Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2019, 14:19   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard De Block wil asielzoekers inlichten over westerse waarden.

De Block wil asielzoekers inlichten over westerse waarden.

Citaat:
Alle asielzoekers zullen binnenkort bij hun aankomst in een opvangcentrum een document ontvangen waarin de fundamentele normen en waarden worden toegelicht die in ons land gelden. Dat heeft minister van Asiel en Migratie Maggie De Block (Open Vld) beslist.
Jaja madam De Block en die gaan dat allemaal keurig doen tot ze voet aan de grond hebben, daarna zal dat wel terug veranderen maar dan zit je er mee.

Citaat:
"Het is belangrijk dat asielaanvragers zo snel mogelijk geïnformeerd worden over welke gedrag van hen verwacht wordt", gaat ze verder. "Mensenrechten zijn hier belangrijk. Men raakt een vrouw niet zomaar aan. Ook vrouwen die op vrouwen vallen en mannen die op mannen verliefd worden laten we gerust. En iedereen is vrij om te geloven wat hij wil of zelfs niet te geloven."
Laat ik een leuke vergelijking maken:

Als wij mensen een reisje plannen naar één of ander Zuiders of noordelijk gelegen land wat is meestal het eerste wat de meeste mensen doen?

Men koopt een boekje of gaat zich minstens een beetje weten te informeren over hoe de samenleving in die landen in elkaar steekt om niet in onmin te vallen als je daar verblijft.

Wat doen illegalen en asielzoekers?

Hun eigen ding proberen op te dringen en de boel vervuilen.

Naast voorgaande had de regel hoe men zich hier moet gedragen en de rules & regulations die in ons land/de EU van toepassing zijn al langer duidelijk gemaakt moeten worden aan 'hoorn des overvloeds zoekers' en anderen die van einde en verre komen aangelopen/binnengevaren.

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 14:31   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Een brief die ze niet kunnen lezen, dat gaat nogal helpen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 14:56   #3
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De Block wil asielzoekers inlichten over westerse waarden.

Ze zullen er nogal wat aan hebben.

Jaja madam De Block en die gaan dat allemaal keurig doen tot ze voet aan de grond hebben, daarna zal dat wel terug veranderen maar dan zit je er mee.



Laat ik een leuke vergelijking maken:

Als wij mensen een reisje plannen naar één of ander Zuiders of noordelijk gelegen land wat is meestal het eerste wat de meeste mensen doen?

Men koopt een boekje of gaat zich minstens een beetje weten te informeren over hoe de samenleving in die landen in elkaar steekt om niet in onmin te vallen als je daar verblijft.

Wat doen illegalen en asielzoekers?

Hun eigen ding proberen op te dringen en de boel vervuilen.

Naast voorgaande had de regel hoe men zich hier moet gedragen en de rules & regulations die in ons land/de EU van toepassing zijn al langer duidelijk gemaakt moeten worden aan 'hoorn des overvloeds zoekers' en anderen die van einde en verre komen aangelopen/binnengevaren.

Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 15:11   #4
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard De Block wil asielzoekers inlichten over westerse waarden.

Maggie vermijd het gegeven dat het gros van die dobberanalfabeten een IQ heeft dat de 80 punten niet overstijgt.
Over de etnische ethiek & moraal zullen we maar zwijgen...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 15:13   #5
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.847
Standaard

Merkwaardig dat die Westerse waarden drie dagen voor de verkiezingen plots belangrijk zouden zijn voor Maggie. Hoe meer huichelaar kan je nog zijn ??
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 mei 2019 om 15:14.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 20:05   #6
Boa
Schepen
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 498
Standaard

Dat zijn dus "onze" westerse waarden? Homoseksuelen en vrouwen aanraken is foei? Oh, en je mag allah/jehovah/buddah etc aanbidden.




Dat zijn de drie groten waarden die als voorbeeld moeten dienen??
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2019, 20:41   #7
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msn.com
De minister legt de nieuwe aanpak vast via een ministerieel besluit. "Wie in ons land verblijft, moet De Belgen hun normen en waarden kennen en respecteren. Er zijn basisregels in onze samenleving die niet onderhandelbaar zijn."
The Quote is FiFyed !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Maggie. Hoe meer huichelaar kan je nog zijn ??
Effe politieke correctheid opzijschuiven , campagne voeren alles voor stemmenwinst
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 mei 2019 om 20:45.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2019, 10:28   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een brief die ze niet kunnen lezen, dat gaat nogal helpen.
Maar ze zullen uiteindelijk wel toegelaten worden zelfs al ze de brief niet kunnen lezen.

