Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 april 2019, 10:54   #11881
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Hoe zwakker ze hun tegenstanders kunnen maken, hoe beter het hun uitkomt.
Gewoon eens rondkijken met wat ze de laatste jaren bezig zijn.
Economisch, financieel staan ze zwak en dat maakt ze zo een stuk (relatief) sterker.
Slim gezien van de Russen.
De Oekraïne heeft een nieuwe president die de relatie met Rusland wilt normaliseren.
Ook Europa zal hem hierin volgen.
Zeker voor Poetin is economische ontwikkeling van groot belang en daarvoor heeft Rusland ook
een normalisering nodig in de verhouding met Europa.
Je zult zien dat het komende jaar de handelsboycot zal komen te vervallen en ook de militaire spanning zal afnemen.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 13:45   #11882
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De gelukkigste landen index. Oekraïne doet het héél slecht.

(aanklikken om te vergroten)
Je ziet dat geluk sterk samenvalt met economische voorspoed. Op dat vlak is Oekraïne een ramp.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 13:46   #11883
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij blijft maar leugen na leugen verspreiden hé!

poroshenko deed zaken in rusland hé!

Alles wat gij schrijft is letterlijk: 50% ziekelijke leugens, en 50%nonsens omdat gij niets weet.
Wat een agressiviteit. Dus politico is een Russische propagandasite?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 13:57   #11884
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht



hate speech
Ik heb hierboven bewezen dat opiniepeilingen bewezen hebben dat de gemiddelde Oekraïner Rusland niet haat. Dus U verspreidt ziekelijke leugens.

Dnipropetrovsk is als je de kaart van Oekraïne bekijkt wel degelijk in het oosten.

Zelensky is een professioneel grappenmaker en een comedian. Dat zijn feiten.

Hij wil een onderhandelde oplossing met de rebellen heeft hij gezegd. De Oekraïense legertop repliceerde dat er geen rebellen zijn enkel Russische terroristen.
(overigens waarom zou dat een slechte zaak zijn? De aanpak van Poroshenko heeft duidelijk niet gewerkt...)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 15:28   #11885
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De westerse pers die er toe doet is helemaal niet blij met de te verwachten winst voor Zelensky. Poroshenko was hun mannetje. Politico zegt het openlijk, als Zelensky wint, wint Putin.
De acteur zit volgens hen al in de zak van Putin. Hij spreekt Russisch en wil een dialoog, terwijl Poroshenko elke toenadering tot Rusland weigerde.
https://www.politico.eu/article/vlad...myr-zelenskiy/

KIEV — Meet the presumptive victor of Sunday's presidential election in Ukraine: Vladimir Vladimirovich Putin.
“It’s just a popular series that millions of people happen to love,” Zelenskiy recently told an interviewer.

Including, no doubt, at least one viewer in Moscow.
tomm, politico.eu mag dan al de europese branch zijn van politico.com, het is en blijft een zeer pro amerikaans medium. De berichtgeving in bv The Guardian over deze verkiezingen leek mij toch behoorlijk neutraal.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 15:29   #11886
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je ziet dat geluk sterk samenvalt met economische voorspoed. Op dat vlak is Oekraïne een ramp.
Uw geliefde Rusland doet het ook niet goed hoor. Wit-Rusland doet het zelfs nog slechter.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2019, 15:42   #11887
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De Oekraïne heeft een nieuwe president die de relatie met Rusland wilt normaliseren.
Ook Europa zal hem hierin volgen.
Zeker voor Poetin is economische ontwikkeling van groot belang en daarvoor heeft Rusland ook
een normalisering nodig in de verhouding met Europa.
Je zult zien dat het komende jaar de handelsboycot zal komen te vervallen en ook de militaire spanning zal afnemen.
Poetin heeft hier een unieke kans om de verzuurde relatie met oekraïne te normaliseren. De stellingenoorlog duurde lang genoeg.
De Krim, dat weet iedereen, daar gaat nooit nog iets aan veranderen.
Maar of die nieuwe president echt iets gaat willen (en kunnen...) doen aan de corruptie twijfel ik sterk. Alleen al het feit dat zijn eigen baas een militie naar een centrale stuurde om ze in beslag te nemen toont aan dat het probleem zeer dicht rond hem zit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2019, 23:45   #11888
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Uw geliefde Rusland doet het ook niet goed hoor. Wit-Rusland doet het zelfs nog slechter.
Wit-Rusland doet het dan weer beter dan EU leden als Bulgarije, Griekenland, Kroatië, etc. . Rusland doet het beter dan China en staat op het niveau van Cyprus, Japan en Italië.
Oekraïne staat op het niveau van Afghanistan, Syrië en Haiti.

https://en.wikipedia.org/wiki/World_Happiness_Report

Om een lang verhaal kort te maken, Oekraïne is geen westers land en zal het nooit worden. Hun breuk met het broederland Rusland is hen zuur opgebroken.

