Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 1 augustus 2005, 15:36   #301
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Er bestaat al een forummer met die naam, eric. Je zal dus een andere nick moeten kiezen om met je dictatuurtje van wal te steken.
Dat komt ervan als je stukjes uit elk verband haalt, ik zal het dus nog eens helemaal herhalen, zodat mijn teksten niet verkracht worden door de censuur (de man die de schaar hanteert):

Citaat:
Een systeem ondemocratisch noemen kan je altijd. Er wordt constant aan gewerkt, het is nooit af.
Churchill had daar een mooie uitspraak over "Onze democratische besluitvorming is de slechts denkbare, met uitzondering van alle andere".

Wat wil je: een dictatuur als alternatief? Een of andere pipo die het morgen, ineens allemaal beter weet? Dat is toch volmaakt onlogisch?
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans
De pipo is gevonden: Supe®Staaf[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 01-08-2005 at 16:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Er bestaat al een forummer met die naam, eric. Je zal dus een andere nick moeten kiezen om met je dictatuurtje van wal te steken.
Dat komt ervan als je stukjes uit elk verband haalt, ik zal het dus nog eens helemaal herhalen, zodat mijn teksten niet verkracht worden door de censuur (de man die de schaar hanteert):

Citaat:
Een systeem ondemocratisch noemen kan je altijd. Er wordt constant aan gewerkt, het is nooit af.
Churchill had daar een mooie uitspraak over "Onze democratische besluitvorming is de slechts denkbare, met uitzondering van alle andere".

Wat wil je: een dictatuur als alternatief? Een of andere pipo die het morgen, ineens allemaal beter weet? Dat is toch volmaakt onlogisch?
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans
De pipo is gevonden: Supe®Staaf[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Er bestaat al een forummer met die naam, eric. Je zal dus een andere nick moeten kiezen om met je dictatuurtje van wal te steken.
Dat komt ervan als je stukjes uit elk verband haalt, ik zal het dus nog eens helemaal herhalen, zodat mijn teksten niet verkracht worden door de censuur (de man die de schaar hanteert):

Citaat:
Een systeem ondemocratisch noemen kan je altijd. Er wordt constant aan gewerkt, het is nooit af.
Churchill had daar een mooie uitspraak over "Onze democratische besluitvorming is de slechts denkbare, met uitzondering van alle andere".

Wat wil je: een dictatuur als alternatief? Een of andere pipo die het morgen, ineens allemaal beter weet? Dat is toch volmaakt onlogisch?
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 augustus 2005 om 15:37.
ericferemans is offline  
Oud 1 augustus 2005, 15:46   #302
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Merkwaardig hoe een tegenstander van verbaal geweld toch zo dikwijls beledigend uit de hoek komt.

Merkwaardig hoe een censuurbelust iemand zelf de geldende censuurregels van dit privé-forum (niet schelden-geen persoonlijke aanvallen) aan zijn laars lapt en zichzelf voor allerhande goorlapperijen onbeperkt imprimatur verleent.

Wat is hiervoor de verklaring?
Merkwaardig hoe pippo's prachtige own-goals kunnen maken zonder er hun hoofd over te breken.
ericferemans is offline  
Oud 1 augustus 2005, 15:49   #303
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Fieseler][quote=robert t]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler

