![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En statutairen hebben nu eenmaal het geluk maar die keuze hadden anderen vroeger ook kunnen nemen. Maar die hebben toen voor de privé gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, lang zal het niet meer duren, laat de vakbonden maar doen, de faling van hun bedrijf is in zicht, andere ondernemingen staan te dringen om het boeltje over te nemen (zonder vakbondsmensen uiteraard).
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn afspraken die gemaakt zijn. Maar binnen dit en een aantal jaren zijn er geen statutairen meer want die zijn dan allemaal in pensioen. En het binnenlandse reizigersverkeer overnemen gaat nog een lange tijd duren. Ik heb een tijdje geleden wat datums daarover gelezen. Maar binnen 2 jaar en een beetje is het in de pocket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volg de draad een beetje, dan doet u misschien iets minder vervelend.
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En vervelend ![]() U moet de ongemakken er maar bijnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een dagje werken mag ik mij toch een beetje ontspannen hé.
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ontspan mij ook graag na 8 uren hard gewerkt te hebben. En u moet nu niet afkomen dat u ook hard moet werken want dat heeft u er niet bijgeschreven. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef eens een definitie van hard werken.
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die geven grif toe dat zij niet 'hard' moeten werken. Dat zij het wel erg goed hebben. Dat de vakboungden vaak overdrijven. Dat iemand niet heel de tijd hard moet werken, is geen probleem. Iedereen heeft recht op een goed leven. Maar leugentjes rondstrooien helpt niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon de definitie geven van hard werken. Niet meer maar zeker niet minder.
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U vraagt de definitie van hard werken omdat u dus de definitie van hard weken niet kent. En wat u niet kent moet u dis ook niet doen. Dus u heeft nog niet hard gewerkt. De logica zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog altijd op die definitie.
![]() |
#56 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ben ik toch ook benieuwd naar uw definitie van hard werken.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal het dus niet aan liggen. Ik kan er toch ook niets aan doen dat u plots gestopt bent op dit forum en nu terug opduikt onder een "nieuwe" naam. Tis te zeggen, dezelfde naam zonder een pintje achter de M. U heeft mijn vraag van toen niet beantwoord, daarom stel ik ze nu opnieuw. Daar is toch niets mis mee hé?
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je zelf hard gewerkt hebt dan ken je die definitie. Als u het zelf niet kent dan heeft u het nooit gedaan. Laatst gewijzigd door Patrick M : 17 maart 2022 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ken uw definitie van hard werken niet. En ik zou die graag willen als vergelijking.
![]() |