Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2021, 10:52   #21
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is jammer dat Valerie Van Peel me gevraagd heeft om gewoon terug VB te stemmen in plaats van op de N-VA, anders had ik volgende keer op Theo gestemd.
Waarom zou Valerie Van Peel dergelijke stupide suggestie doen? Ik denk dat je ons blaasjes wijsmaakt.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 10:55   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Waarom zou Valerie Van Peel dergelijke stupide suggestie doen? Ik denk dat je ons blaasjes wijsmaakt.
Neen, ik heb haar op TV, in een show waar ze mee aan tafel zat, duidelijk horen uitleggen dat de N-VA die stemmen van ex-VB stemmers niet wou. Die mochten terug op het VB stemmen.

Nu, je gelooft me waarschijnlijk niet, maar dat maakt weinig uit, iedereen zijn mening.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 11:06   #23
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, ik heb haar op TV, in een show waar ze mee aan tafel zat, duidelijk horen uitleggen dat de N-VA die stemmen van ex-VB stemmers niet wou. Die mochten terug op het VB stemmen.

Nu, je gelooft me waarschijnlijk niet, maar dat maakt weinig uit, iedereen zijn mening.
Met deze uitleg kan ik leven. Je oorspronkelijk bericht gaf me de indruk dat Valerie je dat persoonlijk gevraagd had. Sorry daarvoor.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 11:09   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Met deze uitleg kan ik leven. Je oorspronkelijk bericht gaf me de indruk dat Valerie je dat persoonlijk gevraagd had. Sorry daarvoor.
Ik voelde me persoonlijk aangesproken, dat wel, maar het was niet de bedoeling van de indruk te wekken dat ze me dat persoonlijk gevraagd had.

Alleszins, de verkiezing na de uitzending is de N-VA gezakt en het VB terug gestegen.

Ik heb toen nog tegen schoof gezegd dat die stemmen nooit meer terug komen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 mei 2021 om 11:10.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 11:24   #25
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niet alleen Theo Francken gaat in de fout. Zelfs jong NVA-ers laten zich niet van hun mooiste kant zien:



"VUB start tuchtprocedure tegen leden Jong N-VA VUB."
"De VUB start een tuchtprocedure tegen studenten van Jong N-VA VUB. Die hielden zich ’s nachts bezig met het stelen van spandoeken van sans papiers om er vervolgens mee te pronken op sociale media. Het incident leidde ook tot een kort maar verhit debat in het Vlaams Parlement."
Big deal. Jong N-VA VUB is niet lang geleden opgericht en kan hoogstens een paar tientallen leden hebben. Bovendien gaat het om spandoeken van mensen die hier feitelijk niet mogen zijn. Toch vind ik de actie niet kunnen. Maar ik denk dat je die gastjes niet viseert dan wel de partij N-VA. Zo ken ik je.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 12:27   #26
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niet alleen Theo Francken gaat in de fout. Zelfs jong NVA-ers laten zich niet van hun mooiste kant zien:



"VUB start tuchtprocedure tegen leden Jong N-VA VUB."
"De VUB start een tuchtprocedure tegen studenten van Jong N-VA VUB. Die hielden zich ’s nachts bezig met het stelen van spandoeken van sans papiers om er vervolgens mee te pronken op sociale media. Het incident leidde ook tot een kort maar verhit debat in het Vlaams Parlement."

Apache, 6 mei)
Waar ging Theo in de fout? Of wacht, ik had wel kunnen raden dat u deze farce wel weer ok vindt zeker? Fan van Rusland en China?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 12:44   #27
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waar ging Theo in de fout? Of wacht, ik had wel kunnen raden dat u deze farce wel weer ok vindt zeker? Fan van Rusland en China?
Wanneer hij gedurende drie maanden 20% van zijn parlementaire wedde verliest, zal dat niet zijn omdat hij met een ijsje gemorst heeft.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 mei 2021 om 12:46.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 13:29   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wanneer hij gedurende drie maanden 20% van zijn parlementaire wedde verliest, zal dat niet zijn omdat hij met een ijsje gemorst heeft.
omdat hij zaken getweet heeft, die in het verleden zelfs door kranten werden gepubliceerd. Als ge echt een hond wil slaan, vindt ge altijd wel een stok.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 14:07   #29
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wanneer hij gedurende drie maanden 20% van zijn parlementaire wedde verliest, zal dat niet zijn omdat hij met een ijsje gemorst heeft.
Uiteraard niet. Hij wordt geweerd omdat de meerderheid dat beslist. Dat is niet meer en niet minder dan het buitenspel zetten van de oppositie. Dat heeft niets te maken met iets verkeerd doen hé. De meerderheid heeft beslist dat Francken geen oppositie mag voeren, zo simpel is dat. Het is niet dat daar een objectieve rechtspraak van is hé. Neen, zijn tegenstanders vinden hem lastig, dus ze zwieren hem buiten. Tot zover onze democratische rechtsstaat.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 14:24   #30
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Uiteraard niet. Hij wordt geweerd omdat de meerderheid dat beslist. Dat is niet meer en niet minder dan het buitenspel zetten van de oppositie. Dat heeft niets te maken met iets verkeerd doen hé. De meerderheid heeft beslist dat Francken geen oppositie mag voeren, zo simpel is dat. Het is niet dat daar een objectieve rechtspraak van is hé. Neen, zijn tegenstanders vinden hem lastig, dus ze zwieren hem buiten. Tot zover onze democratische rechtsstaat.
Ik denk dat het een goed voorbeeld voor iedereen die het in zijn hoofd krijgt nog dingen ongestraft te lekken die niet mogen gelekt worden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 14:30   #31
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ook verliest Francken ook nog drie maanden lang 20 procent van zijn parlementaire vergoeding.
Maar een oplichtster als dat krulkonijn die zich daar nooit laat zien blijft wel haar volledige vergoeding trekken .

