Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2021, 15:49   #12741
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die zijn daar helemaal gek geworden.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 16:32   #12742
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Die zijn daar helemaal gek geworden.
Ik vind dat alleszins beter dan me als gevaccineerde te verplichten overal een covidpas te laten zien. Ik weiger dat. En dus word ik gestraft in plaats van de mensen die de vaccinatie weigeren maar wel curryworsten eten, meerdere keren per dag hun oksels dichtspuiten, in hun neus peuteren, elkaars aars aflebberen, alcohol drinken, drugs gebruiken, zich laten tatoeëren, te weinig bewegen of de hele dag zitten, naar slechte muziek luisteren, de hele tijd met een gsm tegen hun hoofd lopen, de hond kussen nadat die zijn gat heeft afgelikt, met kankerverwekkende automobielen rondrijden, naar netflixbagger kijken, in god geloven, vegetariër zijn, ... allemaal dingen die even ongezond kunnen zijn als een slecht vaccin

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen'

Laatst gewijzigd door Vlad : 12 november 2021 om 16:33.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 19:12   #12743
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oostenrijkse kanselier kondigt lockdown voor niet-gevaccineerden aan
Oostenrijk is dan ook de bakermat van het Fascisme.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 19:13   #12744
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

mogen we er nog gaan skien?
Oud 12 november 2021, 19:15   #12745
jad°relen°ir
Staatssecretaris

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Oostenrijk is dan ook de bakermat van het Fascisme.
Don't mention the war..!

jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 19:16   #12746
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
# 12740
Oostenrijk pakt de anti-vaxxers aan.
Goed zo !!!

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 19:32   #12747
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
# 12740
Goed zo !!!

Dus, naast dat je op uw PC niets meer te zeggen hebt dat was al algemeen geweten, want anderen houden u in het oog (BigBro is watching U?) heb je met al dat Covid gedoe ook niets meer te zeggen over uw eigen lichaam?

Baas in eigen huis?

Ver gezocht dat bovenstaande??

p.s.

Kwam ik één van de vorige dagen iemand tegen die zei: "Het zou mij niet eens kunnen schelen dat ik naar de eeuwige jachtvelden zou moeten vertrekken want er is niets goed meer aan deze wereld en dat heeft echt niets te maken met het Covid-virus alleen."

Ik wist daar niet echt iets op te reageren.

Eerst wilde ik nog voorstellen, kom we gaan een pintje pakken om het allemaal even door te spoelen maar dat mag ook al niet meer.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2021 om 19:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 19:55   #12748
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
# 12740
Goed zo !!!

Spijtig dat dat niks met de epidemie te maken heeft natuurlijk. Maar het is altijd goed om wat zondebokken aan te pakken. Het sossissenvolk juicht dan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 20:41   #12749
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Spijtig dat dat niks met de epidemie te maken heeft natuurlijk. Maar het is altijd goed om wat zondebokken aan te pakken. Het sossissenvolk juicht dan.
Men had enkel gevaccineerden in lockdown moeten steken, hé.

Laatst gewijzigd door Micele : 12 november 2021 om 20:41.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 21:02   #12750
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dus, naast dat je op uw PC niets meer te zeggen hebt dat was al algemeen geweten, want anderen houden u in het oog (BigBro is watching U?) heb je met al dat Covid gedoe ook niets meer te zeggen over uw eigen lichaam?

Baas in eigen huis?

Ver gezocht dat bovenstaande??

p.s.

Kwam ik één van de vorige dagen iemand tegen die zei: "Het zou mij niet eens kunnen schelen dat ik naar de eeuwige jachtvelden zou moeten vertrekken want er is niets goed meer aan deze wereld en dat heeft echt niets te maken met het Covid-virus alleen."

Ik wist daar niet echt iets op te reageren.