Een kennis moest eens een schriftelijk examen afleggen, ik kwam hem tegen en hij wist het volgende te vertellen: Een vreemdeling/inwijkeling kon niet lezen wat er geschreven stond (vragen/afbeeldingen analyseren) en moest zelfs aan anderen vragen of ze wilde helpen.

Om een lang verhaal kort te maken kwam ik de kennis na een tijd terug tegen en daar mijn belangstelling naar hoe dat afgelopen was groot was vroeg ik hem: 'Hoe is dat afgelopen?'

Hij was niet bij de geselecteerden die door mochten maar de vreemdeling wel.

De kennis was daar niet echt blij mee, ik trakteerde hem dan maar op een biertje.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2019 om 10:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 06:59   #9
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Een vodje papier is maar een vodje papier. Als ze werkelijk de westerse waarden genegen zijn moeten die asielzoekers iemand van hetzelfde geslacht een tongzoen draaien als ultiem bewijs dat ze niets tegen homosexuelen hebben.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 25 mei 2019 om 06:59.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 07:46   #10
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

die maggie toch...
__________________
Vette Pois(s)on is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 08:17   #11
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Maar ze zullen uiteindelijk wel toegelaten worden zelfs al ze de brief niet kunnen lezen.

Een kennis moest eens een schriftelijk examen afleggen, ik kwam hem tegen en hij wist het volgende te vertellen: Een vreemdeling/inwijkeling kon niet lezen wat er geschreven stond (vragen/afbeeldingen analyseren) en moest zelfs aan anderen vragen of ze wilde helpen.

Om een lang verhaal kort te maken kwam ik de kennis na een tijd terug tegen en daar mijn belangstelling naar hoe dat afgelopen was groot was vroeg ik hem: 'Hoe is dat afgelopen?'

Hij was niet bij de geselecteerden die door mochten maar de vreemdeling wel.

De kennis was daar niet echt blij mee, ik trakteerde hem dan maar op een biertje.
Die kennis van u zijn kennis was dus nog lager dan van iemand die niet kon lezen en schrijven, de iedeale kiezer voor het vb dus, de partij voor de sukkels.

Laatst gewijzigd door dpg : 25 mei 2019 om 08:17.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 09:00   #12
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Die kennis van u zijn kennis was dus nog lager dan van iemand die niet kon lezen en schrijven, de iedeale kiezer voor het vb dus, de partij voor de sukkels.
Die reactie had ik al verwacht daar ik ze al selecteerde als: 'de pap in de mond geven'.

Ik heb er dan ook hartelijk om kunnen lachen.

Het ging er juist maar om dat er veel inwijkelingen/asielzoekers/sans papiers/illegalen meer voordelen krijgen dan onze eigen mensen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:34   #13
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Die reactie had ik al verwacht daar ik ze al selecteerde als: 'de pap in de mond geven'.

Ik heb er dan ook hartelijk om kunnen lachen.

Het ging er juist maar om dat er veel inwijkelingen/asielzoekers/sans papiers/illegalen meer voordelen krijgen dan onze eigen mensen.
Ja en de spinnen eten hooi
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:51   #14
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maggie vermijd het gegeven dat het gros van die dobberanalfabeten een IQ heeft dat de 80 punten niet overstijgt.
Dat is zo wat het grootste probleem, Roma en Moslims hebben al een inteelt cultuur en het zijn dan nog de meest achterlijke en gestoorde die de reis ondernemen. Gezinnen die dan niet zo achterlijk zijn zoals die uit Libannon hebben dan de kans om vermoord te worden daarvoor zoals dat jongetje van 9 jaar of worden in de bootjes overboord gekipt omdat het geen moslims zijn.

We zijn een zwaar gestoorde generatie aan het binnenhalen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 13:02   #15
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Politiekers zijn de meest ongeloofwaardige levende creaturen !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 15:15   #16
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het lijkt er op dat De Block OVLD in haar eentje van de ondergang heeft moeten redden...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2019, 20:13   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is zo wat het grootste probleem, Roma en Moslims hebben al een inteelt cultuur en het zijn dan nog de meest achterlijke en gestoorde die de reis ondernemen. Gezinnen die dan niet zo achterlijk zijn zoals die uit Libannon hebben dan de kans om vermoord te worden daarvoor zoals dat jongetje van 9 jaar of worden in de bootjes overboord gekipt omdat het geen moslims zijn.

We zijn een zwaar gestoorde generatie aan het binnenhalen.
Dat is anders al een tijdje aan de gang dat ze binnengehaald worden.

Nu gaan er meer- en meer stemmen op, meer mensen die van mening zijn dat het uiteindelijk wel eens een halt mag toegeroepen worden dat 'wir schaffen das'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be