Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 januari 2019, 14:01   #21
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
al een paar keer 21 dagen (12 is te kort he, met die vluchten)

iedereen is daar relax hoor.

is trouwens een geëmigreerde Canadese die mij de finesses van de gewoontes en regels daar uitlegde nadat ik er in een bar mee had zitten flirten en op een gegeven moment een woordspeling maakte over 'going down'
Voila we zijn er ...Patrick Lefevere heeft het ook al begrepen

Voor Lefevere staat de straf niet in proportie tot wat Keisse heeft gedaan. “Natuurlijk ben ik niet content met de pose van Iljo. Dat is fout, en dat weet hij zelf ook. Maar hij heeft 70 dollar boete betaald en de politie heeft de zaak gesloten. En toch blijft die vrouw er spel over maken. Ze zal geld willen, zeker?”
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:04   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
al een paar keer 21 dagen (12 is te kort he, met die vluchten)

iedereen is daar relax hoor.

is trouwens een geëmigreerde Canadese die mij de finesses van de gewoontes en regels daar uitlegde nadat ik er in een bar mee had zitten flirten en op een gegeven moment een woordspeling maakte over 'going down'
Ja kan ik best geloven. Maar er zijn nog vele andere plekken hoor waar het uitgaansleven relaxt is. Op de Filipijnen en in Thailand is het ook een pak relaxter als in België om uit te gaan ....Ook heel veilig voor vrouwen terwijl de woordspelingen en de zwoele poses je om de nek slaan.

Maar goed als je voortdurend op je hoede moet zijn om toch maar niks iets of wat dubbelzinnig te zeggen als relaxt aanziet......ieder zijn ding. Van mij mag je het hebben.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:05   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja kan ik best geloven. Maar er zijn nog vele andere plekken hoor waar het uitgaansleven relaxt is. Op de Filipijnen en in Thailand is het ook een pak relaxter als in België om uit te gaan ....Ook heel veilig voor vrouwen terwijl de woordspelingen en de zwoele poses je om de nek slaan.
tja, precies mijn stijl niet ginder maar ieder zijn meug.

en t moet niet al te makkelijk worden ook hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:08   #24
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tja, precies mijn stijl niet ginder maar ieder zijn meug.

en t moet niet al te makkelijk worden ook hé
Maar goed als je voortdurend op je hoede moet zijn om toch maar niks iets of wat dubbelzinnig te zeggen als relaxt aanziet.Of je al bang moet zijn om een vrouw al dan niet een afscheid kusje te geven na een babbel.....ieder zijn ding. Van mij mag je het hebben.

En waarom het jezelf moeilijk maken als makkelijk ook gaat

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:11.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:10   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Die vrouw haar rechten zijn niet geschonden. Ze vraagt een foto, Keisse is zo vriendelijk om daarop in te gaan. Ze duwt haar gat in het kruis van Keisse en Keisse speelt het spelletje mee. Vervolgens gaat ze klacht indienen. Waar slaat dat nog op.

Zoals ik al zei. Het gaat hier weer over geld. Ook Lefevere heeft het al zo begrepen

Voor Lefevere staat de straf niet in proportie tot wat Keisse heeft gedaan. “Natuurlijk ben ik niet content met de pose van Iljo. Dat is fout, en dat weet hij zelf ook. Maar hij heeft 70 dollar boete betaald en de politie heeft de zaak gesloten. En toch blijft die vrouw er spel over maken. Ze zal geld willen, zeker?”
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:11   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Maar goed als je voortdurend op je hoede moet zijn om toch maar niks iets of wat dubbelzinnig te zeggen als relaxt aanziet.Of je al bang moet zijn om een vrouw al dan niet een afscheid kusje te geven na een babbel.....ieder zijn ding. Van mij mag je het hebben.
dat is t hem net, je moet daar niet voor op je hoede zijn, tenzij jij de gewoonte hebt van constant platvloerse opmerkingen te maken, ja, dan zou ik er wegblijven.
imho zijn alle mensen daar net meer aanspreekbaar en ze zeggen ook allemaal ne goeiendag en maken een praatje ook met wildvreemden net omdat t er zo veilig is.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:16   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat is t hem net, je moet daar niet voor op je hoede zijn, tenzij jij de gewoonte hebt van constant platvloerse opmerkingen te maken, ja, dan zou ik er wegblijven.
imho zijn alle mensen daar net meer aanspreekbaar en ze zeggen ook allemaal ne goeiendag en maken een praatje ook met wildvreemden net omdat t er zo veilig is.
Cosntant kan ik begrijpen dat pikt men nergens maar naar hetgeen ik hier eerst las is één verkeerde uitdrukking of misverstand al genoeg om te worden gedeporteerd.

