Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2018, 08:12   #41
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Met enige 'graagte' post ik het hier ook maar, daar er in een ander draadje weinig geloofwaardigheid aan gegeven is geweest dat het bestaat maar toch ...

Horror: bizarre soa eet geslachtsdelen weg

Citaat:
Een bizarre seksueel overdraagbare aandoening waart voor het eerst rond in het Verenigd Koninkrijk. Het is een ziekte die ervoor zorgt dat de geslachtsdelen uitbarsten en rotten.

De ziekte komt doorgaans voor in het zuidoosten van India, Zuidoost-Azië, Nieuw Guinea, het Caribisch gebied, Zambia, Zimbabwe, Zuid Afrika, Zuid Amerika (Brazilië, Suriname) en onder de inheemse bevolking van Australië.
Hoog tijd om de grenzen terug dicht te smijten of zou dat wat te voorbarig zijn?

p.s.

De opmars van de aandoening zou die te zoeken vallen in wat er op huidig ogenblik in Parijs bijvoorbeeld aan de gang is?

Parijs is a Crazy Horse?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2018 om 08:15.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 17:41   #42
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Met enige 'graagte' post ik het hier ook maar, daar er in een ander draadje weinig geloofwaardigheid aan gegeven is geweest dat het bestaat maar toch ...

Horror: bizarre soa eet geslachtsdelen weg



Hoog tijd om de grenzen terug dicht te smijten of zou dat wat te voorbarig zijn?

...
Tegen een Seksueel Overdraagbare Aandoening volstaat 'onthouding', niet?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 17:45   #43
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Tegen een Seksueel Overdraagbare Aandoening volstaat 'onthouding', niet?

Bedoel je onthouding van de steeds in populariteit toenemende groepsverkrachtingen ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 17:50   #44
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Bedoel je onthouding van de steeds in populariteit toenemende groepsverkrachtingen ?
Dat ook, uiteraard.

En om die populariteit te doen afnemen, zullen halve maatregelen niet helpen.

Betrapte daders mogen wat mij betreft in het openbaar - dus ook op YouTube te volgen - gecastreerd worden: knip knip, alles eraf.

Liefst zonder verdoving, zodat er zowel beeld als klank beschikbaar wordt.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 26 augustus 2018 om 17:51.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 18:20   #45
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.603
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat ook, uiteraard.

En om die populariteit te doen afnemen, zullen halve maatregelen niet helpen.

Betrapte daders mogen wat mij betreft in het openbaar - dus ook op YouTube te volgen - gecastreerd worden: knip knip, alles eraf.

Liefst zonder verdoving, zodat er zowel beeld als klank beschikbaar wordt.
Dat is misschien nog wel eens een goede oplossing om verkrachtingen te doen afnemen.

Chirurgisch hun instrumentarium er af snijden met de wijze woorden: nu ga je plassen als een vrouw en kan u er elke keer weer over nadenken wat 'uitgestoken' heeft, véél succ6 verder.

Zou best kunnen dat gaat minderen al dat het uit bepaalde hoeken wel tegenstand zal krijgen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 18:43   #46
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Of die "Duitse linkjes" nu helemaal kloppen of niet, iedereen kan vaststellen dat de "migranten" of het zootje gelukzoekers dat daarvoor moet doorgaan onophoudelijk aan het binnenstromen zijn en niets dan kosten en last veroorzaken! Gewoon crimineel tegenover de plaatselijke bevolking en vooral tov de volgende generatie die met die rotzooi zal opgescheept zitten!
Goochel jij maar met je halve procentjes.
Goochel ik maar met mijn halve procentjes? De bewering is dat half Afrika naar Europa komt, ons overspoelt en wij allemaal dood gaan, en het blijkt in werkelijkheid om honderdduizenden mensen te gaan, miljoenen als je over een lang genoege tijd meet, tegen de honderden miljoenen mensen die al in Europa wonen. Dat is een compleet ander verhaal. Dat is als zeggen dat een bokser mij komt slaan terwijl er in werkelijkheid een vlieg tegen mij aan komt vliegen. Het is als zeggen dat het landsnelheidsrecord is gebroken op de Antwerpse ring terwijl er iemand is bekeurd voor een kilometer te hard rijden. Het is als beweren dat grenzen wagenwijd open staan terwijl in werkelijkheid mensensmokkelaars zo moeilijk moeten doen omdat de grenzen zo lastig over te steken zijn. Het is niet hetzelfde. En dat is het punt van dat halve procentje. Als jij beweert dat zeg een begrotingspost van de overheid tweehonderd maal zo groot is als dat hij daadwerkelijk is dan zit je gewoon fout. Dan klopt het beeld dat je voorschotelt niet. Dat is namelijk wat een half procent is, klein.

