Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 oktober 2010, 12:54   #1
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard Politiebewaking voor auteurs islamboek

Politiebewaking voor auteurs islamboek
zaterdag 30 oktober 2010

Auteur: CedricLagast


Antwerpen
Binnenland.ANTWERPEN - Politiemannen in burger zullen zondag discreet tussen het publiek staan dat op de Boekenbeurs de voorstelling komt bijwonen van een nieuw controversieel boek over de islam.
Het debat over het boek wordt geleid door schrijver Benno Barnard, die eerder al te maken kreeg met boze moslimextremisten.

Onder de titel De islam. Kritische essays over een politieke religie, bundelt het werk een aantal teksten die de islam op de korrel nemen. Oorspronkelijk zou uitgeverij Acco uit Leuven het werk publiceren, maar die haakte af na een eerste lezing. Eén van de twee uitgevers die het boek nu publiceren, wil onder geen beding op de cover vermeld staan. Net zo min als een aantal van de schrijvers, die met een schuilnaam ondertekenden.

Lees verder

spannend....

Wie gaat nog komen luisteren?

zondag 13.30 Oranje Zaal, Boekenbeurs Antwerpen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 15:14   #2
Sunny
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 1.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Politiebewaking voor auteurs islamboek
zaterdag 30 oktober 2010

Auteur: CedricLagast


Antwerpen
Binnenland.ANTWERPEN - Politiemannen in burger zullen zondag discreet tussen het publiek staan dat op de Boekenbeurs de voorstelling komt bijwonen van een nieuw controversieel boek over de islam.
Het debat over het boek wordt geleid door schrijver Benno Barnard, die eerder al te maken kreeg met boze moslimextremisten.

Onder de titel De islam. Kritische essays over een politieke religie, bundelt het werk een aantal teksten die de islam op de korrel nemen. Oorspronkelijk zou uitgeverij Acco uit Leuven het werk publiceren, maar die haakte af na een eerste lezing. Eén van de twee uitgevers die het boek nu publiceren, wil onder geen beding op de cover vermeld staan. Net zo min als een aantal van de schrijvers, die met een schuilnaam ondertekenden.

Lees verder

spannend....

Wie gaat nog komen luisteren?

zondag 13.30 Oranje Zaal, Boekenbeurs Antwerpen.
Politiebewaking?
Kunnen islamieten niet tegen een boekbespreking?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 15:22   #3
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik vermoed dat ze vrezen dat die vredelievende mannen van Sharia4Belgium weer eens de zaal kort en klein zullen komen slaan, net zoals ze verleden keer deden in de aula van de universiteit van Antwerpen toen ook Van Rooy een lezing kwam geven.

Ben benieuwd. Maar toch ga ik, ik wil dat boek hebben en Hafid Bouazza ontmoeten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 16:35   #4
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vermoed dat ze vrezen dat die vredelievende mannen van Sharia4Belgium weer eens de zaal kort en klein zullen komen slaan, net zoals ze verleden keer deden in de aula van de universiteit van Antwerpen toen ook Van Rooy een lezing kwam geven.

Ben benieuwd. Maar toch ga ik, ik wil dat boek hebben en Hafid Bouazza ontmoeten.
Film uw aanwezigheid, zet het op youtube en geef ons de link aub.
Zie dat ge daar staat en er gebeurt wat, hebben wij ramptoeristen wat om naar te kijken.
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 17:19   #5
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Film uw aanwezigheid, zet het op youtube en geef ons de link aub.
Zie dat ge daar staat en er gebeurt wat, hebben wij ramptoeristen wat om naar te kijken.
gij wel! ik zal er ineens een schotroos opzetten ook zeker!
en bovendien heb ik nog zo geen ding dat filmt. Ik krijg volgende week het afdankertje van mijn dochter zei ze.

ha jawel, ik heb een fototoestel dat ook video maakt...... too short notice, nog nooit gedaan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 17:20.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 00:45   #6
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Politiebewaking voor auteurs islamboek
zaterdag 30 oktober 2010

Auteur: CedricLagast


Antwerpen
Binnenland.ANTWERPEN - Politiemannen in burger zullen zondag discreet tussen het publiek staan dat op de Boekenbeurs de voorstelling komt bijwonen van een nieuw controversieel boek over de islam.
Het debat over het boek wordt geleid door schrijver Benno Barnard, die eerder al te maken kreeg met boze moslimextremisten.

Onder de titel De islam. Kritische essays over een politieke religie, bundelt het werk een aantal teksten die de islam op de korrel nemen. Oorspronkelijk zou uitgeverij Acco uit Leuven het werk publiceren, maar die haakte af na een eerste lezing. Eén van de twee uitgevers die het boek nu publiceren, wil onder geen beding op de cover vermeld staan. Net zo min als een aantal van de schrijvers, die met een schuilnaam ondertekenden.
Lees verder

spannend....

Wie gaat nog komen luisteren?

zondag 13.30 Oranje Zaal, Boekenbeurs Antwerpen.
't Is wel ver gekomen.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 01:03   #7
Zapatista
Parlementslid
 
Zapatista's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2009
Locatie: De wereld
Berichten: 1.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
't Is wel ver gekomen.
Dit gaat er inderdaad over.
__________________
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen.
Zapatista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 08:13   #8
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Oorspronkelijk zou uitgeverij Acco uit Leuven het werk publiceren, maar die haakte af na een eerste lezing. Eén van de twee uitgevers die het boek nu publiceren, wil onder geen beding op de cover vermeld staan. Net zo min als een aantal van de schrijvers, die met een schuilnaam ondertekenden.
Voor zover ik heb kunnen achterhalen wordt het boek uitgegeven door uitgeverij Aspekt (NL) en Academic & Scientific Publishers (B).

http://www.aspeditions.be/index.aspx

http://www.uitgeverijaspekt.nl/index.php

Online bestellen is mogelijk.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2010, 09:41   #9
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
gij wel! ik zal er ineens een schotroos opzetten ook zeker!
en bovendien heb ik nog zo geen ding dat filmt. Ik krijg volgende week het afdankertje van mijn dochter zei ze.

ha jawel, ik heb een fototoestel dat ook video maakt...... too short notice, nog nooit gedaan.
doen! :k:
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 00:24   #10
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Uitgeverij ASP - www.aspeditions.be
ISBN 978 90 5487 783 7
NUR 740/763/717

29.95 Euro.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be