Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 mei 2021, 17:07   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En uiteindelijk krijg je dan dit ...

Miljoenen mensen hebben genoeg van de islamisering van West-Europa,de terreur, geweld en onveiligheid

Echt van verschieten doe ik daat bwel niet van, van dat soort van berichten die met de dag in stijgende lijn gaan.
En groot gelijk hebben die miljoenen mensen !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2021, 23:29   #82
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En uiteindelijk krijg je dan dit ...

Miljoenen mensen hebben genoeg van de islamisering van West-Europa,de terreur, geweld en onveiligheid

Echt van verschieten doe ik daat bwel niet van, van dat soort van berichten die met de dag in stijgende lijn gaan.
De nodige mistypo's 'sierden' mijn reactie.

Ik probeer nog eens

Echt van verschieten doe ik daar wel niet van, van dat soort van berichten, die met de dag in stijgende lijn gaan.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2021 om 23:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2021, 06:57   #83
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

De invloed van de Islam is de laatste jaren duidelijk voelbaar.

Citaat:
Veel mensen zien dat Europa steeds verder islamiseert. Hele wijken en soms steden veranderen in kasbah’s: door de islam ommuurde vestingen waar het christendom en judaïsme zijn verdreven. De islam maakt er zelf ook geen geheim van dat hij de wereld wil veroveren en precies die boodschap heeft met name Erdo?an regelmatig verwoord. Vele honderdduizenden moslimmigranten komen er jaarlijks bij en die ondermijnen het ’Europese gevoel’, het gevoel dat, hoewel er verschillen zijn tussen Europese landen, je je tóch ergens in Europa bevindt en NIET in Noord-Afrika of het Midden Oosten, waar vanaf minaretten wordt opgeroepen tot Middeleeuwse gewoontes en gebeden.
BRON

Jan Leyers zocht het uit probeerde duidelijkheid te scheppen?

Jan Leyers: "Hoe moslims in Europa zich voelen, verschilt enorm van land tot land"

Bij onze noorderburen was G. Wilders van mening dat er in het Nederlandse Parlement géén hoofddoeken thuishoren.

Vrij snel kreeg hij dan ook lik op stuk:

Moralistische zeurkous Jesse Klaver (GL) beschuldigt Geert Wilders (PVV) van “islamofobe haat” na hoofddoektweet

BRON

Hoe dit alles verder gaat aflopen daar heb ik géén goed oog in.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be