Dat wil niet zeggen dat alles is Rusland ok is, en dat men niets uit het Westen mag overnemen. Maar de politiek van het Westen om Rusland en Oekraïne van elkaar te scheiden is fout. Beide landen kunnen veel leren van het Westen, maar vermits ze zo verbonden zijn gemeenschappelijk, en op een goede manier.

Het Westen moet Rusland als een partner zien, net als Turkije of Oekraïne, of andere landen. Niet vanuit een neokoloniaal oogpunt "wij zullen hen eens zeggen hoe het moet". Geen verdeel en heers.

Er zijn zo veel zaken die meespelen met geluk, niet enkel geopolitiek natuurlijk. Maar moesten landen en culturen elkaar echt als gelijken behandelen zou dit reeds een groot verschil maken.

Het meest ongelukkige ex-Sovjet land is Georgië, dat Saakashvili probeerde om te vormen tot een westers land. Dat kan niet, en is mislukt. Past als een tang op een varken.

Laatst gewijzigd door tomm : 24 april 2019 om 23:49.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 01:42   #11889
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Poetin heeft hier een unieke kans om de verzuurde relatie met oekraïne te normaliseren. De stellingenoorlog duurde lang genoeg.
De Krim, dat weet iedereen, daar gaat nooit nog iets aan veranderen.
Maar of die nieuwe president echt iets gaat willen (en kunnen...) doen aan de corruptie twijfel ik sterk. Alleen al het feit dat zijn eigen baas een militie naar een centrale stuurde om ze in beslag te nemen toont aan dat het probleem zeer dicht rond hem zit.
Het is onwaarschijnlijk, maar men weet nooit. Putin begon ook ooit als marionet voor de oligarchen die onder Yeltsin Rusland hadden geplunderd.

Wat de Krim betreft heeft Zelensky al gezegd dat de Krim Russisch is en blijft en dat Oekraïne stom zou zijn om daar over een oorlog te beginnen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 01:46   #11890
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
tomm, politico.eu mag dan al de europese branch zijn van politico.com, het is en blijft een zeer pro amerikaans medium. De berichtgeving in bv The Guardian over deze verkiezingen leek mij toch behoorlijk neutraal.
Echt neutraal niet hoor. The guardian is toch de krant die wikileaks naar buiten bracht. Nu is hun verdediging van Assange zeer week.
Ik geef toe dat ze wat genuanceerder zijn, maar Putin blijft de grote boeman.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 08:39   #11891
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wit-Rusland doet het dan weer beter dan EU leden als Bulgarije, Griekenland, Kroatië, etc. . Rusland doet het beter dan China en staat op het niveau van Cyprus, Japan en Italië.
Oekraïne staat op het niveau van Afghanistan, Syrië en Haiti.
Wit-Rusland staat onder Kroatië, dus dat is een leugen.

Italië staat op plaats 36, Cyprus op plaats 49.

Rusland op plaats 68, dus van vergelijkbaarheid is totaal geen sprake.


https://countryeconomy.com/demograph...appiness-index

Citaat:
Om een lang verhaal kort te maken, Oekraïne is geen westers land en zal het nooit worden. Hun breuk met het broederland Rusland is hen zuur opgebroken.

Dat wil niet zeggen dat alles is Rusland ok is, en dat men niets uit het Westen mag overnemen. Maar de politiek van het Westen om Rusland en Oekraïne van elkaar te scheiden is fout. Beide landen kunnen veel leren van het Westen, maar vermits ze zo verbonden zijn gemeenschappelijk, en op een goede manier.

Het Westen moet Rusland als een partner zien, net als Turkije of Oekraïne, of andere landen. Niet vanuit een neokoloniaal oogpunt "wij zullen hen eens zeggen hoe het moet". Geen verdeel en heers.

Ik zou een betere band met Rusland enkel en alleen maar toejuichen. Liever Rusland dan echte schurkenstaten zoals Saoedi-Arabië als bondgenoot.

Ik heb veel kritiek op Rusland, maar ik besef dat tal van onze 'bondgenoten' véél erger zijn.


