Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2011, 22:29   #141
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Dit klopt wat je zegt. Heel veel kapitalisten geloven in god. Alleen zij vermengen het basisidee van het kapitalisme met andere basisideeën, zoals die van het christendom, jodendom of islam. Dit zijn eigenlijk met andere woorden radicale hypocrieten. De moslims doen dit ook. Zij bidden, zij vasten, en zij doen aan bedevaart maar qua economischesysteem, sociaalsystemen implementeren ze die van het kapitalisme, terwijl de islam een eigen economischesysteem kent een eigen strafsystmeen en ga zo maar door. Met andere woorden zij mixen de concepten die voortvloeien uit het basisidee. Wat je hier aan kunt doen is de onjuiste concepten aanvallen en uitleggen wat de juiste concepten zijn. Een voorbeeld: Een moslim die aan rente doet kan niet, hij heeft de verkeerde concept aangenomen, namelijk die van het kapitalisme. De islam verbiedt het om aan rente deel te nemen, dit kan ik bewijzen aan de hand van de koran. En zo ga ik elke onjuiste concept weerleggen, om de zuivere basisidee te behouden.

Met vriendelijke groet,
Zoals jvdb al zei, je hele argument draait rond het feit dat het basisidee van het kapitalisme de ontkenning van god is. Je hebt dit nergens kunnen aantonen.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 22:41   #142
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Mag je nu toch eens beginnen met een tekst aan te halen waarin staat dat het basisidee van het kapitalisme de ontkenning van god is. Theorie en praktijk spreken u tegen.
Als u het goed heeft gevolgd dat moet uw begrijpen dat ik heb gezegd, dat het kapitalisme, zegt: dat het er niet toe doet of god bestaat of niet. En dat het basisidee van het kapitalisme het eigenlijke secularisme is. Het is algemeen bekend dat het westen de evolutietheorie heeft geaccepteerd, als concept. Een aangenomen idee waarin men gelooft. En dit word aan iedereen op school onderwezen.

Citaat:
Het ontstaan van het universum kwam niet uit levensloze materie, u weet blijkbaar niet veel over de oerknal. En recente onderzoeken in abiogenesis spreken u tegen, leven is zeer waarschijnlijk ontstaan door chemische evolutie aka levensloze materie.
Ik hoef niet veel te weten over de oerknal. Ik ben namelijk nog geen wetenschapper, misschien wel dokter. Aangezien uw het zo goed weet, kunt uw mij uitleggen waar deze chemische evolutie aka levenloze materie vandaan komt?

Citaat:
Nogmaals, niet genoeg kennis van de materie.
Dit is geen argumentatie, het ontbreekt een waarom.

Citaat:
Een drogargument niet A, noch B dus C. U weet niet of er een D tot Z is. En u heeft geen bewijs kunnen leveren dat a of B fout zijn.
Dat laat ik aan de mensheid over. Als jij zegt; dat er een D OF E OF F is dan benoem je dat. Echter heb ik zo verlichtend nagedacht dat ik niet verder ben gekomen dan C.

Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door the way you think : 2 april 2011 om 22:47.
the way you think is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 22:46   #143
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Zoals jvdb al zei, je hele argument draait rond het feit dat het basisidee van het kapitalisme de ontkenning van god is. Je hebt dit nergens kunnen aantonen.
Nogmaals het basisidee van het kapitalisme is secularisme.Het doet er niet toe of god wel of niet bestaat. Maar een concept dat is aangenomen door het kapitalisme is dat het leven uit toeval is ontstaan en dit is wat er op scholen en op televisie onderwezen word. Dit zijn ideeën waarin men gelooft. En hierdoor zie je ook dat heel veel mensen geloof niet meer interesseert. Geloof mag zich niet mengen met het leven, geloof moet op scholen verboden worden etc.
Het is een concept dat resulteert uit het basisidee als je er verlichtend over nadenkt. En dit is in mijn ogen ook de oorzaak waarom zoveel christenen hun geloof hebben verlaten en zich atheïst hebben verklaard.