Helaba Robert!
Jij weet dat ik de ganse Vlaamse beweging een warm hart toedraag en dat ik zeker niet blind op de NVA zal schieten. In mijn posting hierboven echter heb ik mijn terechte frustratie geuit ivm een Dewever/Bourgois waar ik veel meer moed en zelfrespect van had verwacht en die door hun handelen een gedeelte van de Vlaamse beweging medeplichtig maakt aan de huidige unitaristische collaboratie.
Mijn sympathie gaat dus nog steeds naar alles wat Vlaams is maar dit mag mijns inziens niet leiden tot een krietiekloos hoerageroep van door regeringsdeelname gemuilbande politieke eunugs.
Inderdaad Fieseler, ik weet dat. En ook dat je niet blind schiet op de N-VA. Aan je zicht
mankeert niks veronderstel ik. Ik ben ook niet altijd onverdeeld gelukkig met de standpunten van de partijtop, maar als je iemand zijn zelfrespect ontneemt is dat toch geen licht verwijt, om dan nog van de gemuilbande politieke eunugs te zwijgen. Aangezien je echter behoort tot mijn top-5 van
gewaardeerde forumgangers (ik meen het) en dat je alleen de N-VA top viseert en nog een beetje respect hebt voor de basis vind ik maar normaal dat ik je een beetje mijn verontschuldigingen aanbied. Ik neem de beschuldigingen gericht aan de N-VA soms te persoonlijk. Eén van mijn vele gebreken. Ze allemaal opsommen zou ons te ver voeren.
robert t is offline  
Oud 1 augustus 2005, 16:26   #304
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote=robert t][quote=Fieseler]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Inderdaad Fieseler, ik weet dat. En ook dat je niet blind schiet op de N-VA. Aan je zicht
mankeert niks veronderstel ik. Ik ben ook niet altijd onverdeeld gelukkig met de standpunten van de partijtop, maar als je iemand zijn zelfrespect ontneemt is dat toch geen licht verwijt, om dan nog van de gemuilbande politieke eunugs te zwijgen. Aangezien je echter behoort tot mijn top-5 van
gewaardeerde forumgangers (ik meen het) en dat je alleen de N-VA top viseert en nog een beetje respect hebt voor de basis vind ik maar normaal dat ik je een beetje mijn verontschuldigingen aanbied. Ik neem de beschuldigingen gericht aan de N-VA soms te persoonlijk. Eén van mijn vele gebreken. Ze allemaal opsommen zou ons te ver voeren.
Robert: Wij, oude frontzwijnen, zijn zo'n beetje uit hetzelfde hout gesneden en het zijn bijgevolg dezelfde dingen die ons op dezelfde wijze pijn doen. Ik overreageer ook al eens om mijn frustratie te ventileren waarvoor sorry...maar je excuseren tegenover mij hoeft echt niet hoor...kan tegen een behoorlijk stootje ...

Ga nu mijn vlag strijken want binnenkort is 't weer Ijzerwake...

__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 1 augustus 2005, 16:59   #305
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Dat komt ervan als je stukjes uit elk verband haalt, ik zal het dus nog eens helemaal herhalen, zodat mijn teksten niet verkracht worden door de censuur (de man die de schaar hanteert):
Ik ben gewoon verzot op uw fenomenaal gevoel voor humor.

Enne, ik zou jou - voorstander van censuur - die schaar nog niet dùrven afpakken...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 1 augustus 2005, 17:04   #306
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Merkwaardig hoe pippo's prachtige own-goals kunnen maken zonder er hun hoofd over te breken.
Nope, dat is volgens mij niet de verklaring waar Staaf naar zocht, maar eerder een heropflakkering van de symptomen...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 1 augustus 2005, 17:36   #307
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Dat komt ervan als je stukjes uit elk verband haalt, ik zal het dus nog eens helemaal herhalen, zodat mijn teksten niet verkracht worden door de censuur (de man die de schaar hanteert):


Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans
De pipo is gevonden: Supe®Staaf
En?
Was jij dat niet die datgene bepleit wat normaal is in een dictatuur: censuur?
Of was het Superstaaf die dat deed?

Me dunkt dus dat jij jezelf zeer treffend beschrijft.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 1 augustus 2005, 18:04   #308
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans
De pipo is gevonden: Supe®Staaf
It takes one to know one...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 1 augustus 2005, 18:50   #309
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

[quote=Fieseler
Ga nu mijn vlag strijken want binnenkort is 't weer Ijzerwake...

[/QUOTE]Brand er geen gat in hé. En spaar de klauwen.
robert t is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:15   #310
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Brand er geen gat in hé. En spaar de klauwen.
Al wie per ongeluk een gat in zijn leeuwenvlag brandt, mag ze mij brengen.
Ik zal het gat eruit knippen.
Geen dank.
Graag gedaan.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:15   #311
De leeuw111
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 juli 2005
Berichten: 6
Standaard de mening van mensen

Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat het onderwerp van deze discussie een beetje aan het wegzakken is we hadden het hier tenslotte over het Vlaams Belang. Het vlaams belang (en niet VB zoals iedereen het hier noemt want het is nu eenmaal een partij als een ander , red definitie "politieke partij") wordt door iedereen en alles ( media , etc) de grond in geboord als het ware.Naar mijn mening komt dat door het feit dat de personen die nu de belangrijke instellingen omtrent media etc besturen opgevoed zijn door (extreem) linkse personen, de generatie van mei 68' als het ware. En op die manier "onbewust" beinvloed zijn door de linkse opvoeding die op hun van toepassing is/was (met alle respect voor deze personen en hun opvoeders ). Maar nu de laatste jaren deze 68' generatie een beetje aan het vernevelen is kennen de rechtse partijen weer een "heropleving" want geef toe jaren hebben deze in het slob gezeten. De personen die nu sterk tegen die rechtse kant gekeerd zijn accepteren volgens mijn mening NIET de regels van de democratie en de meningen van anderen. Deze rechts/linkse schommelingen zijn doodnormaal en moeten worden "geaccepteerd" dit is de conjunctuur van de democratie een volk evolueert en de noden veranderen .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De leeuw111 on 01-08-2005 at 20:18
Reason:
--------------------------------

Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat het onderwerp van deze discussie een beetje aan het wegzakken is we hadden het hier tenslotte over het Vlaams Belang. Het vlaams belang (en niet VB zoals iedereen het hier noemt want het is nu eenmaal een partij als een ander , red definitie "politieke partij") wordt door iedereen en alles ( media , etc) de grond in geboord als het ware.Naar mijn mening komt dat door het feit dat de personen die nu de belangrijke instellingen omtrent media etc besturen opgevoed zijn door (extreem) linkse personen, de generatie van mei 68' als het ware. En op die manier "onbewust" beinvloed zijn door de linkse opvoeding die op hun van toepassing is/was (met alle respect voor deze personen en hun opvoeders ). Maar nu de laatste jaren deze 68' generatie een beetje aan het vernevelen is kennen de rechtse partijen weer een "heropleving" want geef toe jaren hebben deze in het slob gezeten. De personen die nu sterk tegen die rechtse kant gekeerd zijn accepteren volgens mijn mening NIET de regels van de democratie en de meningen van anderen. Deze rechts/linkse schommelingen zijn doodnormaal en moeten worden "geaccepteerd" dit is de conjunctuur van de democratie een volk evolueert en de noden veranderen .[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat het onderwerp van deze discussie een beetje aan het wegzakken is we hadden het hier tenslotte over het Vlaams Belang. Het vlaams belang (en niet VB zoals iedereen het hier noemt want het is nu eenmaal een partij als een ander , red definitie "politieke partij") wordt door iedereen en alles ( media , etc) de grond in geboord als het ware naar mijn mening komt dat door het feit dat de personen die nu de belangrijke instellingen omtrent media etc besturen opgevoed zijn door (extreem) linkse personen de generatie van mei 68' als het ware en op die manier "onbewust" beinvloed zijn door de linkse opvoeding die op hun van toepassing is met alle respect. Maar nu de laatste jaren deze 68' generatie een beetje aan het vernevelen is kennen de rechtse partijen weer een "heropleving" want geef toe jaren hebben deze in het slob gezeten. De personen die nu sterk tegen die rechtse kant gekeerd zijn accepteren volgens mijn mening NIET de regels van de democratie en de meningen van anderen. Deze rechts/linkse schommelingen zijn doodnormaal en moeten worden "geaccepteerd" dit is de conjunctuur van de democratie een volk evolueert en de noden veranderen .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door De leeuw111 : 1 augustus 2005 om 19:18.
De leeuw111 is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:18   #312
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Merkwaardig hoe pippo's prachtige own-goals kunnen maken zonder er hun hoofd over te breken.
Iemand parafraseren kan leuk zijn, maar als het op zinloze wijze gebeurt om te ontsnappen aan een pijnlijke vraag, dan is het een belachelijke affaire.

Zal ik mijn schildering van jouw contradictorische forumgedrag nog eens plaatsen, of vind je het te pijnlijk om er op in te gaan?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:28   #313
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Al wie per ongeluk een gat in zijn leeuwenvlag brandt, mag ze mij brengen.
Ik zal het gat eruit knippen.
Geen dank.
Graag gedaan.
Niet doen, flaminganten! Voor je er erg in hebt,
sta je op de Ijzerwake met een Belgische vlag te zwaaien!
robert t is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:36   #314
big bad wolf
Parlementslid
 
