Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 2 december 2004, 10:35   #21
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Zeg jongen, aan het stalken of zo?

Kom, ga maar elders zeveren. Bij K&K bijvoorbeeld.
Kim is offline  
Oud 2 december 2004, 10:35   #22
Karel Hendrik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 november 2003
Berichten: 1.022
Standaard Mooi België

De oproep van Yann tot wraak toont aan welk mooi België ons met het BUB te wachten staat.
En de toon "iedere Belg moet..."

Triestig.

Er stopte een lege auto voor het paleis en Yann kwam eruit.
__________________
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008.
Karel Hendrik is offline  
Oud 2 december 2004, 10:35   #23
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dan heeft u de verkeerde conclusies getrokken. U zou misschien beter eens een meeting bijwonen.
Neen danku. Je weet maar nooit wat extremisten als Yann, Bruno, en Hans in petto zouden hebben.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 2 december 2004, 10:36   #24
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Daar zou u nog van opkijken!
Kim is offline  
Oud 2 december 2004, 10:37   #25
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
We zijn hun tergen moe. Alle Belgen moeten alle nummerplaten noteren van automobilisten die enkel de VL als landkenteken kleven. Ook overdreven Vlaams-gezinden (bv. zwarte Leeuw aan woning of in tuin) komen op de lijst.

Tot op de dag van vandaag zijn daar nog geen concrete cijfers over. Nadien spelen we de databank door naar Staatsveiligheid. Ik begin vandaag alvast!

Succes!
Ze moesten je opsluiten en de sleutel weggooien.

Soit, ik begin vandaag met een VL-sticker te gaan kopen en een Leeuw aan m'n raam te hangen.

Misschien draagt dat ertoe bij dat je het gevoel hebt iets nuttigs met je leven te kunnen doen.

Neuroot.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 2 december 2004, 10:42   #26
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de mijne is VB 007
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 10:42   #27
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik studeer rechten, daar zijn de meningen over België verdeeld. Al is een groot aantal studenten voorstander van een federaal België.
Oei, mag je dat wel zeggen dat een groot aantal studenten voorstander van een federaal België.
Of weet je niet wat dit betekent?
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 10:44   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Vrije meningsuiting, weet je!

Ik weet maar al te goed wat de pro's en contra's van een federaal België zijn.

Weet jij überhaupt wel wat een staatsstructuur is?
Kim is offline  
Oud 2 december 2004, 10:45   #29
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Nog niet gestorven voor je vorst en vaderland? Het leven kan toch wel lastig zijn. En dat je dit geluk niet mag meemaken.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 10:45   #30
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Ik heb op mijne fiets een leeuw geplakt maar pech voor u heeft die geen nummerplaat.
Piet Hein is offline  
Oud 2 december 2004, 10:46   #31
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Nog niet gestorven voor je vorst en vaderland? Het leven kan toch wel lastig zijn. En dat je dit geluk niet mag meemaken.
Helaas voor u staat er ook nog altijd BELG op je identiteitskaart... Het leven kan toch wel lastig zijn.
Kim is offline  
Oud 2 december 2004, 10:46   #32
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Vrije meningsuiting, weet je!

Ik weet maar al te goed wat de pro's en contra's van een federaal België zijn.

Weet jij überhaupt wel wat een staatsstructuur is?
Vertel me eens de pro's en de contra's van een federaal Belgie.
Vertel me eens wat een confederatie is.
Als student rechten is dat zeker niet moeilijk. Bewijs nu eens dat je niet debiel bent.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 10:47   #33
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel


Yann gaat eigenhandig zijn troetelkindje - de repressie - op gang trekken. Veel succes gewenst alvast!
Ik weet het, we zijn wat laat. Het VB was vroeger al inventiever met hun "Kosmos".

Wat is er trouwens mis met het verzamelen van gegevens? De Staatsveiligheid heeft haar handen vol met andere vormen van terrorisme, zodus moeten wij onze burgerlijke plicht vervullen en een handje toesteken.

Een verzameling van dergelijke gegevens zou nuttig kunnen zijn voor het in kaart brengen van het flamingantisme in Vlaanderen. Het hoeft geen verdere uitleg dat deze mensen "Staatsgevaarlijk" zijn. Repressief optreden ja, geweld NEEN!

