Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2007, 11:27   #121
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

en toen was het stil...
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 13:01   #122
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Geen van beide. Propaganda-TV is aan mij niet besteed. Als ik écht moet kiezen, zal het VTM zijn. Daar is men net iets objectiever dan op de VRT.
Objectief bestaat niet, tenzij men ervan uitgaat dat god bestaat : die is vanzelfsprekend objectief. De basisgedachte achter de VRT is qua nieuwsgaring de journalistieke vrijheid. Nu is het waarschijnlijk zo dat de scholen mensen opleiden die de wereld vanuit een "mainstream" bril bekijken met na te streven idealen zoals daar zijn armoedebestrijding, verdediging van individuele rechten enz.. Deze aspirant journalisten doen stages, gaan vol enthoesiasme zelf op verkenning in de wereld en komen zoals Rudi Vranckx recent zei tot de conclusie dat er meer overeenkomsten zijn tussen mensen dan verschillen.

Is dit een "objectief" resultaat ? Vanzelfsprekend niet ! Iemand die in een Islamietische staat zoals bv. Maleisië of Lybië is opgeleid tot journalist
of Brazilië enz.. zal heel andere klemtonen op zijn "Weltanschauung" leggen
dan een "Vlaams" journalist... Er is hier wel een streven naar "objectiviteit", wat maakt dat een partij zoals VB redelijk veel aan bod komt in de media.. VB is overigens vertegenwoordigd in de raad van Bestuur volgens democratisch vastgestelde criteria.

Recent maakte el Pesidente Chavez bekend dat in hzet kader van het verhogen van de "objectiviteit" in de media zijn voorhoede van het proletariaat besloot een TV zender uit de ether te halen en hem door een
te vervangen die dichter bij de regeringsstadpunten staat &dus objectiever zou zijn.

Laat ons het woord "objectief" gewoon laten rusten en er ons van bewust zijn dat onze eigen mening subjectief is en als we kennis nemen van meningen van anderen dat ook die subjectief zijn. Ik vrees eigenlijk eerder die journalisten die een discours houden volgens wat zij menen dat een "populaire" mening is en hun eigen stem als zijnde "subjectief" gaan onderdrukken. "Populair" is zo min "objectief" als eender wat, het staan voor eigen meningen zowel voor journalisten als politici is de eerste eigenschap die we moeten waarderen - populistisch haantjesgedrag is verwerpelijk.
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 14:07   #123
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Op welke fora bent u nog actief?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 20:27   #124
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Games.telenet en het forum van mijn Guild Wars guild.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 02:12   #125
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Als je ff de tijd hebt: hier

Dank
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 12:43   #126
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Hoe zie jij jouw God?
Mmmh, een godsbeeld is mijns inziens niet zo makkelijk te begrijpen, aangezien het natuurlijk door en door persoonlijk is. Laat het genoeg zijn te zeggen dat mijn God niet die van het Oude Testament is, niet die God van wraak en woede.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 12:46   #127
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Mmmh, een godsbeeld is mijns inziens niet zo makkelijk te begrijpen, aangezien het natuurlijk door en door persoonlijk is. Laat het genoeg zijn te zeggen dat mijn God niet die van het Oude Testament is, niet die God van wraak en woede.
Heel sober en weinig zeggend antwoord van Maerlant ... zijn we niet gewoon van jou
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 12:48   #128
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik heb het moeilijk om met onbekenden te praten over dingen die zo intiem, zó persoonlijk zijn
Ook valt een gevoel natuurlijk niet zomaar met woorden te beschrijven.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 12:50   #129
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Ik heb het moeilijk om met onbekenden te praten over dingen die zo intiem, zó persoonlijk zijn
Ook valt een gevoel natuurlijk niet zomaar met woorden te beschrijven.
Ik zal de vraag ff anders stellen: Is jou God een 'intelligent wezen'?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 12:59   #130
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Uiteraard.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be