Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2018, 16:51   #17481
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Autoriteits argument... Of een waarneming nu komt van een lijnpiloot of van joe sixpack speelt niet de minste rol. Die weten alle 2 niet wat ze gezien hebben.
Vliegende tuigen hebben ze gezien. Wat die nu zijn of vanwaar die komen, dat weten ze inderdaad niet.

Maar ik pas toch voor 'optische illusies'. Dat lijkt me echt een flutargument.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:08   #17482
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik herhaal maar wat menig piloot meemaakte. Uit hun duim zuigen zullen ze het zeker niet doen. Bovendien is het nog maar zeer de vraag of de zogeheten foo-fighters optische illusies waren.

Wanneer men geen verklaring kan vinden voor deze fenomenen is het natuurlijk gemakkelijk te grijpen naar de term 'optische illusie'.
Je moet eens dringend leren lezen, Het Oosten... echt waar

1) Er is niemand die ontkent dat menig piloot zoiets heeft meegemaakt of dat uit zijn/haar duim zuigt
2) Over die foo-fighters zei ik dat het een mogelijke verklaring is...daarbij ging het die keer niet over 'optische' illusies in de strikte zin van het woord
3) In bijna 99% van de gevallen vindt men een verklaring in gekende optische fenomenen... dus is zie uw punt 'makkelijk zat' niet goed in
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:09   #17483
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Mocht er een ufo in uw achtertuin landen, dan roepen mensen zoals u: “dat is geen echte ufo, maar een valse.”
Misschien gewoon even antwoorden op die simpele vraag van parcifal
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:12   #17484
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Eerst afwachten tot er een UFO in zijn achtertuin landt, dan zien we wel verder...
idd.. dat zou de normale gang van zaken zijn
Bij Het Oosten en menig ander believer hoeft dat blijkbaar want volgens hun zijn er er al een dozijn geland en weer opgestegen zonder een spoor achter te laten
ps. aja... vergat ik nog
Zonder een spoor achter te laten dankzij supertechnologieën

Laatst gewijzigd door praha : 5 juni 2018 om 18:13.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:18   #17485
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De pertinente vraag is: wat is hier een 'zotte' conclusie?Alle conclusies staan open vermits niemand het weet. En dus is in feite geen enkele conclusie tot hiertoe voorgesteld 'zot'. Wel vatbaar voor discussie.
Da's ook iets dat ge maar niet wilt vatten hé
Ge hebt 'zot' in verschillende gradaties.
Gij spreekt steeds over ufo's en buitenaardse supertechnologieën maar je blijft oorverdovend stil over de heilige maagd Maria, de grote smurf, etc
Waarom ?

Citaat:
Herbeluister het Tucker-interview van Fox News, post #17448 . We worden nu eenmaal geconfronteerd met onbekende vliegende tuigen waar we geen raad mee weten. Hallucinaties? Optische illusies?? Ik heb daar toch mijn ernstige twijfels over.
Neen hoor... weer een 'leugentje' om ufo-believers bestwil
Het staat immers helemaal niet vast of het om tuigen gaat
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:20   #17486
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Die getuigenissen zijn wel piloten van zowel lijnvliegtuigen als militaire vliegtuigen. Bovendien zijn er de radars en de opnames door de piloten die de getuigenissen bevestigen. Both corroborate again and again. U kunt dit niet onder de mat blijven schuiven zoals u dit nu al jaren doet. En dit alleen maar omdat het niet in uw denkpatroon past.

Misschien wordt het tijd dat u uw denkpatroon wat aanpast.
Dus het maakt niet uit of het nu piloten waren of Jan-met-de-pet, niet ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:22   #17487
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Vliegende tuigen hebben ze gezien. Wat die nu zijn of vanwaar die komen, dat weten ze inderdaad niet.

Maar ik pas toch voor 'optische illusies'. Dat lijkt me echt een flutargument.
Er is alvast één subjectieve interpretatie in hun waarneming te bemerken... ze geven dat blijkbaar zelf toe
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 18:26   #17488
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik HEB nochthans een UFO gezien (en anderen met mij) op 23 september 1982 rond 7u 's ochtends, waarvan ik nog altijd niet kan verklaren wat ik toen zag.
Het is iets dat technisch onmogelijk is, zelfs de dag van vandaag en wellicht binnen 200 jaar nog altijd.
Maar het was zichtbaar, het kan een (optische) illusie geweest zijn maar dan hadden mijn 3 kamergenoten dus dezelfde illusie op hetzelfde moment.

