Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 maart 2019, 10:18   #221
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

Een krant waarschuwt voor "oprukkend extreem rechts" .Ik heb totaal geen sympathie voor extreem rechts noch voor extreem links maar ik heb niet de indruk dat de aanslagen, om er maar enkele te noemen, in Parijs, Londen, Barcelona, Madrid, New York en Zaventem , zoals in diezelfde krant geschreven "stoerdoenerij van Jihadisten " kan omschreven worden hoor. Dat dit uiteindelijk verschrikkelijk fout gaat lopen is een zekerheid, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat er al duchtig wraakplannen gaan gemaakt worden.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 10:22   #222
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ik erom feestvier. Maar mijn medelijden met moslims is op zijn allerzachtst gezegd uiterst beperkt. Als zij eens per uitzondering het slachtoffer worden van een daad die zij normaal gezien plegen bij niet-moslims, is het eerlijk gezegd niet iets dat ik nieuwswaardig vind. Op een bepaalde manier krijgen ze een koekje van eigen deeg. U mag dat afkeuren. Maar daarvoor hebben moslims van alle kleuren, maten, soorten en gewichten het tezeer verkorven. Vind ik het leuk dat er zoiets gebeurd is? Nee. Maal ik erom? Nee.
Toen er in Europa aanslagen werden gepleegd was er hier kritiek omdat het moslims totaal onverschillig leek te zijn. Het medelijden met het Westen was " uiterst beperkt".

U doet nu net hetzelfde, eerlijk gezegd maakt het mij niet uit of slachtoffers moslim zijn of niet, terreur is altijd gericht op een bevolking die in wezen niets met conflicten op ideologische basis te maken hebben.

Dat " koekje van eigen deeg" gegeven is wat IS ook als argument gebruikt tegenover het Westen om aanslagen te rechtvaardigen.

Wanneer je dat veroordeeld, geldt het omgekeerd ook, slachtoffers verdienen geen " koekje van eigen deeg" en dat is nooit goed te praten, ongeacht tot welke groep ze behoren.

Waarmee ik niet wil zeggen dat kritiek op een ideologie vaak niet terecht kan zijn, maar problemen moeten beleidsmatige oplossingen vinden en niet door het doden van burgers.

Ik vrees wel dat deze aanslag politiek gerecupereerd zal worden, door kritiek op islam te criminaliseren, wat evengoed fout is.
Kritiek moet kunnen, debat mag hevig zijn, dialoog mag scherp zijn, maar aanslagen en het doden van burgers? Dat is altijd fout, niet goed te praten, ongeacht de motivatie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 10:26   #223
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dergelijke aanslagen zoals die in Nieuw-Zeeland zijn intriest en niet goed te praten maar het is niet meer dan logisch dat dergelijk extreme reacties ontstaan na decennia door de strot geramde multicul, wat eigenlijk ook een vorm van extremisme is.
Correct, hoe erg en intriest het ook allemaal is. Overheden moeten beseffen, dat zij niet eeuwig een bevolking kunnen dwingen om met dergelijke extremistische culturen samen te leven (waar die overheden zelf dan niet aan deelnemen, want welke minister woont er in zo'n islamwijk ?). Rekening houdend met de gigantische overlast van islamieten, hebben de W-Europeanen zich altijd waardig gedragen tav de islam-overlast (autochtonen verhuizen gewoon, waardoor al die islambuurten zich gevormd hebben), maar één wacko volstaat. Er zullen spijtig genoeg nog zulke aanslagen komen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 10:36   #224
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ah bon... enne, wat is zijne leeftijd?
Heb j zat in mijn klas, dezelfde dus. Waarom?

Laatst gewijzigd door Anna List : 16 maart 2019 om 10:37.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 10:59   #225
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
Als ik hier de reacties lees krijg ik de indruk dat sommigen toch zeer selectief verontwaardigd zijn als het terroristische aanslagen betreft.
Ik zie echt geen verschil tussen een fanatieke moslim die erop los begint te schieten in de Bataclan en een fanatieke racist die zijn frustraties in een moskee uitleeft. Beiden hebben ze hun redenen om de anderen te bestraffen en vinden ze dat zij daarin gerust mogen beslissen over leven of dood van mensen die ze zelfs niet kennen.
De terroristen en hun sympathisanten vinden vanzelfsprekend altijd dat de anderen zijn begonnen of dat die inzake geweld meer gescoord hebben. Met dat excuus blijven beide kampen de spiraal van geweld voeden. Niet leuk om in zo 'n verrechtsende maatschappij te leven.
Daar heeft u gelijk in.
Maar wanneer je dit " verrechtsing" noemt, wat dan met links die alle problemen wat samenleven betreft onder de mat schoof en dit blijft doen?