Wat u het Westen verwijt, doet Rusland echter evenzeer. Rusland beschouwt tal van ex-Sovjetstaten evengoed vanuit een soort neokoloniaal standpunt en niet als gelijken.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:31   #11892
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik heb hierboven bewezen dat opiniepeilingen bewezen hebben dat de gemiddelde Oekraïner Rusland niet haat. Dus U verspreidt ziekelijke leugens.
dat is raar. ik heb net het omgekeerde bewezen.

Bovendien ga ik nu 3 jaar regelmatig naar kiev, en ik heb nog nooit 1 oekrainer iets positiefs horen zeggen over rusland. Héél véél negatiefs. Nog nooit 1 keer iets positiefs.
Ik heb u het verhaal verteld van vorig jaar dat ik in een sportbar ben gaan kijken naar een wedstrijd van rusland op het WK. iedereen begon daar te juichen als rusland een goal tegen kreeg! Zegt dat niet genoeg?

Maar nee, het is hilarisch dat russen denken dat oekrainers 'van hen houden' ...
Dat is typisch voor mensen die gehaat worden, die denken steevast dat ze super geliefd zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dnipropetrovsk is als je de kaart van Oekraïne bekijkt wel degelijk in het oosten.
Midden! Lviv is westen, donbas is oosten, de rest is midden. zelenski is trouwens van een plaats ten westen van Dnipro. zelenski maakt er trouwens een punt van perfect oekrains te praten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Zelensky is een professioneel grappenmaker en een comedian. Dat zijn feiten.
maar géén clown! Dat was weer een zieke leugen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Hij wil een onderhandelde oplossing met de rebellen heeft hij gezegd. De Oekraïense legertop repliceerde dat er geen rebellen zijn enkel Russische terroristen.
(overigens waarom zou dat een slechte zaak zijn? De aanpak van Poroshenko heeft duidelijk niet gewerkt...)
Uwe flauwe kul dat rusland en oekrainers 'broeder' volken zijn is belachelijk! dat bestaat gewoon niet. het begrip volk is op zich al een illusie.
En bovendien willen de oekrainers de russen niet als 'broer'. Ik kan dat goed begrijpen. Wie wil nu een klootzak als broer?

Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 april 2019 om 09:37.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 09:33   #11893
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht

Wat de Krim betreft heeft Zelensky al gezegd dat de Krim Russisch is en blijft en dat Oekraïne stom zou zijn om daar over een oorlog te beginnen.
Serieus??

geef de bron daar eens van.

en geef ook eens de bron van uw vorige bewering dat er 'bewijzen zijn van gesjoemel' tijdens de verkiezingen!

IK WACHT!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 10:12   #11894
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Het meest gehate volk zijn en blijven de Amerikanen.
Toch wel raar, een volk dat hen nooit heeft bezet of oorlog heeft gevoerd. Hoeveel Russen zijn er gesneuveld door toedoen van Amerikanen? Terwijl de Russische geschiedenis bol staat van oorlogen tegen Duitsers, Fransen, Britten, Zweden, Ottomanen.

Zou de space race en de wedijver om het aantal medailles tijdens de OS zijn sporen hebben nagelaten? Dit gezegd zijnde heb ik een tijdje een online game gespeeld waar veel Russen aan deelnemen. Het leek me vooral dat er nogal wat onderlinge antipathie was tss Russen en Duitsers.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 11:20   #11895
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wit-Rusland staat onder Kroatië, dus dat is een leugen.

Italië staat op plaats 36, Cyprus op plaats 49.

Rusland op plaats 68, dus van vergelijkbaarheid is totaal geen sprake.


https://countryeconomy.com/demograph...appiness-index




Ik zou een betere band met Rusland enkel en alleen maar toejuichen. Liever Rusland dan echte schurkenstaten zoals Saoedi-Arabië als bondgenoot.

Ik heb veel kritiek op Rusland, maar ik besef dat tal van onze 'bondgenoten' véél erger zijn.


Wat u het Westen verwijt, doet Rusland echter evenzeer. Rusland beschouwt tal van ex-Sovjetstaten evengoed vanuit een soort neokoloniaal standpunt en niet als gelijken.
Bondgenoten hebben we alleen met Westerse landen,
omdat ze onze cultuur, democratie en rechtstaat delen.
Met alle landen kunnen we handel drijven en economische betrekking onderhouden ,ook met Rusland.
Er zijn zo veel Schurken staten ,zeker Saoedie Arabië en daarom zullen de
sancties tegen Rusland , Noord Korea en Iran opgeheven moeten worden.
Ook zal Europa zich samen met andere Westerse landen onafhankelijker van de VS moeten opstellen.
Trump heeft een einde gemaakt aan de macht van de VS in de wereld.

