Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2019, 19:54   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ha ik heb al beet; zei ik het niet

Listen Pandareus, ik kom net te zeggen dat het die Koreanen veelal om lolita's te doen is, technisch gezien zijn het dus pedofielen maar moreel keur ik het minder af als seks met een 'echt kind'. En tja, het gros vd perverten onder de Westerse pedo-sekstoeristen trekt naar Azië om er hun lusten op echte kleine kinderen bot te vieren. De Filippijnen bvb krioelen er van...

Dus ja, het zijn stoute Westerse vetzakken. Not my fault hoor, ik ga niet voor zo'n vetzakkerij naar Asia. Duh.
Gelul over 'Lolita's' is de standaard werkwijze van Pedo's die hun deviant gedrag proberen uit te leggen alsof het eigenlijk niet erg is.
Een pedofiel is een pedofiel, ook al probeer je hem met onnozele terminologie anders voor te stellen om het tegen alle gezond verstand in goed te praten.

Het forumreglement laat me niet toe om in detail te beschrijven wat ik pedofiele perverten die dromen van 14 jarige kinderen toewens.
Tip : bekijk de film 'Hostel' uit 2005.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 19:56   #42
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Waar haal jij dat eigenlijk allemaal vandaan? Van je eenmalig bezoekje aan Korea? Sex met kinderen is sex met kinderen hoor. Welke draai je er ook aan wil geven.
Listen mijn beste lolita's zijn imo geen echte kinderen, en al zeker geen kleuters, peuters, baby's........ Roman Polanski was technisch gezien een pedofiel maar moreel kan ik er nog enig begrip voor opbrengen. En dat is btw geen Koreaan. Voor zover mijn zogezegde bias re-
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 19:57   #43
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gelul over 'Lolita's' is de standaard werkwijze van Pedo's die hun deviant gedrag proberen uit te leggen alsof het eigenlijk niet erg is.
Een pedofiel is een pedofiel, ook al probeer je hem met onnozele terminologie anders voor te stellen om het tegen alle gezond verstand in goed te praten.

Het forumreglement laat me niet toe om in detail te beschrijven wat ik pedofiele perverten die dromen van 14 jarige kinderen toewens.
Tip : bekijk de film 'Hostel' uit 2005.
Wat een BS.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 19:59   #44
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Listen mijn beste lolita's zijn imo geen echte kinderen, en al zeker geen kleuters, peuters, baby's........ Roman Polanski was technisch gezien een pedofiel maar moreel kan ik er nog enig begrip voor opbrengen. En dat is btw geen Koreaan. Voor zover mijn zogezegde bias re-
En op wat baseer jij je eigenlijk dat die Koreanen in feite geen sex met kinderen hebben? Hou toch op met die onnozele praat en geef gewoon toe dat je westerse pedofielen afkeurt omdat het westerlingen zijn en niet zozeer dat het pedofielen zijn.

Twee maten en gewichten. Misschien niet zo ongewoon voor iemand met bipolaire aandoening.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:01   #45
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wat een kronkelend gezever. Ik zou nog enig respect kunnen opbrengen voor uw debiliteit als je gewoon toegaf een racist te zijn. Maar zelfs dat kun je niet opbrengen.

Armzalig hypocrietje dat je bent.
Wat een hypocrisie en debiliteit inderdaad.

En dan zijn er hier nog die haar een zekere graad van intelligentie toedichten...


Feit : Koreanen staan met stip op 1 wat betreft de vraag naar sex met minors in ZO Azië.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:04   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Goh zijn de argumenten op dat men wederom op de man probeert te spelen; ik ben niet bipolair btw maar dat terzijde
Either way, re-begrijpend lezen please. Ik keur pedofilie helemaal niet goed. Nice try
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:06   #47
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat een hypocrisie en debiliteit inderdaad.

En dan zijn er hier nog die haar een zekere graad van intelligentie toedichten...


Feit : Koreanen staan met stip op 1 wat betreft de vraag naar sex met minors in ZO Azië.
Nu zijn het al minors; ik dacht dat het om kinderen ging, meer bepaald kleine kinderen.

Tja, iemand v 50 is technisch gezien een senior. Als je begrijpt wat ik bedoel
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:11   #48
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Goh zijn de argumenten op dat men wederom op de man probeert te spelen; ik ben niet bipolair btw maar dat terzijde
Either way, re-begrijpend lezen please. Ik keur pedofilie helemaal niet goed. Nice try
Als je werkelijk begaan met met de problematiek rond kinderprostitutie dan zou je er ook geen spel van maken waar die pedofielen juist vandaan komen. Maar je maakt er graag wel een spel van dat er westerse pedofielen actief zijn in Azie daar waar Aziaten zelf eigenlijk het meest aan sex met kinderen doen.

Moet er dan een tekeningetje gemaakt worden? Zodat jij het re-begrijpend kunt lezen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:12   #49
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu zijn het al minors; ik dacht dat het om kinderen ging, meer bepaald kleine kinderen.

Tja, iemand v 50 is technisch gezien een senior. Als je begrijpt wat ik bedoel
Dat was het al vanaf de eerste post hoor.

Ik neem er nota van dat je maar je best doet om Koreanen die sex hebben met minderjarigen in ZO Azië tracht te minimaliseren.

Maar ho maar, als het westerlingen zijn !

Een racist, dat is wat jij bent, en een sociaal fraudeur uiteraard.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:16   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu zijn het al minors; ik dacht dat het om kinderen ging, meer bepaald kleine kinderen.

