![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is net gelijk wapens.
Onder diegenen die ze in huis halen is er een gros mongolen die het net doen omdat ze door velen als gevaarlijk gezien worden en te dom zijn om ermee om te gaan.
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Slecht gedrag niet stimuleren, honden die wel die taak hebben, tegenwoordig meestal bij de politie, soms het leger, zijn daar voor opgeleid. Een paar tokkies verpesten het voor de meerderheid, al die honden kunnen gewoon goede gezinshonden zijn, ook die zogenaamde gevaarlijke honden, mits ze gewoon zoals alle andere honden goed zijn opgevoed. Overigens zijn veel kleine honden ook gewoon belabberd opgevoed hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit jaar al 32 uitbraken van hondsdolheid in Europa: "Dodelijkste virus ter wereld"
Het komt dichterbij. Kan ook moeilijk anders met al wat ik hier in de omgeving zie en meemaak.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn natuurlijk ook meer interacties met vossen ook traditioneel drager van , en die beestjes komen ook dichter en dichter, dus de kans dat poekie de kat een beet krijgt van nen dolle vos neemt toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem met gevaarlijke honden. Ik bijt eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik het zie gebeuren, dan duw ik het baasje er met zijn neus in, gelijk den hond dat em is!
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar in de zomer verandert die kat in een levend skelet. Die van ons die zegt dan, moeten we niet dit, moeten we niet dat. Ik geef dan, we moeten juist niets, als antwoord. We staan erbij als ze hun kinderen van kleins af aan naar de kloten doen met hun belachelijke godenpraatjes, ik trek me daar geen zak van aan, laat staan de een of andere kat.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Spanje wordt het verboden om je hond buiten vast te binden voor winkels: "Kan veel stress veroorzaken voor een hond"
Over mensen die er stress van krijgen gaan we het niet hebben, die doen er niet toe. De hele aanpak in Spanje vind ik wel goed. Er zijn veel te veel mensen die beter geen huisdieren zouden houden en het enkel maar doen omdat de buren het ook doen. Hopelijk worden die (en de overlast die ze veroorzaken) er zo door uitgewied.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 29 september 2023 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek eens op wat die Spanjolen met hun galgo’s doen
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet moet vermoedelijk vooral de 'Benidorm Basterds' wil treffen.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 30 september 2023 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is er weer een ander gevaarlijk ras in de mode. De Bully XL. Alsof de asielen al niet vol zitten met dat soort honden. Verbieden, sofort.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230919_97295263
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf kom ik uit een gezin met Boxers en heb ik er nu zelf een, springen uit enthousiasme is het lastigst. Deze honden met goede baasjes zijn ook echt geen probleem, slechte baasjes, die zijn het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn net vooral marginalen en onderontwikkelden die dergelijke honden in huis halen om hun street cred te upgraden en zo meer aanzien te krijgen. Laat staan dat ze een goed opvoeding zouden krijgen. Het verschil met andere honden is dat wanneer je wordt aangevallen door zo'n hond, je het wellicht niet kan navertellen of je in ieder geval bijzonder zware verwondingen oploopt. Dit omwille van het bijtsysteem van die honden die niet lossen. Onmiddellijk verbieden is dus de boodschap.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verbieden zit hem dus enkel in enkele verkeerde baasjes, helaas stappen dat soort types dan weer over op een ander ras @ Blue Sky: uw riedeltje ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Weg ermee, gezien het risico voor de omgeving te groot is en het land vol loopt met achterlijke marginalen. Maar Ben Weyts is zo'n complete hondengek. |
|
![]() |
![]() |