Laatst gewijzigd door cato : 25 april 2019 om 11:21.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 11:44   #11896
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Trump heeft een einde gemaakt aan de macht van de VS in de wereld.
Correctie, daar was Bill Clinton hem in voorgegaan.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 12:27   #11897
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Correctie, daar was Bill Clinton hem in voorgegaan.
De mislukte oorlogen in het MO hebben de VS de das om gedaan .
Trump heeft dit ingezien en al de miljarden die daar verloren zijn gegaan stopt hij liever in eigen land. "America first"
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 15:40   #11898
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

TheFourHorsemen

Citaat:
Wit-Rusland staat onder Kroatië, dus dat is een leugen.
Toch niet.
https://en.wikipedia.org/wiki/World_Happiness_Report


Italië staat op plaats 36, Cyprus op plaats 49.

Rusland op plaats 68, dus van vergelijkbaarheid is totaal geen sprake.


https://en.wikipedia.org/wiki/World_Happiness_Report

Mis.
Rusland staat op 59, Cyprus op 61, Italië op 49 dus vergelijkbaar.

U gebruikt een verouderde peilinjg.




Citaat:
Ik zou een betere band met Rusland enkel en alleen maar toejuichen. Liever Rusland dan echte schurkenstaten zoals Saoedi-Arabië als bondgenoot.
Ik denk dat velen in de EU dat willen. Maar er is constante druk vanuit Washington en Londen, die samen met historisch anti-Russische landen als de Baltische en Polen, proberen de relaties tussen de EU en Rusland te verbrodden. Maar landen als Italië, Griekenland, Bulgarije, Hongarije, etc. willen betere betrekkingen met Rusland, net als de meerderheid in die landen.


Citaat:
Ik heb veel kritiek op Rusland, maar ik besef dat tal van onze 'bondgenoten' véél erger zijn.
Nochtans geen sancties tegen Saudi-Arabië, Israël, etc. wel tegen Rusland.

Citaat:
Wat u het Westen verwijt, doet Rusland echter evenzeer. Rusland beschouwt tal van ex-Sovjetstaten evengoed vanuit een soort neokoloniaal standpunt en niet als gelijken.
Net als de VS ons niet als gelijken beschouwt.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 april 2019 om 15:42.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 15:46   #11899
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

geertvdb

Citaat:
dat is raar. ik heb net het omgekeerde bewezen.

Bovendien ga ik nu 3 jaar regelmatig naar kiev, en ik heb nog nooit 1 oekrainer iets positiefs horen zeggen over rusland. Héél véél negatiefs. Nog nooit 1 keer iets positiefs.
Hierboven heb ik een recente opiniepeiling gepost. Lijkt me objectiever dan uw waarnemingen... (nu ja U spreekt natuurlijk vloeiend Oekraïens en Russisch, net als U met alle Chinezen kan praten)


Citaat:
Midden! Lviv is westen, donbas is oosten, de rest is midden. zelenski is trouwens van een plaats ten westen van Dnipro. zelenski maakt er trouwens een punt van perfect oekrains te praten.
Dat is als zeggen dat Luik niet in het oosten van België ligt omdat Eupen reeds het oosten van België is.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2019, 15:53   #11900
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
geertvdb



Hierboven heb ik een recente opiniepeiling gepost. Lijkt me objectiever dan uw waarnemingen...
Uw 'opinie peilingen gaan over een oekrainse bevolking waar 40% een hekel heeft aan rusland. U vindt dat normaal?? zijn er volkeren die 40% van de belgen haten??
het komt trouwens van 5%.

russen denken dus echt, we vallen oekraine binnen en pikken territorium, en de oekrainers gaan dat niet erg vinden. Er is echt iets fundamenteels mis met russen.
En de haat van de oekrainers tegen de russen is TERECHT! net zoals die van de balten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
(nu ja U spreekt natuurlijk vloeiend Oekraïens en Russisch, net als U met alle Chinezen kan praten)
Ik spreek mandarijn, dus ik kan met alle chinezen praten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht



Dat is als zeggen dat Luik niet in het oosten van België ligt omdat Eupen reeds het oosten van België is.
Zelenski doet moeite om goed oekrains te praten! Daar reageert ge niet op.
Hij is duidelijk een oekrainer en géén rus. uit het midden van oekraine, dus niet uit donbas.


Wat doet gij hier eigenlijk nog in belgie, als de westerse sancties tegen rusland u niet aanstaan? Ga maar terug naar uw russisch paradijs! BYE!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 april 2019 om 15:54.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be