Ik zeg daarom altijd als grap. Noem de verschillen tussen een atheïst en christen? Die zijn er niet Behalve dat de christen een kruis draagt en zondag naar de kerk gaat.

met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door the way you think : 2 april 2011 om 22:53.
the way you think is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 22:46   #144
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Neen Westerlingen zijn slim genoeg om niet in sprookjes van een woestijnrover te geloven
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 22:48   #145
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Nogmaals het basisidee van het kapitalisme is secularisme.
Waar haalt u dat vandaan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:01   #146
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Als u het goed heeft gevolgd dat moet uw begrijpen dat ik heb gezegd, dat het kapitalisme, zegt: dat het er niet toe doet of god bestaat of niet. En dat het basisidee van het kapitalisme het eigenlijke secularisme is. Het is algemeen bekend dat het westen de evolutietheorie heeft geaccepteerd, als concept. Een aangenomen idee waarin men gelooft. En dit word aan iedereen op school onderwezen.
Ik zal nog eens iets zeggen, in het kapitalisme doet men geen uitspraak over godsdienst. Het doet er inderdaad niet toe of je gelooft in een god of niet omdat dit vrij irrelevant is in zo'n systeem.

Evolutie is een theorie (dat is twee stappen verder als de concept-fase) en wordt gesteund door een enorme poel bewijzen experimenten en feiten. Het is geen kwestie van geloof.

Citaat:
Ik hoef niet veel te weten over de oerknal. Ik ben namelijk nog geen wetenschapper, misschien wel dokter. Aangezien uw het zo goed weet, kunt uw mij uitleggen waar deze chemische evolutie aka levenloze materie vandaan komt?
Materie werd pas gevormd na de oerknal, de manier waarop kan u zelf opzoeken, de links op de Engelstalige wiki verwijzen u naar de gepaste studies. Als dokter moet je daar toch je weg kunnen vinden.

Citaat:
Dat laat ik aan de mensheid over. Als jij zegt; dat er een D OF E OF F is dan benoem je dat. Echter heb ik zo verlichtend nagedacht dat ik niet verder ben gekomen dan C.
Dat u of ik niet op een CDEFG kunnen komen wil niet zeggen dat die er is, noch heeft u bewijs kunnen geven dat A of B foutief zijn.

Verlichtend nagedacht, HA.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:04   #147
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Nogmaals het basisidee van het kapitalisme is secularisme.Het doet er niet toe of god wel of niet bestaat. Maar een concept dat is aangenomen door het kapitalisme is dat het leven uit toeval is ontstaan en dit is wat er op scholen en op televisie onderwezen word. Dit zijn ideeën waarin men gelooft. En hierdoor zie je ook dat heel veel mensen geloof niet meer interesseert. Geloof mag zich niet mengen met het leven, geloof moet op scholen verboden worden etc.
Het is een concept dat resulteert uit het basisidee als je er verlichtend over nadenkt. En dit is in mijn ogen ook de oorzaak waarom zoveel christenen hun geloof hebben verlaten en zich atheïst hebben verklaard.
Tiens, ik ken genoeg studenten uit de TEW en EW, die krijgen door geen enkele professor onderwezen dat het basisidee van het kapitalisme de ontkenning van god of het secularisme is. Wel dat beide systemen zeer efficiënt zijn in een moderne samenleving.