Maar ik zal NOOIT zotte conclusies aan koppelen aan die onverklaarbare waarneming.
... dat lijkt me nogal wiedes hé parcifal...het maakt die mogelijke optische illusie er niet minder waarschijnlijk op
(althans zo kwam die zin van je me over )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 19:30   #17489
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
idd.. dat zou de normale gang van zaken zijn
Bij Het Oosten en menig ander believer hoeft dat blijkbaar want volgens hun zijn er er al een dozijn geland en weer opgestegen zonder een spoor achter te laten
ps. aja... vergat ik nog
Zonder een spoor achter te laten dankzij supertechnologieën
Heb ik nooit beweerd. U verdraait en interpreteert. Alhoewel ik de crash bij Roswell of bij Kingman (Arizona) zeker niet uitsluit. U wel. En dat is het verschil tussen u en mij.

En nadat ik het boek van kolonel Corso gelezen heb voor wat Roswell betreft, sluit ik deze crash nog minder uit. Maar bewijzen kan ik het niet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2018 om 19:34.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 20:43   #17490
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Heb ik nooit beweerd. U verdraait en interpreteert.
... dat moet jij juist zeggen

Citaat:
Alhoewel ik de crash bij Roswell of bij Kingman (Arizona) zeker niet uitsluit. U wel. En dat is het verschil tussen u en mij.
hierse ... je doet het nogmaals

Citaat:
En nadat ik het boek van kolonel Corso gelezen heb voor wat Roswell betreft, sluit ik deze crash nog minder uit. Maar bewijzen kan ik het niet.
jaja ... een boekje moet het allemaal wat geloofwaardiger maken ... en dat terwijl de schrijver het hele verhaal en vooral zichzelf zeer ongeloofwaardig maakt door de vele foutieve zaken die hij stelt en het duidelijk is dat hij zijn mosterd van voorgangers is gaan halen ... en dat dan allemaal her-opgewarmd van een case die van meet af aan 0,0 voorstelde maar zijn beruchtheid enkel te danken heeft aan de complotters
Ge moet maar durven, het Oosten... bewijst weer eens dat ge het Uzelf lekker makkelijk maakt om te slikken
bovendien zijn mosterd is gaan halen ervan als getuige zeer van een bewezen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 20:49   #17491
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... dat moet jij juist zeggen


hierse ... je doet het nogmaals


jaja ... een boekje moet het allemaal wat geloofwaardiger maken ... en dat terwijl de schrijver het hele verhaal en vooral zichzelf zeer ongeloofwaardig maakt door de vele foutieve zaken die hij stelt en het duidelijk is dat hij zijn mosterd van voorgangers is gaan halen ... en dat dan allemaal her-opgewarmd van een case die van meet af aan 0,0 voorstelde maar zijn beruchtheid enkel te danken heeft aan de complotters
Ge moet maar durven, het Oosten... bewijst weer eens dat ge het Uzelf lekker makkelijk maakt om te slikken
bovendien zijn mosterd is gaan halen ervan als getuige zeer van een bewezen
Hebt u het 'boekje' gelezen?

Zo ja, dan verwacht ik van u een degelijk commentaar en niet zo algemeenheden die u ergens geplukt hebt van een of andere site.
Zo neen, dan moet u zedig uw mond houden.

Maar ik kan het al vermoeden: de kans is groot dat u het niet gelezen hebt. Zoals vele debunkers: veel afkeuren maar zich weinig informeren. Zo kennen we hen wel. Dat is nu eenmaal hun traditioneel visitekaartje.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2018 om 21:02.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 21:40   #17492
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... dat moet jij juist zeggen


hierse ... je doet het nogmaals


jaja ... een boekje moet het allemaal wat geloofwaardiger maken ... en dat terwijl de schrijver het hele verhaal en vooral zichzelf zeer ongeloofwaardig maakt door de vele foutieve zaken die hij stelt en het duidelijk is dat hij zijn mosterd van voorgangers is gaan halen ... en dat dan allemaal her-opgewarmd van een case die van meet af aan 0,0 voorstelde maar zijn beruchtheid enkel te danken heeft aan de complotters
Ge moet maar durven, het Oosten... bewijst weer eens dat ge het Uzelf lekker makkelijk maakt om te slikken
bovendien zijn mosterd is gaan halen ervan als getuige zeer van een bewezen

Ja maar u moet toch wat ernstig blijven. Indien u oreert dat al die ufo-verschijnselen te herleiden zijn tot ‘optische verschijnselen’ of iets van dien aard, dan zijn er dus geen materiële ufo’s en kan er dus geen crash zijn geweest in Roswell of in Kingman of waar dan ook. Volgens u dan. En daarin verschil ik met u.

