Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 juni 2019, 18:38   #101
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Daarom ben je ook Belg.
Gene zwans, maar ik denk dat contact met zulk gedachtegoed het stereotype van de domme Belg heeft vormgegeven.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 18:41   #102
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Alleen wanneer het geld op is in Vlaanderen gaan ze in het Frans mekkeren....
Enerzijds: juist niet.
Dan gaan ze proberen NL te spreken om zo de schone schijn op te houden.

Anderzijds: waarom zouden de Walen NL spreken - ze kunnen en/of willen niet want NL is geen verplichte taal in hun onderwijs <- teken van respect naar de Vlaming toe, nietwaar? NOT
Het ligt toch allemaal vast in de grondwet. Dus... f*ck de Vlaming, nietwaar?


CONFEDERALISME
of
splitsen deze handel.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juni 2019 om 18:42.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 18:50   #103
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
En waarom zouden Brussel en Wallonië uit mekaar gaan?

De Walen, met Milquet en Onkelinx op kop, hebben alles gedaan om Brussel te verkrijgen (corridor, uitbreiding faciliteiten...). En dit zouden ze zomaar dan weggeven??
Neen, en ik herhaal: als de Walen hun handen op Brussel kunnen leggen, zal het Wallonië zijn die BE opsplitst. Reden: €€


ADDITION

Als ontvangende partij, en vanuit financieel standpunt, hebben de Walen het inderdaad zeer goed gespeeld. Vastgelegd in een grondwet, zoals ook de faciliteiten, hebben de Walen de Vlamingen goed onder de duim.

De trado's die Vlaams volksverraad destijds hebben gepleegd, bestaan nog altijd, hebben het nog altijd niet begrepen, en willen het systeem in stand houden.
En de Vlaming? Die vindt dit zeer goed. De Vlaming betaalt zichzelf om (grond)wettelijk minderwaardig te zijn, te worden uitgebuit, te worden uitgelachen, en de minachting krijgt men er ook bij.
.
En dus verandert er ook niet veel, dit is echt surrealistisch te noemen.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 18:50.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 18:54   #104
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Enerzijds: juist niet.
Dan gaan ze proberen NL te spreken om zo de schone schijn op te houden.

Anderzijds: waarom zouden de Walen NL spreken - ze kunnen en/of willen niet want NL is geen verplichte taal in hun onderwijs <- teken van respect naar de Vlaming toe, nietwaar? NOT
Het ligt toch allemaal vast in de grondwet. Dus... f*ck de Vlaming, nietwaar?


CONFEDERALISME
of
splitsen deze handel.
.
Tja, en de Walen krijgen natuurlijk steun vanuit Frankrijk wanneer het naar hun gevoel misgaat met de Vlamingen.

Dus de staatshervorming is een illusie. Confederalisme of splitsing zal la France niet toestaan.

Heel de Belgique zal dan bij na ingrijpen uiteindelijk Franstalig worden, gesteund door la France. Aangezien de Vlamingen tweetalig zijn, is dit ook niet echt een probleem.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 19:08.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:16   #105
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Wat nooit zal gebeuren, maar stel je voor:

De Vlamingen krijgen een bindend referendum: of het grondgebied van de Vlaamse Gemeenschap wordt onderdeel van Nederland, of het wordt geannexeerd door Frankrijk.

Hoeveel percent zou voor de laatste doemoptie kiezen?

Laatst gewijzigd door Weyland : 6 juni 2019 om 19:17.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:19   #106
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Wat nooit zal gebeuren, maar stel je voor:

De Vlamingen krijgen een bindend referendum: of het grondgebied van de Vlaamse Gemeenschap wordt onderdeel van Nederland, of het wordt geannexeerd door Frankrijk.

Hoeveel percent zou voor de laatste doemoptie kiezen?
Allemaal "pour la France". Waarom zou men een andere keuze maken als in 1830? Bovendien is Frankrijk een corruptoïde staat, dat is voor veel Belgen aantrekkelijker als het correcte Nederland.

Zag bij het programma "wegmisbruikers" op tv dat een Fransman bij een Nederlandse agent zijn ingenomen rijbewijs wou "terugkopen" . Dat lukte dus niet .

In Vlaanderen geldt toch ook "proberen gaat mee?" .
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 19:32.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:29   #107
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 19:29.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:31   #108
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Tja, en de Walen krijgen natuurlijk steun vanuit Frankrijk wanneer het naar hun gevoel misgaat met de Vlamingen.
Ik ben dit niet zo zeker.
Ik ben niet in de overtuiging dat FR zomaar een gebied erbij zal nemen, dat ze 16 miljard € mogen geven, en verder geen enkel woord mogen zeggen.
De gemiddelde Fransman, is naar mijn mening, iets meer mondiger en zal tevens ook meer op z'n strepen staan, dan de doorsnee Vlaming die zich liever graag laat pakken (zie het resultaat verkiezingen).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Allemaal "pour la France". Waarom zou men een andere keuze maken als in 1830? Bovendien is Frankrijk een corruptoïde staat, dat is voor veel Belgen aantrekkelijker als het correcte Nederland.
Dat zal inderdaad Vlaanderen, tenminste diegenen die voor de trado's en links hebben gestemd, inderdaad overtuigen om "pour la France" te kiezen.
Soort zoekt soort?