En dit soort onzin voorkomt dat we de echte discussies kunnen voeren, omdat we blijven steken in het moeten tegenspreken van compleet overdreven doomsday scenario's. En dat terwijl immigratie wel degelijk allerlei effecten heeft, waarvan een deel ook echt wel uitdagingen en problemen zijn.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 augustus 2018 om 18:45.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 18:54   #47
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht


Dus ja, ras en intelligentie hebben ontegensprekelijk met elkaar te maken.
Uw laatste zin is voor mij het beste bewijs dat dit niet klopt.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 18:55   #48
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ontkrachten met argumenten doen we niet meer blijkbaar ?
Hey, mss kan jij zo'n studie dan vinden in het partijblad van Merkel...
Maar je mag anders ook reageren op het wetenschappelijk onderzoek (in die Wiki-link), kwestie van op beide benen te staan, eh.
Er zijn wel van die onderzoeken die beweren dat intelligentie en geslacht ook met elkaar hebben te maken. Dus ik veronderstel dat U er ook van uitgaat dat mannen intelligenter zijn dan vrouwen ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:02   #49
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goochel ik maar met mijn halve procentjes? De bewering is dat half Afrika naar Europa komt, ons overspoelt en wij allemaal dood gaan, en het blijkt in werkelijkheid om honderdduizenden mensen te gaan, miljoenen als je over een lang genoege tijd meet, tegen de honderden miljoenen mensen die al in Europa wonen. Dat is een compleet ander verhaal. Dat is als zeggen dat een bokser mij komt slaan terwijl er in werkelijkheid een vlieg tegen mij aan komt vliegen. Het is als zeggen dat het landsnelheidsrecord is gebroken op de Antwerpse ring terwijl er iemand is bekeurd voor een kilometer te hard rijden. Het is als beweren dat grenzen wagenwijd open staan terwijl in werkelijkheid mensensmokkelaars zo moeilijk moeten doen omdat de grenzen zo lastig over te steken zijn. Het is niet hetzelfde. En dat is het punt van dat halve procentje. Als jij beweert dat zeg een begrotingspost van de overheid tweehonderd maal zo groot is als dat hij daadwerkelijk is dan zit je gewoon fout. Dan klopt het beeld dat je voorschotelt niet. Dat is namelijk wat een half procent is, klein.

En dit soort onzin voorkomt dat we de echte discussies kunnen voeren, omdat we blijven steken in het moeten tegenspreken van compleet overdreven doomsday scenario's. En dat terwijl immigratie wel degelijk allerlei effecten heeft, waarvan een deel ook echt wel uitdagingen en problemen zijn.
Well said dear
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:07   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Uw laatste zin is voor mij het beste bewijs dat dit niet klopt.
Uitstekend, want aangezien je geen enkel tegenargument aanbrengt tov die iq-studie noch van de verwijzing in de wikilink – je weet ntl ook wel dat je er geen hebt -, kan ik er van uitgaan dat die stelling dus wél klopt.
Spijtig Fred, ik had net iets beter van je verwacht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Er zijn wel van die onderzoeken die beweren dat intelligentie en geslacht ook met elkaar hebben te maken. Dus ik veronderstel dat U er ook van uitgaat dat mannen intelligenter zijn dan vrouwen ?
Waarom gooi je het nu over ’n andere boeg ?
Blijf eens ontopic, aub.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:11   #51
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uitstekend, want aangezien je geen enkel tegenargument aanbrengt tov die iq-studie noch van de verwijzing in de wikilink – je weet ntl ook wel dat je er geen hebt -, kan ik er van uitgaan dat die stelling dus wél klopt.
Spijtig Fred, ik had net iets beter van je verwacht.