Want dat mechanisme houdt vooral problemen in stand. Beleid hangt vaak samen met macht, en de elitaire club die dit in handen heeft, ( mis) vormt de realiteit naar hun ideologie in plaats van omgekeerd.
Vooral dat proces is hopeloos, en biedt weinig ruimte voor verandering.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:07   #226
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar heeft u gelijk in.
Maar wanneer je dit " verrechtsing" noemt, wat dan met links die alle problemen wat samenleven betreft onder de mat schoof en dit blijft doen?


Want dat mechanisme houdt vooral problemen in stand. Beleid hangt vaak samen met macht, en de elitaire club die dit in handen heeft, ( mis) vormt de realiteit naar hun ideologie in plaats van omgekeerd.
Vooral dat proces is hopeloos, en biedt weinig ruimte voor verandering.
Ik zie hier geen enkele 'linkse' op dit forum die aanslagen door moslims banaliseert of probeert te vergoeielijken.

Ik zie wel een hele hoop alt-righters die proberen deze aanslag goed te praten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:10   #227
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Een logisch gevolg van het gevoerde beleid door politici tegen de wil van de bevolking in. De "open deur" politiek waarbij allerhande mensen van andere culturen en overtuigingen worden binnengelaten en die vervolgens ook nog eens van allerhande voordelen mogen genieten. Dit is een voedingsbodem van conflicten en toenemende spanningen.

Vergelijk het met Duitsland waar Merkel meer dan 1 000 000 asielzoekers liet binnenlopen, waarna rechts en extreem rechts vervolgens een ongeziene opmars maakten.

Los van dit feit importeert men ook externe conflicten naar andere gebieden die daar niets mee te maken hebben zoals tussen Turken onderling of tussen soennieten en sjiieten.

Het gevolg is wel bekend; men gaat extreem rechts aanpakken ... terwijl de echte oorzaak nagenoeg ongemoeid blijft ...
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 16 maart 2019 om 11:10.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:17   #228
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.276
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik mocht niet
Niet de moeite voor 50 doden. Dan ga ik liever met mijn vrouwtje op restaurant, en klinken we een glaasje op de realiteit.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:19   #229
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Correct, hoe erg en intriest het ook allemaal is. Overheden moeten beseffen, dat zij niet eeuwig een bevolking kunnen dwingen om met dergelijke extremistische culturen samen te leven (waar die overheden zelf dan niet aan deelnemen, want welke minister woont er in zo'n islamwijk ?). Rekening houdend met de gigantische overlast van islamieten, hebben de W-Europeanen zich altijd waardig gedragen tav de islam-overlast (autochtonen verhuizen gewoon, waardoor al die islambuurten zich gevormd hebben), maar één wacko volstaat. Er zullen spijtig genoeg nog zulke aanslagen komen.
Dat klopt wat u schreef.

Men had de moslim invasie al veel eerder een halt moeten toeroepen.

Uiteindelijk zijn er mensen die de instroom deftig beu zijn.

Eéntje maakt er al gelijk handig gebruik van om het 'Westen' te veroordelen.

Erdogan boos op 'racistisch Westen'

De Turkse president waarschuwt ervoor dat het gedachtegoed van de daders terrein wint in westerse landen.

Beseft die man wel dat zij zelf de aanleiding geven hebben dat anderen zich racistisch gaan gedragen?

Er zijn tal van andere aanslagen die opgeëist zijn door moslims en waar geen haan meer over kraait op huidig ogenblik.

En ik dacht dat Nieuw Zeeland geen Europa is.

Misschien haalde hij zijn inspiratie voor zijn tekst uit het volgende.

'Aanslagpleger haalde zijn inspiratie uit Europa’

Wat zijn volk in de EU uitsteekt daar zwijgt men in alle talen over.

Vrij recent, trouwfeestjes die voor overlast zorgen, opstand Brederode straat Antwerpen en tal van andere opstanden die alleen maar kunnen toegewezen worden aan zijn eigen volk.

En dan verschiet men er wereldwijd van dat er opstandelingen komen zoals de man (groep) die de moorden pleegde in de moskeeën in Nieuw Zeeland?

Er zullen er nog komen denk ik.

Een moeilijke oefening voor politici wereldwijd om dit in goede banen te leiden, een ware lijdensweg zeg maar.

p.s.

Begrijpt u mij niet verkeerd beste forumleden en lezers altegader: Ik heb er geen probleem mee dat de Islam bestaat en dat er mensen zijn die hun grote boek willen volgen maar in de EU hoort het niet thuis daar de verschillen qua maatschappij & samenleving veel te groot zijn.

