Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: 1 Oktober D-day wordt ..........?
Premier de Croo gaat van start met Vivaldi 1 5,88%
Verkiezingen , na vechtpartij 4 23,53%
De noodregering blijft voor onbepaalde tijd doorgaan 11 64,71%
anders 1 5,88%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 september 2020, 17:07   #41
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Op een congres moeten de leden van de CD&V hun goedkeuring geven over deelname aan de regering ,ik weet niet zeker of dat gaat lukken.En blijven rechtse figuren als De Crem en Bogaert aan boord van het zinkende kalotenbootje?
De Vivaldi-regering: nieuwe gezichten boven ervaring is de leuze, terwijl we met corona zitten en de financieel krater niet te overzien is. Open VLD Egbert Lachaert en Vincent Van Quickenborne duidelijk stellen dat ze met vivaldi willen door gaan tot 2030 (zonder verkiezingen).

De jongskes moeten dus het gezicht van de collaboratie en dictatuur ten voordele van de Franstaligen worden!!!!! Van goede democratische marketing gesproken!?!?

Coens, De Crem, Bogaert die gaan even in retraite …..ze gaan de nieuwkes de hete appels laten uit het vuur halen om de eigen beschadiging te vermeiden.

Wel zullen ze zeker van uit de sjoemel achterkamer sturen wat die jongskes moeten uitvoeren = de maffia aanpak dus, met de peetvaders veilig uit het zicht van pers en TV.

Open Vld en sp.a vooruit-achteruit zouden de zelfde strategie als CD&V willen toepassen, hoppende op een soort teletubbie toestand zoals jaren terug.

Gelet op dat Vivaldi volgens Open VLD Egbert Lachaert en Vincent Van Quickenborne willen door gaan tot 2030 (dictatoriaal zonder verkiezingen zoals ze nu al 1,5 jaar deden) kan het de collaboratie partijen niet schaden als ook deze manipulatie het mislukt lukt.

Omdat mensen die leven op Vlaamse bodem uiteindelijk toch slimmer zijn dan ze denken.... er oooooooit wel nog eens verkiezing komt!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2020, 17:11   #42
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
1 oktober zal het niet zijn..

Het wordt 13 oktober

om deze reden:

Het parlementaire jaar
Het parlementaire jaar, ook wel zitting genoemd, begint de tweede dinsdag van oktober. Dat staat zo in de Grondwet. Het parlementaire jaar begint met de verkiezing van het definitieve Bureau (de voorzitter, de ondervoorzitters, ...).
De eerste vergaderingen zijn gewijd aan de regeringsverklaring. De premier komt in de Kamer het beleid dat zijn regering de volgende maanden wil voeren, toelichten. Nadien volgt er een debat dat gewoonlijk wordt afgesloten met een vertrouwensstemming.
Zeer goed mogelijk dat ze zo mensen die leven op Vlaamse bodem voor voldongen feiten willen plaatsen, om ons nadien tot 2030 te negeren als dood in dit land te behandelen
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2020, 15:00   #43
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Zeer goed mogelijk dat ze zo mensen die leven op Vlaamse bodem voor voldongen feiten willen plaatsen, om ons nadien tot 2030 te negeren als dood in dit land te behandelen
Tegen die tijd bestaat België niet meer.

Laatst gewijzigd door cato : 26 september 2020 om 15:01.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2020, 20:34   #44
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Op een congres moeten de leden van de CD&V hun goedkeuring geven over deelname aan de regering ,ik weet niet zeker of dat gaat lukken.En blijven rechtse figuren als De Crem en Bogaert aan boord van het zinkende kalotenbootje?

De meest leden zijn ja-knikkers.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be