Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2022, 21:05   #601
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.527
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat geeft allemaal problemen, omdat er nogal veel continu gefilmd is. Vroeg of laat moeten de houders van die draden in beeld komen. Bovendien is het dan moeilijk om de juiste bewegingen van "hangende dinges" in orde te krijgen met draden.




De camera beelden zijn het moeilijkste na te doen dacht ik. Voor mij is, als men toch een "beste bewijs" moet hebben, het maanstof het meest overtuigende als enkel element. Dat geeft aan dat alles in vacuum werd opgenomen. Dat op zich is al zo goed als niet te doen.

Het meest overtuigende is waarschijnlijk de grote hoeveelheid technische documentatie van hoe elk detail gedaan werd, maar dat is niet "1 element". Als je de gedetailleerde technische beschrijving hebt van hoe je naar de maan kan gaan, en dat klopt allemaal, wel,... dan houdt niks je tegen om naar de maan te gaan he
De plannen van de maanmodule zijn onvindbaar herinner ik me gelezen te hebben op wikipedia, als ik me niet vergis.

Ach. Geloven in echtheid van data, de selectie die men maakt uit de massa gegevens en de waarde die men eraan hecht heeft meer te maken met wie je bent dan met de feiten op zich. Sta me een mate van scepsis toe, de vrijheid niet te hoeven een positie in te nemen rond dit historisch gegeven.

In het algemeen leven we meer in een leugen dan dat we willen erkennen, verlangend orde in de chaos te zien.

Laatst gewijzigd door Bach : 24 oktober 2022 om 21:05.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 05:25   #602
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat geeft allemaal problemen, omdat er nogal veel continu gefilmd is. Vroeg of laat moeten de houders van die draden in beeld komen. Bovendien is het dan moeilijk om de juiste bewegingen van "hangende dinges" in orde te krijgen met draden.




De camera beelden zijn het moeilijkste na te doen dacht ik. Voor mij is, als men toch een "beste bewijs" moet hebben, het maanstof het meest overtuigende als enkel element. Dat geeft aan dat alles in vacuum werd opgenomen. Dat op zich is al zo goed als niet te doen.

Het meest overtuigende is waarschijnlijk de grote hoeveelheid technische documentatie van hoe elk detail gedaan werd, maar dat is niet "1 element". Als je de gedetailleerde technische beschrijving hebt van hoe je naar de maan kan gaan, en dat klopt allemaal, wel,... dan houdt niks je tegen om naar de maan te gaan he
Waar is die technische documentatie dan naartoe?
“Verloren”. Grootste verwezenlijking van de mens, en ze verliezen de data.
In die wereld bestaan geen “accidentjes” van dat formaat, maar wel corruptie en misleiding.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 07:14   #603
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Mij leek die ring heen en weer te bewegen als 1 op Aarde.
Visueel, zonder te meten, te rekenen.
Daar was je dan mis. Doe het maar eens met een vergelijkbare ring. Dat gaat veel sneller.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 07:15   #604
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Nochtans, stof is klein en onderling gelijk, dat is toch simpeler om te animeren dan een set van complextere figuren?
Tegenwoordig wel ja.

Citaat:
Kijk naar de eerste computerspellekes, dat waren punten en lijnen.
Juist ja. Kijk naar de datum.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 07:19   #605
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De plannen van de maanmodule zijn onvindbaar herinner ik me gelezen te hebben op wikipedia, als ik me niet vergis.
Wel, hier heb je toch wat documentatie he:

https://www.history.nasa.gov/afj/documents.html

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Misschien de blauwdrukken voor de mechanische onderdelen of zo ? Het gaat hier eerder om de beschrijvingen van de principes van elk onderdeel dat een probleem oplost. Als alle problemen tot in de details opgelost zijn, dan is het argument "men kon het niet" natuurlijk zinloos, want men toont U hoe het te doen.