Tja, iemand v 50 is technisch gezien een senior. Als je begrijpt wat ik bedoel
Walgelijke poging om deviant gedrag goed te praten... een minor is een kind. Sex met kinderen = pedofilie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:22   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat was het al vanaf de eerste post hoor.

Ik neem er nota van dat je maar je best doet om Koreanen die sex hebben met minderjarigen in ZO Azië tracht te minimaliseren.

Maar ho maar, als het westerlingen zijn !

Een racist, dat is wat jij bent, en een sociaal fraudeur uiteraard.
Ik krijg er kotsneigingen van, een westers opgevoede adoptie-aziaat die sociaal gehandicapt is zit hier pedofiele praktijken goed te praten alsof het om een lolletje gaat... lolita gezever, inclusief verwijzing naar Polanski.

Walgelijk, abject, om van te kotsen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:26   #52
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
lolita gezever, inclusief verwijzing naar Polanski.

Walgelijk, abject, om van te kotsen.
Als die Polanski zijn smoel laat zien in de US wordt hij meteen in de boeien geslagen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:44   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Als die Polanski zijn smoel laat zien in de US wordt hij meteen in de boeien geslagen.
En terecht : nultolerantie voor pedo Bear's

BefBef schijnt dubbele morele normen te hebben : OK voor de eigen biologische brothers, zeeeeer slecht als het blanken betreft.

Het idee dat pedofilie gewoon pedofilie is, ongeacht van wie die uitgaat schijnt niet door te dringen. Ofwel past het niet in de verdediging van de eilandvriend die ook rare interesses heeft in minderjarige meisjes van 14 ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:45   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Walgelijke poging om deviant gedrag goed te praten... een minor is een kind. Sex met kinderen = pedofilie.
Nogmaals ik poog dat niet goed te praten, me geen woorden in de mond proberen te leggen svp.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:51   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En terecht : nultolerantie voor pedo Bear's

BefBef schijnt dubbele morele normen te hebben : OK voor de eigen biologische brothers, zeeeeer slecht als het blanken betreft.

Het idee dat pedofilie gewoon pedofilie is, ongeacht van wie die uitgaat schijnt niet door te dringen. Ofwel past het niet in de verdediging van de eilandvriend die ook rare interesses heeft in minderjarige meisjes van 14 ?
Listen, wat Asians uitsteken in Asia is nog altijd hun zaak. Westerlingen hebben zich imo niet te moeien in hun interne kitchen. Korea, China of who ever komt zich hier bvb ook niet bemoeien inzake de vele slachtoffertjes v pedo priesters.

De vele Westerse pedo perverten die hun lusten botvieren in Asia is daarentegen wel een Westerse kwestie, eens te meer daar velen er ongestraft mee wegkomen.

Dat ik biologisch gezien uit Asia kom heeft er niks mee te maken. Like I said ik heb geen bias daaromtrent, ook al is dat voor jullie moeilijk aan te nemen.

Just like tomm said in another thread -> 'veel Belgen zijn pseudo-katholiek & preuts.'

PS Onze hersenen zijn overigens pas op ons 21ste volgroeid. (Voor zover de minor BS.)

Laatst gewijzigd door bembem : 5 maart 2019 om 20:52.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:54   #56
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik krijg er kotsneigingen van, een westers opgevoede adoptie-aziaat die sociaal gehandicapt is zit hier pedofiele praktijken goed te praten alsof het om een lolletje gaat... lolita gezever, inclusief verwijzing naar Polanski.

Walgelijk, abject, om van te kotsen.
Dat maak jij er van mijn beste.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 20:55   #57
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dat was het al vanaf de eerste post hoor.

Ik neem er nota van dat je maar je best doet om Koreanen die sex hebben met minderjarigen in ZO Azië tracht te minimaliseren.

Maar ho maar, als het westerlingen zijn !

Een racist, dat is wat jij bent, en een sociaal fraudeur uiteraard.
Bol het nu maar af met je leugens.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 21:07   #58
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Listen, wat Asians uitsteken in Asia is nog altijd hun zaak. Westerlingen hebben zich imo niet te moeien in hun interne kitchen. Korea, China of who ever komt zich hier bvb ook niet bemoeien inzake de vele slachtoffertjes v pedo priesters.

De vele Westerse pedo perverten die hun lusten botvieren in Asia is daarentegen wel een Westerse kwestie, eens te meer daar velen er ongestraft mee wegkomen.

Dat ik biologisch gezien uit Asia kom heeft er niks mee te maken. Like I said ik heb geen bias daaromtrent, ook al is dat voor jullie moeilijk aan te nemen.

Just like tomm said in another thread -> 'veel Belgen zijn pseudo-katholiek & preuts.'

PS Onze hersenen zijn overigens pas op ons 21ste volgroeid. (Voor zover de minor BS.)
In plaats van u verder vast te lullen in een moeras ... kun je niet beter gewoon toegeven dat westerlingen je pisnijdig maken en dat je eigenlijk racism koestert? Dat zou het wat eerlijker maken en bovendien hoef je dan niet in zoveel bochten te wringen.

Gewoon zeggen "ja, ik ben racist".
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 21:10   #59
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Listen, wat Asians uitsteken in Asia is nog altijd hun zaak. Westerlingen hebben zich imo niet te moeien in hun interne kitchen. Korea, China of who ever komt zich hier bvb ook niet bemoeien inzake de vele slachtoffertjes v pedo priesters.
Totaal kierewiet
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2019, 21:11   #60
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik zeg juist lekker niks, dream on
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be