Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2019, 21:32   #1
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard Mijn favouriete Trump Tweets over migratie & racisme.

“In America, if you hate our Country, you are free to leave. The simple fact of the matter is, the four Congresswomen think that America is wicked in its origins, they think that America is even more wicked now, that we are all racist and evil. They’re entitled to their.....

...opinion, they’re Americans. Now I’m entitled to my opinion, & I just think they’re left wing cranks. They’re the reason there are directions on a shampoo bottle, & we should ignore them. The “squad” has moved the Democrat Party substantially LEFT, and.....

....they are destroying the Democrat Party. I’m appalled that so many of our Presidential candidates are falling all over themselves to try to agree with the four horsewomen of the apocalypse. I’m entitled to say that they’re Wack Jobs.” Louisiana Senator John Kennedy

The Democrats in Congress are getting nothing done, not on drug pricing, not on immigration, not on infrastructure, not on nothing! Sooo much opportunity, yet all they want to do is go “fishing.” The American people are tired of the never ending Witch Hunt, they want results now!

Toeval of niet maar mijn favoriete tweet tot hier toe van Trump is er één waarin hij een democrat senator genaamd John Kennedy citeert.

Het is frapperend hoe zo'n oude vent als Trump de sociale media beheerst als een Kardasian.

Om een uit een liedje van Britney Spears te citeren: "No wonder there is panic in the industry, I mean please...".

In België was Theo Francken tot voor kort de heerser van de tweets in Vlaamse contreien tot hij een corrupte mensensmokkelaar bleek.
Oud 17 juli 2019, 22:18   #2
Guinevere
Banneling

Standaard

De bange blanke man heeft gesproken.

Trouwens, hoe is het de schuld van die vrouwen dat Trump steeds meer het gevoel krijgt dat er een 'apocalypse' op komst is...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be