Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 oktober 2009, 17:31   #81
BlueThunder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 1.699
Standaard

Het komt altijd op hetzelfde neer, nieuwsfeiten plaatsen waarbij allochtonen zijn betrokken en van een muis een olifant maken en een hele bevolkingsgroep zwart maken... waarom nog energie aan verspelen, afgezaagd als de slogans en de plaatjes van Dewinter en kompanen. Redelijke mensen trappen hier al lang niet meer in !
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 17:51   #82
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Het komt altijd op hetzelfde neer, nieuwsfeiten plaatsen waarbij allochtonen zijn betrokken en van een muis een olifant maken en een hele bevolkingsgroep zwart maken... waarom nog energie aan verspelen, afgezaagd als de slogans en de plaatjes van Dewinter en kompanen. Redelijke mensen trappen hier al lang niet meer in !
Dat is helemaal niet van een muis een olifant maken. Dat is eindelijk ophouden van een olifant een muis te maken.

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=11
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 17:53   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Het komt altijd op hetzelfde neer, nieuwsfeiten plaatsen waarbij allochtonen zijn betrokken en van een muis een olifant maken en een hele bevolkingsgroep zwart maken... waarom nog energie aan verspelen, afgezaagd als de slogans en de plaatjes van Dewinter en kompanen. Redelijke mensen trappen hier al lang niet meer in !
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 18:01   #84
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Het komt altijd op hetzelfde neer, nieuwsfeiten plaatsen waarbij allochtonen zijn betrokken en van een muis een olifant maken en een hele bevolkingsgroep zwart maken... waarom nog energie aan verspelen, afgezaagd als de slogans en de plaatjes van Dewinter en kompanen. Redelijke mensen trappen hier al lang niet meer in !
Om 19:20 in het knooppunt van het Brusselse metronet zonder reden gemolesteerd, beroofd en op de metrorails gegooid woreden. Dat is volgens u een muis ? In Mogadishu misschien, maar dat dit in Brussel gebeurt is wel degelijk heel ernstig.
Net zoals moorden voor een MP3-speler in het centraal station of de zoveel andere "muizen", aanrandingen berovingen met geweld, verkrachtingen enz op klaarlichte dag in publieke plaatsen waar men zou mogen veronderstellen zich zonder gevaar te begeven...
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 18:06   #85
BlueThunder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 1.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Om 19:20 in het knooppunt van het Brusselse metronet zonder reden gemolesteerd, beroofd en op de metrorails gegooid woreden. Dat is volgens u een muis ?
Ik heb dat nergens gezegd of geschreven, feiten zijn erg en moeten worden vervolgd. Het steeds opblazen dat het altijd de allochtonen zijn en laten uitschijnen dat ze allemaal slecht zijn, dat is een mijn verwijzing naar de muis en den olifant. De titel van het onderwerp zegt al genoeg.... waarom niet ... ontspoorde jongeren of iets in die aard
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 18:14   #86
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Ik heb dat nergens gezegd of geschreven, feiten zijn erg en moeten worden vervolgd. Het steeds opblazen dat het altijd de allochtonen zijn en laten uitschijnen dat ze allemaal slecht zijn, dat is een mijn verwijzing naar de muis en den olifant.
Waar staat dat alle allochtonen slecht zijn ? En dat is helemaal niet opblazen maar een serieus probleem aankaarten. Het is echt geen toeval dat 70 % van de gevangenisbevolking allochtonen zijn of van allochtoonse afkomst (evenals de vrouwenvluchthuizen). Van de 10.000 gevangenen in Belgie zijn 7000 buitenlanders of van buitenlandse afkomst terwijl buitenlanders nog een kleine minderheid uitmaken (en dan laat men een grote hoop nog lopen omdat er geen plaats is of om dit of om dat). Dat is helemaal geen muis maar een olifant