Ik vind trouwens ook niet dat de flaminganten in hun bewegingsvrijheid moeten beperkt worden. Freedom of Speech pour tout le monde!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 10:49   #34
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Helaas voor u staat er ook nog altijd BELG op je identiteitskaart... Het leven kan toch wel lastig zijn.
En denk je dat ik me belg voel omdat het op mijn identiteitskaart staat?
Ik BEN Vlaming en VOEL me Vlaming. En het feodale denken van uw chocoprince kan dat alleen maar bestendigen.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 2 december 2004, 10:52   #35
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Je wilt dus een soort beeldenstorm. Alle symbolen van Vlaanderen vernietigen. Je kan misschien Al Qaida vragen om de Ijzertoren op te blazen. Deze hebben ervaring in het vernietigen van cultuur en geschiedenis.
Geertje is offline  
Oud 2 december 2004, 10:53   #36
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door llore
Yannick,

De staatsveiligheid kent me al. Wat moet ik nu doen? Geef ik alsnog mijn gegevens aan jou door, of volstaat de eerste registratie?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

P.S. O Ja , ik heb ook heel wat vrienden ( de meeste jongeren uit mijn vriendenkring zijn Vlaamsgezind ( je kent ze wel; universitairen). Geef ik hun coördinaten ook aan jou door?
Je kiest wat je doet. Ik vraag geen medewerking van de flaminganten.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 10:54   #37
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Vertel me eens de pro's en de contra's van een federaal Belgie.
Vertel me eens wat een confederatie is.
Als student rechten is dat zeker niet moeilijk. Bewijs nu eens dat je niet debiel bent.
daar ik niet de tijd heb om zeer uitgebreid te zijn, even kort:

pro:

De deelstaten zijn evenwaardig. België treedt nog altijd als één land naar de buitenwereld toe.
Er is een normenhiërarchie aanwezig (als de federatie samenhangend en evenwichtig is)
De Senaat kan meer zijn rol vervullen van bevoorrechte instantie voor de geïnstitutionaliseerde dialoog tussen de Gewesten en de Gemeenschappen.

Contra:

Het federale systeem is nog altijd vrij duur. Een unitair België telt één regering, een federaal België nog altijd zes.

In een confederatie worden naar mijn mening teveel bevoegdheden overgeheveld naar de deelstaten en is er op federaal vlak weinig tot niets meer te zeggen. België is dan ook gewoon een omhulsel in een confederatie en dit zal automatisch tot separatisme leiden.

Laatst gewijzigd door Kim : 2 december 2004 om 11:01.
Kim is offline  
Oud 2 december 2004, 10:54   #38
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Je wilt dus een soort beeldenstorm. Alle symbolen van Vlaanderen vernietigen. Je kan misschien Al Qaida vragen om de Ijzertoren op te blazen. Deze hebben ervaring in het vernietigen van cultuur en geschiedenis.
Waarom alle Vlaamse symbolen? Alleen diegenen die dermate besmeurd en gerecupereerd werden door extreem-rechts. Het enigste wat ik momenteel kan bedenken is inderdaad die Ijzertoren.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 10:57   #39
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik weet het, we zijn wat laat. Het VB was vroeger al inventiever met hun "Kosmos".

Wat is er trouwens mis met het verzamelen van gegevens? De Staatsveiligheid heeft haar handen vol met andere vormen van terrorisme, zodus moeten wij onze burgerlijke plicht vervullen en een handje toesteken.

Een verzameling van dergelijke gegevens zou nuttig kunnen zijn voor het in kaart brengen van het flamingantisme in Vlaanderen. Het hoeft geen verdere uitleg dat deze mensen "Staatsgevaarlijk" zijn. Repressief optreden ja, geweld NEEN!

Ik vind trouwens ook niet dat de flaminganten in hun bewegingsvrijheid moeten beperkt worden. Freedom of Speech pour tout le monde!
Hans heeft het Flamingantisme al lang in kaart gebracht, wist je dat nog niet? Blijkbaar zijn we aan het uitsterven enzo.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 2 december 2004, 10:57   #40
Karel Hendrik
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 november 2003
Berichten: 1.022
Standaard Het vorstenhuis

@Yann.

Het unitaire België werd begraven bij de eerste staatshervorming van 1971.
Deze staatshervroming was ongrondwettelijk want niet in overeenstemming met de verklaring van herziening van de Grondwet van 2.3.1968.

Toch heeft Boudewijn , ondanks zijn eed aan de Grondwet de herziening van zijn handtekening voorzien. Omdat de troon hem meer waard was dan de Grondwet.

Hij heeft meer gedaan: hij heeft Eyskens nadien op basis van zijn Koninklijke macht benoemd tot burgraaf als beloning voor het vernietigen van de unitaire staat.

En die van het BUB zijn dan nog aanhanger van de monarchie?

Wat meer is ze willen nog sterven voor de monarchie.
__________________
Leterme: het splitsen van BHV kost vijf minuten politieke moed. Wat zit achter die uitspraak? Antwoord op 21 juli 2008.

Laatst gewijzigd door Karel Hendrik : 2 december 2004 om 10:58.
Karel Hendrik is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be