![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles beter dan de gedrochtenbebouwing die we hier hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kon de andere helft niet betalen , dus .... het probleem is opgelost !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de 'Ollandse huizen veel te klein. Ik had een 'Ollandse collega en die had een huis met 3 slaapkamers. De 2 kleinste waren 6 vierkante meter 'groot' en de grootste was 10 vierkante meter..... Ze vertelde ook dat in de meeste huizen de wasmachine en de droger op zolder staan. Uh? Rare huizen daar in NL! Ze moest telkens al die trappen op en af om haar was te doen. Ik ben blij dat ik in een Belgisch huis woon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de 'Ollandse huizen veel te klein. Ik had een 'Ollandse collega en die had een huis met 3 slaapkamers. De 2 kleinste waren 6 vierkante meter 'groot' en de grootste was 10 vierkante meter..... Ze vertelde ook dat in de meeste huizen de wasmachine en de droger op zolder staan. Uh? Rare huizen daar in NL! Ze moest telkens al die trappen op en af om haar was te doen. Ik ben blij dat ik in een Belgisch huis woon ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De optrekjes van de Hollanders in Brasschaat zijn wel iets groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geestdodende vinexwijken, is dat ons ideaal?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja , het is dan ook een ras apart !!
![]() Ik ook ![]() Ik vind de algemene bouwstijl hier best wel leuk !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 7 juni 2022 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen opteren tegenwoordig voor een inloopdouche. De was gaan doen op zolder. Ik mag er niet aan denken. Dan nog. Een beetje vooruitzien. Een mens wordt niet jonger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij wonen op de eerste verdieping (woonkamer, keuken, badkamer, wc) en de wasmachines (2) + droger staan op het gelijkvloers in de berging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dus echt blij dat ik niet in een Nederlands huis woon waar de was op zolder wordt gedaan.
Ook blij dat de slaapkamers ruimer zijn dan van mijn Nederlandse ex-collega. Zij vond 2 kinderkamers van 6 vierkante meter normaal.De slaapkamer van haar + echtgenoot (10 vierkante meter) noemde ze de grote slaapkamer. Groot? Hier 2 kleine slaapkamers van 10 vierkante meter en 2 van 18 vierkante meter. Ongeveer he. Het kan iets schelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rare huizen, dat typeert wel ons Vlaams karakter.
Maar waar destijds in ons huis de wasmachine stond, dat weet ik niet. Ik zal 't eens vragen aan mijn heksie perfeksie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is bijna briljant in belachelijkheid....
Een monument ....te beschermen! noot;ik vermoed dat de originele eigenaars Vandekasteele-Depoorter heetten
Rijkdom bestaat niet uit de hoeveelheid materiele bezittingen maar uit het hebben van weinig verlangens. Laatst gewijzigd door kelt : 17 mei 2024 om 05:31. |
![]() |
![]() |