Je moet je eens indenken dat men dat allemaal zou "gefaked" hebben op een manier dat het wel zou werken. Dat is toch zot als idee ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2022 om 07:23.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 07:24   #606
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, hier heb je toch wat documentatie he:

https://www.history.nasa.gov/afj/documents.html

Ik weet niet precies wat je bedoelt. Misschien de blauwdrukken voor de mechanische onderdelen of zo ? Het gaat hier eerder om de beschrijvingen van de principes van elk onderdeel dat een probleem oplost. Als alle problemen tot in de details opgelost zijn, dan is het argument "men kon het niet" natuurlijk zinloos, want men toont U hoe het te doen.

Je moet je eens indenken dat men dat allemaal zou "gefaked" hebben op een manier dat het wel zou werken. Dat is toch zot als idee ?
De hele vluchtdata is weg, zelfs de back up.

Westerse grootmachten staan bol van de leugens, corruptie en misleiden de massa op wereldschaal.
Geloof deze toch niet meer en geloof terug in God, uw Schepper.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 oktober 2022 om 07:26.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 08:38   #607
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De hele vluchtdata is weg, zelfs de back up.
Bijlange niet. Het enige dat per ongeluk gewist is, zijn de originele opnamen van de TV beelden in "speciaal formaat", speciaal formaat dat ze uitgedokterd hadden omdat normale TV signalen teveel bandbreedte nodig hadden. Er waren 2 apparaten in de wereld die de speciaal-formaat TV beelden konden ontvangen en omzetten in beeld op een scherm, en DAT beeld werd gefilmd door "normale" TV camera's op aarde ; DAT is ook wat de wereld is rondgestuurd, en DIE beelden zijn uiteraard bewaard. Maar men had ook de originele data op band genomen, banden die enkel maar konden gelezen worden door die speciale apparaten, en DIE zijn gewist, omdat die deel uitmaakten van "tijdelijke tussenopnames".

Waar dat jammer van is, is dat we vandaag waarschijnlijk uit die speciale-formaat data BETERE beelden hadden kunnen distileren dan wat dat speciale apparaat kon doen destijds. Maar in die tijd had men niet door dat men veel later meer gesofistikeerde dataverwerking kon doen.

De geluidsopnamen van alle conversaties gedurende alle apollo vluchten zijn nog steeds beschikbaar. Die zijn niet gewist.

Daaruit kan je alle vluchtdata extraheren, want alles werd uiteraard mondeling overgedragen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2022 om 08:40.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 08:48   #608
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Bijlange niet. Het enige dat per ongeluk gewist is, zijn de originele opnamen van de TV beelden in "speciaal formaat", speciaal formaat dat ze uitgedokterd hadden omdat normale TV signalen teveel bandbreedte nodig hadden. Er waren 2 apparaten in de wereld die de speciaal-formaat TV beelden konden ontvangen en omzetten in beeld op een scherm, en DAT beeld werd gefilmd door "normale" TV camera's op aarde ; DAT is ook wat de wereld is rondgestuurd, en DIE beelden zijn uiteraard bewaard. Maar men had ook de originele data op band genomen, banden die enkel maar konden gelezen worden door die speciale apparaten, en DIE zijn gewist, omdat die deel uitmaakten van "tijdelijke tussenopnames".

Waar dat jammer van is, is dat we vandaag waarschijnlijk uit die speciale-formaat data BETERE beelden hadden kunnen distileren dan wat dat speciale apparaat kon doen destijds. Maar in die tijd had men niet door dat men veel later meer gesofistikeerde dataverwerking kon doen.

De geluidsopnamen van alle conversaties gedurende alle apollo vluchten zijn nog steeds beschikbaar. Die zijn niet gewist.