En ja in Brazilië of Cuba is ook iedereen een stuk relaxter. Daar zijn wel meerdere redenen toe.

En vergis je niet...op vakantie lijkt alles wel wat relaxter. Vooral opdat je meestal zelf wat relaxter bent.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:19.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:23   #28
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Cosntant kan ik begrijpen dat pikt men nergens maar naar hetgeen ik hier eerst las is één verkeerde uitdrukking of misverstand al genoeg om te worden gedeporteerd.

En ja in Brazilië of Cuba is ook iedereen een stuk relaxter. Daar zijn wel meerdere redenen toe.

En vergis je niet...op vakantie lijkt alles wel wat relaxter. Vooral opdat je meestal zelf wat relaxter bent.
zoals ik zei, de uitleg was van een Canadese die er al jaren 'permanent resident' was. en zoals dat steeds gaat, als je dat niet ongepas of zonder aanleiding doet, dan gebeurt er niks en legt men het je uit en heb je nadien gewoon verder een heel fijne avond hoor.
t is niet dat mensen daar niet flirten hé, integendeel.

Laatst gewijzigd door Anna List : 30 januari 2019 om 14:23.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:37   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zoals ik zei, de uitleg was van een Canadese die er al jaren 'permanent resident' was. en zoals dat steeds gaat, als je dat niet ongepas of zonder aanleiding doet, dan gebeurt er niks en legt men het je uit en heb je nadien gewoon verder een heel fijne avond hoor.
t is niet dat mensen daar niet flirten hé, integendeel.
Ja flirten met een reglement erbij zegt me niks. Spontaniteit en jezelf zijn geniet mijn voorkeur.

Doet me zo een beetje denken aan Zweden ? Moet je ook eerst naar de gemeente paar documenten gaan ondertekenen alvorens je zonder risico met iemand naar bed mag. Je moet al een heel hoog libido hebben in die landen als je het mij vraagt.

Maar zoals gezegd...ieder zijn meug. Ik ken wel genoeg andere gezellige zwoele veilige en relaxte plaatsen in de wereld.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:41.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:39   #30
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja flirten met een reglement erbij zegt me niks. Spontaniteit en jezelf zijn geniet mijn voorkeur.

Doet me zo een beetje denken aan Zweden ? Moet je ook eerst naar de gemeente paar documenten gaan ondertekenen alvorens je zonder risico met iemand naar bed mag.

Maar zoals gezegd...ieder zijn meug. Ik ken wel genoeg andere gezellige zwoele veilige en relaxte plaatsen in de wereld.
als je dat als beklemmend of beknottend reglement ziet, dan kan je er idd best niet heen gaan.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 14:42   #31
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als je dat als beklemmend of beknottend reglement ziet, dan kan je er idd best niet heen gaan.
Was ik ook helemaal niet van plan hoor. Trouwens waarom zou ik ? Alleen al het idee klinkt eng.
Lekker jezelf zijn ...meer moet dat niet zijn.Ik hoef geen uitleg van wat ik al dan niet mag zeggen.