Waarom gooi je het nu over ’n andere boeg ?
Blijf eens ontopic, aub.
Ach man stop met dat zwartjes bashen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:19   #52
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goochel ik maar met mijn halve procentjes? De bewering is dat half Afrika naar Europa komt, ons overspoelt en wij allemaal dood gaan, en het blijkt in werkelijkheid om honderdduizenden mensen te gaan…
Ja, over halve en véle procentjes gesproken, vooral het aandeel dat je graag negeert:

Een Duitse studie heeft een opmerkelijk verband gevonden tussen de stijging van de criminaliteit in het land en de instroom van vluchtelingen. Het aantal misdrijven steeg in 2015 en 2016 met 10,4 procent en in liefst 92,1 procent van die gevallen was een vluchteling de verdachte.”


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180104_03279856

Als het dan slechts ‘in werkelijkheid om honderdduizenden mensen’ gaat, hoe gaan de criminaliteitcijfers er dan uitzien, wanneer die miljoenen daadwerkelijk hier zullen zijn ?
Citaat:
, miljoenen als je over een lang genoege tijd meet, tegen de honderden miljoenen mensen die al in Europa wonen. Dat is een compleet ander verhaal. Dat is als zeggen dat een bokser mij komt slaan terwijl er in werkelijkheid een vlieg tegen mij aan komt vliegen. Het is als zeggen dat het landsnelheidsrecord is gebroken op de Antwerpse ring terwijl er iemand is bekeurd voor een kilometer te hard rijden. Het is als beweren dat grenzen wagenwijd open staan terwijl in werkelijkheid mensensmokkelaars zo moeilijk moeten doen omdat de grenzen zo lastig over te steken zijn. Het is niet hetzelfde. En dat is het punt van dat halve procentje. Als jij beweert dat zeg een begrotingspost van de overheid tweehonderd maal zo groot is als dat hij daadwerkelijk is dan zit je gewoon fout. Dan klopt het beeld dat je voorschotelt niet. Dat is namelijk wat een half procent is, klein.

En dit soort onzin voorkomt dat we de echte discussies kunnen voeren, omdat we blijven steken in het moeten tegenspreken van compleet overdreven doomsday scenario's. En dat terwijl immigratie wel degelijk allerlei effecten heeft, waarvan een deel ook echt wel uitdagingen en problemen zijn.
De hele onzin om het mislukte immigratieverhaal goed te praten, weegt helemaal niet op tegen het maatschappelijk leed dat hieruit voorkomt, nog gezwegen van de immense kosten om dit beulingverhaal levendig te kunnen houden.
Dat soort van discussie wordt het liefst van al doodgezwegen door de poco’s van dienst.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 augustus 2018 om 22:21.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:20   #53
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ach man stop met dat zwartjes bashen.
Sgreev de razizt...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 22:22   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Sgreev de razizt...
Spreek voor jezelf.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2018, 23:07   #55
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Goochel ik maar met mijn halve procentjes? De bewering is dat half Afrika naar Europa komt, ons overspoelt en wij allemaal dood gaan, en het blijkt in werkelijkheid om honderdduizenden mensen te gaan, miljoenen als je over een lang genoege tijd meet, tegen de honderden miljoenen mensen die al in Europa wonen. Dat is een compleet ander verhaal. Dat is als zeggen dat een bokser mij komt slaan terwijl er in werkelijkheid een vlieg tegen mij aan komt vliegen. Het is als zeggen dat het landsnelheidsrecord is gebroken op de Antwerpse ring terwijl er iemand is bekeurd voor een kilometer te hard rijden. Het is als beweren dat grenzen wagenwijd open staan terwijl in werkelijkheid mensensmokkelaars zo moeilijk moeten doen omdat de grenzen zo lastig over te steken zijn. Het is niet hetzelfde. En dat is het punt van dat halve procentje. Als jij beweert dat zeg een begrotingspost van de overheid tweehonderd maal zo groot is als dat hij daadwerkelijk is dan zit je gewoon fout. Dan klopt het beeld dat je voorschotelt niet. Dat is namelijk wat een half procent is, klein.

