Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 maart 2019, 14:11   #21
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Komaan man, die pakken al die kindjes hun werk af Zelfs als ze in kampen zitten deugen ze niet;
wat ik me nu wel ineens afvraag ... de Chinezen doen die verplicht alcohol drinken ook, gaat de kwaliteit van de kleding daar niet onder lijden? ik durf al eens iets mee ritsen zonder te passen, maar ik zou niet graag een broek kopen met een pijp teveel of te weinig aangenaaid hé ...
Anna List is offline  
Oud 4 maart 2019, 14:30   #22
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wat ik me nu wel ineens afvraag ... de Chinezen doen die verplicht alcohol drinken ook, gaat de kwaliteit van de kleding daar niet onder lijden? ik durf al eens iets mee ritsen zonder te passen, maar ik zou niet graag een broek kopen met een pijp teveel of te weinig aangenaaid hé ...
meeritsen...
teveel of te weinig pijpen...

__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 4 maart 2019, 14:35   #23
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
meeritsen...
teveel of te weinig pijpen...

mee ritsen zonder passen, niet zonder betalen hé!

en there is no such thing als 'te weinig pijpen'.
Anna List is offline  
Oud 4 maart 2019, 15:36   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Inderdaad, ik moet het te snel gelezen hebben of was ik van mening dat een aanval minder dramatisch klonk dan een aanslag?
"Een aanslag op de moslimwereld!" Bende onnozelaars...
Gans hun islamgedoe is een aanslag op de rest van de wereld! Na al de apestreken en aanslagen en agressie allerhande die zij overal tentoonspreiden kunnen ze beter hun bek houden als ze ook eens aan de beurt zijn! Trouwens, een aanslag met wat spandoeken, ocharme!
Maar we moeten daar veel begrip voor opbrengen en zeer verontwaardigd zijn!
andev is offline  
Oud 4 maart 2019, 17:51   #25
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
"Een aanslag op de moslimwereld!" Bende onnozelaars...
Gans hun islamgedoe is een aanslag op de rest van de wereld! Na al de apestreken en aanslagen en agressie allerhande die zij overal tentoonspreiden kunnen ze beter hun bek houden als ze ook eens aan de beurt zijn! Trouwens, een aanslag met wat spandoeken, ocharme!
Maar we moeten daar veel begrip voor opbrengen en zeer verontwaardigd zijn!
Wat spandoeken? Het was gewoon een spandoekje en een zielige etalage pop, meer niet hoor. Kijk maar even bij EJ Bron.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 5 maart 2019, 06:35   #26
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.489
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat zijn kerels de Chinezen.

Vorige week las ik ergens dat ze tot 1 miljoen islamieten in heropvoedingskampen hebben zitten. Is dat geen idee voor hier in Europa?

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...hten~afa9324f/
Uighurs zijn verplicht om vrouwen te aanvaarden als Imam, de Chinezen zijn de max.

Ze hebben ook grote interesse in Syrië want daar zitten tot 30.000 chinese moslims te vechten bij de rebellen, al wat ze daar kunnen uitschakelen is een probleem minder thuis.
Hoofdstraat is offline  
Oud 5 maart 2019, 06:49   #27
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Uighurs zijn verplicht om vrouwen te aanvaarden als Imam, de Chinezen zijn de max.

Ze hebben ook grote interesse in Syrië want daar zitten tot 30.000 chinese moslims te vechten bij de rebellen, al wat ze daar kunnen uitschakelen is een probleem minder thuis.
zo logisch en efficiënt.

jaloers.
Anna List is offline  
Oud 5 maart 2019, 11:21   #28
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.198
Standaard

Misschien kan een moslim ons vertellen wat de moslims moeten doen in geval de hele islam aangevallen wordt. Waarschijnlijk staat hun Heilige Boek vol met schriften en advies over vergeven en geen zonden begaan tegen de aanvaller, want islam is vrede en zeker niks dat aanzet tot oorlog en geweld.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 5 maart 2019, 14:59   #29
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dan lopen onze gevangenissen leeg



kan er iemand achterhalen welke winkelketens die kledij hier verkopen? Zo'n ketens verdienen alle steun.
En dan is het nu wachten op de eerste sneeuwvlokjes die gaan schreeuwen tegen de slavernij van die arme moslims...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline  
Oud 5 maart 2019, 21:10   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien kan een moslim ons vertellen wat de moslims moeten doen in geval de hele islam aangevallen wordt. Waarschijnlijk staat hun Heilige Boek vol met schriften en advies over vergeven en geen zonden begaan tegen de aanvaller, want islam is vrede en zeker niks dat aanzet tot oorlog en geweld.
De Profeet letterlijk volgen is niet ongevaarlijk.

Citaat:
In veel islamitische landen vinden grote meerderheden van de bevolking zélf dat de sharia de wet van het land moet zijn.
Dat zij dat hoog in het vaandel dragen in hun 'eigen' landen dat is hun keuze.

In de EU hoort het niet thuis.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 maart 2019, 10:32   #31
Wautd
Parlementslid
 
Wautd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juli 2006
Locatie: Ankh-Morpork
Berichten: 1.864
Standaard

Vergeleken met islamistische spijkerbommen op een drukke luchthaven valt een spandoek nogal mee als aanslag.