Een hele avond staan flirten (zonder miljoenen op uw rekening) dan afwachten of je al dan niet geslaagd bent Ja het was niet slecht maar om minuut 12 en 14 seconden heeft U toch iets gezegd dat wij hier niet op prijs stellen Gebuisd

Maar even terzake ...nogal veel bla bla zeker en weinig boem boem (als simpele duif) ? Zoals op nogal veel van die miljonairsplekken behalve dan wanneer je daar met een paar miljoenen zwart geld toekomt dan zullen ze wel iets minder streng zijn en mag je nogal veel meer zeggen en doen. Of zie ik dat verkeerd ?

Is een beetje zoals in het nachtleven van Monaco. Daar mag je als modale Jan ook niks te veel zeggen of een handkusje gooien of de portiers staan gelijk achter uw rug.
Echter mogen daar anderen meer dan het vettig varken uithangen. Waar denk je dat de madammen gaan rond staan ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2019 om 14:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 15:29   #32
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Ooit eens een reisverslag over Argentinie bekeken. Een van de dingen waar ze voor waarschuwden waren vrouwen in bars die je proberen te versieren. Er wordt iets in je drankje geglipt, het geflirt eindigt in je hotelkamer waar je een black out krijgt en als je terug bij je zinnen bent zijn de dame en je bezittingen foetsie.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 15:41   #33
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als die vrouw haar rechten niet geschonden waren, had Ilio geen 70$ boete betaald hé. Ilio gaf trouwens ook toe dat t compleet misplaatst was en verontschuldigde zich terecht.

dat de reactie van de tour organisatie er ver over is, is een ander verhaal.
Je weet ook wel dat dat niet meer dan wat PR praat is hé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2019, 15:44   #34
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ooit eens een reisverslag over Argentinie bekeken. Een van de dingen waar ze voor waarschuwden waren vrouwen in bars die je proberen te versieren. Er wordt iets in je drankje geglipt, het geflirt eindigt in je hotelkamer waar je een black out krijgt en als je terug bij je zinnen bent zijn de dame en je bezittingen foetsie.
Heb er paar maanden verbleven. Zoals overal zijn er van alle soorten mensen. Echter vond ik het in heel veel gevallen onbetrouwbare mensen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 06:35   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.455
Standaard

'k Denk dat de Iljo het vooral thuis zal mogen uitleggen.
Vandaag mag er niets meer.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 08:23   #36
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Denk dat de Iljo het vooral thuis zal mogen uitleggen.
Vandaag mag er niets meer.
Mannen mogen inderdaad niks meer. Vrouwen daarentegen mogen zich nog heel veel permitteren. Die mogen ook hun gat tegen uw kruis duwen bijvoorbeeld.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 08:25   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mannen mogen inderdaad niks meer. Vrouwen daarentegen mogen zich nog heel veel permitteren. Die mogen ook hun gat tegen uw kruis duwen bijvoorbeeld.
'k Weet niet hoe dat bij u zit maar bij mij hangt dat wel van de vrouw in kwestie af. Al ga ik daar geen klacht voor indienen als het eens eentje is waarvan ik dat liever niet zou hebben.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 08:25   #38
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Denk dat de Iljo het vooral thuis zal mogen uitleggen.
Vandaag mag er niets meer.
Mannen mogen inderdaad niks meer. Vrouwen daarentegen mogen zich nog heel veel permitteren. Die mogen bijvoorbeeld ook hun gat tegen uw kruis duwen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 09:11   #39
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mannen mogen inderdaad niks meer. Vrouwen daarentegen mogen zich nog heel veel permitteren. Die mogen bijvoorbeeld ook hun gat tegen uw kruis duwen.
ach nou ... huilliehuillie
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2019, 10:31   #40
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Mannen mogen inderdaad niks meer. Vrouwen daarentegen mogen zich nog heel veel permitteren. Die mogen bijvoorbeeld ook hun gat tegen uw kruis duwen.
Ht zal Iljo leren om met een kruis rond te lopen
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be