Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 29 november 2022, 13:12   #21
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.638
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
"wij geven onze straten en pleinen niet aan een bende onverlaten” Zei Verlinden. Toen een politieke partij in het verleden iets gelijkaardigs verkondigde en zei dat er voor de politie no-go zones zijn werd er flink met modder gegooid door 'links'. Nu geeft zelfs een politievakbond toe dat er no-go zones zijn.
Natuurlijk moet verlinden niks meer geven, politiekers en justitie hebben de bende onverlaten zelf toestemming gegeven door straffeloosheid om onze straten en pleinen te pakken.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline  
Oud 29 november 2022, 14:06   #22
Patrick M
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2021
Berichten: 764
Standaard

Zou het niet tijd worden dat de autochtone Belgen opstaan en zich verzetten tegen die zogenaamde voetbalsupporters?
Of is dat teveel gevraagd?
Patrick M is offline  
Oud 29 november 2022, 14:18   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M Bekijk bericht
Zou het niet tijd worden dat de autochtone Belgen opstaan en zich verzetten tegen die zogenaamde voetbalsupporters?
Of is dat teveel gevraagd?
Walen en Vlamingen bedoel je?

Die kunnen elkaar niet rieken of zien, totaal tegengestelde culturen.

Er is in Belgie geen eigen volk.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 29 november 2022, 14:18   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M Bekijk bericht
Zou het niet tijd worden dat de autochtone Belgen opstaan en zich verzetten tegen die zogenaamde voetbalsupporters?
Of is dat teveel gevraagd?
Wedden dat de politie die smerige neonazi-autochtone geweldplegers wel achter slot en grendel kan zetten en houden, want de magistratuur smult daarvan, een prima methode om nog eens duidelijk te maken dat ze geen concurentie dulden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline  
Oud 29 november 2022, 15:28   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Een waarheid als een koe in "Doorbraak" :

"De politici van links en het centrum hebben de allochtone stemmen nodig, en de grote diversiteitsdoctrine, door de monarchie sterk gepromoot, moet dit land een schijn van eenheid-in-verscheidenheid geven. Dus moeten we dit soort uitwassen er maar bij nemen"
De nagel op de kop !
daiwa is offline  
Oud 29 november 2022, 18:38   #26
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat wil je, extreemrechtse Marokkanen die extreemrechtse Vlamingen zitten op te fucken.

Extreemrechts feestje.
Eerlijk gezegt vind ik daar niets extreem - rechts-links aan.
Ze mogen wel het label opgespeld krijgen van extreem crapule.


Een etterende buil dat de politiek om hun eigen gesjoemel te verbergen al decennia heeft geknuffeld om de zogezegde “eter- dutsjes” dat verwoord wordt naar geland de politieke steking ….niet om de etterende buil aan te pakken maar om binnen de particratie de andere partijen de huid vol te schelden.

Wat nu al decennia gaande is zonder dat er ook maar iets ondernomen werd. Dan aanstellen van compleet nutteloze >>ambtenaten-kiesvee<< die nooit iets verwezenlijken. >>ambtenaten-kiesvee<< dat steeds beschermd worden en zij die het wel hun werk ter harte nemen worden steeds weer uitgekafferd!!!!!!!

Tijdens de witte woede eiste men hervorming van justitie ( justitie dat nu noch steeds gortig functioneert) >>> maar zij die toen politiek ongebonden werden wel orde handhaafden, de rijkswacht werd naar het stort af gevoerd omdat politiek en de linkse vakbond geen vat had op de rijswacht.

( om er politiek vrij >> hard tegen aan te gaan bestaat in Nederland de Koninklijke Marechaussee als krijgsmachtdeel van Defensie wel!! Ook om de scheiding der machten te beschermen. Terwijl bij ons de politie te herleiden is tot speelbal is van burgemeesters en vakbonden)

Dus niet zij die het doen / verwezenlijken worden gesteund, in tegen deel ze worden steeds weer in totaliteit vergruist. Er worden alleen steeds meer >>ambtenaten-kiesvee<< geplaatst om kiesvee voor de partijen te bewerkstelligen.

Kinderkribbe smeekt om helpend personeel …. Politiek stelt >>ambtenaten-kiesvee<< aan als kinderkribbe politie!!! Geen politiek actie om meer kinderkribbe personeel ter hulp te snellen door meer helpende handen.

Verplegend personeel, ouderen zorg, invaliden zorg, …. er worden >>ambtenaten-kiesvee<< aangesteld om te onderzoeken dat het in de medische verzorging sector, de ouderen zorg, de invaliden zorg goed verloopt maar geen extra personeel waar al jaren om gevaagd word. Dus mensen die het moeten verwezenlijken komen er niet, komen er nooit.

De scholen….. idem. De politiek zelf steeds meer>>ambtenaten-kiesvee<< Terwijl steeds duidelijker word dat die totaal niet verwezenlijken, oplossen of verbeteren.