Citaat:
Ik zeg daarom altijd als grap. Noem de verschillen tussen een atheïst en christen? Die zijn er niet Behalve dat de christen een kruis draagt en zondag naar de kerk gaat.
Your joke is shite.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:05   #148
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waar haalt u dat vandaan?
Dit ga ik uw uitleggen. kapitalisme is eigenlijk oorspronkelijk ontstaan in de tijd dat de keizers en koningen van Europa en Rusland religie gebruikten om de mensen uit te buiten en uit te zuigen. Zij gebruikten de geestelijkheid als instrument om dit mogelijk te maken. Als reactie hierop ontstond een bloedige strijd waarbij sommige intellectuele denkers en filosofen religie volkomen ontkenden, terwijl anderen religie wel erkenden maar opriepen tot scheiding van religie en het leven. uiteindelijk aanvaarde de meerderheid van de intellectuele denkers een enkel idee, zijnde het idee van scheiding van religie en het leven. Als gevolg van deze mening negeerde men dus het vraagstuk religie, het bestaan ervan of de ontkenning van het bestaan ervan, en beperkte men zich in discussie tot het vraagstuk betreffende de noodzaak tot scheiding van religie en het leven. Dit concept die door het kapitalistische westen is omarmd.

met vriendelijke groet,
the way you think is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:06   #149
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Beste medeforummers,


Wat denken jullie is Islam passend voor de gemiddelde, westerse blanke man of vrouw


Uit deze videoclipjes blijkt van wel


de eerste videoclip gaat over een ex-christen hij heeft de Islam omarmd en nu voelt hij zich goed in z'n vel


http://www.youtube.com/watch?v=KdgDKEjbDIc

deze tweede video gaat over een knappe, Amerikaanse fotomodel die Islam heeft omarmd met alles erop en eraan


http://www.youtube.com/watch?v=25-o9...eature=related

gegroet
Moor
De islam is passend voor alles want alles onderwerpt zich in het geheel aan de wil van het ultieme absolute bestaan datgeen we God/Allah noemen.

En alles is geschikt voor de islam.

Is de islam passend voor iedereen? Ja.
Maar de vraag is of iedereen passend is voor de islam. Het antwoord is nee.

De tweede vraag is: wat is een westerling?
In de tijd van het vroege europese kolonialisme konden we deze vraag beantwoorden; een westerling is iemand van het westen. Vandaag is het niet meer zo, een westerling is een mens met een bepaalde mentaliteit, deze mens komt niet noodzakelijk van het westen, en die is niet noodzakelijk blank. Het is iemand met een bepaalde mentaliteit en deze mentaliteit houdt in: het aards, materialistisch of pragmatisch denken/leven is de baas over je filosofie.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:07   #150
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Dit ga ik uw uitleggen. kapitalisme is eigenlijk oorspronkelijk ontstaan in de tijd dat de keizers en koningen van Europa en Rusland religie gebruikten om de mensen uit te buiten en uit te zuigen. Zij gebruikten de geestelijkheid als instrument om dit mogelijk te maken. Als reactie hierop ontstond een bloedige strijd waarbij sommige intellectuele denkers en filosofen religie volkomen ontkenden, terwijl anderen religie wel erkenden maar opriepen tot scheiding van religie en het leven. uiteindelijk aanvaarde de meerderheid van de intellectuele denkers een enkel idee, zijnde het idee van scheiding van religie en het leven. Als gevolg van deze mening negeerde men dus het vraagstuk religie, het bestaan ervan of de ontkenning van het bestaan ervan, en beperkte men zich in discussie tot het vraagstuk betreffende de noodzaak tot scheiding van religie en het leven. Dit concept die door het kapitalistische westen is omarmd.

met vriendelijke groet,
2 aparte systemen die goed met elkaar samenwerken dus.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:20   #151
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Ik zal nog eens iets zeggen, in het kapitalisme doet men geen uitspraak over godsdienst. Het doet er inderdaad niet toe of je gelooft in een god of niet omdat dit vrij irrelevant is in zo'n systeem.
Zijn wij eruit of toch niet. Het doet er zeker toe, dit is beter gezegd van essentiële waarde. De mens is begrensd en afhankelijk en hierdoor imperfect. Conclusie de mens kan geen perfecte systeem maken in tegenstelling tot God hij is onbegrensd en onafhankelijk hij is in staat om de juiste systeem te implementeren, namelijk de islam.

