Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 januari 2019, 12:43   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard Ninove en de hoofddoekjes

Citaat:

De startnota maakt die belofte concreter. Zo wordt het politiekorps en het cameranetwerk uitgebreid en komen er stadsmariniers naar Rotterdams voorbeeld. Politieagenten zullen worden uitgerust met bodycams en de politievoertuigen met dashcams. Gemeenschapswachten mogen met Gas-boetes overlast aanpakken. Alle mogelijke vormen van sociale en andere fraude zullen actiever worden opgespoord. De aanpak van de jeugdcriminaliteit in de stad wordt prioritair, net zoals de strijd tegen afpersing en intrafamiliaal geweld.

.Symbolisch is ook de invoering van een hoofddoekverbod voor loketfuncties van de stad. Meteen een punt dat Arents mag realiseren als gloednieuwe schepen van Personeelszaken en Digitalisering. ‘Ik sta op een neutrale dienstverlening door de overheid. Ik ben blij dat die er komt in Ninove, nadat ik dit eerder tevergeefs had aangekaart.’
Het hoofddoekverbod verdeelde tot nu het stadsbestuur. Open VLD had in 2016 nog een voorstel voorgelegd waarbij uiterlijke tekenen van persoonlijke overtuiging van politieke, filosofische, ideologische of godsdienstige aard niet mogen worden getoond door ambtenaren met een loketfunctie. Het voorstel werd echter weggestemd door coalitiepartner SP.A-Groen. uit DSonline
...
Wat men ook zegt, vraagt, eist... het blijft zeveren over de hoofddoekjes van de binnengestroomde vreemdelingenbende!
Ik dacht dat die zaak nu eindelijk geregeld was. Niet dus! Waar de groene en de rode islamlovers eventjes iets te zeggen hebben "gaan ze tegenstemmen" bij een verbod!
Waar en hoeveel keren nog, straks?

Laatst gewijzigd door andev : 3 januari 2019 om 12:45.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2019, 14:42   #2
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
...
Wat men ook zegt, vraagt, eist... het blijft zeveren over de hoofddoekjes van de binnengestroomde vreemdelingenbende!
Ik dacht dat die zaak nu eindelijk geregeld was. Niet dus! Waar de groene en de rode islamlovers eventjes iets te zeggen hebben "gaan ze tegenstemmen" bij een verbod!
Waar en hoeveel keren nog, straks?
Het is alle hens aan denk bij de linkies om moslimstemmen te behouden. De schrik voor een booslimpartij zit er hard in bij de sossen.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be