En dit soort onzin voorkomt dat we de echte discussies kunnen voeren, omdat we blijven steken in het moeten tegenspreken van compleet overdreven doomsday scenario's. En dat terwijl immigratie wel degelijk allerlei effecten heeft, waarvan een deel ook echt wel uitdagingen en problemen zijn.
Ja, 500 miljoen mensen in de EU en ongeveer 30% ofte 160 miljoen hebben een niet Europese achtergrond als je 3 generaties terug gaat. Elke inwijkeling heeft een 20-voudig effect in slechts enkele generaties, dat gaat goed zolang het niet teveel in 1 keer is en als ze bereid zijn om te mixen.
De moslim invasie is dat niet, het zijn er teveel en zijn te weinig bereid om te mixen, niet meer dan een bende racisten die Europa ons door de strot duwt.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 05:53   #56
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

En onderwijl is men bezig de laatste blanken Afrika uit te pesten. Hoe lang gaat het duren voor ook in Europa de onteigeningen van start gaan ? 100 jaar ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 27 augustus 2018 om 05:54.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 07:22   #57
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
En onderwijl is men bezig de laatste blanken Afrika uit te pesten. Hoe lang gaat het duren voor ook in Europa de onteigeningen van start gaan ? 100 jaar ?
Dat is al begonnen, probeer maar eens als blanke asiel te krijgen. De Zuid-Afrikanen zijn al afgewezen en teruggestuurd.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 18:29   #58
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uitstekend, want aangezien je geen enkel tegenargument aanbrengt
Ach hier 5 seconden googelen en zoveel argumenten als je wil. Ik geef je als je wil nog wel een paar honderd studies daaromtrent.

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/09...nsens-a1591682

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2018 om 18:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 20:00   #59
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.644
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat is al begonnen, probeer maar eens als blanke asiel te krijgen. De Zuid-Afrikanen zijn al afgewezen en teruggestuurd.
Bron ? In Rusland kunnen ze toch al terecht.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2018, 21:49   #60
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ach hier 5 seconden googelen en zoveel argumenten als je wil. Ik geef je als je wil nog wel een paar honderd studies daaromtrent.

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/02/09...nsens-a1591682
Ja, wsl daarom dat quasi heel Afrika en Z-Azie steeds beroep moet doen op westerse ir’s en dito technologie, als het gaat om de uitbouw van ‘n deftige infrastructuur (al doen de Chinezen daar de laatste tijd ook goed aan mee).
Stuwdammen, bruggen, havens en vliegvelden bouw je nu eenmaal niet met ’n mengsel van stro, koeiestront en de zegening van ‘n plaatselijke bushdoctor.

Maar goed, tegen politiek-correcte newspeak is het moeilijk opboksen, maar ondertussen mag je de ‘paar honderd studies’ waarover je beschikt en zgz het tegendeel pleiten – dat dna & iq zgz niet zouden samenhangen - bij deze in de vuilbak gooien:

“The gene hunt finally paid off in May 2017. A Dutch-led study of the genetic makeup of 78,308 people who’d taken tests (including 2,825 of Plomin’s twins) zeroed in on variations in 22 genes linked to IQ scores. By this March, the tally had rapidly risen to 199,000 people and 500 genes. Plomin says a forthcoming report will establish links to 1,000 genes.”

https://www.technologyreview.com/s/6...t-to-take-one/

Binnen enkele jaren zal men in staat zijn om via een dna-test vast te stellen, of een foetus de potentie heeft om later ’n leeghanger te worden of ’n prof in een of ander vakgebied.

Btw, hoeveel afgestudeerde immigranten/vluchtelingen uit bovenvernoemde streken, zijn pakweg de laatste 5 jaar in Europa neergestreken ?
Heb je daar toevallig cijfers over ?
Bij de Duitse Dax-bedrijven zijn ze ‘r ondertussen iets minder over te spreken…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be