https://www.hln.be/binnenland/theo-f...WNp5wHLaX_OwLk
Het is niet de eerste keer dat Theo zijn mond niet kan houden.

Er moest iets gebeuren hé.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 14:50   #32
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat het een goed voorbeeld voor iedereen die het in zijn hoofd krijgt nog dingen ongestraft te lekken die niet mogen gelekt worden.
Sluit dan maar alle kranten-redacties
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:02   #33
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, ik heb haar op TV, in een show waar ze mee aan tafel zat, duidelijk horen uitleggen dat de N-VA die stemmen van ex-VB stemmers niet wou. Die mochten terug op het VB stemmen.

.
Heb ik haar ook zien/horen zeggen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:07   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het is niet de eerste keer dat Theo zijn mond niet kan houden.

Er moest iets gebeuren hé.
Madame Dedonder heeft op het nippertje WOIII kunnen vermijden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:16   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Waarom zou Valerie Van Peel dergelijke stupide suggestie doen? Ik denk dat je ons blaasjes wijsmaakt.
Wel, als je heel hard aan de haren trekt, dan heeft Valerie dat gezegd.
En nog straffer: ik geef haar daar gelijk in.
Echt-vuil-extremistische mensen, die mogen gerust op het vb blijven stemmen; hun steun hebben wij niet nodig.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:17   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Met deze uitleg kan ik leven. Je oorspronkelijk bericht gaf me de indruk dat Valerie je dat persoonlijk gevraagd had. Sorry daarvoor.
Wel, Valerie mag mij ook wel eens iets persoonlijks vragen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:21   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Bij wijze van spreken: Theo heeft verklapt dat de minister tijdens een vergadering waar vertrouwelijke militaire zaken besproken worden drie speculooskoekjes in haar koffie gedopt heeft.
En nu zeggen de ps-minister en de ps-kamervoorzitster dat alles wat tijdens een vertrouwelijke vergadering gezegd en gedaan wordt, vertrouwelijk is.
Er zijn al twee kopstukken van de MR die gereageerd hebben dat er overdreven gereageerd is. Maar de link daarvan moet ik terug opzoeken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 15:35   #38
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Den Theo is soms wat te driftig op social media, dat de PS dit met plezier gedaan heeft lijkt me ook een evidentie
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 17:23   #39
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.865
Standaard

Theo is blijkbaar ongeschikt om zich te bevinden in de omgeving van confidentiele informatie en verliest dus een deel van zijn "Federaal Parlementair nut" .Nog niet slecht gezien om te knippen in zijn "loon"...Hopelijk LEERT hij nu eindelijk iets aangaande dat getwitter en getwetter



noot:
Stellen we samen even vast,waarde medeforummers,dat het VLAAMS Parlement dan weer niet zo doortastend optreedt tegen kamerleden die,laat ons zeggen,al ongeveer 6 maanden aan een stuk hun irrelevantie aangaande Parlementair werk aan het bewijzen zijn...

Laatst gewijzigd door kelt : 7 mei 2021 om 17:24.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2021, 17:26   #40
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Theo is blijkbaar ongeschikt om zich te bevinden in de omgeving van confidentiele informatie en verliest dus een deel van zijn "Federaal Parlementair nut" .Nog niet slecht gezien om te knippen in zijn "loon"...Hopelijk LEERT hij nu eindelijk iets aangaande dat getwitter en getwetter

noot:
Stellen we samen even vast,waarde medeforummers,dat het VLAAMS Parlement dan weer niet zo doortastend optreedt tegen kamerleden die,laat ons zeggen,al ongeveer 6 maanden aan een stuk hun irrelevantie aangaande Parlementair werk aan het bewijzen zijn...
In dit geval informatie dat zodanig confidentieel is/was dat in het verleden zelfs de kranten die informatie publiceerden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be