Citaat:
De titel van het onderwerp zegt al genoeg.... waarom niet ... ontspoorde jongeren of iets in die aard
Ontspoorde jongeren ... en waardoor zijn die jongeren ontspoort ? Welke ideologie doet die 'jongeren' ontsporen ? Welke ideologie doet die 'jongeren' onze vrije westerse democratische samenleving te verachten ? Welke ideologie doet die 'jongeren' besluiten om vrouwen zonder hoofddoek op voor hoer te verslijten ? In plaats van van ontspoorde jongeren te spreken zou je beter van jihadis spreken in plaats van altijd maar te veralgemenen en het woordje 'jongeren' te gebruiken.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=130357
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 27 oktober 2009 om 18:25.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 18:19   #87
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht



Ontspoorde jongeren ... en waardoor zijn die jongeren ontspoort ?
Omdat ze mensen op de sporen gooien zeker?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:28   #88
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Van Themsche bv. die kleine kinderen in rug afschiet zoals men dieren afslacht... niet wreed genoeg misschien ?


goede poging of niet

http://www.gva.be/krantenkoppen/zoek...%2BVanthemsche
Heb al honderden keren gezegd. Het is niet omdat er onder onze eigen bevolking ook crapuul zit dat we er maar al het crapuul van buitenaf moeten bij nemen.

En wat gij hier aanhaalt, dat was een geschifte. Gewoon de stoppen doorgeslagen. Maar verder ook niet goed te keuren natuurlijk.

Neemt niet weg dat er wel degelijk veel meer allochtonen in hotel den houten lepel zitten dan eigen bevolking. Wanneer we dan nog eens de som maken van het % ten overstaande van het % allochtonen/autochtonen in België, dan tart het allen verbeelding. Dus, lul nu maar zo veel je wil, cijfers liegen niet.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 oktober 2009 om 21:37.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:30   #89
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Heb al honderde keren gezegd. Het is niet omdat er onder onze eigen bevolking ook crapuul zit dat we er maar al het crapuul van buitenaf moeten bij nemen.
Beschouw alle allochtonen dan ook niet als crapuul. en dat doet u telkenmale u "de allochtonen" zegt bij een misdaad van 1 van hen.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:33   #90
pegasus6869
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 februari 2009
Locatie: HELL !!!!!
Berichten: 1.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
veel als je het mij vraagt,

mijn broer werd meer dan 10 jaar geleden al achtervolgd tot hij op den trein kon ontsnappen omdat hij ze geen 100 frank "beschermingsgeld" wou betalen.

Persoonlijk heb ik verschillende aanvaringen gehad, poging tot diefstal, poging tot racket, poging tot intimidatie, lastig vallen van kennisen, al dan niet van het vrouwelijk geslacht, en een keer een poging om mij effectief zonder enige reden fysiek aan te vallen. Waarom no idea, ik ben ne rustige mens, die af en toe een glas ging drinken, of de metro moest pakken, of in Brussel of Antwerpen moest zijn, of gewoon aan het werken was.

moest ik daar de polies voor gaan bellen,... let op het woord poging, ik los mijn problemen zo goed als mogelijk zelf op, ik ben niet graag afhankelijk van niet of nauwelijks functionerende diensten.
Ja amaai,al veel cans gehad jullie familie in het leven héé.en nog geen enkel blauw oog??
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:42   #91
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Beschouw alle allochtonen dan ook niet als crapuul. en dat doet u telkenmale u "de allochtonen" zegt bij een misdaad van 1 van hen.
Dat wordt wel vervelend he, dat ge na al die tijd nog steeds niets kent van begrijpend lezen. Ik ze helemaal niet dat alle allochtonen crapuul zijn. Leer nu eens eindelijk lezen wat er staat voor dat ge opmerkingen maakt van keske schiet.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:56   #92
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

*zucht* Weer de zoveelste voorspelbare topic.

Zouden onze rechtse wereldverslechteraars er niet beter aan doen om in het vervolg hun vooroordelen in de volgende categoriën kenbaar te maken. Het zou de zaken al heel wat eenvoudiger maken.

Ze hebben misdaad X begaan omdat ze:

A) Allochtoon zijn
B) Moslim zijn
C) Marokaan of Turk zijn
D) Een bruin kleurtje hebben
E) Jongeren zijn
F) Combinatie van alle bovengaande.