Citaat:
Evolutie is een theorie (dat is twee stappen verder als de concept-fase) en wordt gesteund door een enorme poel bewijzen experimenten en feiten. Het is geen kwestie van geloof.
Evolutietheorie, klopt grotendeels daar heb ik geen bezwaar over. Alleen is de aap geëvolueerd tot mens, daar heb ik nog wel eens mijn bezwaren over.
Islam is geen geloof maar een ideologie het kent een basisidee plus systemen die hieruit voortvloeien. Dus jou idee over islam is fout.

Citaat:
Materie werd pas gevormd na de oerknal, de manier waarop kan u zelf opzoeken, de links op de Engelstalige wiki verwijzen u naar de gepaste studies. Als dokter moet je daar toch je weg kunnen vinden.
Waar komt deze oerknal vandaan? Is hij uit zichzelf ontstaan, eeuwig of gemaakt door iets of iemand. Het kan niet uit zichzelf zijn ontstaan, omdat materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar het kan ook niet eeuwig zijn omdat alles begrensd is in tijd en volume dus het moet welk gemaakt zijn door iets of iemand, namelijk de schepper. Ik heb meer studies gevolgd dan je maar zou kunne voorstellen, als jij het zo goed weet dan kom je met argumenten en ga je niet doorverwijzen, want dat kan ik ook.

Citaat:
Dat u of ik niet op een CDEFG kunnen komen wil niet zeggen dat die er is, noch heeft u bewijs kunnen geven dat A of B foutief zijn.
Ik heb aangegeven waarom het geen a en geen b kan zijn. Omdat a het leven niet eeuwig kan zijn, omdat alles beperkt is in tijd en volume. En B het kan niet uit toeval zijn ontstaan, omdat de materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar. Dus het moet c zijn, gemaakt door iets of iemand. In mijn ogen bestaat d, e ect niet, dus als jij die voor mij hebt graag. Heb je die niet, dan houdt deze theorie stand.

Met vriendelijke groeten,

Laatst gewijzigd door the way you think : 2 april 2011 om 23:26.
the way you think is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:23   #152
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
2 aparte systemen die goed met elkaar samenwerken dus.
Nee´ ik zij de keizers en koningen van Europa en Rusland die religie gebruikten om mensen uit te buiten te beschadigen en uit te zuigen. Ik heb nergens gezegd dat ze gezellig samenwerkten.
met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door the way you think : 2 april 2011 om 23:25.
the way you think is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:38   #153
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Zijn wij eruit of toch niet. Het doet er zeker toe, dit is beter gezegd van essentiële waarde. De mens is begrensd en afhankelijk en hierdoor imperfect. Conclusie de mens kan geen perfecte systeem maken in tegenstelling tot God hij is onbegrensd en onafhankelijk hij is in staat om de juiste systeem te implementeren, namelijk de islam.
En ik zie in de Islam geen perfect systeem, daar het niet aan mijn behoeftes voldoet.

Citaat:
Evolutietheorie, klopt grotendeels daar heb ik geen bezwaar over. Alleen is de aap geëvolueerd tot mens, daar heb ik nog wel eens mijn bezwaren over.
Islam is geen geloof maar een ideologie het kent een basisidee plus systemen die hieruit voortvloeien. Dus jij idee over islam is fout.
Evolutie klopt, maar niet voor de mens. Op een of andere manier is dit achterlijker dan creationist zijn.
Citaat:
1. Waar komt deze oerknal vandaan?
2. Is hij uit zichzelf ontstaan, eeuwig of gemaakt door iets of iemand. Het kan niet uit zichzelf zijn ontstaan, omdat materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar het kan ook niet eeuwig zijn omdat alles begrensd is in tijd en volume dus het moet welk gemaakt zijn door iets of iemand, namelijk de schepper.
3. Ik heb meer studies gevolgd dan je maar zou kunne voorstellen, als jij het zo goed weet dan kom je met argumenten en ga je niet doorverwijzen, want dat kan ik ook.
1. Een singulariteit, waar deze singulariteit vandaan komt? dat weten we NOG niet, dat is geen reden om dit gaan toe te schrijven aan een hoger wezen. Alle vragen en mysteries lijken uiteindelijk een natuurlijk antwoord te hebben, tot nu toe is nog geen enkel systeem of feit geobserveerd dat noodzakelijk afhankelijk is van een bovennatuurlijk wezen.

