![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou Lost nog eens moeten bekijken maar dan alleen de eerste 3 seizoenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou Le bureau des legendes nog eens willen terugzien maar 130 euro op Amazon.com heb ik er nu ook weer niet voor over.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#10323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manhunter. Ik had hem lang geleden al gezien.
Goeie film met een andere Hannibal.
![]() |
#10324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteravond de film FALL gekeken.
Op Vtm go. Spannend maar héél slecht ivm mijn hoogtevrees. Ik durf nog niet op mijn trapladder van 5 treden staan of ik begin te bibberen, te zweten + het gevoel dat ik ga flauwvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou zeggen geniet er van. Filmke van ne gast op een kraan van 300 meter hoog boven Frankfurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs op Youtube klimmers gezien die de Burj Khalifa beklommen, dat is nog straffer + nog veel erger voor mijn hoogtevrees! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik niet of dit al dan niet "trucage" is :
![]() |
#10329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie film. 9/10
![]() |
#10330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad, hoe dat bloed eruit petst als ze ne kogel vangen, ...
alleen vind ik het een beetje jammer dat ze daar op dat plein al direct een paar afschieten. Ze hadden de film net iets langer kunnen maken. Ze spelen er ook geweldig mee, wie er het langst gaat overvallen, eigenlijk is dat van in het begin duidelijk dat Snowball uit de toon valt t.o.v. de rest, maar dan verleggen ze de focus bewust op die andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is echt, ze weten alleen niet meer zeker wie de fotograaf is.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lunch_atop_a_Skyscraper Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 november 2024 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inception. De eerste keer was ik in slaap gevallen. Viel wel mee en te begrijpen. Open einde als men dat verkiest. De scenes zonder zwaartekracht waren de moeite. De verhaallijn Cobb Mal leek me onnodig.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#10333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xtro, geflipte jaren ‘80 sf horror.
![]() ![]()
![]() |
#10334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Solamente Nero. Giallo.
Op Prime zitten wel wat van die oude vintage films. Wel moeilijk te vinden. Deze is half Frans gedubd en half Italiaans met ondertitels. Soms verspringt het in het midden van een conversatie. ![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 november 2024 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Substance ... niet uitgekeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#10336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terror Train. Vintage scream queen horror met een jonge scream queen Jamie Lee Curtis.
![]()
![]() |
#10337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, vergissing
![]() |
#10338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Megalopolis. Ik vond de eerste helft schitterend. De vergelijking tussen Rome en het huidige westen, hoe dat op theatrale en chaotische wijze werd gefilmd, helemaal in lijn met onlangs gelezen boeken en het beeld dat ik van dat achteruitgaande Rome had, was er boenk op. Helaas wilde Coppola er een positieve hoopvolle draai aan geven waardoor de tweede helft van de film volledig de mist in gaat. Niets klopte nog.
Vlaanderen: een overbevolkte grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking Racisme: uit armoede geëmigreerde Europeanen 'kolonisten' noemen en uit armoede geëmigreerde Afrikanen 'vluchtelingen' Laatst gewijzigd door Vlad : 3 december 2024 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10339 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My Bloody Valentine. Zo’n jaren 80 slasher.
Idee: waarom steken we de slasher niet in een pak met een zuurstofmasker? Ja maar hoe verklaren we dat zuurstofmasker? Het is een mijnwerker, die dragen toch zuurstofmaskers voor de methaan! Ik dacht het niet. ![]() Maar toch leuke film, heeft zelfs een remake gekregen. ![]() Edit: en dat zuurstofmasker heeft uiteraard enkel zin als je met een zuurstoffles op je rug rondloopt.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 december 2024 om 23:42. |
![]() |
![]() |