Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2017, 17:35   #21
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zwakke pers en media.

Ze delen ons niet eens mee op wat die rechter zich baseerde om dat ene land zo te kakken te zetten.
Wellicht een verslagje of twee van sos-geïnspireerde organisaties, geleid door gasten die wel meer binnenschrapen dan 100 werkloze sossen-arbeiders.

.
Hier is, vermoed ik, een van de arresten.

http://www.rvv-cce.be/sites/default/...A168890.AN.pdf
Let trouwens weer eens op de datum.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2017, 18:42   #22
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Duitsland, Bulgarije.
Nog 25 andere landen te gaan.
Tenslotte zal voor die wereldvreemde rechters blijken dat België het enige veilige land zal zijn.
Moet er nog zand zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2017, 22:18   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vraag me af of dat geen diplomatieke spanningen geeft eigenlijk.

zo maar vrijblijvend Duitsland en nu ook Bulgarije, gewoon andere EU staten incompetent verklaren voor opvang van vluchtelingen ... heel normale diplomatieke betrekkingen vind ik zoiets toch niet.
ik vind dat eigenlijk wel nog wat zwaarder doorwegen dan één of andere belediging aan een bevriend staatshoofd.
dbb

Laatst gewijzigd door Garry : 18 januari 2017 om 22:24.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2017, 22:23   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik vraag me af of dat geen diplomatieke spanningen geeft eigenlijk.

zo maar vrijblijvend Duitsland en nu ook Bulgarije, gewoon andere EU staten incompetent verklaren voor opvang van vluchtelingen ... heel normale diplomatieke betrekkingen vind ik zoiets toch niet.
ik vind dat eigenlijk wel nog wat zwaarder doorwegen dan één of andere belediging aan een bevriend staatshoofd.
Hoe zit dat hier eigenlijk met de scheiding der machten. Wie is er eigenlijk bevoegd in deze materie, rechter huppeldepup of Francken?

Als ik Franken was kapte ik er mee omwille van het feit dat hij op deze manier niet langer zijn ambt naar behoren kan uitvoeren.

Is rechter huppeldepup democratisch verkozen om het land te regeren of de N-VA
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 14:54   #25
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Als die rechters de politiek nog op de vingers kunnen tikken is het teken dat de politiek het verkeerde hervormd heeft.
Daarbovenop, ik geloof daar allemaal niets meer van.

Dat is toneel en afgesproken spel.

Francken: "Ik moet iets bedenken."
Wereldvreemde rechter: "Ik kan U op de vingers tikken en de blaam op mij nemen?"
Francken: "Dat is een strak plan. Ik zal doen alsof ik ze wil uitwijzen en fluit gij mij terug."
Wereldvreemde rechter: "Dat is afgesproken."
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 18:30   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Hier is, vermoed ik, een van de arresten.

http://www.rvv-cce.be/sites/default/...A168890.AN.pdf
Let trouwens weer eens op de datum.
Als iets met zoveel bla bla verkocht moet worden, dan stinkt er iets aan het systeem.

Het is simpel hé: Bulgarije is niet alleen zomaar een land in de wereld waar geen oorlog is, het is zelfs een lidstaat van de EU.
Moeten we nu op basis van het gezaag van de wereldvreemde rechter, Bulgarije gaan buiten smijten alsof het Turkije of Irak was ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 18:44   #27
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als iets met zoveel bla bla verkocht moet worden, dan stinkt er iets aan het systeem.

Het is simpel hé: Bulgarije is niet alleen zomaar een land in de wereld waar geen oorlog is, het is zelfs een lidstaat van de EU.
Moeten we nu op basis van het gezaag van de wereldvreemde rechter, Bulgarije gaan buiten smijten alsof het Turkije of Irak was ?

.
Niks belet jou om inhoudelijk te reageren naar wat de rechter vertelt, hé. Of is het weer van: "Dat is tegen mijn kar, het is te lang, ik heb geen goesting het te lezen, dus is het zever". Mooi staaltje N-VA-zever eigenlijk.

O, btw, Francken had er ook niks aan toe te voegen, ook zijn argumenten waren op.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 20:49   #28
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Hier is, vermoed ik, een van de arresten.

http://www.rvv-cce.be/sites/default/...A168890.AN.pdf
Let trouwens weer eens op de datum.
Citaat:
Bij zijn aanmelding op 20.08.2015 verklaarde de betrokkene te zijn geboren op 31.01.1999. Betrokkene werd op basis daarvan door onze diensten geregistreerd als niet-begeleide minderjarige en aangemeld bij de Dienst Voogdij, waarbij twijfel werd geuit betreffende de verklaarde leeftijd. Op 03.09.2015 werd bij de Dienst Radiologie - Medische Beeldvorming van het AZ Sint-Jan te Brugge een medisch onderzoek uitgevoerd teneinde na te gaan of betrokkene al dan niet jonger is dan 18 jaar. De conclusie van dit onderzoek luidde: "De leeftijd wordt dan ook bepaald op: meer dan 18 jaar, namelijk 26,7 jaar met een standaarddeviatie van 2,3 jaar."

