Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2019, 16:50   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard Cannabis naar legaliteit in Luxemburg

Cannabis lijkt goed op weg om legaal te worden in Luxemburg. Het gezonde verstand lijkt het stilaan te halen.
Alleen nu nog Bartman Bart en zijn trawanten overtuigen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ropa~ad6558c6/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 18:19   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Binnenkort Belgische politie aan de grens van Luxemburg.

Strenge controle.

Twee zakjes van drie gram wiet en een pennenmes in beslag genomen.

Zware slag aan de drugsmaffia.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 21:13   #3
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Binnenkort Belgische politie aan de grens van Luxemburg.

Strenge controle.

Twee zakjes van drie gram wiet en een pennenmes in beslag genomen.

Zware slag aan de drugsmaffia.
Misschien ook wel een balleke hash. Kostprijs : rond de 600.000 euro. Oberstummerführer Pieter De Crem neemt de leiding van de operaties.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2019 om 21:15.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2019, 21:56   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Misschien ook wel een balleke hash. Kostprijs : rond de 600.000 euro. Oberstummerführer Pieter De Crem neemt de leiding van de operaties.
Ja, ik zou zeggen, laat de mensen gerust.

Geef iemand van de politie tweeduizend € en laat hem wiet gaan kopen in de koffieshop.

Resultaat is beter en vooral ook goedkoper, en we besparen meer dan een half miljoen, per 'controle'.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2019, 19:38   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Cannabis lijkt goed op weg om legaal te worden in Luxemburg. Het gezonde verstand lijkt het stilaan te halen.
Alleen nu nog Bartman Bart en zijn trawanten overtuigen.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ropa~ad6558c6/
Nog meer verwarden op straat dus binnenkort.

meeste gebruikers van de shit willen het nog steeds niet geloven maar dat spul tast de hersenen aan.

Mijn zorg niet dat die gebruikers er zelf aan onderdoor gaan, hopelijk laten zij anderen met rust.

Mochten ze in nood verkeren want dat is de stap naar zwaarder en zwaarder druggebruik zullen ze als laatste in de rij staan om geholpen te worden.

Er lopen nog geen verwarden genoeg rond de laatste tijden?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2019, 13:34   #6
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog meer verwarden op straat dus binnenkort.

meeste gebruikers van de shit willen het nog steeds niet geloven maar dat spul tast de hersenen aan.

Mijn zorg niet dat die gebruikers er zelf aan onderdoor gaan, hopelijk laten zij anderen met rust.

Mochten ze in nood verkeren want dat is de stap naar zwaarder en zwaarder druggebruik zullen ze als laatste in de rij staan om geholpen te worden.

Er lopen nog geen verwarden genoeg rond de laatste tijden?
Daar twijfel ik niet aan. Of mensen als jij aan hun gaat met rust laten is een andere vraag.
Al eens op city trip geweest naar Nederland ? Al eens gezien tot wat die verwarden daar allemaal in staat zijn ? Vlaanderen lijkt me daar bijna een ontwikkelingsland tegen.
Vraag me af wie de verwarden zijn ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:06   #7
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog meer verwarden op straat dus binnenkort.
Dat roep jij steevast als er een land legaliseerd of gebruik in zekere mate toelaat maar ik vraag me af of je dat ook kan staven?
Lopen er in landen waar cannabisgebruik vrij is echt wel zoveel meer 'verwarden' rond dan in landen waar dat niet is?

Als ik de economische cijfers van Nederland even naast die van België leg denk ik dat we beter af zijn met juist wat meer verwarden. De economie doet het in Nederland vele malen beter dan die in België. Zijn uw verwarden dan zoveel productiever? En menslievender? Want in Nederland ligt het aantal moorden blijkbaar ook een pak lager dan in België. Zijn Nederlanders te verward om hun medemens om zeep te helpen misschien?

Neenee, met je eeuwige dooddoener van het aantal 'verwarden' ga je er echt niet komen hoor. De praktijk heeft dat inmiddels al vele malen ontkracht.

