Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2013, 08:10   #6781
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Bewijs mij dat zij hier niet zijn ?
Je begint stilaan troll-gedrag te vertonen. Het is immers niet aan Parcifal, Kiko, of wie dan ook om te bewijzen dat Aliens niet hier zijn.

Het is aan diegene die beweert pertinent zeker te zijn dat Aliens hier op aarde zijn om dat te bewijzen.

Dat werd jou ondertussen al redelijk wat keren gezegd.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 08:58   #6782
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De Fermi Paradox staat als een huis en al sinds 1950 : Where are they?
De fermi paradox is dikke zever. Er is bewijs dat ze hier zijn. Jullie accepteren het niet en ontkennen het omdat het niet past in jullie wereldbeeld. Als jullie dit moeten accepteren wordt er een open deur in getrapt en gaat gans jullie wereldbeeld aan diggelen.

Als de eerste dominosteen omvalt volgt al de rest, en daarom verdedigen jullie de eerste dominosteen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 09:02   #6783
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Geef me één onweerlegbaar bewijs, en ik trek al mijn woorden en berichten op staande voet in.
Er zijn er al talloze cases gegeven waarbij het duidelijk is dat hier intelligent bestuurde toestellen rondvliegen met ongekende performantiecapaciteiten, die een opheffen van inertie en controle van zwaartekracht impliceren, en die reageren op menselijke aanwezigheid. Ofwel ongelooflijke menselijke geheime technologie ofwel aliens. Maar dan hebben we ook nog eens alle getuigenissen die aantonen dat er een alien aanwezigheid is op aarde. Dat maakt het plaatje compleet.

Geconfronteerd met zulke onvermijdelijke conclusies vervalt jullie intellect tot een jelly-pudding, en zeggen jullie er is iets "maar we weten niet wat". Wat jullie infeite zeggen is "we willen die conlusie niet trekken want da-kan-niii".

Citaat:
De ene dag zeg je dat "ze" ons aan het voorbereiden zijn op de komst van aliens, de volgende dag klaag je dat "ze" nooit ook maar iets zullen toegeven.
Ik had het over jullie wereldbeeld.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 23 mei 2013 om 09:07.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 09:03   #6784
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
De fermi paradox is dikke zever. Er is bewijs dat ze hier zijn. Jullie accepteren het niet en ontkennen het omdat het niet past in jullie wereldbeeld. Als jullie dit moeten accepteren wordt er een open deur in getrapt en gaat gans jullie wereldbeeld aan diggelen.
Toon me een alien of een onmiskenbaar alien voertuig.
Zo hoog ligt de lat nog altijd.

Je probeert je er nu al jaren onder te wurmen, maar het lukt maar niet he?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 12:00   #6785
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Wie doet er mee?

Telkens Exodus het woord 'wereldbeeld' gebruikt, drinken we er ene
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 13:35   #6786
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Een ontdekt declassified FBI memo uit 1947 bevestigd dat UFO's ook interdimensionele fenomenen zijn, en dat men dit wist in bepaalde kringen:



http://vault.fbi.gov/UFO/UFO%20Part%201%20of%2016/view
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 15:11   #6787
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Je begint stilaan troll-gedrag te vertonen. Het is immers niet aan Parcifal, Kiko, of wie dan ook om te bewijzen dat Aliens niet hier zijn.

Het is aan diegene die beweert pertinent zeker te zijn dat Aliens hier op aarde zijn om dat te bewijzen.

Dat werd jou ondertussen al redelijk wat keren gezegd.
Ah, ik zie het al : wie niet akkoord is met u, is automatisch een trol.
Waarom geen Alien, nu je toch bezig bent ?
Ik ben niet pertinent zeker dat Aliens bestaan, maar denk dat er een redelijke mogelijkheid is dat zij bestaan, én dat zij ons reeds bezocht hebben.
En ik nodig gelijk wie uit te bewijzen dat dit onmogelijk is.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 15:16   #6788
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Toon me een alien of een onmiskenbaar alien voertuig.
Zo hoog ligt de lat nog altijd.

Je probeert je er nu al jaren onder te wurmen, maar het lukt maar niet he?
http://www.google.fr/search?hl=fr&si...mg.-FqpfVMJpaA

tevreden ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 15:25   #6789
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Toon me een alien of een onmiskenbaar alien voertuig.
Zo hoog ligt de lat nog altijd.

Je probeert je er nu al jaren onder te wurmen, maar het lukt maar niet he?
En wat dacht je hiervan ?
http://buitenaardsleven.webs.com/ufos3etype.htm

Kijk vlug of er geen Chupacabra onder je bed zit !!
Even serieus nu : ik begrijp écht niet wat er jullie zo onmogelijk voorkomt in de duizenden Alien-verhalen die de ronde doen ?
Denken jullie nu écht dat jullie ZO uitzonderlijke wezens bent dat er niets anders kan bestaan dat daar een beetje op trekt ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 15:56   #6790
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Er zijn er al talloze cases gegeven waarbij het duidelijk is dat hier intelligent bestuurde toestellen rondvliegen met ongekende performantiecapaciteiten, die een opheffen van inertie en controle van zwaartekracht impliceren, en die reageren op menselijke aanwezigheid. Ofwel ongelooflijke menselijke geheime technologie ofwel aliens. Maar dan hebben we ook nog eens alle getuigenissen die aantonen dat er een alien aanwezigheid is op aarde. Dat maakt het plaatje compleet.