Betrokkene bevestigde tijdens zijn gehoor dat zijn vingerafdrukken werden geregistreerd maar ontkende dat dit gebeurde in het kader van een asielaanvraag. Betrokkene stelde drie maanden in Bulgarije te verbleven hebben in de gevangenis te Serengrad (BG) alvorens per auto en te voet verder te reizen naar Hongarije met een transit door Macedonië. Het vingerafdrukkenonderzoek toont aan dat betrokkene vanwege een illegale binnenkomst werd geregistreerd in Hongarije op 16.01.2015 en dat hij asiel vroeg in Hongarije op 16.01.2015 en 26.02.2015

Betreffende het feit dat betrokkene tijdens zijn gehoor ontkende asiel te hebben gevraagd in Bulgarije merken we op dat het vingerafdrukkenonderzoek een EURODAC-resultaat type 1 opleverde met betrekking tot Bulgarije. Hieruit dient volgens ons te worden afgeleid dat betrokkene wel degelijk asiel vroeg in Bulgarije

Betreffende het feit dat betrokkene na zijn binnenkomst in Bulgarije werd gearresteerd en merken we opdat de vasthouding en detentie van de betrokkene door de Bulgaarse instanties vanwege het illegaal
overschrijden van de grens op zich geen inbreuk impliceert op artikel 3 van het EVRM of artikel 4 vanhet EU-Handvest. We wensen hierbij ook op te merken dat uit de verklaringen niet duidelijk is of
betrokkene werd vastgehouden in een gesloten centrum of in de gevangenis. Ondanks het feit dat betrokkene spreekt over een vasthouding van drie maanden in de gevangenis in Bulgarije doet hij geen verdere verklaringen over het feit waarom hij dan wel gearresteerd zou zijn, of hij eventueel veroordeeld is geweest in Bulgarije of eventueel een strafbaar feit zou hebben gepleegd. Op basis van het feit dat deze verklaringen ontbreken en het feit dat betrokkene na drie maanden werd vrijgesteld van de vasthouding vermoeden we (sic!)dat betrokkene niet in de gevangenis maar wel in een gesloten centrumwerd vastgehouden te Bulgarije.

Op basis van bovenvermelde argumenten en vaststellingen wordt besloten dat de betrokkene niet aannemelijk maakt dat hij door overdracht aan Bulgarije een reëel risico loopt op blootstelling aan omstandigheden die een inbreuk zouden vormen op artikel 3 van het EVRM of artikel 4 van het EUHandvest
Waarom wordt deze leugenaar niet teruggestuurd naar Hongarije?

Waarom gaat de rechter daar niet op in?
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2017, 21:36   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Niks belet jou om inhoudelijk te reageren naar wat de rechter vertelt, hé. Of is het weer van: "Dat is tegen mijn kar, het is te lang, ik heb geen goesting het te lezen, dus is het zever". Mooi staaltje N-VA-zever eigenlijk.

O, btw, Francken had er ook niks aan toe te voegen, ook zijn argumenten waren op.
Het klopt dat niks mij belet. Ook gij niet.
Heel de beschaafde wereld past het principe toe van de procedure van asielaanvragen, behalve sommige rechters, only in belgium, failed state. Activisitische rechters.
Niet wereldvreemd.
Wel anti-democratisch en activisitisch voor een bepaalde politiek.

En dat is geen nva-geïnspireerd gedacht van mij, maar wel mijn gedacht. En komt dat nu toevallig toch wel meest overeen met dat van de nva zeg. Hoe toevallig.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 08:09   #30
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het klopt dat niks mij belet. Ook gij niet.
Heel de beschaafde wereld past het principe toe van de procedure van asielaanvragen, behalve sommige rechters, only in belgium, failed state. Activisitische rechters.
Niet wereldvreemd.
Wel anti-democratisch en activisitisch voor een bepaalde politiek.

En dat is geen nva-geïnspireerd gedacht van mij, maar wel mijn gedacht. En komt dat nu toevallig toch wel meest overeen met dat van de nva zeg. Hoe toevallig.

.
https://www.welt.de/politik/deutschl...ch-Ungarn.html

Citaat:
Ein Asylbewerber aus dem Kosovo sollte nach Ungarn abgeschoben werden. Er klagte dagegen. Ein Gericht gab ihm nun recht: Es gebe gute Gründe, den Mann nicht in das osteuropäische Land zu bringen.
Citaat:
Im konkreten Fall ging es um einen kosovarischen Asylbewerber, den das Bundesamt für Migration und Flüchtlinge (BAMF) nach Ungarn abschieben wollte. Bereits das Verwaltungsgericht Hannover hatte der Klage des Flüchtlings dagegen stattgegeben und dies mit systemischen Mängeln im ungarischen Asylsystem begründet. Das BAMF wollte den Flüchtling dennoch abschieben und ging in Berufung. Diese wurde nun verworfen.