Citaat:
meeste gebruikers van de shit willen het nog steeds niet geloven maar dat spul tast de hersenen aan.
Mensen die in hun uitleg zelden verder geraken dan "meer verwarden" zijn nu ook niet echt zeer geloofwaardig.
Leg eens uit hoe dat spul de hersenen aantast. Je weet wel; met bronnen en zo.
Dan word je geloofwaardig.
Al weet je met die verwarden natuurlijk nooit of ze nog wel voor reden vatbaar zijn, zeker?

Citaat:
Mijn zorg niet dat die gebruikers er zelf aan onderdoor gaan, hopelijk laten zij anderen met rust.
Ze doen dat blijkbaar beter dan je denkt. Zie de moordcijfers van NL vs BE hierboven bv.

Citaat:
Mochten ze in nood verkeren want dat is de stap naar zwaarder en zwaarder druggebruik
Dit is al zoooooolang ontkracht dat er nog steeds mee afkomen je in het rijtje plaatst van mensen die roepen dat de wereld plat is of de zon een enorm theelicht is dat elke morgen wordt aangestoken door een als wasbeer vermomde karper. Hoe verward moet je zijn om de stepping stone theorie nog altijd als waarheid te beschouwen?

Citaat:
zullen ze als laatste in de rij staan om geholpen te worden.
Nog zoiets waar jij maar op blijft hameren en in blijft geloven. Niemand wordt achteraan in de rij gezet. Ook niet omdat jij dat zou willen.
Dat is hier al eerder eens uitvoerig uit de doeken gedaan en nee, dat werkt niet.
Enkel verwarden geloven nog dat zoiets mogelijk is.

Citaat:
Er lopen nog geen verwarden genoeg rond de laatste tijden?
Nu ik zonet uw uitleg gelezen heb moet ik u inderdaad gelijk geven. Er lopen blijkbaar heel wat verwarden rond de laatste tijden. Hopelijk wordt cannabis snel gelegaliseerd. Misschien is er dan nog hoop voor die mensen.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 12 augustus 2019 om 11:08.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 11:39   #8
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog meer verwarden op straat dus binnenkort.

meeste gebruikers van de shit willen het nog steeds niet geloven maar dat spul tast de hersenen aan.

Mijn zorg niet dat die gebruikers er zelf aan onderdoor gaan, hopelijk laten zij anderen met rust.

Mochten ze in nood verkeren want dat is de stap naar zwaarder en zwaarder druggebruik zullen ze als laatste in de rij staan om geholpen te worden.

Er lopen nog geen verwarden genoeg rond de laatste tijden?
Alcohol en antidepressiva zorgen voor veel verwarde mensen, maar cannabisgebruik niet, tenzij je al een stoornis hebt natuurlijk.

