Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2006, 21:19   #241
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Van haat gesproken...
dat brute geweld gebruikt de welgekozen quote van een zelfhatende joodse antisemiet,
voor hem de enige bruikbare joden die er bestaan. WEG_MIT_UNS joden, die zichzelf nog het liefst aan de nazi's uitgeleverd hadden, vrijwillig, en hun schneiderschen, hun fiddelspieler en hun rabbi erbij.

Dat is het soort taktiek dat bruut geweld gebruikt om zijn antijoodse gevoelens te omzeilen, door de zelfhaat-jood te gebruiken, want dan is het geen jodenhaat.

Gelukkig hebben de meesten het wel door.

Ik vind het wel flatterend eigenlijk, de aandacht die bruut geweld besteedt aan het volk van mijn moeders.

Het getuigt van veel respect en liefde.

Anders zou hij misschien ook eens - pakweg de moslims- ergens verantwoordelijk voor stellen.

Maar neen, het brute geweld vindt dat de joden overal de schuld van hebben.

Wel goed eigenlijk. Gewoon laten doen. Haat zaait hij er niet mee. Integendeel. Desnoods wat irritatie, gebruik van een 'negeer' knopje, of een geeuw.

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:35   #242
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
dat brute geweld gebruikt de welgekozen quote van een zelfhatende joodse antisemiet,
maar mijn ultrazionistisch joods dingetje met de vele nicks toch

Je hebt zo je best gedaan om de moderatoren me te laten bannen.
Je hebt HYSTERISCH dezelfde mods beschuldigd van antisemitisme
Je hebt gepoogd dit forum te laten sluiten.

dat is NIEMAND vergeten hoor 8) en sindsdien wordt JIJ vooral genegeerd.

Net zoals je histerisch staat te krijsen als er een ééntje van de "uitverkorenen" sterft, maar bijna in een orgasmische roes komt als een Palestijn (tot zelfs kinderen toe) wordt afgemaakt door je zionleger...
Je bent dus een uitstekend voorbeeld van dat zionistsich krapuul dat het MO nu al zestig jaar lang van de ene oorlog in de andere stort en anderen niet als mensen beschouwt


en die quote steekt je idd he
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 juli 2006 om 21:37.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:38   #243
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

HHHHHHHHAAAAAAAAAAATTTTTTTTTsjoem!

Ik krijg plots last van allergie. Even kijken wat ik daaraan kan doen. Oh, eenvoudig op te lossen.

Dag Het Brute Geweld! En let op het afstapje als je naar buiten gaat. Je zou wel eens kunnen struikelen! En de groeten aan die ene zelfhatende jood die luid WEG-MIT-UNS roept, samen met extreem links en ultra rechts!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:39   #244
stonaar
Banneling
 
 
stonaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 juni 2006
Locatie: achter menne pc
Berichten: 1.122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
maar mijn ultrazionistisch joods dingetje met de vele nicks toch

Je hebt zo je best gedaan om de moderatoren me te laten bannen.
Je hebt HYSTERISCH dezelfde mods beschuldigd van antisemitisme
Je hebt gepoogd dit forum te laten sluiten.

dat is NIEMAND vergeten hoor 8) en sindsdien wordt JIJ vooral genegeerd.
Heeft ze dat echt geprobeerd? Wat doet ZIJ hier dan nog?

Laatst gewijzigd door stonaar : 13 juli 2006 om 21:39.
stonaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:42   #245
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
Heeft ze dat echt geprobeerd? Wat doet ZIJ hier dan nog?
wat een taal, stonaar!

Hou je ook zo van samenzweringstheorietjes?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:44   #246
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Tegen wat?
Tegen wat Bush noemt het zich verdedigen van een natie als het een andere natie al volledig in zijn macht heeft.

Het snelle agressieplan was duidelijk zo uit de laadkast van Israëlische aanvalsstrategieën gehaald.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:46   #247
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stonaar Bekijk bericht
Heeft ze dat echt geprobeerd? Wat doet ZIJ hier dan nog?
mij 'negeren" ...

trek het je niet aan, ze wordt door niemand ernstig genomen (of het moesten haar dubbelnicks zijn)

Als je haar klem zet en te belastende informatie over haar crapuleuze zionstaatje post, doet ze dit....thread hijacken met wat persoonlijke zever...tot ze weer eens geband wordt en dan SMEEKT ze om terug te mogen komen
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 juli 2006 om 21:50.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:50   #248
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Tegen wat Bush noemt het zich verdedigen van een natie als het een andere natie al volledig in zijn macht heeft.

Het snelle agressieplan was duidelijk zo uit de laadkast van Israëlische aanvalsstrategieën gehaald.
yep, en de volgende stap is uitbreiding van het conflict naar Syrië.

Ik dacht al dat het ging gebeuren met de moord op Hariri....waar men nog steeds vermoed dat de MOSSAD achterzat om de verschillende milities in libanon terug tot oorlog aan te zetten.
maar nu hebben ze dus twee gegeijzelde soldaatjes als excuus...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:51   #249
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Tja... bruut gezever...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:51   #250
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
je hebt gelijk. Heeel het zionistische kolonisatie experiment is eigenlijk een zestig jaar durende vorm van georganiseerde terreur door de zionisten jegens de autochtone niet-joodse bevolking.
Er zijn ook een aantal aanslagen die niet tegen de Arabische wereld werden gepleegd. De aanslag op de USS Liberty bijvoorbeeld was er eentje tegen de Amerikanen die er had moeten voor zorgen dat de Europeanen én Amerikanen 100% de zionistische zaak zouden gaan steunen.

Een geluk dat niet alle Amerikaanse matrozen de pijp aan maarten hebben gegeven en konden getuigen dat ze aangevallen werden door Israëlische special forces.