Eerst wilde ik nog voorstellen, kom we gaan een pintje pakken om het allemaal even door te spoelen maar dat mag ook al niet meer.
Ik denk er persoonlijk ook wel zo over. Zoals vroeger hé: "Liever dood dan Rood".
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 21:03   #12751
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Men had enkel gevaccineerden in lockdown moeten steken, hé.
Men moet gewoon de maatregelen afschaffen zodar covid iets wordt als een zware verkoudheid of griep. Maar er zijn er velen die veel verdienen of andere belangen hebben bij deze crisis.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2021, 21:40   #12752
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die uitdrukking ken ik niet. Is er een bepaalde categorie die meer saucissen eet of zo?
Oud 12 november 2021, 22:57   #12753
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Ik denk er persoonlijk ook wel zo over. Zoals vroeger hé: "Liever dood dan Rood".
Ik verschoot er echt wel van dat hij zo uit de hoek kwam.

"Liever dood dan Rood" waarschijnlijk wel inderdaad.

p.s.

Cardioloog die dit jaar ongevaccineerden openlijk verketterde, sterft na “booster-shot”
Oud 13 november 2021, 10:09   #12754
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Onze supergeleerde Professor Herman Goossens heeft nu werkelijk de hoofdvogel van stommiteiten afgeschoten. Hij verklaart dat :"Niet-gevaccineerden, die de regels gevolgd hebben, niet op vakantie , voetbal, fuif restaurant, zee, of andere toeristische bestemming geweest zijn , dus weggebleven zijn waar ze niet moesten zijn, mondkapje droegen , afstand hielden, thuis goed ventileerden, dus ondertussen nog steeds, zoals ondergetekende, kerngezond zijn, DE SCHULD VAN DE VERSPREIDING VAN COVID-19 . Hoe kun je verd.md Covid verspreiden als je het niet hebt??????
Dus in een andere context is dat zeggen dat:" De voorzichtige chauffeur die stipt de verkeersregels volgt, DE SCHULD IS VAN ALLE ONGEVALLEN.
Hoe is die kluns aan die titel geraakt??? Zelfverklaard???????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 10:17   #12755
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Onze supergeleerde Professor Herman Goossens heeft nu werkelijk de hoofdvogel van stommiteiten afgeschoten. Hij verklaart dat :"Niet-gevaccineerden, die de regels gevolgd hebben, niet op vakantie , voetbal, fuif restaurant, zee, of andere toeristische bestemming geweest zijn , dus weggebleven zijn waar ze niet moesten zijn, mondkapje droegen , afstand hielden, thuis goed ventileerden, dus ondertussen nog steeds, zoals ondergetekende, kerngezond zijn, DE SCHULD VAN DE VERSPREIDING VAN COVID-19 . Hoe kun je verd.md Covid verspreiden als je het niet hebt??????
Dus in een andere context is dat zeggen dat:" De voorzichtige chauffeur die stipt de verkeersregels volgt, DE SCHULD IS VAN ALLE ONGEVALLEN.
Hoe is die kluns aan die titel geraakt??? Zelfverklaard???????????
Ze zitten met een probleem, want het probleem met gevaccineerd zijn, is dat het binair is: je bent het, of je bent het niet. Je kan niet "met veel toewijding" gevaccineerd zijn, of "zomaar een beetje gevaccineerd zonder veel overtuiging".

En aangezien GANS DIT CIRCUS van in het begin gebaseerd was op "volhouden, vaccineren, stoefen" zit men nu met een ongelofelijk dik probleem, want iedereen gaat nu de kwakzalverij vaststellen.

Dus nog maar 1 enkel houvast, zoals steeds wanneer totalitairen hun systeem ineenstort en iedereen het ziet: de "Joden van dienst" zoeken om te vergassen, en nu zijn dat de ongevaccineerden.