Dat het leidt tot ander druggebruik heeft hoogstens te maken met criminaliteit omdat het illegaal is dus legaal maken komt tegemoet aan uw vermeende bezorgdheden.
Heel wat mensen zouden volgens mij juist gebaat zijn met een blowtje!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:08   #9
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dat roep jij steevast als er een land legaliseerd of gebruik in zekere mate toelaat maar ik vraag me af of je dat ook kan staven?
Lopen er in landen waar cannabisgebruik vrij is echt wel zoveel meer 'verwarden' rond dan in landen waar dat niet is?
Ja. En dat weet gij goed genoeg! Zowel in Colorado als in Canada is er na legalisatie een verhoging van het aantal cannabis gebruikers. En dat ondanks het evangelie van de blowers verkondigt dat legalisatie het aantal gebruikers zou doen dalen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Als ik de economische cijfers van Nederland even naast die van België leg
Ja, zeker doen! We gaan eens lachen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
denk ik dat we beter af zijn met juist wat meer verwarden. De economie doet het in Nederland vele malen beter dan die in België.
Wat betekent vele malen beter? Als het BNP in Belgie 5 is, is het BNP in Nederland dan 20?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zijn uw verwarden dan zoveel productiever? En menslievender? Want in Nederland ligt het aantal moorden blijkbaar ook een pak lager dan in België. Zijn Nederlanders te verward om hun medemens om zeep te helpen misschien?
Wel, we gaan uw geniale theorie eens factchecken! In Spanje is het cannabisgebruik hoger dan in Nederland, toch is hun economie slechter dan in nederland, en ze hebben meer moorden! Hoe kan dat nu?? Uw blijde boodschap blijkt nonsens te zijn! Wat een verrassing!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Neenee, met je eeuwige dooddoener van het aantal 'verwarden' ga je er echt niet komen hoor. De praktijk heeft dat inmiddels al vele malen ontkracht.
Nog geen 1 keer, letterlijk nog geen 1 keer!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Mensen die in hun uitleg zelden verder geraken dan "meer verwarden" zijn nu ook niet echt zeer geloofwaardig.
Zowel in Nederland als in Belgie is het aantal zorgaanvragen voor cannabis de laatste 10 jaar verdubbeld. Vergissen die zich dan? Beelden die blowers zich dan iets in?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Leg eens uit hoe dat spul de hersenen aantast. Je weet wel; met bronnen en zo.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25242813
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dan word je geloofwaardig.
Al weet je met die verwarden natuurlijk nooit of ze nog wel voor reden vatbaar zijn, zeker?


Ze doen dat blijkbaar beter dan je denkt. Zie de moordcijfers van NL vs BE hierboven bv.


Dit is al zoooooolang ontkracht dat er nog steeds mee afkomen je in het rijtje plaatst van mensen die roepen dat de wereld plat is of de zon een enorm theelicht is dat elke morgen wordt aangestoken door een als wasbeer vermomde karper.
Tuurlijk, alle mensen die geloven dat legalisatie van cannabis een slecht idee is, die zijn ZOOOOO dom dat ze ook geloven dat de aarde plat is. Maar GIJ! Het grootste genie uit de wereldgeschiedenis! Gij wéét dat de aarde niet plat is , en dat cannabis ongevaarlijk is!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hoe verward moet je zijn om de stepping stone theorie nog altijd als waarheid te beschouwen?


Nog zoiets waar jij maar op blijft hameren en in blijft geloven. Niemand wordt achteraan in de rij gezet. Ook niet omdat jij dat zou willen.
Dat is hier al eerder eens uitvoerig uit de doeken gedaan en nee, dat werkt niet.
Enkel verwarden geloven nog dat zoiets mogelijk is.


Nu ik zonet uw uitleg gelezen heb moet ik u inderdaad gelijk geven. Er lopen blijkbaar heel wat verwarden rond de laatste tijden. Hopelijk wordt cannabis snel gelegaliseerd. Misschien is er dan nog hoop voor die mensen.
De moordenaar van Julie van Espen gaf zelf toe dat hij door cannabis verward werd.
Cannabis is boecht.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:15   #10
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.172
Standaard

Wie we hier hebben!!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:35   #11
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ja. En dat weet gij goed genoeg! Zowel in Colorado als in Canada is er na legalisatie een verhoging van het aantal cannabis gebruikers. En dat ondanks het evangelie van de blowers verkondigt dat legalisatie het aantal gebruikers zou doen dalen.
Het ging over 'verwarden' en nu kom jij met 'gebruikers'.
Ben je een beetje in de war?

Citaat:
Ja, zeker doen! We gaan eens lachen! Wat betekent vele malen beter? Als het BNP in Belgie 5 is, is het BNP in Nederland dan 20?
Een economische groei van 3% tov van 1,4%.
In economische termen is dat wel degelijk 'vele malen beter' ja.