En wie gaat er op dat vlak: "Water bij de wijn doen?"

De hamvraag die daarbij rijst is: Moet Europa 'vechten' om te blijven bestaan en niet helemaal overrompeld te worden?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2019 om 11:30.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:21   #230
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.276
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Noem dat zoals je wil. Het is de normale strijd van het leven tegen ander leven. We zijn dat nu al zolang kwijt dat we denken dat ander leven helpen zinvol is.
Het is zinvol. Ik kweek met plezier een kalfje op tot een lekkere biefstuk.

En als ik een modern leven wil leiden, dan heb ik een HELE hoop hulp nodig van mensen die bekwaam zijn. Ook zo'n zinvolle "hulp" aan ander leven.

Om dit argument te demonstreren verwijs ik naar de Amish. Die kunnen in stam/clan/dorpsverband prima hun welvaartspeil behouden.
(die gaan wel geen 7 000 000 000 mensen onderhouden met hun technieken. Die halen misschien 2 000 000 000, en dat dan met regelmatig "magere jaren")Maar ik wil toch net dat tikje meer hoor.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:28   #231
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een krant waarschuwt voor "oprukkend extreem rechts" .Ik heb totaal geen sympathie voor extreem rechts noch voor extreem links maar ik heb niet de indruk dat de aanslagen, om er maar enkele te noemen, in Parijs, Londen, Barcelona, Madrid, New York en Zaventem , zoals in diezelfde krant geschreven "stoerdoenerij van Jihadisten " kan omschreven worden hoor. Dat dit uiteindelijk verschrikkelijk fout gaat lopen is een zekerheid, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat er al duchtig wraakplannen gaan gemaakt worden.
Dat zou best kunnen dat men al met wraakplannen in het hoofd zit al ben ik van mening dat die er niet zullen komen want dan zou het best kunnen dat de landen waartegen de wraakplannen opgezet zijn hun grenzen helemaal sluiten en niemand meer toelaten en de nodige acties gaan ondernemen om sommige tempels af te breken en mensen die er niet horen te zijn de deur te gaan wijzen.

Zo kan men het ook zien misschien?

Het is- en blijft een gevaarlijke situatie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:29   #232
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zie hier geen enkele 'linkse' op dit forum die aanslagen door moslims banaliseert of probeert te vergoeielijken.

Ik zie wel een hele hoop alt-righters die proberen deze aanslag goed te praten.
Daar ging mijn commentaar helemaal niet over.
Wanneer u mijn reacties leest zult u merken dat ik die aanslag wel veroordeel, punt uit.
Mijn commentaar sloeg op mechanismen die bijdragen aan spanning, toenemende haat en de verantwoordelijkheid inzake, van het beleid.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:31   #233
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik zie hier berichten langskomen in de trend van koekje van eigen deeg..

Als ge dan toch die toer opgaat dan zijn de aanslagen op deze 2 moskeeen gewoon verkeerd.

Het waren allesbehalve salafisten zo te zien. Het waren 'gematigde'moslims. Gematigd heb ik tussen aanhalingstekens geplaatst, immers wie is degene die deze stempel mag plaatsen.

#

Salafisten met hun baarden, witte gewaren en niquaabs zouden idd een koekje van eigen deeg hebben gehad - aanslag.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 maart 2019 om 11:33.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:39   #234
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Een logisch gevolg van het gevoerde beleid door politici tegen de wil van de bevolking in. De "open deur" politiek waarbij allerhande mensen van andere culturen en overtuigingen worden binnengelaten en die vervolgens ook nog eens van allerhande voordelen mogen genieten. Dit is een voedingsbodem van conflicten en toenemende spanningen.

Vergelijk het met Duitsland waar Merkel meer dan 1 000 000 asielzoekers liet binnenlopen, waarna rechts en extreem rechts vervolgens een ongeziene opmars maakten.

Los van dit feit importeert men ook externe conflicten naar andere gebieden die daar niets mee te maken hebben zoals tussen Turken onderling of tussen soennieten en sjiieten.

Het gevolg is wel bekend; men gaat extreem rechts aanpakken ... terwijl de echte oorzaak nagenoeg ongemoeid blijft ...
Nee.
Het is geen" logisch gevolg" zoals u omschrijft.

toen in de jaren 60-70 de eerste migranten kwamen, konden zij ( en ik baseer me op gevoerde gesprekken met die generatie moslims) rekenen op heel wat steun van wie in die " aandachtswijken " al woonde, vaak arbeiders of kleine zelfstandigen, bedienden.