Dat NL zo correct is, ben ik ook niet zo zeker.
Als men niet door een NL is bestolen, dan is men toch op z'n minst bedrogen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Dus de staatshervorming is een illusie. Confederalisme of splitsing zal la France niet toestaan.

Heel de Belgique zal dan bij na ingrijpen uiteindelijk Franstalig worden, gesteund door la France. Aangezien de Vlamingen tweetalig zijn, is dit ook niet echt een probleem.
Diegenen die op de trado's of links hebben gestemd: uiteraard niet.
De rest, zal nog verder worden onderdrukt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Wat nooit zal gebeuren, maar stel je voor:

De Vlamingen krijgen een bindend referendum: of het grondgebied van de Vlaamse Gemeenschap wordt onderdeel van Nederland, of het wordt geannexeerd door Frankrijk.

Hoeveel percent zou voor de laatste doemoptie kiezen?
Diegenen die op de trado's of links hebben gestemd.
De rest, zal nog verder worden onderdrukt.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juni 2019 om 19:42.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:40   #109
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 19:42.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:45   #110
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Ik ben dit niet zo zeker.
Ik ben niet in de overtuiging dat FR zomaar een gebied erbij zal nemen, dat ze 16 miljard € mogen geven, en verder geen enkel woord mogen zeggen.
De gemiddelde Fransman, is naar mijn mening, iets meer mondiger en zal tevens ook meer op z'n strepen staan, dan de doorsnee Vlaming die zich liever graag laat pakken (zie het resultaat verkiezingen).


Dat zal inderdaad Vlaanderen, tenminste diegenen die voor de trado's en links hebben gestemd, inderdaad overtuigen om "pour la France" te kiezen.
Soort zoekt soort?


Dat NL zo correct is, ben ik ook niet zo zeker.
Als men niet door een NL is bestolen, dan is men toch op z'n minst bedrogen.


Diegenen die op de trado's of links hebben gestemd: uiteraard niet.
De rest, zal nog verder worden onderdrukt.


Diegenen die op de trado's of links hebben gestemd.
De rest, zal nog verder worden onderdrukt.
.
Het zijn de Vlamingen zelf die Nederland zien als een land van regeltjes, misschien moet ik zeggen "Het correctere Nederland" . Dat bestelen van eigen burgers is overal trouwens, daarover deel ik uw mening.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:49   #111
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
.
U heeft uw antwoord gewist voordat ik er een quote kon van nemen.

Maar welke dreiging vanuit FR zal volstaan om Vlaanderen te laten kiezen voor FR - net zoals in 1830?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Het zijn de Vlamingen zelf die Nederland zien als een land van regeltjes, misschien moet ik zeggen "Het correctere Nederland".
De wetgeving in BE, mede door de complexe structuur o.v.d. gewesten, lijkt me toch iets meer regeltjes te bevatten.

Hoe dan ook: ik zou terug naar NL willen gaan.
We werken iets uit waarbij VL een speciaal statuut krijgt - bv. zoals Hong Kong.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juni 2019 om 19:51.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 19:58   #112
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
U heeft uw antwoord gewist voordat ik er een quote kon van nemen.

Maar welke dreiging vanuit FR zal volstaan om Vlaanderen te laten kiezen voor FR - net zoals in 1830?


De wetgeving in BE, mede door de complexe structuur o.v.d. gewesten, lijkt me toch iets meer regeltjes te bevatten.

Hoe dan ook: ik zou terug naar NL willen gaan.
We werken iets uit waarbij VL een speciaal statuut krijgt - bv. zoals Hong Kong.
.
Troepensamentrekking bij de grens en intern binnen België infiltreren, net zoals Rusland doet in de Oekraïne.

Denk dat de staatsstructuur extreem complex is in België en dat je jaren gestudeerd moet hebben om dit te begrijpen. Handhaving van regels is hier dus simpeler als in België.

Moet zeggen dat de federale wetgeving in België met de Codex er best mooi uitziet!

Ben zelf voorstander van samengaan met het zuiden, in welke vorm dan ook, maar zie het nu nog bijzonder somber in.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 juni 2019 om 20:03.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:06   #113
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Troepensamentrekking bij de grens en intern binnen België infiltreren, net zoals Rusland doet in de Oekraïne.
Rusland heeft deze invasie gepleegd o.w.v. strategische redenen. Dat "de wereld" deze invasie gedwee moet ondergaan, is ergens te begrijpen o.w.v. de globale veiligheid. Ik ben vrij zeker dat als Putin weg is, desnoods '6 feet under', dat dit terug in orde zal komen.

