hij in het CNet-interview. Dat gebeurde begin vorig jaar rondom een bijeenkomst van de Nederlandse ISOC.
http://www.hetverzet.nl/2008/cisco.htm

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:01   #17775
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Hirsch Ballin gaat identificatieplicht verruimen

DEN HAAG - Minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) wil de mogelijkheden verruimen om de identiteit van verdachten en veroordeelden te kunnen achterhalen. De bewindsman heeft daarvoor donderdag een wetsvoorstel naar de Tweede Kamer gestuurd.

Doel is er voor te zorgen dat verdachten en veroordeelden hun identiteit niet meer kunnen verhullen en zich ook niet achter een valse identiteit kunnen verschuilen.

Om dit te bereiken, wordt het gebruik van vingerafdrukken en foto's om verborgen identiteiten te achterhalen en de identificatieplicht verruimd.
http://www.hetverzet.nl/2008/verruimen.htm

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:03   #17776
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Sperwer 'spioneert' boven Nederland

DEN HAAG - Defensie oefent woensdag en donderdag voor het eerst buiten militaire oefenterreinen met het onbemand spionagevliegtuigje Sperwer. Het gaat om een oefening voor de samenwerking met andere overheidsinstellingen bij calamiteiten en de handhaving van de orde.

De Sperwer is voorzien van een speciale camera die zowel overdag als 's nachts gebruikt kan worden. Daarmee kan het bijvoorbeeld een ontruimd stadsdeel vanuit de lucht in de gaten houden en verdachte personen ongezien volgen.

De eerste proefvlucht is woensdag boven de Veluwe tussen 13.00 en 17.00 uur. Het vliegtuigje wordt daarbij begeleid dcoor een helikopter van de luchtmacht. Na de lancering vanaf een speciale vrachtwagen kan de Sperwer een vooraf bepaalde route afleggen, maar het kan ook met de hand op afstand worden bestuurd. Na afloop van een missie landt het toestel aan een parachute.

Sperwers zijn ook in Afghanistan gebruikt ter ondersteuning van de Nederlandse Task Force in Uruzgan.
http://www.hetverzet.nl/2008/sperwer.htm

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 11 mei 2008 om 07:05.
Oud 11 mei 2008, 07:08   #17777
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
'Zij die vrijheid opofferen voor veiligheid verdienen geen van beide'
Benjamin Franklin

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:10   #17778
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nederland bijna politiestaat

AMSTERDAM - Nederland is hard op weg om een politiestaat te worden, dat blijkt uit cijfers van de Britse organisatie Privacy International.

Nederland krijgt het cijfer 2,1. Dat is bijna zo laag als China (1,3) en Rusland (1,4).

Met name de identificatieplicht, het verzamelen van DNA van criminelen en het verstrekken van klantgegevens van internetproviders aan stichting BREIN zijn verantwoordelijk voor de negatieve beoordeling.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...t__.html?p=9,3

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:21   #17779
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d"Ar
Oud 11 mei 2008, 07:26   #17780
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
The hoax of modern medicine: Seven facts you need to know
http://www.naturalnews.com/022007.html

Pin d"Ar
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be