Das Oberverwaltungsgericht stellte in seinem Urteil fest, dass die Bedingungen in den ungarischen Asylhaftanstalten erhebliche Missstände und Mängel erkennen ließen.
Lees eens wat meer dan alleen de N-VA pamfletjes.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 08:14   #31
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

http://www.taz.de/!5104853/

Citaat:
Flüchtlinge, die über Griechenland nach Europa eingereist sind, müssen nicht mehr mit einer Abschiebung ins dortige Asyl-Chaos rechnen. Das ist die Folge einer Entscheidung des Europäischen Gerichtshofs (EuGH) vom Mittwoch. Pro Asyl sprach von einer "schallenden Ohrfeige" für die europäische Asylpolitik.
Applaudiseren voor Orban´s en consoorten omdat ze de asiel-zoekers slecht behandelen ontploft in de "applaudiseurs" hun eigen gezicht omdat zij daarna voor de opvang moeten opdraaien.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 12:52   #32
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet wereldvreemd.
Wel anti-democratisch en activisitisch voor een bepaalde politiek.
.
Nee, er is een ander aspect.

In bepaalde gevallen kan je rechters vergelijken met planners van treinverkeer bij de Deutsche Bahn.

Ze doen hun job uitstekend. Ze plannen het treinverkeer zodat het optimaal verloopt.

Niemand kan hen iets verwijten. Ze volgen de voorgeschreven regels. En ze doen dat goed.

Ze kennen niks anders buiten hun veilige wereld vol procedures.

Ze willen ook niets anders kennen. Ze kennen geen creativiteit, want dat
wordt gezien als een nadeel.

Ook als de treinen mensen deporteren naar vernietigingskampen doen ze hun job, binnen de voorgeschreven limieten, uitstekend.

Ze zijn de smeerolie van het systeem dat mensen kan vernietigen.

Dat is de rechtsstaat op het vlak van de spoorwegen.

Teleologische interpretaties worden niet geaccepteerd.
Het laat zien dat de rechtsstaat z'n grenzen heeft.

Dat verklaart voor een deel de diepe crisissen waar vnl Europa in het verleden is doorgegaan.

Als de regels teveel afwijken van wat op maatschappelijk vlak draaglijk is
komt de samenleving in gevaar.

Het concept van de rationele mens dateert uit de 18° eeuw.

Maar het is niet meer dan een concept.

Brexit en Trump zijn een waarschuwing.

Niet toevallig uit landen die een andere juridische traditie hebben, en nooit het fascisme hebben gekend.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 20:13   #33
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het klopt dat niks mij belet. Ook gij niet.
Heel de beschaafde wereld past het principe toe van de procedure van asielaanvragen, behalve sommige rechters, only in belgium, failed state. Activisitische rechters.
Niet wereldvreemd.
Wel anti-democratisch en activisitisch voor een bepaalde politiek.

En dat is geen nva-geïnspireerd gedacht van mij, maar wel mijn gedacht. En komt dat nu toevallig toch wel meest overeen met dat van de nva zeg. Hoe toevallig.

.
België past het eveneens toe, hoor... Wat is er verkeerds aan de beslissing van de rechter? Dat het te lang is om door jou gelezen en begrepen te worden?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2017, 20:14   #34
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Waarom wordt deze leugenaar niet teruggestuurd naar Hongarije?

Waarom gaat de rechter daar niet op in?
Waarom vraag je dat aan mij? Het antwoord staat in het arrest, hoor...
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2017, 11:49   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
België past het eveneens toe, hoor... Wat is er verkeerds aan de beslissing van de rechter? Dat het te lang is om door jou gelezen en begrepen te worden?
De brave (mogelijks brave) vreemdeling zal het wel begrijpen.
Ik herhaal: als iets met zoveel bla bla moet verkocht worden, dan is het systeem a priori verdacht.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2017, 14:11   #36
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De brave (mogelijks brave) vreemdeling zal het wel begrijpen.
Ik herhaal: als iets met zoveel bla bla moet verkocht worden, dan is het systeem a priori verdacht.

.
Mooie slogan trouwens.
Inhoudelijks niks waard, maar mooi.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2017, 14:50   #37
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Waarom vraag je dat aan mij? Het antwoord staat in het arrest, hoor...
Nee, staat er niet in.

Bovendien gaat de rechter niet in op de beweringen van die persoon dat hij in Hongarije slecht behandeld wordt, terwijl hij twee keer om asiel verzoekt in Hongarije. Really?