2. Volgens sommige wetenschappers is de oerknal ontstaan door kwantumfluctuaties, ik ben geen natuurkundige, dus hier weet ik niet genoeg over.

3. Jij hebt veel studies gevolgd? Laat me niet lachen. Je spelling en schrijfstijl suggereren een niveau niet veel hoger als secundair onderwijs. Een doorverwijzing kan handig zijn, ik kan hier een enorme tekst over de oerknal neerschrijven en dan staan we nog geen stap verder. Daarom, lees de links naar studies in de Engelstalige wiki, daarin staat meer informatie dan ik hier kan zetten. Een link naar de basisideeën van kapitalisme zou wel fijn zijn.

Citaat:
Ik heb aangegeven waarom het geen a en geen b kan zijn. Omdat a het leven niet eeuwig kan zijn, omdat alles beperkt is in tijd en volume. En B het kan niet uit toeval zijn ontstaan, omdat de materie laat zien dat alles afhankelijk is van elkaar. Dus het moet c zijn, gemaakt door iets of iemand. In mijn ogen bestaat d, e ect niet, dus als jij die voor mij hebt graag. Heb je die niet, dan houdt deze theorie stand.
Je hebt niet aangegeven waarom het geen a en geen b kan zijn, je vertrouwt op een verwaterde versie van het watchmaker-argument voor b. Jij zegt het kan niet uit toeval zijn ontstaan terwijl daar geen enkel aanwijzing voor is, integendeel ieder ontdekt systeem heeft een natuurlijke verklaring, waarom nu iets anders aannemen?

En omdat jij of ik geen C of D kan bedenken wil niet zeggen dat zij er niet zijn. Je hersenspinsel heeft verlies op 2 fronten.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2011, 23:39   #154
Dionysus
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the way you think Bekijk bericht
Nee´ ik zij de keizers en koningen van Europa en Rusland die religie gebruikten om mensen uit te buiten te beschadigen en uit te zuigen. Ik heb nergens gezegd dat ze gezellig samenwerkten.
met vriendelijke groet,
Ik had het over secularisme en kapitalisme.
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 05:54   #155
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
De luiaard leeft het grootste deel van zijn tijd hoog in de bomen waar hij buiten het bereik blijft van de meeste roofdieren. Zijn vacht is gecamoufleerd om roofdieren te verschalken en ze hebben klauwen als laatste redmiddel.



Ik zal het nog maar eens herhalen, jij bent IGNORANT. Je bent al even erg als jvdb, jullie weten beide niets over evolutie.

In de meeste langlevende dieren duurt het vrij lang voordat een gunstige mutatie in de hele populatie is doorgevoerd. Dit werkt omdat dat zo is bij prooi en roofdier, beiden hebben een lange periode nodig om voordelen te ontwikkelen waardoor zij kunnen overleven. Wij als mens moeten niet meer vertrouwen op natuurlijke evolutie om ons betere jagers te maken, wij gebruikten (al was het primitieve) technologie om bepaalde dieren tot uitsterven op te jagen. Die dieren hadden gewoon niet de kans om een structuur te evolueren dat bestand was tegen menselijke technologie.

Dat wil niet zeggen dat er geen voorbeelden zijn van dieren die een mechanisme hebben ontwikkeld tegen menselijke technologie. Bv. bacteriën die resistent zijn geworden voor antibiotica en insecten die immuun zijn voor pesticiden.
Gij zijd gebuisd gast

Ik heb geen duidelijke antwoorden gekregen voor mijn Europese leeuwen

Waar zijn de Europese leeuwen? Zij zijn uitgemoord door de mens?


