Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2018, 16:34   #41
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Heel die migratiestromen zijn onder een rechtse regering begonnen in België.
Dat was weer lang wachten op dat soort komedie en zever!
Het is niet begonnen met rechtse regeringen, maar misschien zal het eindigen dank zijn rechtse regeringen! Niet met het linkse zootje van groen en rood!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 16:42   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dat was weer lang wachten op dat soort komedie en zever!
Het is niet begonnen met rechtse regeringen, maar misschien zal het eindigen dank zijn rechtse regeringen! Niet met het linkse zootje van groen en rood!
Migratie is positief én negatief

Citaat:
Dit opinie-artikel werd gepubliceerd in het dagelijkse ezine “De Groene Belg” en het ontstond als een reactie op de bijdrage “Migratiebeweging is een postieve zaak” in de e-MO*-berichten van vrijdag 23 januari, uitgegeven door het mondiaal magazine MO*.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 22:19   #43
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Theo zou misschien beter op zijn lauweren gaan rusten en jullie jullie plan laten trekken met de binnenstromende miserie? Want, zoals ik al zo dikwijls opmerkte, er zitten er anderen klaar om dat eens in zijn plaats te gaan doen, en veel beter nietwaar? Wie waren dat alweer?
Misschien moet je dit toch maar eens lezen :

https://vuyewouters.be/2018/01/11/be...over-migratie/

Theo is vooral een lapzwans en een regelrechte leugenaar.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 22:21   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ondertussen is ook gebleken dat wie geen asiel krijgt hier ook zo goed als zonder problemen kan blijven rondhangen zolang ze er zin in hebben. Nu en dan is er eens een media-shownummertje over iemand die effectief het land uitvliegt. Kijk maar naar huidig gevaarlijk krapuul zoals Belcacem en de Zwarte Weduwe. Bijverdienste of hoofdverdienste voor de advocaten...
Wat er ook gedaan zal worden, er was altijd en er zal altijd een verschil in levenstandaard zijn tussen landen. Vroeger was dat ook zo, maar toen waren de mogelijkheden er niet om te "verhuizen" zoals nu.
200.000 illegale in België. Hoe raken die aan inkomsten om te leven?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2018, 23:36   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Volgens Francken is migratie positief en een aanwinst voor ons land.
Wel geeft hij toe dat hij nog veel werk heeft om de 60% die daar anders over te denken op andere gedachten te brengen.

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) geeft toe dat hij nog veel werk voor de boeg heeft, nu blijkt dat meer dan 60 procent van de Belgen negatief staat tegenover migratie.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/t...al-593463.html
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2018, 08:08   #46
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
200.000 illegale in België. Hoe raken die aan inkomsten om te leven?
Dat vraag ik mij ook al een geruime tijd af.

Ach ja dat vergat ik haast, het zijn allemaal rijke mensen.

Als je de woekerbedragen ziet die ze zomaar uit hun hand kunnen schudden om de overtocht naar de EU toe te kunnen betalen, rijke mensen zijn dat allemaal.

Volgens mijn bescheiden mening zijn er in ons land nog steeds veel mensen die problemen hebben met het begrijpen van het woord 'illegaal'.

Daar de tekst over het woord 'illegaal' op Wiki beter geschreven is dan wat ik er zou van gemaakt hebben post ik die met enige graagte.

Citaat:
De meest voorkomende oorzaak van illegaliteit is dat mensen om welke redenen dan ook naar een ander land willen emigreren terwijl dat land deze mensen niet als immigrant wenst te ontvangen (illegale immigratie). De illegalen in West-Europa kunnen afgewezen asielzoekers en economische vluchtelingen uit Afrika en Azië zijn. In de Verenigde Staten zijn veel illegalen economische vluchtelingen uit Latijns-Amerika.
Daarbij vergat ik, het er mij volledig van bewust zijnde' natuurlijk wel even het 'Wir schaffen das' in de EU.

Naast dat die allemaal rijk zijn verschiet ik er ook van dat die allemaal zo goed tegen de kou kunnen want die komen toch uit de iets warmere landen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 november 2018 om 08:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2018, 10:47   #47
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Dat er een vaste strategie achter zit is een feit. Zie maar hoe het in andere landen gaat. Beetje bij beetje en altijd pijnlijker.
http://westerse-beschaving.org/stadi...dige-overname/
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2018, 14:58   #48
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Dat er een vaste strategie achter zit is een feit. Zie maar hoe het in andere landen gaat. Beetje bij beetje en altijd pijnlijker.
http://westerse-beschaving.org/stadi...dige-overname/
Leg even uit wat je precies wilt zeggen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2018, 15:03   #49
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Leg even uit wat je precies wilt zeggen?
Dat we in fase 2 zitten...………. en dat fase 3 heel dichtbij is dank zij de medewerking van een deel van onze autochtone bevolking.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 november 2018 om 15:05.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2018, 17:39   #50
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Sedert einde WO II wordt zoiets collaboratie genoemd, nu noemen ze dat menslievendheid.

Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 november 2018 om 17:41.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2018, 17:15   #51
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Misschien moet je dit toch maar eens lezen :

https://vuyewouters.be/2018/01/11/be...over-migratie/

Theo is vooral een lapzwans en een regelrechte leugenaar.
Een beetje gemakkelijk van die "vuyewouters" figuren! Een "gewone" periode vergelijken met een "crisis"periode gaat niet op! Natuurlijk zijn er nu meer migranten binnen gestormd! Stel dat groen-links toen aan het multiculroer hadden gestaan zaten er hier nog vijf keren meer waarschijnlijk!
Klagen dat de NVAers er teveel binnenlaten en terzelfdertijd het land in rep en roer willen zetten als er eens ene bijna buiten vliegt: wat voor een triestige komedie is dat vanwege sommigen?
Mogen we dus er van uit gaan dat de "vuyewouters" weten hoe het beter kan en dat ze het zelf beter zouden doen?
Wel, dat men ze dan maar aan de slag laat gaan...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 08:50   #52
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

De truc van vroeger,het "overstromen" van de Belgische registratiediensten is weer bezig.