Het probleem zal zijn dat als ze zoals in Oostenrijk gaan doen, en die zelfs opsluiten thuis, dat noegabolle gaat veranderen aan wat er gebeurt. Waarschijnlijk gaan ze dan op zoek gaan naar die paar ongevaccineerden die toch durfden buitenkomen, en gaan ze die kaalscheren, hun inboedel op straat sleuren en in brand steken, hun kinderen voor hun ogen verkrachten en ze dan openbaar executeren, onder luid gejuich van de opgewonden en gebrainwashete volksmeute he.

De Grote Vaccinale Sprong Voorwaarts lijkt zijn zwanezang te zingen.

En dat is spijtig, want vaccinatie helpt wel degelijk, maar niet om de kwakzalverij te bewerkstelligen die nu al anderhalf jaar aan de gang is.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 10:17   #12756
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Zouden ze niet beter de gevaccineersen in lock down steken?????Tenslotte zijn ZIJ het die een ander gaan besmetten....

Laatst gewijzigd door TREBRON : 13 november 2021 om 10:18.
Oud 13 november 2021, 10:36   #12757
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschoot er echt wel van dat hij zo uit de hoek kwam.

"Liever dood dan Rood" waarschijnlijk wel inderdaad.

p.s.

Cardioloog die dit jaar ongevaccineerden openlijk verketterde, sterft na “booster-shot”
Blijkbaar zien VDB en aanverwante ziende blinde pseudo geleerde idioten het gevaar niet in van die te weinig of niet geteste vaccins ..Of worden ze onder tafel betaald....
Alle mensen die bloedverdunners moeten nemen zijn in gevaar. Cijfers van 2013 geven 1.500.000 gebruikers.
Voor die mensen is eender welk Covid vaccin een dodelijk risico (trombose, hartstilstand, klonterend bloed) Als de staat wil ONTVOLKEN DAN IS HET NU HET IDEALE MOMENT WANT ONDERTUSSEN ZULLEN DAT ER EEN PAK MEER ZIJN;; en er zullen er spijtig genoeg ook veel aan sterven, maar die zullen ze wel als Corona doden catalogeren zeker???
Oud 13 november 2021, 10:47   #12758
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Sterft in z'n slaap niet zo lang na z'n booster shot (naar ik aanneem) maar natuurlijk geen woord hierover.

https://www.cbc.ca/news/canada/new-b...uary-1.6242359
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 10:49   #12759
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar zien VDB en aanverwante ziende blinde pseudo geleerde idioten het gevaar niet in van die te weinig of niet geteste vaccins ..Of worden ze onder tafel betaald....
Alle mensen die bloedverdunners moeten nemen zijn in gevaar. Cijfers van 2013 geven 1.500.000 gebruikers.
Voor die mensen is eender welk Covid vaccin een dodelijk risico (trombose, hartstilstand, klonterend bloed) Als de staat wil ONTVOLKEN DAN IS HET NU HET IDEALE MOMENT WANT ONDERTUSSEN ZULLEN DAT ER EEN PAK MEER ZIJN;; en er zullen er spijtig genoeg ook veel aan sterven, maar die zullen ze wel als Corona doden catalogeren zeker???
Is de 'staat' aan het ontvolken?

De 'staat' lijkt mij eerder bezig met omvolken dan met ontvolken.

Duiding bij Corona vaccins.

p.s.

Mijn vader neemt al aardig wat medicatie + bloedverdunners.

Ik denk niet dat hij in aanmerking komt om zich daar bovenop nog eens te laten inspuiten met wie weet wat.
Oud 13 november 2021, 10:49   #12760
jad°relen°ir
Staatssecretaris

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onze supergeleerde Professor Herman Goossens heeft nu werkelijk de hoofdvogel van stommiteiten afgeschoten.(...)
Na anderhalf jaar zwanzen en schateren, heeft Herman Goossens wel gelijk door te stellen dat het tijd wordt dat we deze pandemie eindelijk serieus nemen. Geen kolder meer dus. Ook ondergetekende zal zich ernaar schikken.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be