Waarom hebben de leeuwen dan niet in de naam van de evolutie een mechanisme ontwikkeld om tegen de mens te strijden?


Je spreekt over bacterien? Alé jong dat is geen bevredigende antwoord


de basisprincipe van de evolutie is dat de dieren sterker worden door zich aan te passen aan de omgeving, klimaat en andere dieren. Maar wat merk je op: de sterkste dieren sterven uit zoals de Barbarijse Leeuw die groter en sterker was dan de Afrikaanse leeuw.


De thylacine in Australie is ook uitgemoord, de Mamoeth, is ook uitgestorven, de draken die waarschijnlijk een overblijfsel zijn van grote reptielen en dinousaurussen zijn ook uitgemoord, dus conclusie: evolutie is QUATSCH

Zoals camouflage, of zoals vleermuizen, of zoals een mol,
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 06:06   #156
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

The way you think goed gesproken geef ze er goed van langs
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 06:17   #157
Moor
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 juli 2010
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
What gave you that idea?
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 07:35   #158
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Je zegt dat ze "massaal" komen, alstublieft geef me weeral een bewijs en feiten,

De Europeanen zijn medeschuldig aan de toestand in Midden-Oosten en Noord-Afrika, Europa wil natuurlijk wel genietn van de natuurlijke rijkdommen van Noord-Afrika maar verder niets, oké maar stel dat de Arabieren de oliekraan ditchtdoen, wat zal er dan gebeuren met Europa dan zul je zien dat Europeanen terug de koets moeten gaan gebruiken, de ezel, de paard eventueel de kameel, dus alstublieft zonder ons Moslims zat Europa zwaar in de put,

Wij willen de Islam niet bijbrengen, wij geven gewoon onze mening, wij zeggen wat wij denken, als jij een hekel aan Islam hebt dan ga je naar een andere topic en lees je iets anders, alstublieft eh seg
Het 'Kapitalisme', mijn ander geliefkoosd discussieonderwerp na de 'Islam', is sinds meer dan een eeuw verzot op natuurlijke ondergrondse middelen van 'Afrika' : was dit niet zo geweest, dan had jullie mening helemaal geen kans gemaakt op het westers politiek schaakbord.

Zonder 'Oil' reden wij allang op 'elektrische stroom' of 'water' (Dit zijn nml. geen hedendaagse uitvindingen maar gewoon loutere toepassingen van natuurlijke eigenschappen) - Pas maar op dat later, de geglobaliseerde Wereldbevolkinsopinie jullie de onoverkomelijke en onheroepelijke algemene bevuiling van de Aardse natuurlijke 'schatten' niet ten laste zal leggen.

Dan zullen wij maar pas met een spits oor, naar uw mening luisteren.

Laatst gewijzigd door bruggeman : 3 april 2011 om 07:40.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 10:14   #159
CyberpunX
Staatssecretaris
 
CyberpunX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 oktober 2004
Locatie: .b/e
Berichten: 2.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
de basisprincipe van de evolutie is dat de dieren sterker worden door zich aan te passen aan de omgeving, klimaat en andere dieren.
De omgeving is in constante evolutie dus het aanpassingsvermogen van de dieren is geen garantie of ze zullen overleven. Wetenschap heeft idd een idee maar nog niet alles. Maar het feit dat er met tijd en stond puzzelstukken opduiken die in het geheel passen toont aan dat het de goede weg is. Dat is bewijs. Zonder wetenschap zou u de helft van de opgesomde dieren nog eens niet kennen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2011, 11:36   #160
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Is de islam passend voor iedereen? Ja.
Maar de vraag is of iedereen passend is voor de islam. Het antwoord is nee.


Is onze vrije democratische en seculiere westerse samenleving passend voor iedereen? Ja.
Is iedereen passend voor onze vrije democratische en seculiere westerse samenleving ? Neen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be