Bij elke nieuwe topic hoeven ze enkel maar een letter van A tot F te geven.
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 27 oktober 2009 om 22:02.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:15   #93
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

ja,ja ziede 't nu alweer een kanjer van een stommiteit van de brusselse metro !

wie zet er nu zitbankjes in een metrostation ????

dat is miserie zoeken toch !

had dat zitbankje er niet gestaan..... dan was al die miserie niet voorgevallen !

zou het centrum voor gelijke kansen wel op de hoogte zijn van die racistische zitbankjes waar altijd mensen willen gaan op zitten ??
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:20   #94
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
Het komt altijd op hetzelfde neer, nieuwsfeiten plaatsen waarbij allochtonen zijn betrokken en van een muis een olifant maken en een hele bevolkingsgroep zwart maken... waarom nog energie aan verspelen, afgezaagd als de slogans en de plaatjes van Dewinter en kompanen. Redelijke mensen trappen hier al lang niet meer in !
Jij bent een redelijk mens, Marlientje?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:27   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
*zucht* Weer de zoveelste voorspelbare topic.

Zouden onze rechtse wereldverslechteraars er niet beter aan doen om in het vervolg hun vooroordelen in de volgende categoriën kenbaar te maken. Het zou de zaken al heel wat eenvoudiger maken.

Ze hebben misdaad X begaan omdat ze:

A) Allochtoon zijn
B) Moslim zijn
C) Marokaan of Turk zijn
D) Een bruin kleurtje hebben
E) Jongeren zijn
F) Combinatie van alle bovengaande.

Bij elke nieuwe topic hoeven ze enkel maar een letter van A tot F te geven.
Je bent G) vergeten.

G) Omdat ze mensen aframmelen, hun brieventas stelen, en dan de mens op de treinsporen gooien.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:28   #96
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jij bent een redelijk mens, Marlientje?
Ja, die vond ik ook goed.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:29   #97
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Probleem is dat je niet kan zien wie crimineel is...hoewel soms zie je het wel aan het gedrag, maar dat doet er effe niet toe. Men haalt de rotte appels er niet uit, en mensen die meermaals slachtoffer geworden zijn van een bepaalde groep, kunnen niet anders dan veralgemenen.
Rasisme word gecreerd door dit soort krapul, en niet door mensen die zeggen dat en groep mensen slecht is. En zolang je de criminelen laat doen zal dit enkel maar erger worden. Vergelijk 20 jaar geleden met nu. Awel, doe hier nog eens 20 jaar bij en we zullen nog eens klappen.
Gedurende mijn hele middelbare schoolperiode heb ik problemen gehad met een paar 'bruinen' (in die tijd waren dat nog hoofdzakelijk Italianen trouwens, een enkele Turk niet te na gesproken): fietsen gepikt, fietsbanden systematisch kapotgestoken, weg moeten sluipen uit openbaar zwembad, cinema, fuiven, .... . Nooit heb ik de aandrang gevoeld om alle 'bruinen' (Italianen, Turken, Marokkanen, ...) over dezelfde kam te scheren. We zijn nu zo'n 20 jaar later en de overgrote meerderheid van die gasten is nu brave huisvader.
Dat gelul over niet anders kunnen dan veralgemenen kunnen jij en je geestesgenoten dus feestelijk steken waar de zon niet schijnt.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 23:10   #98
BlueThunder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 september 2006
Berichten: 1.699
Standaard

De Vlamingen zijn zo perfect mijnheer

Lodders verkrachtte en folterde Gabby ruim een uur
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-een-uur.dhtml


Wacht , het zal weer ene abnormale zijn als Van Themsche....
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 23:17   #99
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
De Vlamingen zijn zo perfect mijnheer

Lodders verkrachtte en folterde Gabby ruim een uur
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-een-uur.dhtml


Wacht , het zal weer ene abnormale zijn als Van Themsche....
Volgens u is dit een normaal man? Nu versta ik waarom ik u niet altijd begrijp.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 00:10   #100
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik vond vooral dit veelzeggend:
Een lek in de doofpot?
Men steekt zoveel in de doofpot dat het potje eens vol geraakt en men het deksel niet meer toe krijgt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be