Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2010, 12:08   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Dat weet niemand, da's nu net het probleem.
Ach kom, iedereen die een beetje thuis is in de politiek, weet wel waarom. Nogmaals, lees eens de Knack af en toe. Zeker die van deze week. Interessante artikels daarover, en ook het interview met Vandeurzen is interessante lectuur.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 12:10   #22
Caligula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Belsa, SSH?
Sex, Sodemie , Hotel of eerder secure socket dinges

Laatst gewijzigd door Caligula : 30 december 2010 om 12:10.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 16:21   #23
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ach kom, iedereen die een beetje thuis is in de politiek, weet wel waarom. Nogmaals, lees eens de Knack af en toe. Zeker die van deze week. Interessante artikels daarover, en ook het interview met Vandeurzen is interessante lectuur.
Denk je dat jij zelf een voorstel zou kunnen maken waarmee beiden akkoord zijn?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 21:55   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Denk je dat jij zelf een voorstel zou kunnen maken waarmee beiden akkoord zijn?
Nee gij!
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:18   #25
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertjan89 Bekijk bericht
Geachte

Ik ben een student te Leuven en heb op 15 januari een examen van beleid en samenleving.

Nu zit ik met het probleem dat ik de situatie tussen Elio Di Rupo en Bart De Wever niet goed snap! Elio en Bart zijn beiden overwinnaars van de verkiezingen op 13 juni 2010. Zij worden verwacht een nieuwe regering te vormen na de val van regering Leterme II.

Nu is mijn vraag hoe dat het komt dat Elio en Bart zo met elkaar botsen? Waarom komt het niet tot een communautair akkoord? Wat zijn die verschillen in de standpunten van Bart en Elio? En wat doen bemiddelaars zoals Johan Vande Lanotte in dat spel?

Alvast enorm bedankt voor een antwoord op mijn vraag. Ik wil deze situatie zo goed mogelijk snappen!

Met vriendelijke groeten
Gertjan
't Principe is simpel.
De Vloms Nationalist aka den bart is verkozen ier.
De homo, de sos, de ps, de vreemdeling, den elio is verkozen in walenland.
Dus dees is simpel Vlamingen stemmen op vlamingen en walen stemmen op walen. Nu ni beginnen melken over BHV, maar in princiep is't zoals'k t tip.

*BUUUUrrrrps*

Nu moeten die twee vetzaken, den bart en den omo een federaal regering vormen. ge kent dat wel, een belgische regering.
Maja, den bart die dat maar een aantal percentjes minder had als den Dolf inden tijd, den goede tijd, in Duitsland, ochot ochaarme, zunde toch. Diene bart die moet daar zo wat andere partijen bij betrekken, vlaamse wel teverstaan.
Den omo ook, waalse partijen.

Nu als ge den beleidsnota van de wever ne keer bekijkt godde zing dat de mings in feite altijd 't zelfde zegt. Op een gegeven moment zeet 'm zelves. "De campagnes voor poetsen voor klein bengels der tanden, eeuh, naar de gewesten".
De walen die vonden dees niet tof, want deze willen natuurlijk dat die tandenkuisdinges voor kinders federaal blijven.
Dus Crisis.

Dan hebt ge den Berre, die van de euro's, die heeft warek dezer dagen, termen versinnen en daar koppen oplakken, formateur, preformateur, verduidelijker, preverduidelijker, pedofiel, reparateur die dinges.

Dan hebt ge ook nog den ief, de vetlap en zijne schocoprince, den bergbeklimmer die met zijn brilleke. Die beslist daar ne keer bovenop, kuch, op weg naar boven eens 300 000 euro's te steken in die serre op de gruunplaats. Gewone warekmingens zoals kik en de rest van de stammennee moeten hier vree voor waareken zulle, maar in in ieder geval de kris, en den ief zitten nu schoon weer te spelen met geld dat niet van hen is. Wat zou een regring in lopende zaken ook geld uitgeven. Aan vremdelingen, de profiteurs, dat ze doodvriezen en aan die serre in A'pen. Dat ze daarin kruipen die vreemdelingen. Ze moeten niks doen, daarvoor worden ze betaald. Vooral gin geld uitgeven. Dat is de uitweg uit de crisis.

