![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12741 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat alleszins beter dan me als gevaccineerde te verplichten overal een covidpas te laten zien. Ik weiger dat. En dus word ik gestraft in plaats van de mensen die de vaccinatie weigeren maar wel curryworsten eten, meerdere keren per dag hun oksels dichtspuiten, in hun neus peuteren, elkaars aars aflebberen, alcohol drinken, drugs gebruiken, zich laten tatoeëren, te weinig bewegen of de hele dag zitten, naar slechte muziek luisteren, de hele tijd met een gsm tegen hun hoofd lopen, de hond kussen nadat die zijn gat heeft afgelikt, met kankerverwekkende automobielen rondrijden, naar netflixbagger kijken, in god geloven, vegetariër zijn, ... allemaal dingen die even ongezond kunnen zijn als een slecht vaccin
![]()
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 12 november 2021 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12744 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mogen we er nog gaan skien?
![]() |
#12745 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Baas in eigen huis? ![]() ![]() Ver gezocht dat bovenstaande?? ![]() p.s. Kwam ik één van de vorige dagen iemand tegen die zei: "Het zou mij niet eens kunnen schelen dat ik naar de eeuwige jachtvelden zou moeten vertrekken want er is niets goed meer aan deze wereld en dat heeft echt niets te maken met het Covid-virus alleen." Ik wist daar niet echt iets op te reageren. ![]() Eerst wilde ik nog voorstellen, kom we gaan een pintje pakken om het allemaal even door te spoelen maar dat mag ook al niet meer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2021 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12748 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 12 november 2021 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12750 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12751 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12752 |
Europees Commissaris
|
![]() Die uitdrukking ken ik niet. Is er een bepaalde categorie die meer saucissen eet of zo?
![]() |
#12753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Liever dood dan Rood" waarschijnlijk wel inderdaad. p.s. Cardioloog die dit jaar ongevaccineerden openlijk verketterde, sterft na “booster-shot”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12754 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze supergeleerde Professor Herman Goossens heeft nu werkelijk de hoofdvogel van stommiteiten afgeschoten. Hij verklaart dat :"Niet-gevaccineerden, die de regels gevolgd hebben, niet op vakantie , voetbal, fuif restaurant, zee, of andere toeristische bestemming geweest zijn , dus weggebleven zijn waar ze niet moesten zijn, mondkapje droegen , afstand hielden, thuis goed ventileerden, dus ondertussen nog steeds, zoals ondergetekende, kerngezond zijn, DE SCHULD VAN DE VERSPREIDING VAN COVID-19 . Hoe kun je verd.md Covid verspreiden als je het niet hebt??????
Dus in een andere context is dat zeggen dat:" De voorzichtige chauffeur die stipt de verkeersregels volgt, DE SCHULD IS VAN ALLE ONGEVALLEN. Hoe is die kluns aan die titel geraakt??? Zelfverklaard??????????? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien GANS DIT CIRCUS van in het begin gebaseerd was op "volhouden, vaccineren, stoefen" zit men nu met een ongelofelijk dik probleem, want iedereen gaat nu de kwakzalverij vaststellen. Dus nog maar 1 enkel houvast, zoals steeds wanneer totalitairen hun systeem ineenstort en iedereen het ziet: de "Joden van dienst" zoeken om te vergassen, en nu zijn dat de ongevaccineerden. Het probleem zal zijn dat als ze zoals in Oostenrijk gaan doen, en die zelfs opsluiten thuis, dat noegabolle gaat veranderen aan wat er gebeurt. Waarschijnlijk gaan ze dan op zoek gaan naar die paar ongevaccineerden die toch durfden buitenkomen, en gaan ze die kaalscheren, hun inboedel op straat sleuren en in brand steken, hun kinderen voor hun ogen verkrachten en ze dan openbaar executeren, onder luid gejuich van de opgewonden en gebrainwashete volksmeute he. De Grote Vaccinale Sprong Voorwaarts lijkt zijn zwanezang te zingen. En dat is spijtig, want vaccinatie helpt wel degelijk, maar niet om de kwakzalverij te bewerkstelligen die nu al anderhalf jaar aan de gang is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12756 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden ze niet beter de gevaccineersen in lock down steken?????Tenslotte zijn ZIJ het die een ander gaan besmetten....
Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 november 2021 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12757 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle mensen die bloedverdunners moeten nemen zijn in gevaar. Cijfers van 2013 geven 1.500.000 gebruikers. Voor die mensen is eender welk Covid vaccin een dodelijk risico (trombose, hartstilstand, klonterend bloed) Als de staat wil ONTVOLKEN DAN IS HET NU HET IDEALE MOMENT WANT ONDERTUSSEN ZULLEN DAT ER EEN PAK MEER ZIJN;; en er zullen er spijtig genoeg ook veel aan sterven, maar die zullen ze wel als Corona doden catalogeren zeker??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.cbc.ca/news/canada/new-b...uary-1.6242359 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'staat' lijkt mij eerder bezig met omvolken dan met ontvolken. Duiding bij Corona vaccins. p.s. Mijn vader neemt al aardig wat medicatie + bloedverdunners. Ik denk niet dat hij in aanmerking komt om zich daar bovenop nog eens te laten inspuiten met wie weet wat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12760 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |