Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2020, 09:58   #81
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Een dikke hypocriet van de zuiverste linkse soort is die kerel. In plaats van continu naar anderen te wijzen zou hij beter eens bij zichzelf beginnen en een stap opzij zetten.
Er zijn naast hemzelf nog 2 experts uit de Celeval adviesraad gestapt.
De experten zowel als de politici houden hun kritiek beter binnenskamers.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 10:06   #82
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Nog even en we mógen zelfs geen mondmasker meer aandoen in de openbare ruimte kan ik me voorstellen in dit land. Dan weet je volksscontrole primeert op volksgezondheid.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 10:08   #83
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Er zijn naast hemzelf nog 2 experts uit de Celeval adviesraad gestapt.
De experten zowel als de politici houden hun kritiek beter binnenskamers.
Ze zijn er niet uit gestapt, ze zijn er uit gezet. Naar eigen zeggen omdat ze te kritisch waren maar volgens mij omdat ze te mediageil zijn en daardoor telkens doen alsof zij van alles en nog wat te zeggen hebben.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 10:09   #84
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
100 jaar ervaring met deze pandemie? Waarom moet hij zichzelf dan sinds begin maart elke keer weer gaan corrigeren onder het mom van voortschrijdend inzicht en de dooddoener dat dit een virus is dat zich soms wel zeer raar gedraagt? Neen beste Marc, ook u hebt geen ervaring met dit virus en ook u zegt maar wat. De Zweedse virologen beseften dat tenminste en hebben ervoor geopteerd om geen ingrijpende aanpassingen te doen zonder er de gevolgen van te kennen. Dat werpt nu zijn vruchten af terwijl de rest van Europa radeloos voor zich uit zit te staren en een nieuwe golf gaat mogen verwerken.
Wat echt speelt is dit

Citaat:
Met de lock-down en alle andere maatregelen in te voeren, is men aan iets begonnen waar men geen uitweg voor heeft.

Zonder vaccin de maatregelen laten varen, is tegen de maatschappij zeggen, "Kijk mensen, we hebben jullie nu toch goed liggen, we hebben de economie vernield, we hebben de maatschappij vernield, we hebben het land in grote schulden gebracht, we hebben de toekomst van verschillende generaties in de vernieling geholpen, maar eigenlijk was dat allemaal niet nodig geweest.
Maar het ging ons wetenschappers, laboranten, artsen en verpleegkundigen om geld dat we wilde loskrijgen van de politici en de aanvaarding van de maatschappij dat we dat geld blijvend gaan krijgen."

Eens er een vaccin is, kan men de schuld op een epidemie afschuiven op een slecht werkend vaccin of op de burger die maar moet aanvaarden dat niet iedereen te redden is.
En kunnen de verantwoordelijken verder hun handen in onschuld wassen voor de doden die vallen nadat er een vaccin is.
https://forum.politics.be/showthread...=255142&page=2


Maar Dictator MVR is vooral boos omdat hij uit de adviesraad is gezet.
Dit samen met al de andere onheilsexperten.

Citaat:
Maar brengers van slecht nieuws aan de kant zetten, is nooit verstandig. Beleidsmakers die meegaan in open brieven, experten opzijschuiven en meer aandacht hebben voor de regeringsformatie dan voor het virus
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...orie~a7e5d685/

Dicator MVR is er als de dood bang voor dat er een andere regering komt, want die kan het huidige Coronabeleid zonder schade aan zichzelf toe te brengen, naar de vuilbak verwijzen
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 10:40   #85
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
2

Kijk maar:

COVID-19 test kit is produced by: A legal manufacturer under the Viet A Technology Corporation, 378A/8 Ho Van Hue Str., Ward 9, Phu Nhuan district, Ho Chi Minh City, 725600, Viet Nam;

- Authorized representative: REDCLIFFE BIOSCIENCE HOLDINGS LIMITED, 21 Mayfields, Sindlesham, RG41 5BY, United Kingdom.

The product has obtained a CE marking pursuant to the EU’s directive on laboratory diagnostic medical devices (98/79/EC), which is equivalently stipulated in the UK’s law (the Medical Devices Regulations 2002 – SI No. 618, as amended).

By obtaining a CFS, this SARS-CoV-2 test kit can be sold freely in all member countries of the European Economic Area (EEA), including the UK.

According to Viet, after earning the certification from by the UK Department of Health and Social Care, the product had been exclusively ordered by many partners for distribution in the UK, India, Mexico, the United States and some countries in Europe.

He said that a kit consists of 50 tests and can be used 50 times, meeting all criteria on virus sensitivity, specificity and accuracy. The full timescale for the test kit to produce the result, either negative or positive for SARS-CoV-2, is more than 2 hours.


Kijken we een tikkeltje verder:

Currently, QIAGEN is on track to ship QIAstat-Dx testing kits to public health institutions in other regions, including Europe, South-East Asia and the Middle East. Notably, the QIAstat-Dx system was introduced in Europe in 2018, after receiving the CE mark. The system was also cleared by the FDA in mid-2019.
man

het platform is door Qiagen gelanceerd in 2018, de testkit zelf voor corona in maart 2020
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 11:13   #86
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
man

het platform is door Qiagen gelanceerd in 2018, de testkit zelf voor corona in maart 2020
Niet op reageren, Anders staat deze draad straks ook vol met zo'n lijsten.

Mambo wil enkel koste wat kost, aantonen en bewijzen dat Covid-19 reeds in 2016 werd ontwikkeld door de overheden om de maatschappij te kunnen vernietigen en de mens te kunnen uitroeien.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 11:16   #87
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
man

het platform is door Qiagen gelanceerd in 2018, de testkit zelf voor corona in maart 2020
En wanneer hadden ze volgens u hun ce label ?

__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 11:19   #88
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Niet op reageren, Anders staat deze draad straks ook vol met zo'n lijsten.

Mambo wil enkel koste wat kost, aantonen en bewijzen dat Covid-19 reeds in 2016 werd ontwikkeld door de overheden om de maatschappij te kunnen vernietigen en de mens te kunnen uitroeien.
Tja.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 13:46   #89
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Aan die uitspraak denk ik ook telkens wanneer hij nog maar eens te gast is in het journaal. Men blijft de man etaleren als zijnde het alleswetende orakel; maar dat hij als zogenaamd expert het virus en vooral de impact ervan meer dan onderschat heeft, wordt voor het gemak maar al te graag vergeten.
²
kort samengevat MvR wil in de aandacht blijven en dat lukt alleen met doomsday preken...
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:25   #90
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Nog even en we mógen zelfs geen mondmasker meer aandoen in de openbare ruimte kan ik me voorstellen in dit land. Dan weet je volksscontrole primeert op volksgezondheid.
Dat is effectief zo. Volgens de wet moet je gezicht herkenbaar zijn op openbare plaatsen dus als de pandemie voorbij is mag je je gezicht niet meer bedekken.

Dat wordt nog lachen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:27   #91
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Nog even en we mógen zelfs geen mondmasker meer aandoen in de openbare ruimte kan ik me voorstellen in dit land. Dan weet je volksscontrole primeert op volksgezondheid.
Ik hoop dat we zo snel mogelijk terug naar die toestand keren.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:29   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik hoop dat we zo snel mogelijk terug naar die toestand keren.
Ik vind dat ook eigenlijk verkeerd. Als je een masker wil opzetten omdat je niet besmet zou willen geraken, of omdat je denkt dat je besmettelijk bent (griep of zo) lijkt het mij logisch om U natuurlijk vrij te laten. In de twee richtingen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 14:57   #93
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
²
kort samengevat MvR wil in de aandacht blijven en dat lukt alleen met doomsday preken...
Links-extremisten geilen op macht en onderdrukking van het volk.
Voorbeelden genoeg;
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:14   #94
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vind dat ook eigenlijk verkeerd. Als je een masker wil opzetten omdat je niet besmet zou willen geraken, of omdat je denkt dat je besmettelijk bent (griep of zo) lijkt het mij logisch om U natuurlijk vrij te laten. In de twee richtingen.
Citaat:
Sinds 2011 is het overal in België strafbaar om zich op publiek toegankelijke plaatsen te begeven met het gezicht geheel of gedeeltelijk bedekt of verborgen.
In feite is het dragen van een mondmasker strafbaar in belgie. Maar goed, of zaken wel of niet wettelijk zijn doet er natuurlijk al enkele maanden niet meer toe.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:36   #95
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Maskers werken niet.
Iedereen draagt het en de cijfers stijgen.

Aldus?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:38   #96
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Maskers werken niet.
Iedereen draagt het en de cijfers stijgen.

Aldus?
Volgens de berichtgeving zouden mensen vooral besmet raken bij vrienden en familie en daar worden geen maskers gedragen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 16:40   #97
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Volgens de berichtgeving zouden mensen vooral besmet raken bij vrienden en familie en daar worden geen maskers gedragen.
Gelukkig dat we dat nog hebben
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 17:34   #98
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Volgens de berichtgeving zouden mensen vooral besmet raken bij vrienden en familie en daar worden geen maskers gedragen.
Die zijn niet ziek.
Dus dat kan ook niet.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 17:43   #99
Kylero
Gouverneur
 
Kylero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 juli 2012
Berichten: 1.217
Standaard

Niets persoonlijk tegen MVR als viroloog. Die kerel zal zijn job wel kennen.... Maar het is wel zo dat hij mensen 'waaronder ikzelf' flink op de zenuwen kan werken met zijn uitspraken en beweringen.
__________________
The world is pregnant with lies
Kylero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2020, 17:47   #100
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Maskers werken niet.
Iedereen draagt het en de cijfers stijgen.

Aldus?
Meer en betere maskers natuurlijk.
Ofwel gewoon liegen dat het toch de bevolking hun schuld is omdat ze die maskers niet (correct) dragen.

Wat ze zeker nooit gaan doen is toegeven dat ze fout zijn.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be