Zo Gert-Jan dit is een antwoord zoals ik ze op café zou geven. Aan je vraag kon ik al afleiden dat je toch van café kwam, dus kwam goed uit. Ik kwam ook net van café.

mvg
F_V
__________________

Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 december 2010 om 23:21.
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:22   #26
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:33   #27
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Als ge natuurlijk zegt, ik zen voor meer otonomie voor vlaanderen dan is dat OK, dan hedde de pers die dan zeggen godverdomme, die wilt een dinge een, dat moeilijke woord, ik kom er niet op, een mediacratie neen dat was het niet, of toch? Neen confederalisme, dat was het.
Verdomme, meer bevoegdheden, ook op het gebied van de centjes, dat wat de mensen verdienen en afgeven en nietsdoen en krijgen.
Aan den andere kant heeft die homo natuurlijk gaan zeggen, gene stress ik zorg dat gulder nix meot doeng ik los dat allemaal op, ge blijft oe pensioen krijgen en dat zal gene 50 euro schillen, hoewel die Waalse industrie het beter en beter doet, zoals die prachtstukken die den amerikaan nu gaat kompen, die scarH'kes, dikke leut, ik kant weten. Ook zijn er zot zagerijen die hun hout uit wallonië kopen, hier is het hout geen kloten waard, met al die trillingen van de auto's, maar we dwalen af.

Dus dewever en diroepo komen samen rond de taffel zitten, 't zal wel geen ronde zijn, anders zit dewever al in de gank, met zijnen buik. Nu blijkt, aldus de gazetten en het café dat de wever koppig is, het been stijf houdt, hij doet dat niet slecht zeggen ze, op het café. Veel stribbelingen dan den berre met het koninklijk intermezzo, de gazetten die zegden. De meundag alles in orde, gene stress, nu lees't ge er niets meer van. Dersjust in't café de gazet opengeslagen en het ging over de snieuw, kijk ik naar buiten, geen snieuw te zing. Dus neuste meundag zullen ze wel zeggen "alles in orde" gene stress. Natuurlijk hebben we genen stress. Morgen is zuipen, dat weekend word ook vaag en den meundag wat uurkes draaien en den eerste warekendag van't jaar is het ritueel zuipen, zo is dat toch, bij warekminsen gelak as wij.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2010, 23:38   #28
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ach kom, iedereen die een beetje thuis is in de politiek, weet wel waarom. Nogmaals, lees eens de Knack af en toe. Zeker die van deze week. Interessante artikels daarover, en ook het interview met Vandeurzen is interessante lectuur.
Ik lees alleen die gazet op internet, die de maatstaf zou bepalen. Ook alleen omdat het gratis is en je de regeringsdingen ook kunt bekijken zonder abonnement.
Toch ben ik redelijk mee. Ge hebt ook tijd genoeg om bij te benen, tussen kerst en nief werken ze blijkbaar niet.
Maar gij hebt geen lief -denk ik- en ik heb geen lief, dus wij hebben veel tijd om naar lelleke venten te zien, en erover te lezen, als ge daar iets schoner hebt zitten met zetten, waar ge niet over kunt lezen en naar kunt zien, maar je ook aan moogt komen, dan kunnen die lelleke venten van de knack al eens wachten e.
Surtout als ge dan zo'n ninfomane hebt die 4 keer per dag besprongen moet worden. Als ge dan ook nog eens moet werken, man ik mag er niet aan denken. oeioeioe.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2010, 00:07   #29
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN
 
Dronkoers's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 84.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertjan89 Bekijk bericht
Geachte

Ik ben een student te Leuven en heb op 15 januari een examen van beleid en samenleving.

Nu zit ik met het probleem dat ik de situatie tussen Elio Di Rupo en Bart De Wever niet goed snap! Elio en Bart zijn beiden overwinnaars van de verkiezingen op 13 juni 2010. Zij worden verwacht een nieuwe regering te vormen na de val van regering Leterme II.

Nu is mijn vraag hoe dat het komt dat Elio en Bart zo met elkaar botsen? Waarom komt het niet tot een communautair akkoord? Wat zijn die verschillen in de standpunten van Bart en Elio? En wat doen bemiddelaars zoals Johan Vande Lanotte in dat spel?

Alvast enorm bedankt voor een antwoord op mijn vraag. Ik wil deze situatie zo goed mogelijk snappen!

Met vriendelijke groeten
Gertjan
Elio wil wat Bart niet wil en vice versa. Zo moeilijk is da toch niet?
__________________
PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be