Mensen waren dus helemaal niet " tegen" migranten die ze vaak arme sukkelaars vonden en spontaan hulp boden.

Waar wel verzet tegen kwam waren de andere normen en waarden , dat tot uitting kwam in bordjes aan café's bijvoorbeeld met de mededeling" defendeu au nord africans".

Daar was het beleid totaal blind voor, zij zagen migranten als passieve slachtoffers die louter bescherming nodig hadden.
Die tendens bleef bestaan tot heden.

Ondertussen probeerde " rechts" dat spanningsveld evengoed te recupereren door iedere moslim af te schilderen als " parasiet" of" gevaarlijk". Het beleid, rechts of links, draagt dus grote verantwoordelijkheid door de realiteit hoe dan ook aan te passen aan hun ideologie.


Dat deed ontevredenheid, afwijzing, samenlevingsproblemen jarenlang toenemen bij alle bevolkingsgroepen. Ondertussen werd de wereld een dorp waar internationale invloeden steeds meer greep kregen onder bevolkingsgroepen. Dat leidde tot de huidige situatie, niets meer maar ook niet minder.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 11:50   #235
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Een krant waarschuwt voor "oprukkend extreem rechts" .Ik heb totaal geen sympathie voor extreem rechts noch voor extreem links maar ik heb niet de indruk dat de aanslagen, om er maar enkele te noemen, in Parijs, Londen, Barcelona, Madrid, New York en Zaventem , zoals in diezelfde krant geschreven "stoerdoenerij van Jihadisten " kan omschreven worden hoor. Dat dit uiteindelijk verschrikkelijk fout gaat lopen is een zekerheid, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat er al duchtig wraakplannen gaan gemaakt worden.



__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 12:04   #236
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Komt ge daar nu pas achter ? Ik pleit al een tijdje voor het snel verminderen van de wereldbevolking met een factor 100 of zo...

Het klimaat, he !

Die gast haalt nu wel geen factor 100, maar wel een goeie 40, dat is zo slecht nog niet. Als iedereen dat nu eens ging doen, dan was het klimaatsprobleem van de baan, en ons Greta kontent.
Binnen 1 maand, 1 jaar, 5 jaar,... als jij daad bij het woord voegt en die factor 100 waar je voor pleit mee wil bewerkstelligen met actie (net als Brenton), dan zal de media net als nu ook berichten over "...er duiken berichten op verschillende fora op waarin Patrick V. zijn acties aankondigde..."

Where does that leave me?... Moet ik de autoriteiten nu inlichten dat ik een zot op een forum dit soort semi-oproepen zie doen, in de nasleep van een eerder aanslag. Niet echt expliciet, met een vleugje humor om het wat lichtvoetig te maken maar voldoende suggestief ("Will no one rid me of this turbulent priest?").
"We hadden het kunnen weten"? vs. "laat die ietwat kolderieke man maar in z'n fantasie, het is onschuldig?"


Ik vind dit niet onschuldig Patrick. Ik leg het alvast voor aan de admins, voor wat het waard is natuurlijk.
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 12:11   #237
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.577
Standaard

Geobsedeerd door 'omvolking'

Citaat:
Ten grondslag hieraan ligt ook racisme, dat bij Tarrant duidelijk diep verankerd is. Het belangrijkste, schrijft hij: „mijn bloed is Europees”. Tarrant geeft een zeer brede uitleg aan het begrip Europees. Australië en Amerika horen tot de Europese taal en cultuur, stelt hij. Van een smeltkroes van volkeren wil hij niet weten.
Ik denk dat er velen niet van willen weten maar of zijn actie het de juiste oplossing was?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 maart 2019 om 12:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 12:18   #238
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geobsedeerd door 'omvolking'
Ik denk dat er velen niet van willen weten maar of zijn actie het de juiste oplossing was?
Sorry maat, maar:
Citaat:
Ten grondslag hieraan ligt ook racisme, dat bij Tarrant duidelijk diep verankerd is. Het belangrijkste, schrijft hij: „mijn bloed is Europees”. Tarrant geeft een zeer brede uitleg aan het begrip Europees. Australië en Amerika horen tot de Europese taal en cultuur, stelt hij. Van een smeltkroes van volkeren wil hij niet weten.
Dat klink als even hard en ziekelijk inteelt gedrag als de semietische voddekop extremisten!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 12:26   #239
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Geobsedeerd door 'omvolking'



Ik denk dat er velen niet van willen weten maar of zijn actie het de juiste oplossing was?
Aan de aboriginals werd toch ook niet gevraagd of zij wel een toevloed van Europeanen wensten in hun gebieden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2019, 12:37   #240
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Wel voor "rechts."..…………….
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be