Maar BE binnenvallen?? Waarom zou FR dit doen?
Bekijk het ook vanuit het koningshuis: waarom zou dit worden "toegestaan"? BE zal alleen maar kleiner worden, en Flilip riskeert dan om als landsverrader te worden beschouwd <- gaan we nogmaals de geschiedeis herhalen?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juni 2019 om 20:13.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:06   #114
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Het liefst zou ik gewoon de vijf Vlaamse provincies als Nederlandse provincies zien.

Laatst gewijzigd door Weyland : 6 juni 2019 om 20:06.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:07   #115
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Het liefst zou ik gewoon de vijf Vlaamse provincies als Nederlandse provincies zien.
Ja, dat zou een mooie droom zijn!
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:09   #116
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Het liefst zou ik gewoon de vijf Vlaamse provincies als Nederlandse provincies zien.
Ja, ook mogelijk.

Maar ook eventueel een speciaal statuut zoals Hong Kong, (met) een President, of een confederalisme met NL.
Allemaal denkpistes die het overwegen waard zijn.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:12   #117
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Ja, ook mogelijk.

Maar ook eventueel een speciaal statuut zoals Hong Kong, (met) een President, of een confederalisme met NL.
Allemaal denkpistes die het overwegen waard zijn.
.
Je struikelt dus vooral over die monarchie en het huis Oranje-Nassau met wie we een heleboel geschiedenis missen. Wat ik hieraan jammer vind is dat zulke tweespalt ook de geesten zou blijven gescheiden houden. Ik ben eerder voor meer contacten tussen Nederlanders en Vlamingen. Het doel is een staat waarin iedereen functioneert als gelijkwaardige burger.

Laatst gewijzigd door Weyland : 6 juni 2019 om 20:13.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:28   #118
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Je struikelt dus vooral over die monarchie en het huis Oranje-Nassau met wie we een heleboel geschiedenis missen. Wat ik hieraan jammer vind is dat zulke tweespalt ook de geesten zou blijven gescheiden houden. Ik ben eerder voor meer contacten tussen Nederlanders en Vlamingen. Het doel is een staat waarin iedereen functioneert als gelijkwaardige burger.
Ik heb respect voor het instituut 'Koning' - iemand moet immers "de baas" zijn.

Dat Mathilde 'hare majesteit' moet worden genoemd, dit terwijl ze geen enkele wettelijke macht heeft, haar financiële belangen, de "perikelen"... dragen bij aan het verlies van het persoonlijk respect - wat ik principieel wel blijf bewaren voor Filip, tot nu toe...

De geesten van de Vlaming en de NL zijn al bijna 190 jaren gescheiden. Ik denk niet dat we ooit weer zullen terug samenkomen.

Vandaar dat ik pleit voor een speciaal statuut.


Bij een samenvoeging van Vlaanderen = inclusief Brussel.
Filip is in naam en titel ondergeschikt aan de Koning van NL. Door het speciaal statuut, wordt Filip de laatste Koning der Belgen, en er stelt zich hier dus geen enkel probleem.
Vlaanderen en NL hebben via bv. een confederalisme, elk hun eigen wetgevingen, en moeten dus niets bijzonders doen. Enkel moet we dan kijken wat we gezamenlijk willen doen, zoals het leger.

Is dus te vergelijken met wat nu in BE gebeurt.

-< Het confederalisme zou in beide gevallen een uitweg bieden.
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 juni 2019 om 20:51.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:31   #119
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Kan het "Rotterdam Terror Corps" niet gewoon Belgique binnenvallen, en Bruxelles op stelten komen zetten?

Vrijdag 19 juli 2019 lijkt me een geschikte datum om met het feestje te beginnen, en het dan laten duren tot maandag 22 juli 2019.


"Hakkeuh!!!"
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 20:47   #120
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Vlamingen houden van hun Walen, ze hebben elkaar nodig. Friet, bier, het koningshuis en de afkeeer van Hollanders houden het land bijeen.

Zelfs bij Vlaams Belang is de aanwezigheid van de prinsenvlag gewoon nep, nooit zullen ook Vlaams Belangers openlijk kiezen voor hun eigen Nederlandse cultuur en volksgenoten, eerder voor de Franse cultuur, dus de Walen.

Het is allemaal één groot toneelstuk. Zuid Europa begint in België en dat blijft zo.
U vergist zich. Als Vlaams Belanger van vele jaren ver ben ik ook overtuigd orangist. De huidige situatie doet me evenwel besluiten dat de eerste stap een nauwe samenwerking met Nederland hoort te zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be