Daaruit kan je alle vluchtdata extraheren, want alles werd uiteraard mondeling overgedragen.
De beelden die in een hogere definitie zijn opgenomen, zijn verdwenen.
Waarom? Omdat je in deze tijd de vervalsing erop kan doorprikken. De beelden die nu circuleren zijn aangepast op de leugen. Beetje gelijk de ET, alles dat het tegenspreek moet vernietigd worden.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 10:12   #609
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De beelden die in een hogere definitie zijn opgenomen, zijn verdwenen.
Waarom? Omdat je in deze tijd de vervalsing erop kan doorprikken. De beelden die nu circuleren zijn aangepast op de leugen. Beetje gelijk de ET, alles dat het tegenspreek moet vernietigd worden.
Het zou wel grappig zijn dat ze zelf hogere-definitie beelden gemaakt hebben tijdens het faken die ze dan wissen he

Je begrijpt toch dat de bewering zelf dat ze gefaked materiaal zouden wissen, een contradictie is

"de echte beelden die ze van de maan ontvingen hebben ze gewist omdat we zouden zien dat het fake was".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 10:33   #610
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het zou wel grappig zijn dat ze zelf hogere-definitie beelden gemaakt hebben tijdens het faken die ze dan wissen he

Je begrijpt toch dat de bewering zelf dat ze gefaked materiaal zouden wissen, een contradictie is

"de echte beelden die ze van de maan ontvingen hebben ze gewist omdat we zouden zien dat het fake was".
Ze hebben het in een studio opgenomen en dan vanuit de ruimte uitgezonden.
Maar vandaag zou je zien hoe fake ze zijn. Hebt ge die belichte foto’s uit de eerste versies niet gezien?

Dat werd allemaal getoond in die docu dat ik je deelde, heb je die überhaupt gezien? https://m.youtube.com/watch?v=S1D65NMBfmo
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:23   #611
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze hebben het in een studio opgenomen en dan vanuit de ruimte uitgezonden.
Wow. Straks hebben ze nog astronauten naar de maan gestuurd, om daar het TV station op te stellen die de fake beelden van de maanlanding moest naar de aarde sturen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:26   #612
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het zou wel grappig zijn dat ze zelf hogere-definitie beelden gemaakt hebben tijdens het faken die ze dan wissen he

Je begrijpt toch dat de bewering zelf dat ze gefaked materiaal zouden wissen, een contradictie is

"de echte beelden die ze van de maan ontvingen hebben ze gewist omdat we zouden zien dat het fake was".
Hi La Risch ...
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:32   #613
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Hi La Risch ...
Inderdaad, de logica van de pro-fakers is hilarisch.

Volgens hen zouden de fakers:

1) beweren dat ze opnames hebben gemaakt in een hogere resolutie (waarom zouden ze die bewering maken ?) die ze uiteraard niet hebben.

2) om te verklaren dat ze de beelden niet hebben waarvan ze beweerden dat ze ze gemaakt hadden, moeten ze nu een verhaal bedenken van ze per ongeluk te hebben gewist.

Wat voor een slechte leugenaars zouden die fakers dan wel niet zijn ?

Het ware toch veel eenvoudiger geweest om vol te houden dat de beelden die beschikbaar zijn, gewoon de originele zijn, punt ? Waarom zichzelf in nesten werken door het bestaan van onbestaande opnames uit te vinden, om dan een smoes moeten te bedenken waarom men die niet heeft ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2022 om 12:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:35   #614
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Loud & clear ...
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  309065563_10223234536351720_4217478528549351238_n.png‎
Bekeken: 21
Grootte:  478,2 KB
ID: 116999  

__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 25 oktober 2022 om 12:40.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 12:39   #615
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wow. Straks hebben ze nog astronauten naar de maan gestuurd, om daar het TV station op te stellen die de fake beelden van de maanlanding moest naar de aarde sturen
In een ufo die crashte in Roswell omdat de lunar lander dodelijk had geweest in de Van Ellen gordel.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 25 oktober 2022 om 12:40.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 13:43   #616
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Loud & clear ...
Je valt in herhaling. De Blackbird daar is een toestel uit de jaren 60, waar men tegenwoordig geen versie meer kan van maken. De blackbird II is al in ontwikkeling sinds jaren, en men "verwacht" dat hij in 2030 misschien klaar zal zijn.

Die "today" over dat prentje van die Blackbird is wel heel heel achterhaald.

Ik had ook de concorde aangehaald. Waar zijn de supersonische passagiersvliegtuigen vandaag ?