U moet wel eens eindelijk weten wat u nu eigenlijk wilt.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2018 om 22:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 07:28   #17493
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.086
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja maar u moet toch wat ernstig blijven. Indien u oreert dat al die ufo-verschijnselen te herleiden zijn tot ‘optische verschijnselen’ of iets van dien aard, dan zijn er dus geen materiële ufo’s en kan er dus geen crash zijn geweest in Roswell of in Kingman of waar dan ook. Volgens u dan. En daarin verschil ik met u.

U moet wel eens eindelijk weten wat u nu eigenlijk wilt.
Als er een crash was, produceer dan bewijs : wrakstukken, overblijfselen, het lijk van de piloot enz. Verhaaltjes zijn we niets mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 07:38   #17494
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als er een crash was, produceer dan bewijs : wrakstukken, overblijfselen, het lijk van de piloot enz. Verhaaltjes zijn we niets mee.
Zo kunnen we blijven praten. Ik kaats de bal terug : als het allemaal optische illusies zijn, produceer dan het bewijs. Ik zie daar allemaal niet veel van.

Zowel aan mijn kant als aan uw zijde is het hier niet meer een kwestie van 'bewijs' maar van 'geloof bij gebrek aan bewijs'.

Edoch (en helaas voor u), meer en meer schijnt de ufo-thesis vorm te krijgen gezien het recente uitgelekte miljoenen dollar onderzoek naar ufo's opgezet door de Amerikanen waarvan het topje van deze ijsberg ons voorzichtig onthuld werd door Luis Elizondo.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 juni 2018 om 07:44.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2018, 09:54   #17495
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... dat lijkt me nogal wiedes hé parcifal...het maakt die mogelijke optische illusie er niet minder waarschijnlijk op
(althans zo kwam die zin van je me over )
Juist natuurlijk. Ik vermixte 'optische illusie' met Hallucinatie.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2018, 12:09   #17496
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
... dat moet jij juist zeggen


hierse ... je doet het nogmaals


jaja ... een boekje moet het allemaal wat geloofwaardiger maken ... en dat terwijl de schrijver het hele verhaal en vooral zichzelf zeer ongeloofwaardig maakt door de vele foutieve zaken die hij stelt en het duidelijk is dat hij zijn mosterd van voorgangers is gaan halen ... en dat dan allemaal her-opgewarmd van een case die van meet af aan 0,0 voorstelde maar zijn beruchtheid enkel te danken heeft aan de complotters
Ge moet maar durven, het Oosten... bewijst weer eens dat ge het Uzelf lekker makkelijk maakt om te slikken
bovendien zijn mosterd is gaan halen ervan als getuige zeer van een bewezen
Hmm… Dat dacht ik in het begin ook. Ik geloofde er niet veel van. Maar al naargelang ik verder in het boek vorderde, werd het mij duidelijk dat het niet allemaal verzonnen kón zijn. Daarvoor waren te veel details waarvan er heel wat konden geverifieerd worden zoals later bleek.

De zoon van Corso, zakenman van beroep, Philip (Phil) Junior Corso, liet zich niet zo vaak interviewen. Kevin Moore wist Corso Junior toch te bewegen tot een interview. Helaas , indien men het boek 'The day after Roswell' niet gelezen heeft dan mist men wel sommige hints. Maar goed, het is toch de moeite waard. Is het waar wat de man vertelt? Wel, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken of de man de waarheid spreekt en/of in hoeverre.

Corso Junior was ervan overtuigd (en is dat nog steeds) dat zijn vader de waarheid sprak. Hij kende zijn vader. Hij geeft toe dat in het boek dingen werden ingelast om het boek aantrekkelijker te maken en de verkoop te stimuleren, maar dat de essentie niet werd geschaad. Interessant maar wat vreemd interview waar ook sprake is van een ‘andere dimensie’ en de notie ‘time travel’ waarin Corso junior steevast gelooft.

Een tip: interview komt duidelijker over als men het beluistert zonder de beelden te bekijken.


https://m.youtube.com/watch?v=1cTmy-vwrns

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juni 2018 om 12:13.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 21:07   #17497
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hebt u het 'boekje' gelezen?

Zo ja, dan verwacht ik van u een degelijk commentaar en niet zo algemeenheden die u ergens geplukt hebt van een of andere site.
Zo neen, dan moet u zedig uw mond houden.

