![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goh, ik kan wel begrijpen waarom die afhaken hoor. Er was al een daling van adverteerders, want ja, als gebruikers afhaken, dan daalt de waarde voor adverteerders... Daar komt nu de uitgesproken politisering van Twitter bij. Als je als merk wilt blijven adverteren op een uitgesproken politiek platform, da's niet per se goed voor uw merk. Ziet ge het al staan? Een Nestle reclame tussen een promoted post waarin Musk Tommy Robinson ophemelt en een bot die een cryptoscam promoot. Dat straalt niet goed af op uw merk zou ik denken... Iedereen mag denken dat het vroeger een "links nest" was maar er is toch wel een verschil. Trouwens, ik heb meer de indruk dat er terug een omgekeerde beweging is; professionele accounts "komen terug", meer uit schrik dan iets anders, want Mush heeft nieuwe mach vanuit zijn overheidsfunctie. Iedereen die een beetje "power to the people" minded is, zou dat zorgwekkend moeten vinden, maar nee hoor; die zitten nog allemaal te juichen voor hun "free speech absolutist". Ach...
![]() |
![]() |
#203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, het wegnemen van de blokkeer-functie heeft de site geen goed gedaan. Stel u voor dat je op elk bericht een onnozele reactie krijgt van dezelfde trol. Dan moet je dat kunnen blokkeren. Musk heeft dat ongmogelijk gemaakt. Dat blokkeren wordt verkeerdelijk gezien als censuur. Iedereen mag kiezen met wie em interageert. Niemand is verplicht te reageren en iedereen mag anderen negeren. Risico op echo-kamer bestaat zeker (voor elke strekking), maar dat moet ge zelf maar bewaken (of niet)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 12 januari 2025 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Minister
|
![]() Er zijn er hier die zelfs nuchter en zonder een stuk in hun kloten verhaaltjes en sprookjes blijven schrijven naar wat het hun uitkomt, De Wokevolkje gaat harde tijden tegemoet, het eerste dat zal sneuvelen zijn die veelkleurige overzetplaatsenvoordehomo'sendebijpassendeplakaatj esdatweindediversiteitgeloven......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 12 januari 2025 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen volgend jaar maalt niemand nog om Musk. Hij zal wel ooit op Trumps lange tenen stappen. Vergeet ook niet dat Trump ondertussen eigen sociale mediabedrijven heeft.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zit bij zelf te stoeven met de hoogste "active user minutes" everrrrrr, maar ik denk niet dat we die cijfers zomaar mogen geloven. Probeer maar eens geloofwaardige data te vinden over gebruikerstatistieken van Twitter, die Twitter niet zelf beheert. De enige betrouwbare -vind ik- is revenue omdat de betalingsbereidheid van adverteerders correleert met hoeveel mensen ze kunnen bereiken. Het gaat niet goed met Twitter revenue: https://www.businessofapps.com/data/twitter-statistics/ Bon, niet dat het veel uitmaakt. Musk heeft nu de full power van de overheid ter beschikking. Straks wordt Twitter de nieuwe Publieke (sociale) Omroep of zo.
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen mag u blokkeren. In mijn ervaring, zolang je het beleefd houdt, word je niet geblokkeerd. Ik denk niet dat ik door 1 account geblokkeerd ben op Twitter (...en mijn feed is heus niet een lijstje van gelijkgestemden...)
![]() |
![]() |
#209 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez, zie nu naar The Guardian. Eerst zit Musk en zijn dichte fan-group The Guardian maanden aan een stuk af te schilderen als woke leftist MSM. Dan moet ge niet komen klagen dat ze het afbollen. Musk is niet echt op zoek naar een diverse user-pool he ![]() Hij is mensen & professionele accounts aan het wegjagen die op de andere kant van het politieke spectrum zitten. Very simple.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 12 januari 2025 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 januari 2025 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon dezelfde bekrompenheid met een andere basis.
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel zullen anders nog bitterweinig holebi's hand in hand door moslim-wijken kuieren, op gevaar om aangevallen te worden.
![]() |
#213 |
Minister
|
![]() Waarom moeten wij zien en verdragen dat minder dan één procent van de bevolking verkeerd gebruik maakt van hun fluit of pruim, uw geliefde moslimtuig gaat er anders wel minder vredelievend mee om hé dali, den hoogste toren ???? en een duwtje in de rug en de homo's en lesbo's kunnen leren vliegen. En dat is dan nog de korte pijn die ze kunnen krijgen de rest ga ik niet schrijven wat ze ze allemaal kunnen aandoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is verplicht in discussie te gaan, dat klopt. Je hoeft niet te antwoorden op een argument of een post. Je kan mensen ook gewoon negeren. Maar door te blokkeren kon ik hun posts niet meer zien en anderen mijn argumenten over wat ze schreven laten lezen want daarvoor moet je hun nicks of namen kennen en ik ben niet zo iemand die lijstjes aanlegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuckerberg op Rogan over factchecking Ik kan hem soms wel volgen maar langs de andere kant heeft hij toch teveel macht voor één man, zijn er toch teveel mensen met teveel macht voor één man of vrouw.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 12 januari 2025 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer zo ene van ‘rules for thee but not for me’.
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik luister nu naar een stukje waar hij zegt de 'classifiers' te willen verzachten zodat dit bannen minder gebeurt. Dat heeft ook weer nadelen. Of wat bedoel je met persoonlijk forum ?
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 12 januari 2025 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht u om die platformen te gebruiken. Het zijn privé initiatieven.
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zit extreem rechts er voortdurend over te zeiken