Geconfronteerd met zulke onvermijdelijke conclusies vervalt jullie intellect tot een jelly-pudding, en zeggen jullie er is iets "maar we weten niet wat". Wat jullie infeite zeggen is "we willen die conlusie niet trekken want da-kan-niii".



Ik had het over jullie wereldbeeld.
Voila sé. D?*t is het zowat. Wat niet in hun kraam past, dat word doodgewoon afgedaan als flauwe kul door de blinde & dove Da-ka-ni-ërs.
Ik denk dat ik het draadje daarom maar even stil ga laten liggen, tot er interessantere gesprekspartners komen opdagen.
Nu gaan er natuurlijk enkele debiele commentaren volgen ( " hij is uitgepraat ", " hij heeft geen argumenten meer ") maar dat moet je die mensen laten.
Zonder hun veiligvoelend wereldbeeld kunnen zij immers niet slapen van de grote schrik.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 16:05   #6791
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
En wat dacht je hiervan ?
http://buitenaardsleven.webs.com/ufos3etype.htm

Kijk vlug of er geen Chupacabra onder je bed zit !!
Even serieus nu : ik begrijp écht niet wat er jullie zo onmogelijk voorkomt in de duizenden Alien-verhalen die de ronde doen ?
Denken jullie nu écht dat jullie ZO uitzonderlijke wezens bent dat er niets anders kan bestaan dat daar een beetje op trekt ?
Ach, alien verhalen zijn alien verhalen. Let op het woord : verhalen. Valt de eurocent? Wellicht niet.

Je laatste redenering is weer compleet van de pot gerukt overigens.
Zowat iedereen hier zal bevestigen dat aliens quasi zeker bestaan, wellicht in miljoenen varianten. Maar de meerderheid zijn eencellig of mosvormig, mogelijks hier en daar een kwal-achtig iets eventueel.

Als je een miljoen soorten aliens hebt, heb je er misschien 1 of 2 die geevolueerd zijn tot een soort capabel tot ruimtevaart, maar doorgaans zitten die op een afstand van miljoenen lichtjaren. Vervelend.

Maar enkel jullie de onvoorwaardelijke believers, voor wie de wetten van de fysica niet meer dan een spielereitje lijken te zijn, geloven zonder enige rekening te houden met honderden jaren observatie van de kosmos, dat de mensheid zo belangrijk is dat die paar aliensoorten de moeite zouden doen om tot hier te komen. Ze spannen gewoon een komeet voor hun ufo en vliegen naar hier nietwaar? Zoals een alien versie van de kerstman.

Het is mogelijk natuurlijk, maar het is onwaarschijnlijker dan dat ik vanaf nu elke week euromillions win, of nog onwaarschijnlijker : dat jouw eurocent op dat gebied ooit zal vallen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 mei 2013 om 16:07.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 22:16   #6792
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Als je een miljoen soorten aliens hebt, heb je er misschien 1 of 2 die geevolueerd zijn tot een soort capabel tot ruimtevaart, maar doorgaans zitten die op een afstand van miljoenen lichtjaren. Vervelend.

.
Deze straffe uitspraak is wellicht gebaseerd op wetenschappellijke feiten ? Wie heeft deze feiten aan het licht gebracht ? Bewezen ?
Of zijn het wéér eens hersenspinsels van jou ? Vulgaire veronderstellingen zoals eenieder er honderd uit zijn duim kan zuigen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 22:21   #6793
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Maar enkel jullie de onvoorwaardelijke believers, voor wie de wetten van de fysica niet meer dan een spielereitje lijken te zijn, geloven zonder enige rekening te houden met honderden jaren observatie van de kosmos, dat de mensheid zo belangrijk is dat die paar aliensoorten de moeite zouden doen om tot hier te komen.
Wat weet jij precies van de reden die Aliens hebben - of niet hebben - om tot hier te komen ? Hoe weet jij wat die wezens er toe over zou halen de reis tot bij ons te doen ? Hoe weet jij wat Aliens belangrijk vinden ?
En ik wil wetenschappellijk verantwoorde uitleg op die vragen, hé ! Géén fantasie, geen duimenzuigerij.
Awel, komt er nog wat van ? Of zit je zonder inspiratie , euh, zonder bewijzen ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 22:28   #6794
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Deze straffe uitspraak is wellicht gebaseerd op wetenschappellijke feiten ? Wie heeft deze feiten aan het licht gebracht ? Bewezen ?
Of zijn het wéér eens hersenspinsels van jou ? Vulgaire veronderstellingen zoals eenieder er honderd uit zijn duim kan zuigen ?
Evolutieleer en statistiek geextrapoleerd op basis van onze kennis van het waarneembare heelal, vervelende dingetjes die voor jou toch maar spielerei zonder enig belang zijn natuurlijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2013, 22:54   #6795
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Wat weet jij precies van de reden die Aliens hebben - of niet hebben - om tot hier te komen ? Hoe weet jij wat die wezens er toe over zou halen de reis tot bij ons te doen ? Hoe weet jij wat Aliens belangrijk vinden ?
En ik wil wetenschappellijk verantwoorde uitleg op die vragen, hé ! Géén fantasie, geen duimenzuigerij.
Awel, komt er nog wat van ? Of zit je zonder inspiratie , euh, zonder bewijzen ?
Reizen kost tijd en energie, beide zijn waardevol voor elk organisme want niet zonder meer repoduceerbaar.
Maar natuurlijk begrijp ik dat je lijdt aan een vorm van antropocentrisme, waarbij de aliens met plezier een ster of 2 opstoken en duizenden of zelfs miljoenen jaren opofferen om naar het wonder van de schepping te komen kijken hier op aarde.