Maar het pakt niet.

Net als 3 jaar geleden zullen de diensten dagelijks slechts een beperkt aantal registraties doen(en grondig bekijken),de anderen worden nu ,in de groeiende kou,geconfronteerd met hun eigen stommiteit....


NIKS van die "instroom" is "toevallig" mensen,er is een systeem,het cascadesysteem van het ene na het andere EU-land proberen .Maar onder deze staatssecretaris wordt dat "systeem" niet meer bediend op zijn wensen...

Uiteindelijk,vrij zeker,zullen er erg weinig mensen tussen zitten die echt in aanmerking komen voor asiel.Dat is ook de ervaring van de voorgaande jaren.

Ik neem aan en hoop dat de diensten in staat blijven om de kwetsbaarsten (vrouwen en kinderen) er rap uit te pikken en de jonge mannetjes,die eigenlijk in hun eigen land aan de problemen zouden moeten werken (of voor mijn part vechten) negeren.....

Als iedereen,en zeker diegenen die jong en sterk zijn, wegloopt uit zijn land naar een geheel andere plaats op de wereldbol nog wel,komt er GEEN oplossing maar worden de problemen gewoon verspreid....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 24 november 2018 om 08:52.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 09:51   #53
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard











Theo Francken heeft de asielkraan volop opgezet die door Maggie De Block was dichtgedraaid.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 11:15   #54
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht










Theo Francken heeft de asielkraan volop opgezet die door Maggie De Block was dichtgedraaid.
Syrie,Irak,Afghanistan......anyone?

georchestreerde migratiepogingen vanuit Africa.....anyone?


Dus JA,er worden grote aantallen mensen van een vluchtelingenstatutus,(volgens VN-overeenkomsten ter zake)voorzien.Deze staatssecretaris is niet zinnens daarin te falen en zegt dat ook met zoveel woorden.Dat kan hem niet verweten worden.

JA,we worden overlopen door illegalen en als maatschappij zijn we MOREEL niet in staat hen buiten te KLOPPEN zoals nog niet zo heel lang geleden Rijkswacht en Douane zouden doen op eenvoudig verzoek....

Daar kan deze staatssecretaris niks aan doen....


En nu gij!
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 24 november 2018 om 11:16.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 12:32   #55
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Heb je die immigraties al eens samengeteld over de voorbije 20 jaar? 2 miljoen zitten er hier ondertussen. En dat kan best kloppen. 30 jaar geleden waren de autochtone Belgen met 9 miljoen en die maakten niet genoeg kinderen om dat cijfer aan te houden. Nu zijn we met 11 miljoen waarvan minstens 2 miljoen vreemdelingen.
Dank u België.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 12:50   #56
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Heb je die immigraties al eens samengeteld over de voorbije 20 jaar? 2 miljoen zitten er hier ondertussen. En dat kan best kloppen. 30 jaar geleden waren de autochtone Belgen met 9 miljoen en die maakten niet genoeg kinderen om dat cijfer aan te houden. Nu zijn we met 11 miljoen waarvan minstens 2 miljoen vreemdelingen.
Dank u België.
Ja en zijn dat allemaal probleemgevallen ? Of criminelen ? Of luierikken ? Of terroristen ? Ik begrijp niet goed wat U wil bewijzen met je stelling ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 november 2018 om 12:57.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 15:03   #57
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja en zijn dat allemaal probleemgevallen ? Of criminelen ? Of luierikken ? Of terroristen ? Ik begrijp niet goed wat U wil bewijzen met je stelling ?
Begrijp je het niet goed? De autochtone Vlaming is stilaan een vreemde in het land van zijn voorouders. Zegt het begrip omvolking u iets? De Vlaamse Aboriginal?

Als ik tussen de negers of islamiten wil wonen zal ik wel naar dergelijk land verhuizen waar die soort thuis is. Hier wens ik tussen mensen van vergelijkbare culturele historiek en afkomst te wonen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 november 2018 om 15:05.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 15:47   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
...
Theo Francken heeft de asielkraan volop opgezet die door Maggie De Block was dichtgedraaid.
En de paus gaat poseren in de playboy-voor-homo's, rubriek huwelijkskledij voor homo's.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 15:57   #59
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja en zijn dat allemaal probleemgevallen ? Of criminelen ? Of luierikken ? Of terroristen ? Ik begrijp niet goed wat U wil bewijzen met je stelling ?
Het zijn natuurlijk de probleemgevallen, criminelen en terroristen die in de kranten komen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 16:15   #60
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Begrijp je het niet goed? De autochtone Vlaming is stilaan een vreemde in het land van zijn voorouders. Zegt het begrip omvolking u iets? De Vlaamse Aboriginal?

Als ik tussen de negers of islamiten wil wonen zal ik wel naar dergelijk land verhuizen waar die soort thuis is. Hier wens ik tussen mensen van vergelijkbare culturele historiek en afkomst te wonen.
Ja ik begrijp je goed. Hier zou jij willen wonen Niks mis mee hoor maar t'ja tijden veranderen Denk je dat je de tijd gaat kunnen terugdraaien ?.

Naam: 260.001.jpg
Bekeken: 226
Grootte: 63,1 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 november 2018 om 16:23.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be