Maar ik kan het al vermoeden: de kans is groot dat u het niet gelezen hebt. Zoals vele debunkers: veel afkeuren maar zich weinig informeren. Zo kennen we hen wel. Dat is nu eenmaal hun traditioneel visitekaartje.
Daar gaan we weer voor den tigste-keer.
Ik hoef dat brol boekje helemaal niet gelezen te hebben alvorens ik kan/mag besluiten het in den prullenmand te gooien... recensies zat me dunkt
Of liegen die allemaal dan is het weer aan jou ( en niet aan mij ) om dat hard te maken.

Heb jij het grote kabouterboek nu al gelezen om je ervan te verzekeren dat wat Cosmo in feite bedoelde is dat hij gewoon wat kabouters tegengekomen was.
Neen, zeker... ik dacht het al... geen recht op spreken dus

Man, wanneer ga je nu één keer eens normaal doen... als je dan toch zo nodig wat boeken etc wilt lezen begin dan eerst met de zaken die er wel toe doen en realiteit beschrijven... maar dat heb je blijkbaar nog steeds niet gedaan
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 21:09   #17498
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja maar u moet toch wat ernstig blijven.
jij vooral

Citaat:
Indien u oreert dat al die ufo-verschijnselen te herleiden zijn tot ‘optische verschijnselen’ of iets van dien aard,
deed ik niet... je zoveelste leugen dus

Citaat:
dan zijn er dus geen materiële ufo’s en kan er dus geen crash zijn geweest in Roswell of in Kingman of waar dan ook. Volgens u dan. En daarin verschil ik met u.

U moet wel eens eindelijk weten wat u nu eigenlijk wilt.
aah ik weet perfect wat ik wil... wat fysiek bewijs... heb je dat ondertussen al ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 21:11   #17499
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zo kunnen we blijven praten. Ik kaats de bal terug : als het allemaal optische illusies zijn, produceer dan het bewijs. Ik zie daar allemaal niet veel van.
...dat is vragen naar omkering van bewijslast, beste
Snapt ge dat nu echt niet ?

Citaat:
Zowel aan mijn kant als aan uw zijde is het hier niet meer een kwestie van 'bewijs' maar van 'geloof bij gebrek aan bewijs'.
neen enkel aan jouw zijde is het kwestie van geloof

Citaat:
Edoch (en helaas voor u), meer en meer schijnt de ufo-thesis vorm te krijgen gezien het recente uitgelekte miljoenen dollar onderzoek naar ufo's opgezet door de Amerikanen waarvan het topje van deze ijsberg ons voorzichtig onthuld werd door Luis Elizondo.
ahja dien zever weer
En ? Heeft het als iets opgeleverd of blijft het weer bij zeggen dat het iets opgeleverd heeft

Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2018 om 21:12.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2018, 21:20   #17500
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm… Dat dacht ik in het begin ook. Ik geloofde er niet veel van. Maar al naargelang ik verder in het boek vorderde, werd het mij duidelijk dat het niet allemaal verzonnen kón zijn. Daarvoor waren te veel details waarvan er heel wat konden geverifieerd worden zoals later bleek.
Zoals zovelen daarin getuimeld zijn... scheelt niet veel van onz andere meester-oplichter Von Däniken

Citaat:
De zoon van Corso, zakenman van beroep, Philip (Phil) Junior Corso, liet zich niet zo vaak interviewen. Kevin Moore wist Corso Junior toch te bewegen tot een interview. Helaas , indien men het boek 'The day after Roswell' niet gelezen heeft dan mist men wel sommige hints. Maar goed, het is toch de moeite waard. Is het waar wat de man vertelt? Wel, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken of de man de waarheid spreekt en/of in hoeverre.

Corso Junior was ervan overtuigd (en is dat nog steeds) dat zijn vader de waarheid sprak. Hij kende zijn vader. Hij geeft toe dat in het boek dingen werden ingelast om het boek aantrekkelijker te maken en de verkoop te stimuleren, maar dat de essentie niet werd geschaad. Interessant maar wat vreemd interview waar ook sprake is van een ‘andere dimensie’ en de notie ‘time travel’ waarin Corso junior steevast gelooft.

Een tip: interview komt duidelijker over als men het beluistert zonder de beelden te bekijken.


https://m.youtube.com/watch?v=1cTmy-vwrns

Wat moet ik met de zoon als de vader al niet geloofwaardig is.
Was die er soms ook persoonlijk bij ?... Ik dacht het niet

...en ik vraag me echt af wat er dan zoal allemaal ingelast zou zijn.
Toch net niet die zaken die het aanvankelijk geloofwaardig moesten laten overkopen maar langs geen kanten schenen te kloppen.

Wat blijft er dan over ?
Juist, niet meer dan:

Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2018 om 21:21.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be