Integendeel hoe meer gezagvoerder hoe groter de onmacht chaos omdat de vips alleen voor zichzelf zorgen dus voor hun >>ambtenaten-kiesvee<< in wisselwerking, zelfs met voetbal kan niets meer verwezenlijken worden door dit land, pffffffff dat financieel bankroet is maar waar de burger de hoogste belastingen betalen ter wereld ... wegens >>ambtenaten-kiesvee<<

Gisteren avond werd bij Phara de Aguirre De Afspraak >>>
heel duidelijk, tot verschillende keren werd herhaald dat het crapule leger van 200 personen bekend is bij politie, bij parket, bij justitie maar dat er al 20 jaar niets tegen die etterende samenleving buil NIETS ondernomen word.
Even oppakken en totaal nutteloos dossier opstellen en ze worden weer losgelaten is de constant!
In de video verwoord de moslim wat wij “de burger in dit land” al 20 jaar niet mag zeggen!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline  
Oud 29 november 2022, 20:41   #27
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Walen en Vlamingen bedoel je?

Die kunnen elkaar niet rieken of zien, totaal tegengestelde culturen.

Er is in Belgie geen eigen volk.
Nuance. U kan de Walen - en de Franstaligen in het algemeen - helemaal niet rieken of zien. Ik heb in bedrijven gewerkt, waar Vlamingen en Franstaligen samenwerkten, en er waren nooit problemen tussen de gemeenschappen.
Er zijn wel mensen zoals u die stereotypes over de Franstaligen hebben, of die hem niet kunnen rieken of zien. Uw reactie hier is gewoon wat u over de Franstaligen denkt. Het is niet voor niets dat u over "anti-Vlaamse partijen" spreekt terwijl ze helemaal niet tegen Vlaanderen zijn.

Het probleem voor mensen zoals u, is dat uw gedachte geen effect heeft. Meer en meer Franstaligen verhuizen zelfs naar Vlaanderen, het is een feit. Ik ken zelfs Franstaligen die nu in het verre Vlaamse platteland wonen, waar er helemaal geen faciliteiten zijn en we zijn zeer ver van Vlaams-Brabant. En weet u wat? Ze voelen er zich prima! Ja, u hebt het goed gehoord : prima!

Het feit dat u ze helemaal niet kan rieken of zien, is van geen belang. Uw frustratie nog minder. Met een zeer sterke Franstalige aanwezigheid in uw buurt zou u misschien in depressie of paranoïa vallen. Maar bon, u bent MAAR een mens die de Franstaligen helemaal niet kan rieken of zien. Niets anders.
Everytime is offline  
Oud 30 november 2022, 09:14   #28
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Geen reactie op wat ik schreef.
De waarheid kwetst blijkbaar.
Everytime is offline  
Oud 30 november 2022, 09:27   #29
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.370
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Geen reactie op wat ik schreef.
De waarheid kwetst blijkbaar.
Neen, het is off topic.

En de waarheid, da's wat iemand gelooft.
U gelooft zeer sterk in uw groot gelijk.

Maar dat de Islam een religie is die haat als prima middel ziet om meer mensen te bekeren, da's geen waarheid die ik verzonnen heb.

En daar gaat de basis van dit topic rond.
Een hekel hebben aan "ons".
En met "ons" bedoel ik "westerse" de dhimmies en de heidenen.


Niet over uw gezeur over stereotypen.
Dat de hoofdmoot van het communautaire gezeik politiek opgeklopte rommel is, tja, da's gewoon een methode om meer postjes te creeëren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline  
Oud 30 november 2022, 09:37   #30
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.896
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, het is off topic.

En de waarheid, da's wat iemand gelooft.
U gelooft zeer sterk in uw groot gelijk.

Maar dat de Islam een religie is die haat als prima middel ziet om meer mensen te bekeren, da's geen waarheid die ik verzonnen heb.

En daar gaat de basis van dit topic rond.
Een hekel hebben aan "ons".
En met "ons" bedoel ik "westerse" de dhimmies en de heidenen.


Niet over uw gezeur over stereotypen.
Dat de hoofdmoot van het communautaire gezeik politiek opgeklopte rommel is, tja, da's gewoon een methode om meer postjes te creeëren.
Ik reageerde gewoon over de boodschap van Xenophon, die beweert dat Franstaligen en Vlamingen elkaar niet kunnen rieken of zien.
Hij neemt zijn eigen visie als algemene waarheid terwijl dit helemaal niet het geval is.
Everytime is offline  
Oud 30 november 2022, 09:43   #31
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik reageerde gewoon over de boodschap van Xenophon, die beweert dat Franstaligen en Vlamingen elkaar niet kunnen rieken of zien.
Hij neemt zijn eigen visie als algemene waarheid terwijl dit helemaal niet het geval is.
Juist. Ik werk liever met Franstaligen dan met Vlamingen. Franstaligen hangen meer aan elkaar, Vlamingen steken u met plezier het mes in de rug als ze denken dat ze er zelf beter van worden.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline  
Oud 30 november 2022, 09:52   #32
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.863
Standaard

Dubbel bericht.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=267138
Geen aanzet tot discussie.
Fout subforum.
Pontifex is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be