Dat Mohammed zich aan een 9 jarig kind vergreep is trouwens iets wat ik veel Islamitische predikers zelf heb horen toegeven dus het zal wel correct zijn
__________________
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett

Laatst gewijzigd door Wautd : 6 maart 2019 om 10:36.
Wautd is offline  
Oud 23 mei 2019, 16:57   #32
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard 'Dit is aanval op de moslimwereld'

Ondertussen in Irak:

De uitroeiing nadert voor Iraakse christenen

"Christenen in Irak worden met uitsterven bedreigd door het niet aflatend geweld van extremistische moslims. De aarstbisschop van Irbil, de hoofdstad van Iraaks Kurdistan, beschuldigt de Britse christelijke leiders voor het uitblijven van kritiek. Hij stelt dat ze bang zijn om als islamofoob te worden afgeschilderd.

Aartsbisschop Bashar Warda zegt dat het einde voor de christelijke gemeenschap in Irak nu echt nadert, na 1400 jaar van vervolging. Na het omverwerpen van het regime van Saddam Hussein in 2003, is de christelijke bevolking met 83% verminderd. Van ongeveer 1.5 miljoen gingen ze naar 250.000.

Warda beschuldigt de Britse christelijke leiders ervan zich niet te durven uitspreken over de zaak, uit angst om niet politiek correct te zijn. Volgens hem zijn ze bang om beschuldigd te worden van islamofobie."


https://www.hln.be/nieuws/buitenland...enen~ab902ea7/

In Engeland konden/kunnen Paki-bendes zich ook te buiten gaan aan het verkrachten en folteren van duizenden jonge blanke meisjes en waar de witte poco's ook hun rotte hypocriete koppen stijf voor dichthielden, uit 'vrees' om van racisme beschuldigd te worden...
Judassen in 't kwadraat.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 mei 2019 om 16:58.
Diego Raga is offline  
Oud 23 mei 2019, 18:14   #33
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
moslims die t over aanslagen hebben, ik vind dat bijzonder grappig.
Het was een verspreking. Ze bedoelden waarschijnlijk 'aangeslagen'
Mindset is offline  
Oud 23 mei 2019, 18:16   #34
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wautd Bekijk bericht
Vergeleken met islamistische spijkerbommen op een drukke luchthaven valt een spandoek nogal mee als aanslag.

Dat Mohammed zich aan een 9 jarig kind vergreep is trouwens iets wat ik veel Islamitische predikers zelf heb horen toegeven dus het zal wel correct zijn
Dat is toch volledig normaal...
Mindset is offline  
Oud 23 mei 2019, 19:03   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ondertussen in Irak:

De uitroeiing nadert voor Iraakse christenen

"Christenen in Irak worden met uitsterven bedreigd door het niet aflatend geweld van extremistische moslims. De aarstbisschop van Irbil, de hoofdstad van Iraaks Kurdistan, beschuldigt de Britse christelijke leiders voor het uitblijven van kritiek. Hij stelt dat ze bang zijn om als islamofoob te worden afgeschilderd.

Aartsbisschop Bashar Warda zegt dat het einde voor de christelijke gemeenschap in Irak nu echt nadert, na 1400 jaar van vervolging. Na het omverwerpen van het regime van Saddam Hussein in 2003, is de christelijke bevolking met 83% verminderd. Van ongeveer 1.5 miljoen gingen ze naar 250.000.

Warda beschuldigt de Britse christelijke leiders ervan zich niet te durven uitspreken over de zaak, uit angst om niet politiek correct te zijn. Volgens hem zijn ze bang om beschuldigd te worden van islamofobie."


https://www.hln.be/nieuws/buitenland...enen~ab902ea7/

In Engeland konden/kunnen Paki-bendes zich ook te buiten gaan aan het verkrachten en folteren van duizenden jonge blanke meisjes en waar de witte poco's ook hun rotte hypocriete koppen stijf voor dichthielden, uit 'vrees' om van racisme beschuldigd te worden...
Judassen in 't kwadraat.

Het wrange van de zaak is dat de Iraakse christenen onder Saddam Hoessein relatief goed - voor zover dat in die regio iets kan betekenen - beschermd werden, maar dat het andere 'christenen' waren die meenden hen van die bescherming te moeten 'bevrijden'.

Die bisschop Warda zou zich dus beter ook eens goed kwaad maken op George W. Bush, Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Colin Powell, Condoleezza Rice, Tony Blair, en een hele reeks andere 'haviken'.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 23 mei 2019, 21:58   #36
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het wrange van de zaak is dat de Iraakse christenen onder Saddam Hoessein relatief goed - voor zover dat in die regio iets kan betekenen - beschermd werden, maar dat het andere 'christenen' waren die meenden hen van die bescherming te moeten 'bevrijden'.

Die bisschop Warda zou zich dus beter ook eens goed kwaad maken op George W. Bush, Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Colin Powell, Condoleezza Rice, Tony Blair, en een hele reeks andere 'haviken'.
Om het in religieuze termen te houden, de namen die je hier opsomt zijn dan ook geen christenen in de zin van het woord, zelfs geen flets afkooksel ervan, maar naar hun ‘verdienste’ te zien regelrechte knechten van de duivel.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be