Citaat:
Wel, we gaan uw geniale theorie eens factchecken! In Spanje is het cannabisgebruik hoger dan in Nederland, toch is hun economie slechter dan in nederland, en ze hebben meer moorden! Hoe kan dat nu?? Uw blijde boodschap blijkt nonsens te zijn! Wat een verrassing!!
Bullshit. Ze hebben minder moorden, check de grafiek even die ik postte. (Je weet wel, die bron, zo'n dingen waar jij liever niet aan meedoet tenzij je Scientology een beetje kan promoten)
Bovendien stonden ze samen met Nederland aan kop van het Europese economische peloton. Bron

Kortom; we kennen u weer. Iemand wat snelsnel uit de duim gezogen feiten voor de voeten gooien in de hoop dat niemand uw onzin gaat checken. En wat blijkt weer maar eens; zodra iemand uw onzin wel eens gaat checken blijkt al snel dat het allemaal (*cimbaal*) pure onzin is.

Citaat:
Nog geen 1 keer, letterlijk nog geen 1 keer!
Het aantal moorden in Nederland en Spanje bv. Een normaal denkend mens zou denken; hoe meer verwarden, hoe meer moorden. Toch blijkt dat niet het geval te zijn in Nederland en Spanje. Dat is dus al 2 keer.

Citaat:
Zowel in Nederland als in Belgie is het aantal zorgaanvragen voor cannabis de laatste 10 jaar verdubbeld. Vergissen die zich dan? Beelden die blowers zich dan iets in? https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25242813
Ga je echt weer die kant op? Met de eeuwige discussie over hoeveel van die 'zorgaanvragen' ook daadwerkelijk 'aanvragen' dan wel 'verplichte opnames' zijn? Over instellingen die 'overvol' zitten? Echt? Ben je in die discussie destijds al niet meer dan hard genoeg op je bek gegaan misschien?

En nu begin je weer goed die kant op te gaan. Je beweert hier dat het aantal opnames in 10 jaar verdubbeld is en als bron haal je een artikel aan dat over psychose en cannabis gaat. Geen letter over opnames in die bron...

Weet je geert, bronnen dienen normaal gezien om je beweringen te staven. Het zijn niet zomaar wat willekeurig van het internet geplukte artikels waarin het woord 'cannabis' voorkomt.

Tenslotte; en dat komt in al die onderzoeken naar boven; er is een relatie tussen psychose en cannabis maar men is er nog steeds niet uit of cannabis de trigger is voor die psychose of de psychose sneller naar cannabis doet grijpen.

Citaat:
Tuurlijk, alle mensen die geloven dat legalisatie van cannabis een slecht idee is, die zijn ZOOOOO dom dat ze ook geloven dat de aarde plat is. Maar GIJ! Het grootste genie uit de wereldgeschiedenis! Gij wéét dat de aarde niet plat is , en dat cannabis ongevaarlijk is!
Klinkt allemaal vrij verward moet ik zeggen.
Heb je zelf enig idee wat je hiermee wou zeggen?

Citaat:
De moordenaar van Julie van Espen gaf zelf toe dat hij door cannabis verward werd.
Cannabis is boecht.
Zou je 'gaf zelf toe' niet beter veranderen in 'probeerde er onderuit te komen door te stellen'?

Of ga je na Facebookpolls en Scientology-websites nu ook al de beweringen van moordenaars aanhalen om je gelijk te halen?
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 12 augustus 2019 om 12:41.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 12:48   #12
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Wie we hier hebben!!
Veel trol plezier zou ik zeggen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 13:49   #13
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Veel trol plezier zou ik zeggen.
't Gaat maar voor eventjes zijn hoor.
Vandaag heb ik niet veel te doen (thuis wachten tot ze een nieuwe droogkast komen leveren is nu niet echt het spannendste tijdverdrijf) maar voor de rest van de week reken ik toch meer op de rest van het forum om geert een beetje in de wiggel te houden.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 14:23   #14
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
[Article in Icelandic]

__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 15:57   #15
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

En nu begin je weer goed die kant op te gaan. Je beweert hier dat het aantal opnames in 10 jaar verdubbeld is en als bron haal je een artikel aan dat over psychose en cannabis gaat. Geen letter over opnames in die bron...:
Weer een dikke LEUGEN!