big bad wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Niet doen, flaminganten! Voor je er erg in hebt,
sta je op de Ijzerwake met een Belgische vlag te zwaaien!
nog altijd beter dan een rosse haan
__________________
God save the king, 'cause no one else will
-- Blackadder
big bad wolf is offline  
Oud 1 augustus 2005, 19:47   #315
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
nog altijd beter dan een rosse haan
Dat weet ik zo nog niet. By the way, jou zou ik niet graag tegenkomen bij één van mijn nachtwandelingen in het bos.
robert t is offline  
Oud 1 augustus 2005, 20:01   #316
big bad wolf
Parlementslid
 
big bad wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Dat weet ik zo nog niet. By the way, jou zou ik niet graag tegenkomen bij één van mijn nachtwandelingen in het bos.
mijn prooien omvatten enkel mooie weerloze jonge vrouwen

ben niet kieskeurig hoor
__________________
God save the king, 'cause no one else will
-- Blackadder
big bad wolf is offline  
Oud 1 augustus 2005, 20:20   #317
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
mijn prooien omvatten enkel mooie weerloze jonge vrouwen

ben niet kieskeurig hoor
Opluchting! Enkel mooie weerloze jonge vrouwen? En niet kieskeurig? Ik kan me the fuck niet voorstellen wie of wat je zou bedoelen mocht je wel kieskeurig zijn.
robert t is offline  
Oud 1 augustus 2005, 21:08   #318
PelgrimForever
Europees Commissaris
 
PelgrimForever's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Berichten: 7.200
Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De leeuw111
Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat het onderwerp van deze discussie een beetje aan het wegzakken is we hadden het hier tenslotte over het Vlaams Belang. Het vlaams belang (en niet VB zoals iedereen het hier noemt want het is nu eenmaal een partij als een ander , red definitie "politieke partij") wordt door iedereen en alles ( media , etc) de grond in geboord als het ware.Naar mijn mening komt dat door het feit dat de personen die nu de belangrijke instellingen omtrent media etc besturen opgevoed zijn door (extreem) linkse personen, de generatie van mei 68' als het ware. En op die manier "onbewust" beinvloed zijn door de linkse opvoeding die op hun van toepassing is/was (met alle respect voor deze personen en hun opvoeders ). Maar nu de laatste jaren deze 68' generatie een beetje aan het vernevelen is kennen de rechtse partijen weer een "heropleving" want geef toe jaren hebben deze in het slob gezeten. De personen die nu sterk tegen die rechtse kant gekeerd zijn accepteren volgens mijn mening NIET de regels van de democratie en de meningen van anderen. Deze rechts/linkse schommelingen zijn doodnormaal en moeten worden "geaccepteerd" dit is de conjunctuur van de democratie een volk evolueert en de noden veranderen .
Blijvend ontkennen, tegen beter weten in,
is inderdaad een krachtig wapen.
__________________
Pelgrim
[post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post]
Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline  
Oud 2 augustus 2005, 09:25   #319
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Blijvend ontkennen, tegen beter weten in,
is inderdaad een krachtig wapen.
Jij ontkent iets dat zo treffend verwoord is dus nog steeds?

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door De leeuw111
Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat het onderwerp van deze discussie een beetje aan het wegzakken is we hadden het hier tenslotte over het Vlaams Belang. Het vlaams belang (en niet VB zoals iedereen het hier noemt want het is nu eenmaal een partij als een ander , red definitie "politieke partij") wordt door iedereen en alles ( media , etc) de grond in geboord als het ware.Naar mijn mening komt dat door het feit dat de personen die nu de belangrijke instellingen omtrent media etc besturen opgevoed zijn door (extreem) linkse personen, de generatie van mei 68' als het ware. En op die manier "onbewust" beinvloed zijn door de linkse opvoeding die op hun van toepassing is/was (met alle respect voor deze personen en hun opvoeders ). Maar nu de laatste jaren deze 68' generatie een beetje aan het vernevelen is kennen de rechtse partijen weer een "heropleving" want geef toe jaren hebben deze in het slob gezeten. De personen die nu sterk tegen die rechtse kant gekeerd zijn accepteren volgens mijn mening NIET de regels van de democratie en de meningen van anderen. Deze rechts/linkse schommelingen zijn doodnormaal en moeten worden "geaccepteerd" dit is de conjunctuur van de democratie een volk evolueert en de noden veranderen .
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 2 augustus 2005, 09:33   #320
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Al wie per ongeluk een gat in zijn leeuwenvlag brandt, mag ze mij brengen.
Ik zal het gat eruit knippen.
Geen dank.
Graag gedaan.

__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be