Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2011, 23:01   #601
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Het is derhalve duidelijk dat het homo zijn niet toegestaan word binnen Islam. Dit betekent dat de handeling Haraam is en dat hier zeker een bestraffing op staat. Dit is Qati oetdalah (eenduidig bewijsvoering), waarover geen meningsverschil bestaat. De straf staat in de Sharia en ik ga dat voor je opzoeken alleen ik beloof niets.

Met vriendelijke groet,
Dank je, ik kijk uit naar je antwoord.

Vriendelijke groet.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2011, 23:12   #602
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht


Jij begrijpt me, we spreken tenslotte dezelfde taal.
Ik begrijp je maar al te goed.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2011, 23:13   #603
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik begrijp je maar al te goed.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2011, 12:32   #604
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

In principe is elke godsdienst 'passend' of althans 'mogelijk' voor westerlingen.
Zelfs een religie met opvattingen die radicaal strijdig met onze maatschappelijke waarden zijn, hoeft geen probleem te stellen, zolang het bij het uiten van die opvattingen blijft.

Islam beantwoordt echter niet aan die restrictie: het is een religie van de daad.
Islam beoogt wereldlijke regimes met geweld omver te werpen en dat is niet passend voor ons westerlingen.
Islam beoogt zonder democratisch mandaat het publieke leven te beheersen, en dat gaat niet samen met de wijze waarop wij westerlingen onze zaak geregeld willen zien.
Islam beoogt ook drastisch in te grijpen in het privee-leven van iedereen. Ook dat vecht met wat wij westerlingen wensen.

Vergelijk het een beetje met een religie in de zin van de Maya's die mensenoffers propageert.
Zolang het bij woorden blijft: zeik maar raak.
Zodra men tot de daad overgaat, dan botst het met onze opvattingen en wetten op een ontoelaatbare, niet 'passende' wijze.

Conclusie: Islam is niet verenigbaar met ons westerlingen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 mei 2011 om 12:32.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 20:12   #605
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Beste medeforummers,

Wat denken jullie is Islam passend voor de gemiddelde, westerse blanke man of vrouw
Wat mij opvalt is dat bekeerlingen meteen de felste 'verdedigers' zijn van de islam. Ze zijn ook gemakkelijk te bewegen tot (gewelddadige) acties. Dus, het zijn n�*et de 'gemiddelde' westerse mannen en vrouwen die moslim worden. Moet je psychische problemen hebben om moslim te kunnen worden?

Zie de korte video: http://nos.nl/video/490363-ik-ben-nu...-gelukkig.html
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 20:26   #606
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard

namaste Piero,

Je zegt iets hier waar veel waarheid in zit. Neem een kijkje in mijn online boek, koran verbieden of herschrijven, op mijn leuke site.

De vraag is of een binaire haatdoctrine zoals islam, jehovah getuige, jodendom, orthodoxe versie van hindoeisme, enz feitelijk geestelijke stoornissen zijn, of een soort psycho virussen. Was nou iedereen in nazi Duitsland echt geinfecteerd door het nazi virus, absolute jodenhaat tijdens de periode van het Hitler regime? Ja, hoe dit nou werkt theoretisch is iets wat ik nu aan het uitpluizen ben, hoe ziek is het kwaad? Is de duivel nou, die Gabriel, een psychisch gestoorde figurant in de bijbel? Het Hindoeisme kent het verhaal van Ravan als de meest demonische en asurische personage uit hun mythologie en het is heel bizar wat hindoes over Ravan denken, want hij was een Shiva bhakt net als zijn tegenspeler van het goede, Rama.

Ja, ik kom morgen hierop terug.

Definieer eerst wat een psychische stoornis is en toets dan die gelovigen uit islam ermee, maak mental map of scan, aan de hand van hun output data, wat zeggen, wat ze doen, wat ze willen, hoe ze zich gedragen, enz. Zo werk ik. HOe manisch is een moslim extremist? Moeten wij ze maar allemaal preventief interneren in kampen en een dwangbehandeling gsven om hen normaal te maken? Wat is voor ons normaal?

Heel goed punt heb je hier aangehaald Piero, mijn dank ervoor, ga zo door.

dewanand
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 30 maart 2013 om 20:27.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 20:29   #607
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
namaste Piero,

Je zegt iets hier waar veel waarheid in zit. Neem een kijkje in mijn online boek, koran verbieden of herschrijven, op mijn leuke site.

De vraag is of een binaire haatdoctrine zoals islam, jehovah getuige, jodendom, orthodoxe versie van hindoeisme, enz feitelijk geestelijke stoornissen zijn, of een soort psycho virussen. Was nou iedereen in nazi Duitsland echt geinfecteerd door het nazi virus, absolute jodenhaat tijdens de periode van het Hitler regime? Ja, hoe dit nou werkt theoretisch is iets wat ik nu aan het uitpluizen ben, hoe ziek is het kwaad? Is de duivel nou, die Gabriel, een psychisch gestoorde figurant in de bijbel? Het Hindoeisme kent het verhaal van Ravan als de meest demonische en asurische personage uit hun mythologie en het is heel bizar wat hindoes over Ravan denken, want hij was een Shiva bhakt net als zijn tegenspeler van het goede, Rama.

Ja, ik kom morgen hierop terug.

Definieer eerst wat een psychische stoornis is en toets dan die gelovigen uit islam ermee, maak mental map of scan, aan de hand van hun output data, wat zeggen, wat ze doen, wat ze willen, hoe ze zich gedragen, enz. Zo werk ik. HOe manisch is een moslim extremist? Moeten wij ze maar allemaal preventief interneren in kampen en een dwangbehandeling gsven om hen normaal te maken? Wat is voor ons normaal?

Heel goed punt heb je hier aangehaald Piero, mijn dank ervoor, ga zo door.

dewanand
Wanneer ga je trouwen, Dewanand?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 21:20   #608
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Waarom dan?

Is Europa bijvoorbeeld anders dan Noord-Afrika? Of Azie?

Is Europa klimatologisch niet passend voor de Islam?


Wat is jouw motivatie daarachter? Ik ben benieuwd
Islam is vrees ik alleen passend in de zandbak.
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2013, 07:39   #609
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Laat ons de moslims nu maar eens in hun traditionele moslimlanden laten verder 'lullen' over wat goed en niet goed is aan hun coran toestanden, zouden wij ons in vrede met onze West, westerse eigen problemen doeltreffender kunnen inhouden.

Laat ons een eind stellen aan deze halfeeuwse Europese bezetting! Het zal toch nooit lukken!

'Coran', 'mohammed' en 'allah' brengen niets dan 'Chaos' hetgeen het laatste is wat wij nog nodig hebben.
__________________
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2013, 00:35   #610
Khalid Bin Waleed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Beste medeforummers,


Wat denken jullie is Islam passend voor de gemiddelde, westerse blanke man of vrouw


Uit deze videoclipjes blijkt van wel


de eerste videoclip gaat over een ex-christen hij heeft de Islam omarmd en nu voelt hij zich goed in z'n vel


http://www.youtube.com/watch?v=KdgDKEjbDIc

deze tweede video gaat over een knappe, Amerikaanse fotomodel die Islam heeft omarmd met alles erop en eraan


http://www.youtube.com/watch?v=25-o9...eature=related

gegroet
Moor
Passend voor elke Wester- , Ooster- , Noorder- , Zuiderling.
Khalid Bin Waleed is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be