Dit schrijft gij:
Leg eens uit hoe dat spul de hersenen aantast. Je weet wel; met bronnen en zo.
Mijn antwoord:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25242813

De verdubbeling, of verdrievoudiging in Belgie, die bronnen heb ik al veelvuldig in andere van de blower draden gegeven.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:02   #16
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht

Een economische groei van 3% tov van 1,4%.
In economische termen is dat wel degelijk 'vele malen beter' ja.

:
Ik wist op voorhand dat ik ging lachen!

Gij schreef: de economie doet het vele maal beter.
Dat is iets anders dan de groei van 1 jaar hé!

Trouwens, 1 jaar zegt niks: in de periode van 2009 tot 2013, liep de Nederlandse groei juist achter op die van België.

Hoe kan dat nu?? toen was cannabis toch ook al 'gedoogd' in Nederland!

En hoe komt dat toch dat een economie van een land enkel en alleen afhangt van cannabisgebruik?? Leg DAT eens uit!

Ik wil nl. nog eens lachen!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:12   #17
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Weer een dikke LEUGEN!

Dit schrijft gij:
Leg eens uit hoe dat spul de hersenen aantast. Je weet wel; met bronnen en zo.
Mijn antwoord:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25242813

De verdubbeling, of verdrievoudiging in Belgie, die bronnen heb ik al veelvuldig in andere van de blower draden gegeven.
Hoeveel keer moeten we je nog zeggen dat we geen links lezen. Jij doet dat niet dan moet je dat ook niet verlangen van anderen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:14   #18
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wist op voorhand dat ik ging lachen!

Gij schreef: de economie doet het vele maal beter.
Dat is iets anders dan de groei van 1 jaar hé!

Trouwens, 1 jaar zegt niks: in de periode van 2009 tot 2013, liep de Nederlandse groei juist achter op die van België.

Hoe kan dat nu?? toen was cannabis toch ook al 'gedoogd' in Nederland!

En hoe komt dat toch dat een economie van een land enkel en alleen afhangt van cannabisgebruik?? Leg DAT eens uit!

Ik wil nl. nog eens lachen!
Wacht maar. De grote leider wil zijn beleid afstemmen op Nederland (staat letterlijk in zijn nota) Groot voorbeeld voor de Vlaams nationalisten. Dus zal hij ook moeten gaan gedogen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2019 om 16:14.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:14   #19
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Klinkt allemaal vrij verward moet ik zeggen.
Heb je zelf enig idee wat je hiermee wou zeggen?

:
Ik ben verward? HAHAHA!

Waarom zegt gij letterlijk tegen andere forummer dat hij zichzelf plaats in het rijtje van mensen die geloven dat de aarde plat is?

Ge hebt dat nog al gedaan in het verleden. Van die pompeuze posts, vol zelfbeklag.
Uw wereldbeeld is heel simpel:
Mensen die voor cannabis zijn en ook weten dat de aarde rond is.
Mensen die tegen cannabis zijn en denken dat de aarde plat is.

Ge vergist u! Zo simpel is het niet!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2019, 16:16   #20
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik ben verward? HAHAHA!

Waarom zegt gij letterlijk tegen andere forummer dat hij zichzelf plaats in het rijtje van mensen die geloven dat de aarde plat is?

Ge hebt dat nog al gedaan in het verleden. Van die pompeuze posts, vol zelfbeklag.
Uw wereldbeeld is heel simpel:
Mensen die voor cannabis zijn en ook weten dat de aarde rond is.
Mensen die tegen cannabis zijn en denken dat de aarde plat is.

Ge vergist u! Zo simpel is het niet!
Dus als ik het goed begrijp weet jij dat de aarde niet plat is gezien jij voor cannabis bent.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be