Maar je had dat al eens als antwoord gekregen:

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=558

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 oktober 2022 om 13:45.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 20:46   #617
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar was je dan mis. Doe het maar eens met een vergelijkbare ring. Dat gaat veel sneller.
Ik weet niet wat die ring was. Die leek me aan dat koordje toch heen en weer te gaan met de snelheid van een kind op een plank die aan koorden hangt onder een bok.
Dus zoals op Aarde, wat dus contrasteerde met de bewegingen die meer door zwaartekracht dan door inertie worden bepaald.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 21:00   #618
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.433
Standaard

https://www.spaceline.org/united-sta...17-fact-sheet/
Citaat:
Apollo 17 was not originally intended to be the last Apollo flight to the Moon. As a severe economic recession dawned and public interest in the lunar missions waned, lunar missions already designated Apollo 18, Apollo 19 and Apollo 20 were canceled.
Eerste keer dat ik dit lees, en heb lang geleden toch veel over Apollo project gelezen, er waren er nog 3 gepland. Verklaart ook die overschot Saturn V.
De show liep ten einde, eerste oorzaak zijnde de olie rantsoeneringen (dat is wat een productie inperking is). En de interesse van het publiek zou ook zijn afgenomen.
Tja, toegenomen, dat zou raar zijn zeker? Ze zouden wel een buitenaards wrak moeten hebben ontdekt, om dat te bewerkstelligen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2022, 21:11   #619
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het grappige is dat de blackbird daar uit de jaren 60 dateert he

https://fr.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_Blackbird

Men maakt nu zo geen vliegtuigen meer.

Er was een opvolger gepland: De SR-72.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_SR-72



Kortom, de opvolger "zou" er kunnen komen in de jaren 2030.


Ander voorbeeld, ook uit de jaren 60:

https://en.wikipedia.org/wiki/Concorde

Men maakt nu geen supersonische passagiersvliegtuigen meer he.
Eeuwen, zelfs millennia, hebben ze er alles aan gedaan om de reistijden te verkorten.
Sinds eind jaren zeventig, doen ze er alles aan om de reistijden te verlengen.
Kijk naar de wegen lol. Je moet eens een Geocart atlaske pakken van enige decennia geleden, je kunt 3 van de 4 trajecten doorschrappen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2022, 07:41   #620
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Eerste keer dat ik dit lees, en heb lang geleden toch veel over Apollo project gelezen, er waren er nog 3 gepland. Verklaart ook die overschot Saturn V.
De show liep ten einde, eerste oorzaak zijnde de olie rantsoeneringen (dat is wat een productie inperking is). En de interesse van het publiek zou ook zijn afgenomen.
Tja, toegenomen, dat zou raar zijn zeker? Ze zouden wel een buitenaards wrak moeten hebben ontdekt, om dat te bewerkstelligen.
Dat is natuurlijk logisch als de enige bedoeling is om een "eerste straffe toer" uit te halen: eens je die uitgehaald hebt, is het nieuwe ervan af, en is er geen reden meer om dat nog meer te doen, vooral als het veel kost. Het is zoals een recordpoging he: het grootste aantal saucissen opeten. Eens je je record hebt laten vastleggen, en eens het volk is komen kijken, ga je daarmee ophouden he, en vooral, het publiek dat al eens gekomen is om vol bewondering te zien hoe je 438 saucissen hebt binnengehaspeld alvorens alles uit te braken, gaat niet nog eens komen "verwonderd zijn".

Dit was grotendeels gewoon zo een 'straffe toer' he. En op een klein aantal wetenschappelijke dingen na, had het voor de rest geen enkel utilitair nut. Het was gewoon de "prestatie zelf" waar het om te doen was. Eens de nieuwigheid en de bewondering van de eerste prestatie voorbij, was 't ermee gedaan.

Het is trouwens ook zo dat iedereen de namen kent van de EERSTE ploeg, en van de anderen die hetzelfde "en nog een beetje straffer" deden, herinnert niemand zich de namen en zo. Enkel apollo 13 had nog een manier gevonden om de show nog eens te stelen. Maar achteraf was het nieuwe eraf.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be