De persoon in kwestie is een 'asielshopper' die herhaaldelijk liegt.

Als jij als Belgische burger zoiets doet voor een lokale rechtbank wordt aan jouw woorden geen belang meer gehecht.

Bovendien vind ik woorden gebruikt door de rechter als 'vermoed' en 'het is algemeen geweten' allesbehalve een gefundeerde juridische opinie.

Nul op tien, en gebuisd.

Bovendien wordt herhaaldelijk verwezen naar allerlei rapporten. Voor zover ik mij herinner hebben die geen enkele juridische bewijskracht.

Nul ,op tien en gebuisd in de tweede zit.

Nu ja, het typische niveau van de rechtsstudent, meer niet.

Laatst gewijzigd door Conscience : 21 januari 2017 om 14:53.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2017, 16:52   #38
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Nee, staat er niet in.

Bovendien gaat de rechter niet in op de beweringen van die persoon dat hij in Hongarije slecht behandeld wordt, terwijl hij twee keer om asiel verzoekt in Hongarije. Really?

De persoon in kwestie is een 'asielshopper' die herhaaldelijk liegt.
Dat is omdat je de slechte vragen stelt. Het gaan niet over zijn verklaringen, wat hij in het verleden heeft gedaan. Het gaat immers niet over de vraag of hij asiel mag krijgen, het gaat eigenlijk zelfs niet of in België mag blijven of niet.
Het gaat over de situatie in Bulgarije.

Citaat:
Als jij als Belgische burger zoiets doet voor een lokale rechtbank wordt aan jouw woorden geen belang meer gehecht.
Mijn woorden misschien niet, die van een ander misschien wel...

Citaat:
Bovendien vind ik woorden gebruikt door de rechter als 'vermoed' en 'het is algemeen geweten' allesbehalve een gefundeerde juridische opinie.
Interessant, want de rechter gebruikt de woorden "vermoeden" en "vermoed" enkel in een specifiek juridische context, namelijk het vermoeden van respect van de mensenrechten door de ondertekenaars van het Verdrag van Dublin, en enkel om te zeggen dat dat vermoeden weerlegbaar is.
Wat is daar verkeerd aan?
De woorden "het is algemeen geweten" komen zelfs niet voor...

Citaat:
Nul op tien, en gebuisd.
Veel punten zal je inderdaad niet krijgen...

Citaat:
Bovendien wordt herhaaldelijk verwezen naar allerlei rapporten. Voor zover ik mij herinner hebben die geen enkele juridische bewijskracht.
En krachtens welk juridische principe zouden deze rapporten niet als bewijsmateriaal gebruikt mogen worden? Alsof de rechter daar geen rekening mee zou mogen houden om zijn beslissing te nemen...

Citaat:
Nul ,op tien en gebuisd in de tweede zit.
In jouw plaats zou ik zelfs niet meer terugkomen voor een derde zit.

Citaat:
Nu ja, het typische niveau van de rechtsstudent, meer niet.
Zelfs niet, het niveau van een would-be student die zelfs niet door het eerste jaar is geraakt.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 15:49   #39
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat is omdat je de slechte vragen stelt. Het gaan niet over zijn verklaringen, wat hij in het verleden heeft gedaan. Het gaat immers niet over de vraag of hij asiel mag krijgen, het gaat eigenlijk zelfs niet of in België mag blijven of niet.
Het gaat over de situatie in Bulgarije.



Mijn woorden misschien niet, die van een ander misschien wel...



Interessant, want de rechter gebruikt de woorden "vermoeden" en "vermoed" enkel in een specifiek juridische context, namelijk het vermoeden van respect van de mensenrechten door de ondertekenaars van het Verdrag van Dublin, en enkel om te zeggen dat dat vermoeden weerlegbaar is.
Wat is daar verkeerd aan?
De woorden "het is algemeen geweten" komen zelfs niet voor...



Veel punten zal je inderdaad niet krijgen...



En krachtens welk juridische principe zouden deze rapporten niet als bewijsmateriaal gebruikt mogen worden? Alsof de rechter daar geen rekening mee zou mogen houden om zijn beslissing te nemen...



In jouw plaats zou ik zelfs niet meer terugkomen voor een derde zit.



Zelfs niet, het niveau van een would-be student die zelfs niet door het eerste jaar is geraakt.
Ik ga niet meer in op het gezever van een klein kind dat z'n wafeltje niet krijgt.

Als afgestudeerde in Rechten, T.E.W en de fiscale hogeschool schaterlach ik bij je commentaar.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2017, 16:50   #40
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Ik ga niet meer in op het gezever van een klein kind dat z'n wafeltje niet krijgt.

Als afgestudeerde in Rechten, T.E.W en de fiscale hogeschool schaterlach ik bij je commentaar.
Oei oei, het heeft écht niet lang geduurd!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be