Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Wetenschap & Technologie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 april 2019, 22:08   #41
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Ik haal deze een jaar geleden gestarte discussiedraad eventjes naar boven om te melden dat ik het ding nog steeds gebruik en er inmiddels dermate goed aan gewend ben dat ik ongetwijfeld een nieuw zou wensen als het verloren raakt of niet meer gaat.

Het verslavend aspect is daarentegen wel erg verminderd : het kan mij niet veel meer schelen als mijn aantal passen eens een dag niet in de buurt van mijn gemiddelde raakt.

In één van de belangrijkste gestelde doelen ben (nou ja, was) ik overigens geslaagd : tegen eind 2018 had ik bijna acht kilogram lichaamsgewicht gewonnen, op enkele eenheden na voldoende opdat mijn gebruikelijke garderobe terug zou passen. Sindsdien is drie kilogram daarvan na een nieuwe medische tegenvaller als sneeuw voor de zon verdwenen, maar daar heeft mijn bracelet connecté vanzelfsprekend geen enkele schuld aan.

Ik merk in mijn omgeving dat het dragen van een smart band een zowat algemeen gebruik geworden is : quasi niemand blijkt nog een doodnormaal polshorloge te dragen, temeer omdat zelfs zij die geen bracelet connecté gebruiken voldoende hebben aan hun smartphone om de tijd te kennen.

Een beetje zoals quasi niemand nog een fototoestel gebruikt, vermits ook dat inmiddels door de smartphone vervangen werd, waarmee zowat iedereen trouwens om de haverklap foto’s neemt van alles en nog wat. Tot mijn eigen verbazing doe ik daar bovendien aan mee….

Een fotocollage om dat te bewijzen :
Naam: Morbihan.jpg
Bekeken: 155
Grootte: 486,0 KB
Bovenaan : Auray (Port de Saint-Goustan) genomen onderweg tijdens een korte koffiepauze op 21 maart 2019
Midden : Carnac (Port-en-Drô), eveneens genomen onderweg tijdens een korte koffiepauze op 24 april 2019
Onderaan : een zonsondergang, genomen op 21 april 2019 vanuit het raam van mijn werkkamer

Laatst gewijzigd door Gwylan : 27 april 2019 om 22:11.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be