Het blijft wel onthutsend dat deze aanslag nooit (Jamais) is onderzocht en door een rechtbank is behandeld.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:52   #251
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
yep, en de volgende stap is uitbreiding van het conflict naar Syrië.

Ik dacht al dat het ging gebeuren met de moord op Hariri....waar men nog steeds vermoed dat de MOSSAD achterzat om de verschillende milities in libanon terug tot oorlog aan te zetten.
maar nu hebben ze dus twee gegeijzelde soldaatjes als excuus...
Wie zou die soldaten kunnen hebben ontvoerd?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:55   #252
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Tegen wat Bush noemt het zich verdedigen van een natie als het een andere natie al volledig in zijn macht heeft.

Het snelle agressieplan was duidelijk zo uit de laadkast van Israëlische aanvalsstrategieën gehaald.
Ik moet het met u oneens zijn.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:55   #253
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
HHHHHHHHAAAAAAAAAAATTTTTTTTTsjoem!

Ik krijg plots last van allergie. Even kijken wat ik daaraan kan doen. Oh, eenvoudig op te lossen.

Dag Het Brute Geweld! En let op het afstapje als je naar buiten gaat. Je zou wel eens kunnen struikelen! En de groeten aan die ene zelfhatende jood die luid WEG-MIT-UNS roept, samen met extreem links en ultra rechts!
Kruip onmiddellijk in uw bed maar drink eerst een theetje met honing en citroen ...8) misschien gaat ge zo van uw hoestbuien afgeraken.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:56   #254
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Er zijn ook een aantal aanslagen die niet tegen de Arabische wereld werden gepleegd. De aanslag op de USS Liberty bijvoorbeeld was er eentje tegen de Amerikanen die er had moeten voor zorgen dat de Europeanen én Amerikanen 100% de zionistische zaak zouden gaan steunen.

Een geluk dat niet alle Amerikaanse matrozen de pijp aan maarten hebben gegeven en konden getuigen dat ze aangevallen werden door Israëlische special forces.

Het blijft wel onthutsend dat deze aanslag nooit (Jamais) is onderzocht en door een rechtbank is behandeld.
als ik het me goed herinner waren dat Israelische jets die zich voordeden als egyptische om de USA zover te krijgen dat zij de oorlog zouden verklaren aan de Egyptenaren... er zijn toen sailors omgekomen.

Maar idd. dat is nadien in de doofpot gestopt. Er zit echter terug "schot" in , nabestaanden wille dat die zaak terug onderzocht wordt, maar de macht van de zionlobby is nu eenmaal groot
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:57   #255
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het zijn de Palestijnen die steeds weer voor oorlog kiezen ipv voor een compromis. Hoe langer ze dit volhouden, hoe slechter het uiteindelijke compromis voor hen zal zijn.
U behoort ook al tot dat groepje geconditioneerde extremisten met oogkleppen zo groot als de Gazastrook ... Jozef, Jozef, zet eens een andere bril op.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:58   #256
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
als ik het me goed herinner waren dat Israelische jets die zich voordeden als egyptische om de USA zover te krijgen dat zij de oorlog zouden verklaren aan de Egyptenaren... er zijn toen sailors omgekomen.

Maar idd. dat is nadien in de doofpot gestopt. Er zit echter terug "schot" in , nabestaanden wille dat die zaak terug onderzocht wordt, maar de macht van de zionlobby is nu eenmaal groot
Yup
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 21:59   #257
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Tja... bruut gezever...

jij mist kaatd he
maar zoek toch maar een ander speelkameraadje
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 22:03   #258
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
jij mist kaatd he
maar zoek toch maar een ander speelkameraadje
U bent Kaatd...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 22:06   #259
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ik moet het met u oneens zijn.
Dan moet dat maar, doch je kan mij niet vertellen dat wat de voorbije nacht en dag gebeurd is, niet zorgvuldig (misschien reeds al sinds lange tijd) op papier stond. Het gaat om doelgerichte acties zonder aarzeling en met duidelijke vooraf ingecalculeerde effecten.

Geen enkel leger kan zomaar even van vandaag op morgen de havens van een land afsluiten. Ik werk nu even een maandje in de maritime - wij moeten vaak anti-Israel manifesten ondertekenen omdat ik op het departement midden-oosten werk - en de Libanese havens, die al gemeden worden als de pest, kunnen op geen enkele wijze zo drastisch worden afgesloten dan door een blokkade; nog niet te vernoemen dat zij hiermee ook het christelijke deel van de Libanese bevolking treffen.

Dit plan is uit een kast geplukt zoals elke grote en egocentrische natie er één heeft. En terecht, misschien.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 22:08   #260
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dan moet dat maar, doch je kan mij niet vertellen dat wat de voorbije nacht en dag gebeurd is, niet zorgvuldig (misschien reeds al sinds lange tijd) op papier stond. Het gaat om doelgerichte acties zonder aarzeling en met duidelijke vooraf ingecalculeerde effecten.

Geen enkel leger kan zomaar even van vandaag op morgen de havens van een land afsluiten. Ik werk nu even een maandje in de maritime - wij moeten vaak anti-Israel manifesten ondertekenen omdat ik op het departement midden-oosten werk - en de Libanese havens, die al gemeden worden als de pest, kunnen op geen enkele wijze zo drastisch worden afgesloten dan door een blokkade; nog niet te vernoemen dat zij hiermee ook het christelijke deel van de Libanese bevolking treffen.

Dit plan is uit een kast geplukt zoals elke grote en egocentrische natie er één heeft. En terecht, misschien.
Een leger dat geen plannen heeft stelt niet veel voor.
Verandert niets aan het feit dat de agressie hier uitging van Libanon.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be