Het valt te hopen voor de toekomst van de mensheid dat ze bij aankomst, toevallig jou niet als eerste mens ontmoeten, nietwaar? De ontgoocheling moet galactisch zijn,

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 mei 2013 om 22:55.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 16:35   #6796
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Reizen kost tijd en energie, beide zijn waardevol voor elk organisme want niet zonder meer repoduceerbaar.
Maar natuurlijk begrijp ik dat je lijdt aan een vorm van antropocentrisme, waarbij de aliens met plezier een ster of 2 opstoken en duizenden of zelfs miljoenen jaren opofferen om naar het wonder van de schepping te komen kijken hier op aarde.

Het valt te hopen voor de toekomst van de mensheid dat ze bij aankomst, toevallig jou niet als eerste mens ontmoeten, nietwaar? De ontgoocheling moet galactisch zijn,
Awel, laat mij uw adres, ik zal dan langskomen met hen. Dat ze een uitzonderlijk intelligent specimen kunnen ontmoeten
Maar terug ernstig nu : jij gaat er van uit dan men niet in de tijd kan reizen, maar stel je eens voor dat Aliens daar het middel voor gevonden hebben ?
Ja, ik weet het, da-kan-ni natuurlijk. Tot als men het dus wél kan, hé, dan is het plots niet ongelofelijk meer. Naar de Maan reizen, dat was in de ogen van de 19 de eeuwse mensheid ook onmogelijk. Da-kan-ni.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 17:04   #6797
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Awel, laat mij uw adres, ik zal dan langskomen met hen. Dat ze een uitzonderlijk intelligent specimen kunnen ontmoeten
Ik zal alvast een fles ingekookt slakkensap klaar zetten en mijn kat marineren.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Maar terug ernstig nu : jij gaat er van uit dan men niet in de tijd kan reizen, maar stel je eens voor dat Aliens daar het middel voor gevonden hebben ?
Niet ik zeg dat, maar de theoretische fysica omdat anders het principe van causaliteit wordt geschonden.
Er is geen enkele waarneming ooit gebeurd die aantoonde dat dat mogelijk is, bij welke energie ook.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ja, ik weet het, da-kan-ni natuurlijk. Tot als men het dus wél kan, hé, dan is het plots niet ongelofelijk meer. Naar de Maan reizen, dat was in de ogen van de 19 de eeuwse mensheid ook onmogelijk. Da-kan-ni.
Nooit Jules Verne gelezen zeker? Men was in de ogen van de 19de eeuwse fysici zeker mogelijk, enkel een technische uitdaging. Dat is iets helemaal anders.
Het is van een ander niveau om tot honderd miljard te tellen, dat duurt even maar het pad is simpel, dan tot oneindig. Dat kan je immers niet.
Nu zit jij te zeggen : da-kan-wel als we maar genoeg ons best doen. en snel genoeg en lang genoeg tellen. Wel, nee dus maar je mag altijd proberen natuurlijk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 19:41   #6798
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Wie doet er mee?

Telkens Exodus het woord 'wereldbeeld' gebruikt, drinken we er ene
héhé prosit
tenslotte is dat ons 'wereldbeeld'
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 19:47   #6799
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Toon me een alien of een onmiskenbaar alien voertuig.
Zo hoog ligt de lat nog altijd.

Je probeert je er nu al jaren onder te wurmen, maar het lukt maar niet he?
Dat is inderdaad een probleem. We hebben zo goed als geen materiële bewijzen van aliens of hun ruimteschepen. De filmpjes in dit verband zijn altijd wazig, twijfelachtig, en niet conclusief.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2013, 20:20   #6800
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Toon me een alien of een onmiskenbaar alien voertuig.
Zo hoog ligt de lat nog altijd.
Hilarisch, hoe weet jij nu hoe zoiets eruitziet en ze onmiskenbaar kunt herkennen, beschrijf beide eens.

Jij weet blijkbaar hoe die eruitzien, want je herkent ze zeker aan hun hoge latten. LOL.

Aardse alien zoekt alien:
http://englishrussia.com/2007/12/13/kgb-ufo-files/
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 24 mei 2013 om 20:25.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be