Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 augustus 2019, 18:08   #21
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Corruptie en de ene hand wast de andere.
Het volk is enkel bezig met brood een spelen, ze zijn verblind door hun idolen.
-Bij de politie beschermd men zijn collega's
-In de zakenwereld beschermd mijn zijn collega's
-In de politiek beschermd mijn zijn collega's (over partijgrenzen heen)
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2019, 23:45   #22
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
-Bij de politie beschermd men zijn collega's
-In de zakenwereld beschermd mijn zijn collega's
-In de politiek beschermd mijn zijn collega's (over partijgrenzen heen)

Mogelijk allemaal juist. Maar moet dit aanleiding geven tot de ene stomme opmerking na de andere? Hoeveel topics gaan er nog vol gezeikt worden voor het plebs zijn euro valt?
Het volk waar ik deel van uitmaak valt op wegens zijn uitgekraamde stupiditeiten. En dat blijft maar duren. Niks om fier over te zijn natuurlijk.
Ik begin mij te schamen om ooit Vlaming te zijn geweest.
Kankeren kunnen ze allemaal. Maar voor zichzelf een erezaak maken van hetgeen democratisch mogelijk mag en kan zijn is er niet bij.
Wel zeuren. Eindeloos zeuren. Meestal over onzinnige feitjes door de pers vrijgegeven..
Maar dat is eigen aan politiek beoefenen. Onderwijl wordt er gezwegen over echte democratische beginselen. Door sommigen welbewust; door anderen omdat ze te weinig hersenen hebben. Wat allen toch gemeen hebben is het feit dat zij vinden dat hun oordeel belangrijk is. Van zelfoverschatting gesproken! Dit forum zal nooit leiden tot een waardevolle visie noch getrokken besluiten. Van mij mag het hoor. Na mij de zondvloed!

Laatst gewijzigd door werkman : 18 augustus 2019 om 23:48.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 20:30   #23
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Mogelijk allemaal juist. Maar moet dit aanleiding geven tot de ene stomme opmerking na de andere? Hoeveel topics gaan er nog vol gezeikt worden voor het plebs zijn euro valt?
Het volk waar ik deel van uitmaak valt op wegens zijn uitgekraamde stupiditeiten. En dat blijft maar duren. Niks om fier over te zijn natuurlijk.
Ik begin mij te schamen om ooit Vlaming te zijn geweest.
Kankeren kunnen ze allemaal. Maar voor zichzelf een erezaak maken van hetgeen democratisch mogelijk mag en kan zijn is er niet bij.
Wel zeuren. Eindeloos zeuren. Meestal over onzinnige feitjes door de pers vrijgegeven..
Maar dat is eigen aan politiek beoefenen. Onderwijl wordt er gezwegen over echte democratische beginselen. Door sommigen welbewust; door anderen omdat ze te weinig hersenen hebben. Wat allen toch gemeen hebben is het feit dat zij vinden dat hun oordeel belangrijk is. Van zelfoverschatting gesproken! Dit forum zal nooit leiden tot een waardevolle visie noch getrokken besluiten. Van mij mag het hoor. Na mij de zondvloed!

Ik had meer zure oprispingen verwacht maar schijnbaar staat er hier een hele bende met zijn mond vol tanden. Goed zo jongens. Er is nog ruimte in deze topic. Herbegin maar met oorlog te spelen. Waar zitten we momenteel?
Oh ja: de periode van 40-45! Toen konden we nog plezier maken.
Dit forum is maar een flauw afgietsel. Een surrogaat van het geen er niet meer is en dat toch zo moeilijk kan gemist worden.
De knoet van Hitler heerst nog steeds over dit apenland. Zo hij wel echt dood zijn? Heeft niemand hem gezien in Zuid-Amerika?
Komaan jongens. Er is nog zoveel te vertellen! Deponeer maar een nieuwe drol en zet er een SS-kepie op. Succes verzekerd! Zeker als er ene geschifte met zijn voeten in trapt.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2019, 21:07   #24
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ook dat is inderdaad een beerput. Maar dit verhaal, dat De Tijd nu brengt is al even erg. Een zuivere schande.

Weet jij ook nog altijd niet dat ook het gerecht zijn pootjes moet thuis houden?
Snap je nog steeds niet wat parlementaire onschendbaarheid is?
Dat verwondert mij echt van jou. Jij weet alles wat er verkeerd loopt bij de Belangers en N-VA. Maar over al de rest wil je niet praten. Dat zijn allemaal eerlijke mensen. D'office nog wel.
Geef toe Panda. Ge hebt veel noten in uw zang maar het zijn allemaal valse.
En nu ga ik opnieuw eens met mijn "kindercharette" op de autostrade koersen.
En nadien als ik bekaf ben eens naar de hoeren gaan om mij op te monteren.
Waar was het beste adres weer Panda? Want ik vergeet nogal veel.
Volgens de dokters wegens trombose. Maar volgens de politiek wegens de oude dag. Tja; als er moet tegemoet gekomen worden moet je een lidkaart hebben van de juiste partij. Ook dat nog! Ook dat is België!
Maar dat gehandicaptenkarretje en mijn trapliftje zal ik zelf wel betalen hoor.
Nu kan het misschien nog. Binnenkort als de gezonden ook ziek worden of zijn zal ook dat niet meer te betalen zijn. We gaan er op vooruit. Alles kaat koet!

Laatst gewijzigd door werkman : 19 augustus 2019 om 21:08.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be