![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ritje tot aan de 'Belgische' kust leerde dar het daar ook al van jan is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige andere landen komt men toch al tot het besef dat dit niet meer kan doorgaan die wilde volksverhuizingen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet verandering ten goede voor ons.
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat de populatie in bepaalde wijken er iets gekleurder en gesluierder uitziet dan vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alle hoop opgegeven.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Vroeger eens gezien in de Arenbergschouwburg te Antwerpen - een prachtig optreden)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit een van de laatste aangename autochtone enclaves aan de kust?
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om met het openbaar vervoer tot in Nieuwpoort te geraken moet je afstappen in Oostende en daarna nog bijna een uur de tram nemen. Dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik steevast voor Oostduinkerke kies als kustbestemming. De verrijkers stappen af in Oostende of Blankenberge en maken daar "plezier".
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ah ja, je bedoelt dat die sprinkhanen niet tot daar komen. Best mogelijk. Maar er wonen daar blijkbaar ook geen negers/bruine of ander gespuis.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 september 2023 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() King Conna de Narcist voelt zich alleen thuis in Sint-Niklaas als hij met zijn zatte kloten racistische epitheta naar politie-agenten in functie slingert. Sint-Niklaas verdient beter dan dat en Vlaanderen verdient beter dan dat.
Het zou mooi zijn als men Sint-Niklaas weer met de prachtige ballonnen op de Vredesfeesten zou associëren en niet meer met de fratsen van Conner. ![]() ![]() En het zou mooi zijn dat de media eindelijk ook eens de positieve kanten van Sint-Jans-Molenbeek zou belichten. De Gare Maritime is prachtig. Maar je zal het niet lezen in de kranten. ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet wat Arno dacht van het racistisch gezeik op dit forum. Dus laat deze grote meneer maar rusten in vrede.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse kranten echter worden in elkaar geflanst door provincialen. Die bekijken Brussel vanaf hun kerkdorp en het Gare du Nord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 2 oktober 2023 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van het BHG wordt stilaan helemaal "Zandbakistan".
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arno is nooit iets gaan eten of drinken of zelfs niet gaan wandelen langsheen de Gentsesteenweg richting Klein Kasteeltje Ik heb hem alleszins nooit ontmoet in de Heyvaertstraat ![]() Ik begrijp ook wel dat een inwoner van Damme het maar allemaal racistisch gezeik vindt ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 oktober 2023 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |